Testiran revolucionarni dizajn zrakoplova bez kril

poruka: 11
|
čitano: 5.038
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Testiran revolucionarni dizajn zrakoplova bez kril".
11 godina
offline
Testiran revolucionarni dizajn zrakoplova bez kril

IVICE krila? 'ko je taj Ivica?

 
1 2 hvala 1
9 godina
offline
Re: Testiran revolucionarni dizajn zrakoplova bez
kicklOp kaže...

IVICE krila? 'ko je taj Ivica?

Ivica Osim, poznati trener poznat po međunarodnom imenu Edge Except.

Rub je netko nepoznat pa ga ne spominju...

15 godina
offline
Testiran revolucionarni dizajn zrakoplova bez kril

marica me (vas)celo vreme držala na ivici. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
2 0 hvala 0
15 godina
offline
Testiran revolucionarni dizajn zrakoplova bez kril

-osim ivice osima, zrakoplovak bez krilaca i zakrilaca.. ipak ima krilca i zakrilca.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put pet 3.5.2019 9:25 (ihush).
 
3 0 hvala 0
8 godina
offline
Testiran revolucionarni dizajn zrakoplova bez kril

Ne kužim šta je tu novost, još su Nijemci imali prototip "letećeg krila" u WW2, a uredno odavno radi i ratuje bombarder B2, koji btw jedan košta preko milijardu dolara, možda čak i dvije

Moj PC  
2 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Testiran revolucionarni dizajn zrakoplova bez

-ovo je i dalje isto leteće krilo, razlika je u načinu upravljanja/skretanja, zakrilca+potisak.. koje ovaj nema-ima..

 

+ tj, to je na tragu upravljanja potisnicima (kao npr muskova raketa, danas to nije problem za procesor) kao i dio jetstream-zraka koji zamjenjuje zakrilca, tj slično kao što maglev levitira, nema trenja-habanja.. tako nešto pokušavaju na tom dijelu, uštedjeti, povećati efikasnot itd jer svaki pomični dio se haba + mora biti odgovarajuće jak-robustan-trajan.. ovako se eliminira habanje + težina i ima smisla (osim što rečenice iz naslova zvuče smiješno..)

-i da, ništa novog, kao što ni muškete nisu novost u srednjem vijeku jer je barut već postojao.. to je evolucija-razvoj (postojećeg) ali na kvalitatno višem nivou. U PC terminologiji to je intelov tik-tak :)

 

+ ne uspoređuj cijenu vojnog zrakoplova s nečim što leti.. dron kupiš za šaku kuna.. ovo nema npr ''barak'' opremu a to je ono što košta, ne sam lim jer bi cijena bila kao za ''fiću'' :)

 

 

edit: npr britanski harrier u vertikalnom/lebdenju ne krositi krila nego mlaznice motora, krila imaju smisla-funkciju samo u 'letu' tj kad je strujanje zraka oko njih ono što daje uzgon-upravljivost.. do tad krila mogu biti paradajzi-cigle...

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put pet 3.5.2019 10:46 (ihush).
15 godina
neaktivan
offline
Testiran revolucionarni dizajn zrakoplova bez kril

Koje lupetanje, pa bar je danas lako sve provjeriti.

 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Testiran revolucionarni dizajn zrakoplova bez kril

jebeš krilca, batačići su bolji. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
6 0 hvala 0
14 godina
offline
Testiran revolucionarni dizajn zrakoplova bez kril

hmm da..

 

ivica je tu malo nespretna, bolje bi bilo koristiti kut (napadni/izlazni kut krila) ili rub...

 

uzgred, Horten nije prvi dizajn, Čeranovskiy je '26 napravio prvu od motornih jedrilica tog dizajna...

Ju je je? Je ju je!
Moj PC  
2 0 hvala 0
6 godina
neaktivan
offline
Testiran revolucionarni dizajn zrakoplova bez kril

Ne kužim šta je tu novost, još su Nijemci imali prototip "letećeg krila" u WW2, a uredno odavno radi i ratuje bombarder B2, koji btw jedan košta preko milijardu dolara, možda čak i dvije. jvnet 

 

 
1 0 hvala 0
14 godina
offline
Testiran revolucionarni dizajn zrakoplova bez kril

jel ti čitaš ili si Čita?

 

Razumiješ li što znači bez zakrilaca/pretkrilaca i ostalih hidraulkično pokretanih površina na krilima ? i upravljanja potiskom umjesto njih?

 

i kao što rekoh, 1926 je u SSSRu letjela motorna jedrilica s profilom letećeg krila i bez vertikalaca...

 

dakle ništa novo, ali ov s pokretne upravljačke površine tj. njihov izostanak je novost...

 

povezano, znam da je Bosch razvijao i neke "vazdušne" pomoćne kotačiće za motocikle, dakle da zračni impuls "podiže" nagnuti bicikl ukoliko senzori jave da je u opasnosti od pbočnog klizanja...

Ju je je? Je ju je!
Moj PC  
1 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice