Uber je imao probleme s autonomnim sustavom vožnje

poruka: 20
|
čitano: 6.149
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Uber je imao probleme s autonomnim sustavom vožnje".
16 godina
neaktivan
offline
Uber je imao probleme s autonomnim sustavom vožnje

Da li bi uprava kompanije dopustila testiranje na poligonu gdje kao pješaci u prometu sudjeluju njihovi članovi obitelji? Pa ti čipovi su programirani da zaštite vozača i sigurno će prije udariti u pješaka nego izbjegavanjem izgubiti kontrolu. 

 

http://moralmachine.mit.edu/

Nećemo dividende, hoćemo veće lopate!
 
3 2 hvala 0
6 godina
neaktivan
offline
Re: Uber je imao probleme s autonomnim sustavom vo
ne da bi dopustili nego i jesu dopustili, clanovi njihovih obitelji se isto tako krecu tim gradovima gdje prometuju i ta vozila ;)
16 godina
offline
Re: Uber je imao probleme s autonomnim sustavom vo

Konkreno auto baš ništa nije kriv. Da je Lewis Hamilton bio za volanom Formule 1 ne bi stigao reagirati, niti kočit niti zaobić, jer je oba žena doslovno s neovjetljenog lijevog traka biciklom došla pred auto i to u desni zavoj (vrlo vjerovatno tko zna u kakvom stanju)
Ima portala koji su radili analizu i utvrdili su da je oko 600ms-a prošlo od kada je svijetlo auta osvijetlilo noge i bicikl do udara u isti. Nema superčovjeka koji bi reagirao tako brzo, a i niti fizike koja bi omogučila izbjegavanje ili kočenje.
Volvo nikad nije imao LIDAR koji bi pomogao u ovoj situaciji, već samo radare i kamere, koje nažalost imaju weakspot, itliti mrtvi kut u blizini vozila, znači desno i lijevo od vozila do 2-4 metra.
Da ovo izbjegnu morat će dodat još par mini radara da pokriju tu mrtvu točku jer eto desilo se baš to.
A što se žene tiče, svaki život je bitan, ali ovo je čisti Darwinizam na dijelu (uvijek imaš ludaka koje boli briga i koji u raznoraznom stanju idu preko cesta gdje se ne smije i gdje ih auto (sa ili bez  vozača) ne može primjetiti)

16 godina
offline
Re: Uber je imao probleme s autonomnim sustavom vo
gkelekov kaže...

Konkreno auto baš ništa nije kriv. Da je Lewis Hamilton bio za volanom Formule 1 ne bi stigao reagirati, niti kočit niti zaobić, jer je oba žena doslovno s neovjetljenog lijevog traka biciklom došla pred auto i to u desni zavoj (vrlo vjerovatno tko zna u kakvom stanju)

/cut

 

1. LIDAR i RADAR na tom vozilu pokriva 360º i za njih ne postoji izraz 'neosvjetljeni lijevi trak'.

2. Ono od nadzornika je buljilo svugdje, samo ne tamo gdje bi trebalo. I za njega isto ne postoji izraz 'neosvjetljeni lijevi trak', jer po snimcima ostalih vozača tamo postoje osvjetljena 3 (tri) lijeva traka.

 

Zaključak je da senzori nisu ni u kom trenutku registrirali nesretnicu, a nadzorna osoba tek kad je vozilo lupilo u nju. Takvo nesispravno i opasno vozilo treba isključit do daljnjega i kompaniju oderati za multimilijunske novce drugima za primjer. Gradonačelnika i šerifa bi isto trebalo ispitati oko detalja ugovora grada i Ubera.

 

You are like the Michael Jordan of being a son of a bitch.
16 godina
offline
Re: Uber je imao probleme s autonomnim sustavom vo
memulica kaže...

 

1. LIDAR i RADAR na tom vozilu pokriva 360º i za njih ne postoji izraz 'neosvjetljeni lijevi trak'.

2. Ono od nadzornika je buljilo svugdje, samo ne tamo gdje bi trebalo. I za njega isto ne postoji izraz 'neosvjetljeni lijevi trak', jer po snimcima ostalih vozača tamo postoje osvjetljena 3 (tri) lijeva traka.

 

Zaključak je da senzori nisu ni u kom trenutku registrirali nesretnicu, a nadzorna osoba tek kad je vozilo lupilo u nju. Takvo nesispravno i opasno vozilo treba isključit do daljnjega i kompaniju oderati za multimilijunske novce drugima za primjer. Gradonačelnika i šerifa bi isto trebalo ispitati oko detalja ugovora grada i Ubera.

 

I lidar ima t, ali i on ima ograničenja, posebice u kutu usmjerenja. Koliko sam čitao druge portale, on ju je i uhvatio i auto je kočio, ali prekasno.
Kao i sva elektronika uvijek ima crnih rupa koje treba riješit. Lidar je trebao otkriti ju ranije, štoviše da se mene pita trebali bi imat 2 lidara i onda uspoređuju inpute koje daju (kao što avioni imaju sve duplirano)


No pogledaj još jednom snimku: https://www.youtube.com/watch?time_continue=16&v=RASBcc4yOOo
Osoba na biciklu se ne vidi do zadnje pola sekunde, kad iz potpunog mraka ju osvijetli auto. A što se nadzornika tiče, ona je shvatila što se dešava tek kad je auto počeo kočiti.

 

Nije da branim nešto proizvođače, treba ih stisnut da dodaju još senzora i to kvalitetnijih, da Lidar bude mandatory, da infracrvena kamera bude mandatory, da svi senzori imaju backup,  ali ovdje bi i ti i ja tu osobu pogaziti isto. Treba nekad imat i mozga malo pa razmislit prije nego prelaziš cestu (posebicu gdje je dopušteno 70 na sat vozi) na jedinom neosvjetljenom dijelu ceste ( npr 20 m ispred je raskrižje i osvjetljeno koliko toliko). Auto od 2.2 tone, iako je Volvo treba barem 25-30 metara da stane sa 70 na sat)

Poruka je uređivana zadnji put pon 26.3.2018 13:06 (gkelekov).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Uber je imao probleme s autonomnim sustavom vo

Nije to pitanje gradonačelnika ili šerifa, republikanski guverner Arizone se jako potrudio da se smanji regulacija po pitanju testiranja AV. Znate već kako republikanci mrze državnu birokraciju.

 

Edit:

Arizona Gov. Doug Ducey issued an executive order in 2015 to allow self-driving vehicles to operate without a human backup driver behind the wheel. It was a calculated move to make the state a hub for self-driving tests.

 

Ducey, a Republican, implored Uber to relocate.

"While California puts the brakes on innovation and change with more bureaucracy and more regulation, Arizona is paving the way for new technology and new businesses," Ducey said in December 2016. "California may not want you, but we do." He took his sales pitch to Twitter, too.

 

http://www.autonews.com/article/20180320/MOBILITY/180329987/arizona-self-driving-car-testing-uber

 

https://www.npr.org/sections/thetwo-way/2018/03/20/595115055/arizona-governor-helped-make-state-wild-west-for-driverless-cars

 

I tko je sad kriv?

Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
Poruka je uređivana zadnji put pon 26.3.2018 14:09 (Visak).
16 godina
offline
Re: Uber je imao probleme s autonomnim sustavom vo
gkelekov kaže...
/cut


No pogledaj još jednom snimku

 

/cut

 

Vozilo nije samo zakočilo:

 

http://www.phoenixnewtimes.com/news/cops-uber-self-driving-car-didnt-brake-much-in-arizona-pedestrian-death-10247629

An Uber self-driving car wasn't speeding before it struck and killed a woman crossing a street on Sunday night, but didn't brake much, either, a Tempe police spokesman said.

 

A ta nadzorna osoba (koja ne zna jel muško ili žensko) je imala i malo podeblji kriminalni dosier.

 

Po drugim snimkama tamo je sve lijepo osvjetljeno, a snimka kamere je vrlo loša i ne prikazuje stvarne uvjete. Ta snimka na sudu vjerovatno bi na bila odbačena. Po meni bi trebalo dobro provjeriti i autentičnost te snimke.

 

You are like the Michael Jordan of being a son of a bitch.
Poruka je uređivana zadnji put pon 26.3.2018 13:48 (memulica).
12 godina
offline
Uber je imao probleme s autonomnim sustavom vožnje

Poanta svih silnih senzora je da zamjecuju vise objakata na cesti, cak i u uvjetima u kojima covjek to ne moze, tako da je argument "bila je u mraku" potpuno pogresan. U isto vrijeme, da je vozilom upravljala osoba, a ne algoritam, 99,9% bi cijela situacija zavrsila na isti nacin, samo bez i jedne jedine recenice u medijima. Autonomni samovozeci automobili su neminovna buducnost, ali s regulatorne strane treba rigorozno gledati na njih i zahtjevati visoke standarde jer znamo da kapitalizam kroz cijelu svoju povijest tezi rezanju troskova i maksimiziranju profita cak i po cijenu ljudskih zivota.

 

Takoder sam alergican na oksimorone poput "moralmachine" jer jedino sto potpomazu je stvaranju morona - nema sto moral raditi u algoritmu jer je to put ka propasti. Najveca prednost koju mozemo dobiti i iskoristiti od AI je upravo apsolutna logika neukaljana subjektivizmom. Primjer bi bili zakoni koji su jednaki za sve, a ne da imamo Horvatincice i ostale koji su jednakiji od drugih.

Moj PC  
0 0 hvala 0
7 godina
offline
Re: Uber je imao probleme s autonomnim sustavom vo
gkelekov kaže...

Konkreno auto baš ništa nije kriv. Da je Lewis Hamilton bio za volanom Formule 1 ne bi stigao reagirati, niti kočit niti zaobić, jer je oba žena doslovno s neovjetljenog lijevog traka biciklom došla pred auto i to u desni zavoj (vrlo vjerovatno tko zna u kakvom stanju)
Ima portala koji su radili analizu i utvrdili su da je oko 600ms-a prošlo od kada je svijetlo auta osvijetlilo noge i bicikl do udara u isti. Nema superčovjeka koji bi reagirao tako brzo, a i niti fizike koja bi omogučila izbjegavanje ili kočenje.
Volvo nikad nije imao LIDAR koji bi pomogao u ovoj situaciji, već samo radare i kamere, koje nažalost imaju weakspot, itliti mrtvi kut u blizini vozila, znači desno i lijevo od vozila do 2-4 metra.
Da ovo izbjegnu morat će dodat još par mini radara da pokriju tu mrtvu točku jer eto desilo se baš to.
A što se žene tiče, svaki život je bitan, ali ovo je čisti Darwinizam na dijelu (uvijek imaš ludaka koje boli briga i koji u raznoraznom stanju idu preko cesta gdje se ne smije i gdje ih auto (sa ili bez  vozača) ne može primjetiti)

 
Kako bolesnih komentara ima, jeza čovjeka prođe! Jel ti pišeš iz Vrapča ili su te pustili na kućno liječenje?
O kakvim analizama ti pričaš? 
Pa svatko tko je vidio onu lošu snimku je moga vidjeti na djelu kako stroj gazi ženu krećući se jednolikom brzinom i bez ikakva kočenja ili usporavanja! Vozilo je potpuno ignoriralo objekat na cesti (čovjeka i bicikl) i zgazilo ga i nastavilo se kretati. Kakve crne analize? 
Pod broj jedan, snimka je izrazito loša i ne može predstavljati stvarne uvjete na cesti, jer je nemoguće da je onako mala vidljivost, ako se zna da je po zakonu vozač dužan dugim svjetlima osvjetljavati cestu po mraku.
Pod broj dva, žena je imala svako pravo prijeći cestu ako u blizini nije bilo pješačkog prijelaza osim ne postoji znak zabrane za pješake(kao na autocesti).
Pod broj tri, vozilo koje se reklamira kao superiornije ljudskom vozaču i koje je opremljeno svom silom tehnologije kao što su kamere (Boga dragog pitaj koliko), radari, lidari...itd je moralo primjetiti objekat na cesti puno brže i dalje nego ljudsko oko koje je ograničenog vidnog spektra. Što bi da je umjesto čovjeka na cesti bio odron ili životinja? Ili auto u kvaru?
Zadnje, žalosno je pljuvanje nesretne žene i izvlačenje njezinih grijeha iz prošlosti da bi se opravdalo "vozilo smrti" jedne multinacionalne kompanije teške milijarde dolara. Žena, ma tko ona bila, je imala pravo prijeći cestu, i na snimci je vidljivo da je cestu od 4 trake prešla skoro čitavu da bi ju autonomno vozilo ubilo na samom rubu zadnje trake

Svatko tko je položio za vozačku dozvolu i ima imalo vozačkog iskustva zna da uvjeti na cesti nisu ni blizu idealnim uvjetima. U testovima za polaganej vozačkog ispita postoji i nekoliko pitanja o načinu vožnje u naseljenim sredinama i ponašanju vozača kada vidi djecu blizu ceste. Tamo stoji da je reakcija djece: Nepredvidiva! Znači, samo zato što djeca ne znaju prometna pravila i zato što još nisu dovoljno sazrela da mogu razumno shvatiti opasnosti prometa, nije dopušteno tebi i takvim budalama gaziti djecu. Možda ćeš nekada naići na staru baku ili invalida koji će prelaziti cestu kada im je zeleno svjetlo, ali će se to otegnuti na 2 ciklusa crvenog i zelenog. To ne znači da ti imaš pravo zgaziti tu osobu.

Umjetna inteligencija i autonomna vozila su budućnost. Daleka. Ali ipak budućnost. To ne znači da je firma koja radi na razvoju takvih softvera i vozila imala pravo izvesti na cestu vozilo koje nije testirano i koje ne koči kada snimi neidentificirani objekt na cesti. Umjesto te nesretne žene je mogao ogroman kamen ili paleta utovara sa kamiona, pa bi vozilo nekočenjem vrlo lako dovelo u opasnost i život vozača. Da je bilo tako, druga bi se pjesma pjevala. Do tada se barem suzdržite mizantropskih i ignorantskih komentara.
 

15 godina
offline
Uber je imao probleme s autonomnim sustavom vožnje

i ja imam s time problem pa najradije uvijek držim volan. nota bene, "autonomni" automobili su jedna od najžešćih debilana u posljednjih 5-6 godina (u oštroj konkurenciji s "pametnim hladnjacima" i sličnim idiotarijama). 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Uber je imao probleme s autonomnim sustavom vo
Na stranu rasprava da li je sustav trebao/mogao registrirati osobu koja je izletila...
ni 21km bez intervencije osobe u vozilu??
tko radi na tom sustavu? bivsi microsoftovi developeri?
“From the naturalistic point of view, all men are equal. There are only two exceptions to this rule of naturalistic equality: geniuses and idiots.”
Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Uber je imao probleme s autonomnim sustavom vo
Neuk kaže...

Pod broj jedan, snimka je izrazito loša i ne može predstavljati stvarne uvjete na cesti, jer je nemoguće da je onako mala vidljivost, ako se zna da je po zakonu vozač dužan dugim svjetlima osvjetljavati cestu po mraku.

Ima filmića na youtubeu koji pokazuju malo realnije kako izgleda ta cesta po noći. Nakon 30. sekunde ovdje:

16 godina
offline
Re: Uber je imao probleme s autonomnim sustavom vo
Neuk kaže...

Pa svatko tko je vidio onu lošu snimku je moga vidjeti na djelu kako stroj gazi ženu krećući se jednolikom brzinom i bez ikakva kočenja ili usporavanja! Vozilo je potpuno ignoriralo objekat na cesti (čovjeka i bicikl) i zgazilo ga i nastavilo se kretati. Kakve crne analize? 
Pod broj jedan, snimka je izrazito loša i ne može predstavljati stvarne uvjete na cesti, jer je nemoguće da je onako mala vidljivost, ako se zna da je po zakonu vozač dužan dugim svjetlima osvjetljavati cestu po mraku.
Pod broj dva, žena je imala svako pravo prijeći cestu ako u blizini nije bilo pješačkog prijelaza osim ne postoji znak zabrane za pješake(kao na autocesti).
Pod broj tri, vozilo koje se reklamira kao superiornije ljudskom vozaču i koje je opremljeno svom silom tehnologije kao što su kamere (Boga dragog pitaj koliko), radari, lidari...itd je moralo primjetiti objekat na cesti puno brže i dalje nego ljudsko oko koje je ograničenog vidnog spektra. Što bi da je umjesto čovjeka na cesti bio odron ili životinja? Ili auto u kvaru?
Zadnje, žalosno je pljuvanje nesretne žene i izvlačenje njezinih grijeha iz prošlosti da bi se opravdalo "vozilo smrti" jedne multinacionalne kompanije teške milijarde dolara. Žena, ma tko ona bila, je imala pravo prijeći cestu, i na snimci je vidljivo da je cestu od 4 trake prešla skoro čitavu da bi ju autonomno vozilo ubilo na samom rubu zadnje trake

Kolega prvo se nauči opće kulture, i nauči da ovaj forum ne služi za vrijeđanje drugih ljudi i njihovih mišljenja. Ako ti to predstavlja problem, odjavi se sa foruma.

Za sve ostalo ću ti samo komentirat da ako ti misliš da to što sam ja napisao da žena nije uopće gledala kuda prelazi je pljuvanje po njoj, to je tvoj problem. Ja sam reko i stojim iza toga, da vozili li autonomni superauti, ili auti sa vozačem za upravljačem,  MORAŠ i MORAŠ 2 puta pogledati da li ide auto i na zebri, a kamoli tek na brzoj cesti (gdje je dopušteno 70km/h). Ovo rade čak i kamikaze u Zagrebu na Slavnskoj aveniji. I btw auto je počeo kočit pred kraj snimke ali 2 sekunde prekasno da stane na vrijeme.

Da si ti vozio ili ja, desilo bi se isto. Sjeti se kad si zadnji puta vozio 65km/h gdje je ograničenje 70km/h, pa da ti je netko npr izletio uz parkirne auto ili tako nešto. Kad bi mogao reagirat?
Tamo gdje su djeca (škole/vrtići) ograničenja su 30km/h baš iz razloga da možeš zakočit za 1 sekundu. Ali i djecu se uči od malena, time after time, ide se na zebru, gleda se 2 puta prije prelaska ceste, nije bitno da se ne čuje auto, pogledat se mora, i tek onda ići preko.

 

I ja nikog ne branim. Svaki stroj je toliko dobar koliko je dobara njegova najslabija karika, a to je u ovom slučaju programeri koji rade na tom sustavu i inžinjeri (ili čak možda ekonomisti) koji nisu htjeli/dozvolili da se ugrade dupli senzori (kao što imaju u avio industriji). Zašto ekipa u Volvu (nema veze s Uberom) nije primjetila probleme prije na testovima (jer su ti auti milijone kilometara prošli) je na njihovom leđima.

Poruka je uređivana zadnji put pon 26.3.2018 21:23 (gkelekov).
16 godina
offline
Re: Uber je imao probleme s autonomnim sustavom vo
memulica kaže...
gkelekov kaže...
/cut


No pogledaj još jednom snimku

 

/cut

 

Vozilo nije samo zakočilo:

 

http://www.phoenixnewtimes.com/news/cops-uber-self-driving-car-didnt-brake-much-in-arizona-pedestrian-death-10247629

An Uber self-driving car wasn't speeding before it struck and killed a woman crossing a street on Sunday night, but didn't brake much, either, a Tempe police spokesman said.

 

A ta nadzorna osoba (koja ne zna jel muško ili žensko) je imala i malo podeblji kriminalni dosier.

 

Po drugim snimkama tamo je sve lijepo osvjetljeno, a snimka kamere je vrlo loša i ne prikazuje stvarne uvjete. Ta snimka na sudu vjerovatno bi na bila odbačena. Po meni bi trebalo dobro provjeriti i autentičnost te snimke.

 

Basic english 1 on 1.  "but didn't brake much, either" znači da je auto ipak kočio, ali debelo prekasno. Da nije zakočilo pisalo bi valjda "did not brake at all" i to debelim masnim slovima font 200.

 

A što se slike tiče, može biti loša ali sve druge snimke su u totalno druga vremena, i godišnja doba (npr ima puno snimaka od tamo gdje se vide ukrasi još od Božića), pa kako to može biti 100% dokaz da je sve tu noć bilo tako super osvjetljeno i vidljivo?

 

Ugl žena je poginula, kako bi u policijskom žargonu rekli 50% zbog svoje greške, 25% radi vozila, 25% radi operativca u vozilu, koji nije radio svoj posao (ali ako je bilo mračno ko na snimci iz Volva teško da se išta moglo vidjeti)

16 godina
offline
Uber je imao probleme s autonomnim sustavom vožnje

Ono ti je malo ublažena izjava, a prevedeno na obični ulični:

 

nije uopće kočio, dok je nije prešao preko nje sa sva 4 kotača.

 

I na onim snimcima nema nikakvih božićnih ukrasa na mjestu gaženja i sve je dobro osvjetljeno/pregledno uobičajenom uličnom rasvjetom i svjetlima automobila.

 

 

 

 

 

 

 

You are like the Michael Jordan of being a son of a bitch.
Moj PC  
1 0 hvala 0
7 godina
offline
Re: Uber je imao probleme s autonomnim sustavom vo
Hvala na snimci. Kao što sam i rekao, ona snimka ne prikazuje stvarne uvjete vidljivosti. A bez obzira na sve, i da je bila magla, autonomno vozilo vrijedno milijune prepuno hrpetine senzora je moralo uočiti objekat koji prelazi kolnik na minimalno 40 metara.

Samo postavljam pitanje pametnjakovićima što bi bilo da je krava u švicarskima alpama izletila pa ubila vozača, ili da je kakav odron na cesti.

Ovo je čisto nemarno ponašanje multinacionalne korporacije.
Bez obzira na ponašanje pješaka, vozač nema dozvolu zgaziti ga ako je imao priliku stati ili zaobići. A AI bi po svemu trebao biti superiorniji. Tu priča za mene staje.
7 godina
offline
Re: Uber je imao probleme s autonomnim sustavom vo
Ne kažem ja da je vozač dužan i obvezan predvidjeti i izbjeći sve moguće situacije , jer je to naprosto nemoguće. Znam i sam jer sam vozač koliko čovjeka ponekad dijeli od groba ili od zatvora, a dovoljan je trenutak.

Ono što meni diže kosu su komentari na BUGovom forumu koji pljuju po pokojnoj ženi (ti si napisao da je ovo čisti darwinizam? Jel to znači da je i tvoja majka niža vrsta ako je nekada učinila kakvu nepromišljenu stvar?). Izjave tipa da je u redu što je satrao ženu jer nije sve uradila 105% po propisu su za psihijatrije.
Svakome se može dogoditi nesreća, to ne sporim, ali smatrati da je uredu gaziti ljude ako ne prelaze na pješačkom jednostavno nisu normalne ni u kom pogledu.
16 godina
offline
Re: Uber je imao probleme s autonomnim sustavom vo
Neuk kaže...
Ne kažem ja da je vozač dužan i obvezan predvidjeti i izbjeći sve moguće situacije , jer je to naprosto nemoguće. Znam i sam jer sam vozač koliko čovjeka ponekad dijeli od groba ili od zatvora, a dovoljan je trenutak.

Ono što meni diže kosu su komentari na BUGovom forumu koji pljuju po pokojnoj ženi (ti si napisao da je ovo čisti darwinizam? Jel to znači da je i tvoja majka niža vrsta ako je nekada učinila kakvu nepromišljenu stvar?). Izjave tipa da je u redu što je satrao ženu jer nije sve uradila 105% po propisu su za psihijatrije.
Svakome se može dogoditi nesreća, to ne sporim, ali smatrati da je uredu gaziti ljude ako ne prelaze na pješačkom jednostavno nisu normalne ni u kom pogledu.

A što da je to moja majka napravila i poginula od osobe koja je vozila po propisma i koja ju je prekasno uočila?
Što bi trebao reć? J*** toj osobi sve po spisku što mi je (po mojem mišljenju) ubila roditelja?
A generalno moj roditelj je kriv. I to ne samo za moju muku, nego što će i osoba koja ju je na taj način ubila, imati na savjesti do kraja života.

 

Koliko se takvih nesreća dnevno desi? Ali sve ste odma guknuli jer se to desilu autonomnom autu.

Niko nigdje nije napisao da je normalno gaziti ljude. Smanji doživljaj i nauči malo čitati između redova i čitanje sa razumjevanjem. (darwinizam ne znači niža vrste, od kuda ti to?)

6 godina
neaktivan
offline
Uber je imao probleme s autonomnim sustavom vožnje

tribalobsenekako suzdrzat od gazenja ljudi, zivotinja, zena, psihickih bolesnika i politicira, ma koliko nam to tesko palo....eventualno pokojeg biciklistu, nako, za dusu...

Poruka je uređivana zadnji put sri 28.3.2018 1:30 (latino lover).
 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Uber je imao probleme s autonomnim sustavom vožnje
Nećemo dividende, hoćemo veće lopate!
Poruka je uređivana zadnji put čet 29.3.2018 7:53 (hrvooje).
 
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice