A gdje je Drago Galić u ovoj priči?
U Tesli u prošlom kvartalu isporučili rekordnih 95
- poruka: 21
- |
- čitano: 4.905
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Gdje je Drago da nam objasni kako Musk nema pojma? da prodaje maglu i sl... pa valjda Drago najbolje zna, sta znaju neki tamo iz Tesle vrijedne desetke milijardi dolara, strucnjak Drago najbolje zna situaciju i sto je danas tehnoloski ostvarivo.
Gdje je Drago da nam objasni kako Musk nema pojma? da prodaje maglu i sl... pa valjda Drago najbolje zna, sta znaju neki tamo iz Tesle vrijedne desetke milijardi dolara, strucnjak Drago najbolje zna situaciju i sto je danas tehnoloski ostvarivo.
Sve te brojke su i dalje daleko od Muskovih najava i prognoza koje je Drago komentirao. Dakle - Drago je i dalje u pravu, i čini se da zna bolje od najmanje jednog od "nekih tamo iz Tesle".
Gdje je Drago da nam objasni kako Musk nema pojma? da prodaje maglu i sl... pa valjda Drago najbolje zna, sta znaju neki tamo iz Tesle vrijedne desetke milijardi dolara, strucnjak Drago najbolje zna situaciju i sto je danas tehnoloski ostvarivo.
Sve te brojke su i dalje daleko od Muskovih najava i prognoza koje je Drago komentirao. Dakle - Drago je i dalje u pravu, i čini se da zna bolje od najmanje jednog od "nekih tamo iz Tesle".
Ti i Drago ste jedan od onih koji seru gluposti. Radi Drage koji ima ego issues i ne radi minimalan research sam prestao kupovati BUG. Znaci prica izmisljotine o Tesli ili preuvelicava a o pravim problemima Tesle uopce niti ne prica.
Znaci, Elon je 2014 rekao da ce by 2020 proizvoditi pola miliona automobila or very close. Za ovu godinu projekcija Tesle je izmedju 340-390 tisuca automobila (Ovisi o Kini i drugim glupostima). Za 2020 kako stvari stoje Tesla bi mogla proizvesti i vise od pola miliona automobila. I onda dodjes ti i seres tu gluposti bez i malo srama. Pokri se po usima i suti!
Dokaz video u prilogu:
Ajde pliz nemoj linkati ovog retardinjosa...
Ziher je 10 000%, dakle ili se zahebavaš ili ne poznaš iznimno korisnog i radišnog gosn Kilmera.
https://www.bug.hr/forum/topic/komentari-clanaka-bughr/svakih-10-minuta-europi-se-proda-jedan-novi-niss/263307.aspx?page=1&jumpto=5757965&sort=asc&view=flat
Ziher je 10 000%, dakle ili se zahebavaš ili ne poznaš iznimno korisnog i radišnog gosn Kilmera.
https://www.bug.hr/forum/topic/komentari-clanaka-bughr/svakih-10-minuta-europi-se-proda-jedan-novi-niss/263307.aspx?page=1&jumpto=5757965&sort=asc&view=flat
Jel bio korisan i ljudima kojima je preporučio krivi način montaže kočionih linija:
https://www.reddit.com/r/cars/comments/aj273x/if_you_have_to_change_a_brake_line_on_your_car/
https://jalopnik.com/this-emmy-award-winning-youtube-mechanic-is-full-of-shi-1696524549
Ti i Drago ste jedan od onih koji seru gluposti. Radi Drage koji ima ego issues i ne radi minimalan research sam prestao kupovati BUG. Znaci prica izmisljotine o Tesli ili preuvelicava a o pravim problemima Tesle uopce niti ne prica.
Znaci, Elon je 2014 rekao da ce by 2020 proizvoditi pola miliona automobila or very close. Za ovu godinu projekcija Tesle je izmedju 340-390 tisuca automobila (Ovisi o Kini i drugim glupostima). Za 2020 kako stvari stoje Tesla bi mogla proizvesti i vise od pola miliona automobila. I onda dodjes ti i seres tu gluposti bez i malo srama. Pokri se po usima i suti!
Dokaz video u prilogu:
a nakon toga je rekao da će 2018. proizvoditi 500000 zbog velike potražnje, a 2020. čak milijun. Dokaz je vijest u prilogu a koji se ne temelji na casual interviewu već na službenoj objavi:
https://www.reuters.com/article/us-tesla-results/tesla-puts-pedal-to-the-metal-500000-cars-planned-in-2018-idUSKCN0XV2JL
I što ćemo sad? U najboljem slučaju obojica seremo gluposti i trebamo se pokriti ušima jer Musk lupeta. Živjeli mladenci.
95k isporučenih vozila u kvartalu je dobar rezultat ako se uzme u obzir: da se radi o električnim automobilima, da imaju samo 3 modela u ponudi, relativno "nova" tvrtka( u usporedbi s drugim proizvođačima automobila i autoindustriji općenito) itd
Pomodarstvo, a europske zemlje već lagano kreću s najavom zabrana auto s motorima na unutarnje izgaranje od 2025. (Za 6 godina) ili 2030. Vidi se koliko znaš o čemu pričaš kad kažeš da je kinesko, a svi bitni dijelovi su Made in USA. Ne znam odakle tebi jedva 200 kilometara kad auto na realističnom WLTP testiranju postiže još bolje brojke nego što je Tesla tvrdio za domet. Ne znam tko na dnevnoj bazi treba 350 kilometara, ali eto, ima ih. S tim, da se na Superchargeru baterija napuni od 0 do 80% za 20 minuta.
koja lolčina, 90% onih koji su probali i profesionalnih testera, vozača kažu da bi sutra bez puno žaljenja prešli na teslu sa svojih skupih benzinaca, što se tiče kvalitete i upotrebljivosti, toliko o "kineskom smeću". Također velika većina korisnika je zadovoljna i kupit će ponovno teslu.
tesla je 10 godina ispred svih ostalih u tome što radi i tako će ostati još dosta dugo vremena, već sad je jedna od najznačajnijih automobilskih tvrtki ikad.
Infrastruktura u eu je nikakva, ali to je eu problem, eu kasni za usa i kinom svaki dan sve više i više...
drago galic je od "objektivne istine" o tesli udaljen jednako kao i ekipa koja orgazmicno pljesce svakom tvitu elona muska.
nego, da prc...ovaj pitam, poslije orgazmicnih upisa na svaku vijest o tesli, jel dode post orgazmicna depresija kad se pogleda u vlastitu garazu i umjesto tesle ugleda benzinca?
Nama bi trebalo biti zanimljivo da je Tesla prvi USA proizvodjac kojem se predvidja (a i ovaj kvartal ide prema tome) stabilna prodaja standardnih modela na EU trzistu. Ford i Chrysler su uspjeli tek kad su nudili EU modele ili kad su bili u grupaciji sa EU/Asia proizvodjacima. Zanimljivo ce biti i kako ce se Tesla nositi sa poplavom EV modela svih proizvodjaca na EU trzistu slijedece godine, pogotovo jer je u ovom kvartalu u Njemackoj ipak prodano vise Renaulta Zoe u odnosy na Model 3.
Kad se gleda ponuda, nitko jos ne nudi kompaktni sedan, dok je ponuda SUV-a nikakva, jedino Kona i Niro EV za koje je vec podugacka lista cekanja.
drago galic je od "objektivne istine" o tesli udaljen jednako kao i ekipa koja orgazmicno pljesce svakom tvitu elona muska.
nego, da prc...ovaj pitam, poslije orgazmicnih upisa na svaku vijest o tesli, jel dode post orgazmicna depresija kad se pogleda u vlastitu garazu i umjesto tesle ugleda benzinca?
Khm, mislim da nisi u pravu.
Meni se čini da Drago pliva ko riba u vodi u ovim novim metodama novinarstva.
Zna kaj treba napisati, i to komentari na svaki njegov članak o Tesli i Muskovim ostalim projektima pokazuju, vidi da su to teme koje totalno polariziraju društvo i izazivaju ratove komentatora; pristojnija verzija ustaše-partizani spike, jer kad se o tome raspišu ljudi brzo sve pobjegne izvan kontrole (pogledaj temu što se događa s našim društvom i sve ti bude jasno).
Zato je Dragecovo pisanje (poslovno gledano) zapravo perfektno, i on i Dragan fakat odrađuju vrhunski posao kaj se toga tiče, dok se ostatak ekipe drži tradicionalnijih metoda, što je isto odličan izbor u branšama o kojima oni pišu.
S te strane, ocjena za njih komplet kao ekipu solidnih 4-4,5/5.
Svaka čast, keep up the good work
Bug, rula, nadmoćno !!!!
SFSN !!!
Kao uzgredna opaska, malih vozila se uvijek prodaje više, kompakt i subkompaktna klasa su dvije najprodavanije u Evropi. Mislim da Tesla nema interes i da još dugo neće zagaziti u te klase. ~ 50.000 eura je jako puno novca za prosječnog čovjeka, to je područje luksuznih marki i samim time malo volumenom. Očekivao sam i nešto bolje rezultate u Njemačkoj, ali s boljom kvalitetom i možda malo marketinga - svašta je moguće. Uglavnom, bitno je da imaju tržište i nakon isteka subvencija, ili uz vrlo male subvencije. Pomaže i nova generacija CCS punjača, model tri se od 0-50% napuni za 10-11 minuta, to je 200 km normalne vožnje.
hmm.. vruće a mene muči matematika, ona na prste.. ili politička-statistička logika, marketing koji nam nešto prodaje (uvaljuje..) :)
pa ovako: iz texta-citati..
Krajem prošlog kvartala, kada se pisalo o velikom "minusu" u poslovanju Tesle, Musk je bio optimističan i najavio je da će u drugom tromjesečju ove godine stvari krenuti na bolje – a tada je najavio i da će biti proizvedeno između 90 i 100 tisuća vozila. Ovoga puta, dakle, nije promašio s prognozom.
U ova tri mjeseca iz Teslinih je pogona izišlo ukupno 87.048 automobila, dok je kupcima isporučeno njih čak 95.200
do sada je najbolji rezultat bio onaj iz zadnjeg kvartala 2018. godine s oko 86 tisuća proizvedenih automobila.
U ova tri mjeseca iz Teslinih je pogona izišlo ukupno 87.048 automobila ... (duplić? s razlogom..) :))
-ovako, musk je najavio proizvodnju 90-100.. proizveo je 87 tisuća. Do sad je max bio 86.. dok je razlika zaliha od prošlog (rekordnog) kvartala, koja je samo isporučena (ne proizvedena u ovom).. tj cca 8000 komada.
-po elementarnoj matematici, musk govori svašta, netočno (laž? ili hembrangov postulat?..).. govori ono što treba privući investore, već bio kažnjen za laž-izmišljanje-frizirane podatke.. klasične statističke igre s cijenom-količinom i kvartalima, isključiv cilj ovih cifri je dokazati njegovu najavu 90-100, dok je metoda kojom je to ostvario običan 'kredit' cca 10(tisuća) iz prethodnog kvartala i tad čarobnim štapićem (ili čudima statistike i knjigovodsvenih malverzacija) postane 'the-musk', čudotvorac.. s rastom od 200%.. i više. Mada je stvarnost u ciframa ni tisuću razlike tj 86-87, samo pokriće prognoze (obećanja ili zavaravanja investitora) je izmišljenih (prenešenih) 10t da bi postao rekorder s rastom od 200%, muljator koji je već par puta opomenut. Cifre su tu, umjesto PR pamfleta kojeg i ovaj bugov text prenosi, samo ih treba čitati i uključiti mozak.
Taj dio s kvartalnim izvješćivanjem je prilično problematičan u modernom kapitalizmu. Tri mjeseca je jako kratko, sezonske varijacije su velike, ali svjedno su s i oprali Teslu što nije imao veći rast u prvom kvartalu odnosu na prethodni iako je na godišnjoj razini imao rast 200 ili 300%. Drugo, tesla je specifičan jer sam prodaje svoje automobile pa objavljuju i koliko imaju vozila u tranzitu do kupaca, dok ostali američki proizvođači prodaju dilerima tako da nemaju tranzit. Sve skupa bezveze, mene više zanima financijska situacija