Star Citizen i dalje u izradi, a kad će, ne zna se

poruka: 28
|
čitano: 8.070
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Star Citizen i dalje u izradi, a kad će, ne zna se".
14 godina
offline
Star Citizen i dalje u izradi, a kad će, ne zna se

Nikad a možda ni tad rupa bez dna.

Poruka je uređivana zadnji put uto 13.10.2020 13:58 (dreadmoore).
Moj PC  
6 0 hvala 0
13 godina
offline
Star Citizen i dalje u izradi, a kad će, ne zna se

kupio prije mjesec dana, iz znatizelje da vidim sta je to. spavwnao u nekom gradu, nista posebno, trazio vlak 5 minuta i propao kroz pod tog viseceg vlaka u smrt. jos uvijek deep deeeeep alfa. npc drveni, spawnani bilo gdje, stoje po klupama, sve djeluje prazno i lose zamisljeno. ne preporucam.. sva sreca kupio sam joystick za nekih 30 eura,ne skuplji. ali da su brodovi dobro napravljani jesu.. sve ostalo... pubg u beti je kvalitetan proizvod naspram ovoga

Poruka je uređivana zadnji put uto 13.10.2020 14:07 (phnx).
Moj PC  
0 0 hvala 0
3 godine
neaktivan
offline
Star Citizen i dalje u izradi, a kad će, ne zna se

Ta igra, ako uopće izađe, neće vidjeti betu do 2022. u najboljem slučaju, ako izađe do 2025. biti će top. Očekivanja su ogromna s obzirom na uloženi novac, ako ne bude u najmanju ruku GOTY, biti će teški flop, ne bi volio developerima biti u koži.

 
4 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen i dalje u izradi, a kad će, ne zn
Nikola kamioni IT-a?
“From the naturalistic point of view, all men are equal. There are only two exceptions to this rule of naturalistic equality: geniuses and idiots.”
Moj PC  
4 1 hvala 0
14 godina
offline
Star Citizen i dalje u izradi, a kad će, ne zna se

Ma igra samo što nije. Samo da još skupimo $300m i eto spektakla.

 
1 0 hvala 0
Star Citizen i dalje u izradi, a kad će, ne zna se

https://arstechnica.com/gaming/2020/07/star-citizen-dev-offers-roadmap-for-development-of-new-development-roadmap/

 

 

A što reći kada oni već mjesecima rade na izradi roadmapa kojim će se napraviti novi roadmap za prikaz u kojem je točno fazi razvoja igra (ono što manji studiji imaju je Trello aplikacija i recimo Agile metodologija)? Ja nemam drugih komentara nego ... svaka ćas Chrisu na svakodnevnom jebanju naivnih igrača u zdrav mozak. A "igrači" samo kupuju i kupuju 3D studio objekte, i to po nekoliko stotina dolara (pod navodnicima igrači jer od igre i dalje nema previše "igre").

 

Samo naprijed. Meni je fora gledati kako se ovo razvija, gledam to već i pratim godinama, i svaki put se nalaze na identičnom mjestu; ima nekog napretka ali i dalje daleko od bilo čega konkretnog; i još "daljije" od bilo čega igrivog. Već godinama. Godinama.

 

A za Squadron 42 (singleplayer zasebna igra koja se dodatno plaća) su čini mi se skoro godinu dana u zaostatku, i nitko nema blagog pojma kad će to i hoće li uopće. Novosti nema mjesecima.

 

 

Da napomenem samo, izrada operativnog sustava traje manje od 10 godina. Eto.

Moj PC  
5 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Star Citizen i dalje u izradi, a kad će, ne zn
Jedva čekam!
 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Star Citizen i dalje u izradi, a kad će, ne zn
mislioc kaže...
Jedva čekam!

 xD
Nemoj drzat dah

7 godina
protjeran
offline
Star Citizen i dalje u izradi, a kad će, ne zna se

Kad su ljudi prvo put popusili lovu, bili su mladi citizeni, a sada su vec stari citizeni.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
Moj PC  
18 0 hvala 0
15 godina
offline
Star Citizen i dalje u izradi, a kad će, ne zna se

Čudi me da još nema grupne tužbe za neizvršavanje obećanih benefita.

 

Svaka igra je proizvod, pa ako je netko obećao gotov proizvod u nekom roku, svako prekoračenje roka je utuzivo i dovoljan razlog za kompenzaciju troškova.

 

Nepredviđeni, "viša sila" razlozi mogu biti olakotna okolnost, ali to ne može trajati godinama, niti se smije primjenjivati predatorska praksa jer to je i u biznisu zajmova ili npr. alata nelegalna praksa - ne smije se prodavati ili nuditi proizvod koji iziskuje daljnje troškove kupcu. U ovom slučaju se konstantno obećava budući proizvod koji će opravdati današnju cijenu, ali pod uvijetom da se nastavi financiranje.

 

Mogućnost postoji da je Roberts ipak uložio u odvjetnike, pa postoji neka začkoljica koja ih izuzima odgovornosti, pa da se pri kupnji brodova prihvaća da sam prozivod neće biti upotrebljiv do daljnjeg.

 

Postoji i mogućnost presedana, u negativnom smislu, jer bi tada mogli tužiti sve studije koji ne isporučuju obećano, no ovdje postoji velika razlika.

 

Cijene nisu u standardu industrije, kao ni vrijednost koju dobiva kupac, jer iako je npr. Duke Nukem promašaj, to je bila igra koja nije tražila novac unaprijed (pa nije uvodila kupce u kockarsku dilemu - sto je ilegalna praksa) te je cijena bila za konačan proizvod, a ne neki benefit u daljnjem korištenju proizvoda.

 

Roberts, preko ekskluzivnih brodova, obećava prednost tj. Benefit, pa ako benefit nije ustanovljen u obecanom obimu, ili u obecanom roku, smatram da je to obećanje podložno tužbi.

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen i dalje u izradi, a kad će, ne zn


Trailer iz 2012.

Imamo dogfight, eksplozije brodova, landing, neki NPCevi...

Ako je sve ovo bilo spremno ima 8 godina, onda ja neznam sta su radili.

Kad gledam gameplay, ljudi samo trckaraju po stanici i trazu svoj brod.
Igru bi trebalo preimenovati u Star Placeholder
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Star Citizen i dalje u izradi, a kad će, ne zna se

odavno je skužio.. dovoljno je imati jednu dobru (igru) stvar ostalo je showbiz.. i tako +300m$ pa realno nema razloga nešto ekšli napraviti.

no svaka mu (dala) za preevatira pa onak ak je i muljator, dobar je :)

 

brejking njuz, igra uskoro dostupna, tjedan nakon dukenukema čisto da se izbjedne dupli stampedo kupaca i nepotrebne žrtve (i manja zarada time). Pa tako sad taktički čeka prvi potez konkurenta..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
 
1 0 hvala 0
3 godine
protjeran
offline
Star Citizen i dalje u izradi, a kad će, ne zna se

Ej. Jel mi možeš dat svoju kreditnu kraticu kako bi bija na sex stranicama?

 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Star Citizen i dalje u izradi, a kad će, ne zn
Koko56 kaže...

Ej. Jel mi možeš dat svoju kreditnu kraticu kako bi bija na sex stranicama?

 ah, da lakše nego na pp :)

pa isti odgovor, -mogu.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
3 godine
protjeran
offline
Star Citizen i dalje u izradi, a kad će, ne zna se

Šta se čeka onda?

 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Star Citizen i dalje u izradi, a kad će, ne zn
Koko56 kaže...

Šta se čeka onda?

 -tko? što?

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
3 godine
protjeran
offline
Star Citizen i dalje u izradi, a kad će, ne zna se

daj mi informacije od svoje kreditne kartice.

 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Star Citizen i dalje u izradi, a kad će, ne zn
Koko56 kaže...

daj mi informacije od svoje kreditne kartice.

 opet? pa ok, 1234567... tako neki brojevi (po sjećanju) pravokunog oblika cca 5x3cm debljine cca 2mm, plavkasto-šarena... (ponovo?).

 

uh, ode.. a sarmu probo nije :)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put uto 13.10.2020 17:18 (ihush).
Re: Star Citizen i dalje u izradi, a kad će, ne zn
ihush kaže...
Koko56 kaže...

daj mi informacije od svoje kreditne kartice.

 opet? pa ok, 1234567... tako neki brojevi (po sjećanju) pravokunog oblika cca 5x3cm debljine cca 2mm, plavkasto-šarena... (ponovo?).

 

uh, ode.. a sarmu probo nije :)

 

Moja je crvena, jer sam hmmm, a i ima znamenke od 1-9 i poneka 0. Nažalost pogoditi točan redoslijed nije više dovoljno, jer većina nas ima 2 factor authentication i ne može više niš napravit. Šmrc.

 

Više sreće drugi put, ali lakše bi mu bilo zaraditi ako otvori account na fiverr i izrađuje web stranice za uglavnom istu cifru.

 

16 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen i dalje u izradi, a kad će, ne zn
ZovemseZoranidolazimizRijeke kaže...

https://arstechnica.com/gaming/2020/07/star-citizen-dev-offers-roadmap-for-development-of-new-development-roadmap/

 

 

A što reći kada oni već mjesecima rade na izradi roadmapa kojim će se napraviti novi roadmap za prikaz u kojem je točno fazi razvoja igra (ono što manji studiji imaju je Trello aplikacija i recimo Agile metodologija)? Ja nemam drugih komentara nego ... svaka ćas Chrisu na svakodnevnom jebanju naivnih igrača u zdrav mozak. A "igrači" samo kupuju i kupuju 3D studio objekte, i to po nekoliko stotina dolara (pod navodnicima igrači jer od igre i dalje nema previše "igre").

 

Samo naprijed. Meni je fora gledati kako se ovo razvija, gledam to već i pratim godinama, i svaki put se nalaze na identičnom mjestu; ima nekog napretka ali i dalje daleko od bilo čega konkretnog; i još "daljije" od bilo čega igrivog. Već godinama. Godinama.

 

A za Squadron 42 (singleplayer zasebna igra koja se dodatno plaća) su čini mi se skoro godinu dana u zaostatku, i nitko nema blagog pojma kad će to i hoće li uopće. Novosti nema mjesecima.

 

 

Da napomenem samo, izrada operativnog sustava traje manje od 10 godina. Eto.

 

Wow, kako bizarno! Jel netko naisao na neki inside info sta se pobogu tamo dogada? Tipa od bivsih zaposlenika?

 


Pretpostavljam da je neka kombinacija programera koji su napisali monstruozni spaghetti kod i sad se utapljaju u tome, managera koji nema pojma kako funkcionira posao kojeg managira i sefa koji svakih mjesec dana mijenja requiremente

http://izrada-igara.bloger.hr/ -> Blog o izradi igara :)
Re: Star Citizen i dalje u izradi, a kad će, ne zn
Koki007 kaže...

 

Wow, kako bizarno! Jel netko naisao na neki inside info sta se pobogu tamo dogada? Tipa od bivsih zaposlenika?

 


Pretpostavljam da je neka kombinacija programera koji su napisali monstruozni spaghetti kod i sad se utapljaju u tome, managera koji nema pojma kako funkcionira posao kojeg managira i sefa koji svakih mjesec dana mijenja requiremente

 

Ha zaposlili su sjajne i iskusne programere, tako da vjerujem da je dobar dio koda dobro napisan. Ono što nije dobro jest to da zapravo nemaju baš nikakav deadline, i kad tako slobodno radiš sa stotinama milijuna dolara na računu, gdje i dalje stižu svakodnevne donacije (https://robertsspaceindustries.com/pledge) koje se mjere u desecima tisuća dolara (mjesečno nekoliko milijuna dolara zarade od prodaje 3D studio objekata, barem je tako bilo prije koju godinu, https://robertsspaceindustries.com/funding-goals) jasno je da ih baš briga i da maksimalno sve moguće rade maksimalno malenom brzinom. Žele nemati ništa do trenutka izlaska u produkciju, kada bi željeli imati apsolutno sve. Nikad niti jedan projekat nije na taj način napisan, krene se s osnovnim verzijama, te se kasnije nadograđuje. Bilo da se radi o windows aplikaciji, web stranici, operativnom sustavu, malenoj Indie igri, ili u ovom slučaju projektu od 300 milijuna dolara.

 

Smiješno je jedino što su ljudi fanatici i vjeruju da će ovo napraviti ne znam kakvu promjenu. Ali neće, ako ikad i izađe to će biti možda iznadprosječna igra (gledam gameplay i djeluje mi korektno, ali to je doslovce sve, ništa posebno) i ljudi će se pitati gdje je utrošeno tih silnih stotina milijuna dolara;

Da se to dogodi s bilo kojim drugim "crowdfunding" projektom već bi počele masovne sudske tužbe i povrat novaca. Ali ne, ljudi su zabrijali da je taj Chris Roberts mesija i da će im donijeti nezapamćeno iskustvo.

Star Citizen i dalje u izradi, a kad će, ne zna se

Evo, na 2.000.000 dolara ovo su htjeli izdati:

 

 

  • * Regular community updates.
  • * Citizens with appropriate packages will get to play in the multiplayer dogfighting module.
  • * Citizens with appropriate packages will receive access to the 30-mission Squadron 42 campaign upon release.
Skupili su više od 315,000,000 dolara i od traženoga nisu izdali ništa:
* ima updateova, ali ljudi su masovno nezadovoljni s njima jer nitko ne zna u kojem je stupnju razvoj
* mutliplayer ne radi i u principu ne postoji
* singleplayer (SQ 42) ne da ne radi nego niti ne postoji, doslovce niti jedna misija još nije napravljena.
Moj PC  
1 0 hvala 0
9 godina
offline
Star Citizen i dalje u izradi, a kad će, ne zna se

Nije problem vrijeme u cijeloj priči. Cyberpunk 2077 je također u developmentu 8 godina. 8 godina za singleplayer igru. 

 

Problem je prevara koju je Chris Roberts očito izveo. 2012. je predstavio singleplayer igru koja bi trebala biti spiritualni nasljednik Wing Commandera i Freelancera. Mnoge je uhvatila nostalgija, oduševljenje i masa ljudi je skočila na vlak. Ali što velepoštovani gospodin tada radi? On odlučuje praviti dvije igre, od kojih je jedna MMO a druga SP. Naravno nakon toga puno se više govori o MMO igri. I zatim kreće prodaja virtualnih brodova, počeli su strašno puno vremena i energije trošiti na brodove koje jadnici kupuju po više tisuća pravih američkih dolara. Igru muče godinama identični problemi, a on i dalje pumpa brodove po traci. A konji i dalje kupuju. U trailer za Squadron 42 je ubacio 20 poznatih holivudskih glumaca, samo da navuče rulju, samo da se dobije na marketinškoj važnosti, a bez ikakvog stvarnog napretka igre.

 

Da je prošlo 8 godina i da mi redovito imamo priliku vidjeti napredak gameplaya, grafike, servera, raznoraznih sustava u igri, dakle bitnih stvari, ja ne bi imao nikakvih problema s ovako dugim developmentom. Problem je što je njihov glavni fokus na mlaćenju love na brodovima.

U nekom paralelnom svemiru je Chris odlučio prvo napraviti fantastičnu singleplayer space simulaciju i kada je na poštenoj prodaji te igre zaradio hrpu love, samo je nastavio na MMO. Jebiga živimo u krivoj stvarnosti

Moj PC  
3 0 hvala 0
13 godina
online
Re: Star Citizen i dalje u izradi, a kad će, ne zn

Oduvijek su bile dvije igre, samo je prvo trebao izači singleplayer pa onda multiplayer.  Onda su počeli stizati novci u većim količinama i sve se promijenilo.

S tim da je singleplayer trebao biti manji nego što će biti sadašnji SQ42.

16 godina
offline
Re: Star Citizen i dalje u izradi, a kad će, ne zn
Ak neko ima developerskog iskustva, moze li pojasnjenje meni kao laiku sa slijedecom zavrzlamom - kako razvijati nesto tako dugo pritom imajuci na umu da se tehnologija brzo razvija i stalno izlazi nesto novo? Da li je moguce kroz tako "dug" timeline razvoja ubaciti najnoviju tehnologiju bezbolno a da razvoj ne pati previse?
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Star Citizen i dalje u izradi, a kad će, ne zn

-ne, tj tako krene pa se poželi nešto novo.. usporedivo kao gradnja kuće ili adaptacija kad svaki dan dozidaš neki prozor-vrata i imaš krš.. tj nemaš gotov proizvod nego prodaje priču dok skuplja novac pa zato to i radi, jer to je lakše nego ekšli napraviti nešto i prodati.

npr samo usporedba prije desetljeća prosječna količina rama i 32bitni os, dok danas igre koriste min 8gb i praktički obvezno x64 tj sve se mijenja i ako soft razvijaš duže od par godina tad je besmislen čak i da je najbolji. Pregazi ga vrijeme i ostatak HWa koji podgne sve za red veličina na viši nivo koji bi u to vrijeme bio najjača radna stanica a danas jeftikaner-tablet-mob klasa npr za play hevc-videa kao banaliziran primjer (tj gpu je primarna komponenta za igru, video-efekti..). To znači da ako ništa drugo moraju u desetljeću par puta promijeniti engine igre..

 

može i drugi kriterij, npr meni je freelancer čisto zadovoljavajuća grafika, ne tražim bolje, kao što ne tražim to od šaha ili strategija.. pa i privateer.. (kockasta nostalgija). Možda kao primjer ogame-a, gdje je to obična baza no drugi primjer je wot-tenkići gdje se vidi evolucija u desetljeću i današnja verzija je neusporediva s prvom.

-nije to samo za gaming, samo je zbog gpu-hw to vidljivije, dok će word jednako raditi tipkanje slova.. nego se sav soft, os, driveri, sve se mijenja pa tako mora i igra a dio toga je engine tj to znači često od nule ili lupiš glavom u zid-granicu (plafon) i ostaneš kao tetris.. no tetris nije pucačina, svemir.. nije šah, pa da može proći grafika starija od par godina dok je desetljeće jednostavno neusporedivo za IT (ne toliko za ostale industrije kao auto..). Npr banalno, danas su česte igre veće od 100gb.. tad bi to bilo na par cd-dvd-a.. ili faktor tisuću samo za višu klasu grafike koja se koristi kao texture.. dok ostalo može biti recimo isto (no nije, jer koristi cpu instrukcije koje tad nisu postojale..)

-u suprotnom dobiješ nešto kao minecraft, koji ne koristi gpu fičere i zato radi na svemu ali i posljedica da radi loše jer ne koristi te fičere koji bi tad to ubrzali-optimizirali .. no i takav minecraft traži odgovarjauću verziju-hw-snagu tj support kao ogl-1.2+ .. kao da kažeš minimum dx90c-10-11-12.. tj to je taj minimum, a igra prije desetljeća može koristiti samo danas mrtav dx9.. svaka novija će korisiti npr dx10+ i time npr eliminiraš mogućnost za xp-win + s više rama za 32bit a pošto je danas i w7 mrtav novi soft će logično podržavati samo novije, dx10-12 ili ogl ako cilja na lin-mac usere ili portanje na android.

 

-a kad se spomene android tad još izraženiji problem, tj broj korisnika mobitela i prirodna želja proizvođača.. novac, pa krenu u tom smjeru što je čak realno izvedivo ako se sjetimo da je tadašnjihw približno mogućnostima današnjeg smartphonea pa može.. (portovi npr dooma i sl...) i tad se dodatno zapeljaju u milione-milijarde koje žele.. i kad skuže da je dovoljno svake godine nabaciti par buzzworda i pokupiti stotinjak mi$$.. dobijemo upravo ovo. -ništa :)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Re: Star Citizen i dalje u izradi, a kad će, ne zn
ukay1000 kaže...
Ak neko ima developerskog iskustva, moze li pojasnjenje meni kao laiku sa slijedecom zavrzlamom - kako razvijati nesto tako dugo pritom imajuci na umu da se tehnologija brzo razvija i stalno izlazi nesto novo? Da li je moguce kroz tako "dug" timeline razvoja ubaciti najnoviju tehnologiju bezbolno a da razvoj ne pati previse?

 

Može se i grafika i 3D objekti mijenjati s vremenom (teksture veće rezolucije, veći broj poligona na objektima), i sve može biti u većoj rezoluciji, 4K, 8K, 32K, što god; s podrškom i za Raytracing i HDR i dolby atmos i što god treba ... ali gledam usporedbu s "Duke Nukem remastered", gdje je original bio na 320x240 a sad ide na 4K. I netko bi rekao ogroman napredak u tehnologiji; Međutim igra je i dalje - zastarjela. Gameplay je zastario, level design je zastario, općenito sve stvari u igri su zastarjele, osim rezolucije. Mislim da slična sudbina čeka i SC, pod uvjetom da on ikad izađe.

6 godina
offline
Re: Star Citizen i dalje u izradi, a kad će, ne zn
ovo će biti igra koja će više love zaraditi s tim što nikad neće izaći...nego da izađe...stoga koja je svrha da je ikad završe...kad lova i onako kaplje...ovo je savršeni proizvod
mnogo mudrosti,mnogo jada...što više znanja, to više boli.
Moj PC  
2 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice