Savrseni za nase trziste
Tesla opozvala gotovo 54.000 automobila jer ne sta
- poruka: 38
- |
- čitano: 12.775
- |
- moderatori:
vincimus
-ne, za naše tržište se priprema tzv bmw-edišn, bez žmigavaca..
Zasto se OTA update naziva opoziv nikako mi nije jasno....
Mene je moj instruktor učio da i kada nema prometa staneš na stopu, izbrojiš do 3 i kreneš dalje, jer ako te negdje u grmlju vrebaju policajci, mogu ti lijepo zalijepiti kaznu ako nisi potpuno stao, tako da je taj njihov stani bez stajanja zapravo i protuzakonit, na stopu MORAŠ stati.
Mene je moj instruktor učio da i kada nema prometa staneš na stopu, izbrojiš do 3 i kreneš dalje, jer ako te negdje u grmlju vrebaju policajci, mogu ti lijepo zalijepiti kaznu ako nisi potpuno stao, tako da je taj njihov stani bez stajanja zapravo i protuzakonit, na stopu MORAŠ stati.
Nema veze učio to instruktor ili ne (i mene moj), ili što misle 99.999% drugih vozača (možda i Vi i ja uključeni u taj postotak), činjenica jest da ne stajanje na znak STOP znači prometni prekršaj. Jasno piše u prometnim pravilima kako se treba reagirati kada se približimo znaku STOP.
Trokut znači pojačani oprez i da se nalazimo na cesti koja se križa s cestom s prednošću prolaska, ali također nije potrebno zaustaviti se ukoliko na toj cesti se ne nalaze drugi sudionici u prometu. Znak STOP znači STOP, zaustavi vozilo ma kakva god bila situacija.
Tesla dakle s ovim firmwareom svjesno radi prometne prekršaje. Nešto zbog čega bi u slučaju da autonomni auto "polaže vozački" bila pala ispit. Ne stajanje na znak STOP automatski te ruši na ispitu, jer se smatra da je to izuzetno potencijalno opasna situacija. Vrlo jasno i brutalno.
Tesla dakle s ovim firmwareom svjesno radi prometne prekršaje. Nešto zbog čega bi u slučaju da autonomni auto "polaže vozački" bila pala ispit. Ne stajanje na znak STOP automatski te ruši na ispitu, jer se smatra da je to izuzetno potencijalno opasna situacija. Vrlo jasno i brutalno.
-logički implicitno, teslin AI mora izgubiti licncu.. ne dobiti je, tj nikad je nije ni dobio, još samo par sitnica dok se u zakon uključi i soft-licenca kao jednakopravna a time i jednako sankcionalna..
Mene je moj instruktor učio da i kada nema prometa staneš na stopu, izbrojiš do 3 i kreneš dalje, jer ako te negdje u grmlju vrebaju policajci, mogu ti lijepo zalijepiti kaznu ako nisi potpuno stao, tako da je taj njihov stani bez stajanja zapravo i protuzakonit, na stopu MORAŠ stati.
mislis, milicajci?
jedan srice i pise, drugi oveci - poglavito pendreci?
a cuj propis, zakon... znas tiletovu o zakonu i plotu?
Zabijaju se u rotirke,ne staju na stop,kocnica prestane sudjelovat u procesu voznje,auto otme kontrolu i samovoljno ubrza,autonomija je enormno manja u realnim uvjetima naspram onih deklariranih itd itd itd....zasto je ono Tesli toliko eksplodirala vrijednost?.....
Kako prenosi Ars Technica, opoziv će utjecati na Teslin Model 3, Y, S i X
Aaaa propustili ste volej koji vam je Elon spremao godinama, trebalo je biti
S, 3, X, Y
-logički implicitno, teslin AI mora izgubiti licncu.. ne dobiti je, tj nikad je nije ni dobio, još samo par sitnica dok se u zakon uključi i soft-licenca kao jednakopravna a time i jednako sankcionalna..
ima na torrentima crack za Teslin softver, koji zaobilazi te probleme...
Treba se držati isprobanom. Zna se gdje je kvaliteta.
Mene je moj instruktor učio da i kada nema prometa staneš na stopu, izbrojiš do 3 i kreneš dalje, jer ako te negdje u grmlju vrebaju policajci, mogu ti lijepo zalijepiti kaznu ako nisi potpuno stao, tako da je taj njihov stani bez stajanja zapravo i protuzakonit, na stopu MORAŠ stati.
dobro te učio jer na svakom stop treba stati i ubacit u prvu.
inače odmah padaš na ispitu))
dobro te učio jer na svakom stop treba stati i ubacit u prvu.
inače odmah padaš na ispitu))
Mi automatici ne bi se složili s tobom
Recall ima više značenja, od kojih je jedan opoziv, a dugi povlačenje. Opozivaju se odluke (recimo imenovanje ambasadora), a povlače se (s tržišta, iz prometa) fizički objekti.
Klasični auti se 'povlače' u servise gdje se rade izmjene, a ovdje update možeš napraviti kod kuće, a vjerojatno i na Konzumovom parkingu. Dakle nema ni 'povlačenja', a kamoli 'opoziva', ali se na engleskom koristi udomaćeni izraz iako nije više doslovno primjenjiv, a onda se prevodi kako se već kod nas prevodi.
Ništa čudno za auto industriju i novinare, jer se tu gomila termina pogrešno upotrebljava (oktanski cirkus, bolidi, agregati...).
baš ste razmaženi. ovaj auto je samo loše načinjen, bezobrazno preskup i u osnovi besmislen. ostalo je u redu. ts, ts.
baš ste razmaženi. ovaj auto je samo loše načinjen, bezobrazno preskup i u osnovi besmislen. ostalo je u redu. ts, ts.
kako smo mi bili avangardni... gledas kako zapad jurisa na ono sto smo imali nekad. samo cekam jos da uleti kriza energenata pa da pocnu dijeliti redukcije, parne i neparne dane.
pa dodas velikog brata, prisluskivanje gdje su Stazi i Securitate bili mala maca, gazenje ljudskih prava. pa bailout mastodonata tj. banaka.
samo jos tile fali :-)
Nisu nikakvi novinari u pitanju nego citat državne agencije koja je naložila opoziv. Termin je vrlo jasan i udomaćen, nema potrebe mijenjati ga jer vrlo jasno označava da postoji problem koji treba popraviti. Hoće li to biti putem interneta, odlaskom u servis, sasvim svejedno. U današnje vrijeme granica između hardvera i softvera je vrlo tanka, gotovo svaki komad hardvera je kontroliran nekom vrstom softvera, jedno bez drugog ne ide
Nisu nikakvi novinari u pitanju nego citat državne agencije koja je naložila opoziv. Termin je vrlo jasan i udomaćen, nema potrebe mijenjati ga jer vrlo jasno označava da postoji problem koji treba popraviti.
Nije naložila opoziv, nego recall. Opoziv nije dobar prijevod jer se primjenjuje na odluke i dokumente, a ne na fizičke objekte. Mogli su opozvati dozvolu Tesli za daljnjim testiranjem, ali ne i aute.
To što je neka upotreba udomaćena ne znači da je točna. Opoziv ne znači da nešto treba ispraviti, već da se neka odluka ukida, razlog je nebitan.
Mene je moj instruktor učio da i kada nema prometa staneš na stopu, izbrojiš do 3 i kreneš dalje, jer ako te negdje u grmlju vrebaju policajci, mogu ti lijepo zalijepiti kaznu ako nisi potpuno stao, tako da je taj njihov stani bez stajanja zapravo i protuzakonit, na stopu MORAŠ stati.
Fora.
Nas ucili da je fullstop tek kad nam tijelo trzne prema naprijed pa nas je ko telce tjero da vozimo do 2-3km/h pa stop... kako bi osjetili sto znaci stati, a sto prokliziti kroz krizanje.
Sad (vec 16 godina) ko dresirani cucak na svakom krizanju* cekam taj trzaj. Spasi motociklistu zivot takva stvar. Znaju se zaletit ko zmajevi pa nekako gledam da mi bolje stat do trzaja nego da nekog ubijem zbog pol sekunde makar i nebio nuzno kriv, al ne bi sa time zivio.
(*osim onih sta su postavljeni mimo mozga jer je eto nekad tamo bilo krizanje itd)
Jezik je živ. Riječi dobivaju nova značenja, a sve ionako ovisi o kontekstu. Svima je sve jasno samo se pojedinci zablokiraju kad je riječ o softveru, kao trebalo bi izmisliti drugi pojam da je iz pojma odmah jasno da se radi o softverskom opozivu. Koliko je to suvišna ideja može se pokazati s barem dva primjera teslinih drugih problema. Po izbacivanju modela 3, ispostavilo se da se vratašca punjača mogu zalediti i zablokirati. Hardverski problem. Tesla ga je zaobišao izbacivanjem softverske nadogradnje koja grije zadnji dio auta dok je izvan upotrebe, na parkingu. Imali su veliku aferu, u kojoj su osuđeni, zbog samozapaljenja pojedinih primjeraka modela S što su prikrili drastičnim smanjenjem snage punjenja i iskoristivog kapaciteta. Ukratko, u današnje vrijeme, sad se već ponavljam, granica između softvera i hardvera je prilično mutna. Insistirati na razlikama je osuđeno na propast, u budućnosti će ta razlika biti još manja
To je floskula koja se gura i gdje treba i gdje ne treba. Riječi imaju svoje značenje, a ako ih upotrebljavaš u krivom kontekstu to govori da si polupismen, a izgleda da po gornjoj definiciju upravo polupismeni održavaju jezik živim.
Obično će isti ljudi koji kod ovakvih pravnih stvari, gdje je jasnoća bitna, tvrde da je samo bitno da se razumijemo, kod trivijalnih stvari kao burek od jabuka ili zvanje mora vodom raditi veliku dramu, iako tu zapravo nema nikakve greške.
Nema nikakve razlike sofver ili hardver, riječ opoziv se odnosi na odluke. Ne možeš opozvati loše izgrađenu kuću, možeš jedino njenu građevinsku ili uporabnu dozvolu.
Sereš, a dobri smo si.
Uzgred, koji je tvoj prijedlog? Vodi računa da se ovdje radi o ukidanju jedne funkcije, baš kao da se ukida neki zakon ili povlači ambasador iz neke zemlje
Sereš, a dobri smo si.
Uzgred, koji je tvoj prijedlog? Vodi računa da se ovdje radi o ukidanju jedne funkcije, baš kao da se ukida neki zakon ili povlači ambasador iz neke zemlje
- upravo obrnuto, visak konkretno ispravlja i ima pravo.. upravo obrnuto, zašto se recimo ti ne možeš složiti da je u pravu? Problem?
-da, jednako nećemo reći da je ambasador recimo storniran ili uklonjen.. stornira se recimo račun, nalog, uklanja se smeće, grana drveta s prometnice i sl. .. to i djeca&bauštelci znaju, u čemu je problem?
Puno priče, nikakvog prijedloga. A svi su shvatili o čemu je riječ…
Ono, izdali su softversku zakrpu, kako bismo to samo mogli nazvati?
Kad Apple ukine neku softversku mogućnost u prodanim telefonima, bi li itko to nazvao opozivom telefona? Ne opozivom te funkcije, nego baš telefona. Ali 'opoziv Tesli' super zvuči, pa ožeži.
Opoziv kao riječ je imala koliko-toliko smisla kad si morao ići u servis, mada je i tada bila pogrešna, a u ovom slučaju je potpuno besmislena. A upravo su novinari odgovorni da riječi pravilno upotrebljavaju. U razgovoru si možeš svašta dozvoliti, ali novinari, voditelji i pisci bi trebali poznavati jezik i truditi se precizno izražavati. Jer u suprotnom odgajaju nove generacije koje misle da je to stvarno značenje tih riječi.
Znaš da možeš ispremješati sva slova unutar riječi osim krajnjih, a da tekst bude razumljiv? Ili izbaciti samoglasnike.
I sad neka novinari slobodno tako pišu, jer eto, svi će shvatiti?
Nisu novinari ništa izmislili već su prenijeli ono što je nadležna državna agencija objavila. Dakle, promašio si ceo fudbal