Sony 'pritisnuo' Dbrand i natjerao ih da povuku iz

poruka: 25
|
čitano: 3.079
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Sony 'pritisnuo' Dbrand i natjerao ih da povuku iz".
Sony 'pritisnuo' Dbrand i natjerao ih da povuku iz

I što će onda svaku dječju slikovnicu za učenje likova tužiti jer sadrži trokut, kvadrat i krug?

Ma koji bullshit.

The planet broke before the Guard did!
Moj PC  
2 0 hvala 0
12 godina
online
Re: Sony 'pritisnuo' Dbrand i natjerao ih da povuk

-ne, nema veze s ostatkom svijeta-roba.. ima samo s istom branšom-konkurencijom ili imitacija-sličnost + brandiranje. To sony ima pravo i zato to može, dok nema pravo za spomenutu slikovnicu kao primjer.

.. stvar je da kad postoji neki jaki brand, simbolika.. tad konkurencija ide na sličnost a to posjednik branda može braniti, jasno je tko tu parazitira-imitira tj iskorištava sonyjev brand za ostvariti korist, tj može ako sklopi ugovor s vlasnikom branda i tad plaća postotak prodanog.. tako to funkcionira unutar branše za sve, auti, uređaji, odjeća.. sve. Ne treba to gledati kao mali-veliki ili ostale patent-licenčne ratove ili monopol, tj ovo je stvar brendiranja, prepoznatljivosti i često zapravo sam image vrijedi više od same robe tj ako nešto ima neki logo prodaje se dok identična roba na polici bez tog logoa stoji. To koriste svi koji imaju 'nešto', philips za CD-jewel case, svaki put kad vidiš logo cd-dvd dio ide philips-sonyju ili ga ne smije biti.. kad vidiš logo win ista stvar, miš-tipkovnica-ostalo.. to je tako. .. a trokut-križič je postao prepoznatljiv simbol, kao što je mrecedesova zvijezda, pa da netko u auto branši ima sličan znak merc bi tružio i dobio.. to je tako i to je ok, tj to je smisao branda-brandiranja (tj to bi trebalo biti za dugogodišnje ulaganje u kvalitetu, vlasniku i kupcu.. dok je imitiranje-sličnost-mimikrija zapravo zavaravanje tj tanka granica do navlakuše.. i time se štite i kupci) ,.. teoretski :)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
7 godina
offline
Re: Sony 'pritisnuo' Dbrand i natjerao ih da povuk
ihush kaže...

-ne, nema veze s ostatkom svijeta-roba.. ima samo s istom branšom-konkurencijom ili imitacija-sličnost + brandiranje. To sony ima pravo i zato to može, dok nema pravo za spomenutu slikovnicu kao primjer.

.. stvar je da kad postoji neki jaki brand, simbolika.. tad konkurencija ide na sličnost a to posjednik branda može braniti

/cut/

 

Tko procjenjuje gdje prestaje/počinje granica simbolike i sličnosti? Pitam jer meni simboli na plateu ne djeluju kao kršenje ikakvih autorskih prava. I ne vjerujem da će "porota" odlučivati o tome, a svaki dizajner može imati vlastito i ujedno različito mišljenje o tome. Sam sudac nije dovoljno stručan da sam to ocijeni i čini mi se prevelika odluka za osobno mišljenje samo jedne osobe.

Poruka je uređivana zadnji put pon 18.10.2021 14:00 (Thinker).
12 godina
offline
Re: Sony 'pritisnuo' Dbrand i natjerao ih da povuk
ihush kaže...

-ne, nema veze s ostatkom svijeta-roba.. ima samo s istom branšom-konkurencijom ili imitacija-sličnost + brandiranje. To sony ima pravo i zato to može, dok nema pravo za spomenutu slikovnicu kao primjer.

.. stvar je da kad postoji neki jaki brand, simbolika.. tad konkurencija ide na sličnost a to posjednik branda može braniti, jasno je tko tu parazitira-imitira tj iskorištava sonyjev brand za ostvariti korist, tj može ako sklopi ugovor s vlasnikom branda i tad plaća postotak prodanog.. tako to funkcionira unutar branše za sve, auti, uređaji, odjeća.. sve. Ne treba to gledati kao mali-veliki ili ostale patent-licenčne ratove ili monopol, tj ovo je stvar brendiranja, prepoznatljivosti i često zapravo sam image vrijedi više od same robe tj ako nešto ima neki logo prodaje se dok identična roba na polici bez tog logoa stoji. To koriste svi koji imaju 'nešto', philips za CD-jewel case, svaki put kad vidiš logo cd-dvd dio ide philips-sonyju ili ga ne smije biti.. kad vidiš logo win ista stvar, miš-tipkovnica-ostalo.. to je tako. .. a trokut-križič je postao prepoznatljiv simbol, kao što je mrecedesova zvijezda, pa da netko u auto branši ima sličan znak merc bi tružio i dobio.. to je tako i to je ok, tj to je smisao branda-brandiranja (tj to bi trebalo biti za dugogodišnje ulaganje u kvalitetu, vlasniku i kupcu.. dok je imitiranje-sličnost-mimikrija zapravo zavaravanje tj tanka granica do navlakuše.. i time se štite i kupci) ,.. teoretski :)

 Aha znaci svaki proizvodjac presvlake za sjedalo ima ugovor s bmwom? mislim da uopce nije problem u tom sta prodaju nego kako su to brandirali. Da su rekli da je to podlozak za kavu ne bi dobili tuzbu. i ovak mi je to malo nategnuto....

7 godina
offline
Re: Sony 'pritisnuo' Dbrand i natjerao ih da povuk
bolje bi bilo da su ih kupili.
Moj PC  
1 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Sony 'pritisnuo' Dbrand i natjerao ih da povuk
Thinker kaže...

Tko procjenjuje gdje prestaje/počinje granica simbolike i sličnosti? Pitam jer meni simboli na plateu ne djeluju kao kršenje ikakvih autorskih prava. I ne vjerujem da će "porota" odlučivati o tome, a svaki dizajner može imati vlastito i ujedno različito mišljenje o tome. Sam sudac nije dovoljno stručan da sam to ocijeni i čini mi se prevelika odluka za osobno mišljenje samo jedne osobe.

 jbga, to je tako i boljeg načina nemamo

sudac je rijetko kad u bilo čemu dovoljno stručan, no zato postoje regule kojima se služi za pomoć - a koje pak slažu stručnjaci i koje prolaze javnu raspravu, tu su vještaci i drugi načini procjene za pripomoć sucu

tek porota je katastrofa, jer ako imaš dovoljno karizmatičnog odvjetnika imaš često i dobivenu presudu, a pravda se ne bi trebala zasnivati na tome koliko je koji lik uspio obrlatiti grupicu random izabranih likova

13 godina
offline
Sony 'pritisnuo' Dbrand i natjerao ih da povuku iz

kad smo već u simbolima, ovo izgleda kao plejstejšn (ipak, fali X) no zapravo su dijelovi naziva igre pisani hangulom, kao što se može vidjeti na posteru za seriju. hangul se piše/čita u 2D: odozgo nadolje i slijeva udesno (svaki znak, koji predstavlja slog). eo ste nešto naučili, a i sud će, kad to fiškali potegnu. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
1 0 hvala 0
3 godine
offline
Re: Sony 'pritisnuo' Dbrand i natjerao ih da povuk
Se bum vas tužil
mnogo mudrosti,mnogo jada...što više znanja, to više boli.
 
0 0 hvala 0
12 godina
online
Re: Sony 'pritisnuo' Dbrand i natjerao ih da povuk
Thinker kaže...
ihush kaže...

-ne, nema veze s ostatkom svijeta-roba.. ima samo s istom branšom-konkurencijom ili imitacija-sličnost + brandiranje. To sony ima pravo i zato to može, dok nema pravo za spomenutu slikovnicu kao primjer.

.. stvar je da kad postoji neki jaki brand, simbolika.. tad konkurencija ide na sličnost a to posjednik branda može braniti

/cut/

 

Tko procjenjuje gdje prestaje/počinje granica simbolike i sličnosti? Pitam jer meni simboli na plateu ne djeluju kao kršenje ikakvih autorskih prava. I ne vjerujem da će "porota" odlučivati o tome, a svaki dizajner može imati vlastito i ujedno različito mišljenje o tome. Sam sudac nije dovoljno stručan da sam to ocijeni i čini mi se prevelika odluka za osobno mišljenje samo jedne osobe.

 -sudac je 'nadnaravno biće' tj ima takve ovlasti i kad lupi čekićem to je to .. osim ako je grubo prekršio zakon i ako postoji politička volja ili pritisak za ispravkom više instance. .. ili 'obrnuto' tad ni u jednom slučaju sudac ne bi bio stručan odlučivati, .. tj previđaš da je on stručnjak u pravu.. pravo-zakoni, ne dizajner, programer, i sl. .. nego pravnik i u tome je meritoran + ima čekić i spomenute nadnaravne moći kao papa.. :)

-ima li bolji način-sustav?

-tko procjenjuje? .. inicijalno vlasnik branda koji u tom slučaju truži-traži.. a to je već relevantnije nego što ćemo ja-ti misliti, npr prije par godina kad je apple platio (pa kupio) cagere-sata swis željeznice zbog sličnosti izgleda, font i dojam. .. ono, okruglo je pa je slično.. ili ima 60minuta.. no tako je.

-što kad npr imaš fejk-adidasice s nekoliko crta, recimo jedna više.. i proglase ih falsifikatima koje ne možeš čak ni donirati potrebitima nego se moraju uništiti-spaliti mada su tenisice upotrebljive-korisne i zapljenjene, tj konkretna 'šteta' se radi kao da spaljuju npr drogu ali to se silom zakona mora.. nema druge alternative tj može ako se uklone sve sličnosti kao crte a to je skuplje nego da ih spale i naprave nove..

 

zlosobno kaže...
ihush kaže...

-ne, nema veze s ostatkom svijeta-roba.. ima samo s istom branšom-konkurencijom ili imitacija-sličnost + brandiranje. To sony ima pravo i zato to može, dok nema pravo za spomenutu slikovnicu kao primjer.

.. stvar je da kad postoji neki jaki brand, simbolika.. tad konkurencija ide na sličnost a to posjednik branda može braniti, jasno je tko tu parazitira-imitira tj iskorištava sonyjev brand za ostvariti korist, tj može ako sklopi ugovor s vlasnikom branda i tad plaća postotak prodanog.. tako to funkcionira unutar branše za sve, auti, uređaji, odjeća.. sve. Ne treba to gledati kao mali-veliki ili ostale patent-licenčne ratove ili monopol, tj ovo je stvar brendiranja, prepoznatljivosti i često zapravo sam image vrijedi više od same robe tj ako nešto ima neki logo prodaje se dok identična roba na polici bez tog logoa stoji. To koriste svi koji imaju 'nešto', philips za CD-jewel case, svaki put kad vidiš logo cd-dvd dio ide philips-sonyju ili ga ne smije biti.. kad vidiš logo win ista stvar, miš-tipkovnica-ostalo.. to je tako. .. a trokut-križič je postao prepoznatljiv simbol, kao što je mrecedesova zvijezda, pa da netko u auto branši ima sličan znak merc bi tružio i dobio.. to je tako i to je ok, tj to je smisao branda-brandiranja (tj to bi trebalo biti za dugogodišnje ulaganje u kvalitetu, vlasniku i kupcu.. dok je imitiranje-sličnost-mimikrija zapravo zavaravanje tj tanka granica do navlakuše.. i time se štite i kupci) ,.. teoretski :)

 Aha znaci svaki proizvodjac presvlake za sjedalo ima ugovor s bmwom? mislim da uopce nije problem u tom sta prodaju nego kako su to brandirali. Da su rekli da je to podlozak za kavu ne bi dobili tuzbu. i ovak mi je to malo nategnuto....

 -podložak za kavu? .. ovo je IT biz, konzola-sonypleyka, igre-dodatci, uska grana, konkretna.. nije tužba za podloške-kave, da je tad bi ta rečenica imala težinu u karikiranoj usporedbi. Ovo je slučaj da sony kao vlasnik konzole-branda i naravno zainteresirana strana tuži firmu koja proizvodi dodatke za tu konzolu, dakle usko povezano, direktno, .. i tad sličnost nije slučajna, tj ne postoji slučajnost u biznisu, ne takva..

 

-designer može smisliti nešto svoje, novo-originalno, ne nešto nalik postojećem jer je tad ako ne kopija-falsifikat (kad se želi identičan izgled u svrhu zavaravanja) tad sličnost.. a to je druga svrha, korist, tj kupac će prije kupiti takav dodatak koji podsjeća na 'original', recimo bojom.. i nije slučajno boja jednaka, ništa nije slučajno, tj može se jednako tvrditi da su razlike dovoljno uočljive, da nije kopija, i da je to ok-dozvoljeno.. no realno proizvođač-dizajner je upravo iz tog razloga dizajnirao nešto tako nalik originalu.. jer inače bi moglo biti npr mercedesov znak, nešto deseto.. ne kružić-križić-trokut.. npr napraviš sliku nalik monalisi i docrtaš brkove.. pa kažeš da nije nalik.. ili drugu boju očiju i opet kažeš isto.. a realno je upravo slično s razlogom bolje prodaje tj direktne koristi koja toj firmi ne pripada, nego pripada brandu kojeg recimo imitira-oponaša i koristi za povećanje zarade. .. čudo što u bizu znači 1% veća pordaja i što su sve proizvođači spremni činiti ili koliko recimo reklame-oglasi u tome imaju udjela.. neovisno što mi kao potrošači mislimo da nismo pod utjecajem reklame i da nešto kupujemo zato jer to recimo želimo, ne zato jer je reklama npr cocacole..

 

-a cocacola je također dobar primjer, pa nikome u proizvodnji osvježavajućih pića ni ne pada na pamet pokušati imati neku sličnost, npr excluzivni ugovor s nepostojećim djedmrazom, font + crvena boja.. probaj nešto takvo i eto ti tužbe.. to je tako, to je biz i copyright-zakoni-brand.

-dobro-loše? o tome odlujuju sudovi pa i sabor kad donosi-prihvaća takve zakone, koji su btw globalni pod trgovinskim ugovorima kao wto pa praktički nema zemlje koja ih jednako ne provodi ili dobije sankcje. Dobro-loše? .. oni kažu loše, ne ja.. i to kažu globalno, ne samo za ovaj slučaj-primjer nego za sve.. tj kad vlasnik pokrene tužbu tuženi se teško izvuče, tj mora stvarno dokazati da ne posotji takva sličnost a to nije lako pogotovo jer u pravilu sličnost postoji i nije slučajna nego ciljana.. i to nije dizajnerova želja nego je takva bila narudžba konkurenta, .. to je tako. :)

 

 

edit: + dodatak, za gornji primjer spomenut apple i swis-cageri.. postoji mogućnost da je sam apple iza takve tužbe, tj objašnjenje.. tom tužbom i kaznom-presudom vlasnik dobija legitimitet, kao što recimo neka umjetnina-slika.. mora imati papire.. i kad je kupio to vlasništvo, tad automatizmom ima nad time monopol-kontrolu tj svatko drugi tko bi imao slične cagere bi jednako bio tužen-kažnjen i tako se apple osigura tj to im je sića i postoji mogućnost da su sve to zato i izveli a pošto znaju poslovati i zarađuju tad ne treba sumnjati da su u pravu i da znaju zašto to rade... ako i nije ta mogućnost točna, opet kupili su i vlasnici su 'cagera'.. mirni od sličnih-kopija.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put pon 18.10.2021 18:49 (ihush).
13 godina
offline
Sony 'pritisnuo' Dbrand i natjerao ih da povuku iz

O kakvim pločama je riječ?

 
0 0 hvala 0
13 godina
odjavljen
offline
Re: Sony 'pritisnuo' Dbrand i natjerao ih da povuk
Thinker kaže...

Tko procjenjuje gdje prestaje/počinje granica simbolike i sličnosti? Pitam jer meni simboli na plateu ne djeluju kao kršenje ikakvih autorskih prava. I ne vjerujem da će "porota" odlučivati o tome, a svaki dizajner može imati vlastito i ujedno različito mišljenje o tome. Sam sudac nije dovoljno stručan da sam to ocijeni i čini mi se prevelika odluka za osobno mišljenje samo jedne osobe.

Mislim da na tu procjenu znatno utječe i namjera i način reklamiranja. S obzirom da su javno izjavili da im je namjera bila postići što sličniji dizajn i pritom izbjeći tužbu, ovakav razvoj događaja ne čudi.

 

Nedavno sam gledao YT video o Donkey Kongu. Universal je tužio Nintendo s tvrdnjom da je Donkey Kong kopija King Konga, pa su za tu tužbu najbitniji dokazi bili interna komunikacija Nintenda i svjedočenje dizajnera lika o tome kako je lik dobio ime. Universal je izgubio jer su iz Nintenda dokazali da je lik dizajniran i nazvan neovisno o King Kongu i da je sličnost slučajna.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
7 godina
offline
Re: Sony 'pritisnuo' Dbrand i natjerao ih da povuk
ihush kaže...

 -sudac je 'nadnaravno biće' tj ima takve ovlasti i kad lupi čekićem to je to .. osim ako je grubo prekršio zakon i ako postoji politička volja ili pritisak za ispravkom više instance. .. ili 'obrnuto' tad ni u jednom slučaju sudac ne bi bio stručan odlučivati, .. tj previđaš da je on stručnjak u pravu.. pravo-zakoni, ne dizajner, programer, i sl. .. nego pravnik i u tome je meritoran + ima čekić i spomenute nadnaravne moći kao papa.. :)

-ima li bolji način-sustav?

-tko procjenjuje? .. inicijalno vlasnik branda koji u tom slučaju truži-traži.. a to je već relevantnije nego što ćemo ja-ti misliti, npr prije par godina kad je apple platio (pa kupio) cagere-sata swis željeznice zbog sličnosti izgleda, font i dojam. .. ono, okruglo je pa je slično.. ili ima 60minuta.. no tako je.

-što kad npr imaš fejk-adidasice s nekoliko crta, recimo jedna više.. i proglase ih falsifikatima koje ne možeš čak ni donirati potrebitima nego se moraju uništiti-spaliti mada su tenisice upotrebljive-korisne i zapljenjene, tj konkretna 'šteta' se radi kao da spaljuju npr drogu ali to se silom zakona mora.. nema druge alternative tj može ako se uklone sve sličnosti kao crte a to je skuplje nego da ih spale i naprave nove..

Sudac u takvim slučajevima koristi stručno mišljenje osobe koja je meritorna za ocjenu je li nešto slično i u kojoj mjeri je slično. Takvo mišljenje se uvažava kao mišljenje sudskog vještaka.

Moj upit išao je u ovom smjeru ->

Teško je uopće odrediti granicu sličnosti, meni simboli na ploči nisu uopće slični Playstationovim simbolima osim u osnovnoj formi, ali da ih vidim na bilo čemu drugome što nije vezano uz sam Playstation ne bih nikada ni u kom slučaju to uopće povezao s Playstationom. I mogao bih naći još ljudi, dizajnera i arhitekata koji bi to potvrdili. Isto tako se na sudu može pojaviti netko tko će tvrditi da su simboli čista kopija. I biti u krivu jer bih mu ja u tom slučaju donio gaće na kojima je ušivena trakica sa simbolima pranja rublja.

 

I gle čuda, i tamo je trokut, kvadrat, krug, pa čak se i sam križ (X) pojavljuje u kombinaciji s drugim oblicima. Radi li se o "Playstation" gaćama? Hoće li Sony tužiti sve proizvođače rublja i tražiti zabranu simbola pranja rublja?

 

Znači, Sony se poziva na sličnost, a onda u isto vrijeme imamo ovakvu situaciju:

 

Opel Mokka:

 Nissan Murano:

 Kako to da oni nisu na sudu? Uspjeli su razumno razgraničiti granicu sličnosti?

Poruka je uređivana zadnji put uto 19.10.2021 9:01 (Thinker).
12 godina
online
Re: Sony 'pritisnuo' Dbrand i natjerao ih da povuk
Thinker kaže...

..

 Kako to da oni nisu na sudu? Uspjeli su razumno razgraničiti granicu sličnosti?

 -kako? odgovoreno ti je.. jer nije ista branša, gaće, auto.. nije plejka-konzola i usko povezano kao dodatci, odnosno kad bi gaće ili auto bili povezani tad bi postojala osnova-mogućnost takve tužbe a kad postoji mugućnost tad postoji i mogućnost da se tužba dobije ili izgubi ovisno koliko tko uspije dokazati ili osporiti. Tako recimo intel štiti registrirano zaštićeno ime cpua, pentium, tj proizvodi cpu kojeg tako naziva, jer da ga ne proizvodi +5god tad bi svi ostali imali pravo koristiti taj naziv a to je samo naziv i nema skoro nikakve veze prvi izvorni pentač s današnjim tj kako se lančano pomiću generacije intelcpua tako bivši i3 postane pentač, pentač celeron itd. pa je sličnost tj jednakost u tom slučaju recimo s 7-8-gen i3 u kojim pogonima-litografijom se proizvodi a najmanje je sličan prvom pentaču. Samo zato da drugi ne mogu uzeti naziv ima taj proizvod.. jer to je u bizu važno, to je važnije od biza, patenti-licence-vlasništvo nad tim, ne nad robom-materijalno. Drugi primjer su ti fejk-imitacije ili slična roba kao već spomenute tenesice.. koje se spaljuju, ne smiju na tržište mada su obična obuća, kao da su oružje-droga i sl. .. samo zbog zaštite branda. Sustav postoji, zakoni, upravo zato da zaštite vlasnika, ime.. i kako se kaže 9/10 zakona je vlasništvo.

 

.. ili, što misliš da će sudski vještak procijeniti? .. i on je samo običan čovjek, jedino što je u nekim pitanjima za sud nadležan dati stručno mišljenje-procjenu, no to ne mora biti činjenica tj mišljenje-procjena je samo to itd.. npr može reći da je netko mogao ubiti, kao mogućnost, ali to ne postaje činjenica.. obrnuto ako kaže mišljenje da nije mogao, u oba slučaja ovisi o čemu se govori, npr netko tko zna pucai snajperom pa je mogao pogoditi metu na kilometar ili netko tko ne zna.. nasuprot recimo dokazu da je osoba bila ili da nije bila na mjestu djela, da je bila negdje drugdje, npr udaljena 100km i da procjenjuje može li brzim autom stići od točke a do b.. npr prosječan radni dan i gužva na cesti, ili ljeto-autoput ili sad kad je prazan.. itd. tad vještak daje mišljenje, procjenu.. a to je samo to, procjena i stručno mišljenje, za razliko od mišljenja nas ostalih. .. no po kojim kriterijima će vještak dati mišljenje u ovom primjeru? .. naravno, uzet će tužbu, uzet će sike spornih uređaja-dodataka i procjeniti kao što bi bilo tko drugi ja-ti.. i jednako će dati odgovor gradirano recimo u postotku od 0-100% recimo da je 60% sličnosti ili 90%.. tj da je sličnost 20% tad vjerojatno ni osnove ne bi bilo pa time ni suda. .. što će tad sudac s takvim mišljenjem tj koristi ga samo kao 'alibi' za svoje mišljenje tj dojam sličnosti što je temelj tužbe odnosno takvo mišljenje u objektivnim procjenama je za sve ljude recimo podjednako, jednako (uvjetno) ćemo reći da je nešto bijelo-crno-sivo.. dok sudac na kraju odlučuje jer ima takve ovlasti tj jedino se može osporiti presuda ako ostali-većina vide drugačije a to u normalnom procesu nije vjerojatno pa zato imamo sinkopu i poništavanje presude..

 

-indirektan dokaz, dok sony nije počeo (kako ćemo nazvati.. graviranje?) raditi takav dizajn, nije to radila ni tužena firma.. tj nisu oni to proizveli svojom idejom, nego po uzoru na sony a to je već dovoljno za tužbu, dok za presudu možda neće biti a to ćemo vidjeti, tj indicije i sličnosti.. uvjerljivost dokaza, mišljenja.. to je ono što u takvim slučajevima presuđuje, ne neka činjenica kao 2+2 i sl. Stvar je u dojmu a tužena firma nije takav dizajn smislila neovisno o sonyju nego naprotiv, po uzoru i upravo zato ide na takvu sličnost.

-ono što se u takvom poslovnom odnosu radi.. sklopiš ugovor s vlasnikom, plaćaš dio-postotak i radiš.. ili se tužiš ili ne radiš. Ponekad čak znaš unaprijed da ćeš izgubiti, no zarada u međuvremenu može biti veća od iznosa-troška itd. pa zato sud takve presude obično povezuje s postotkom zarade, tj opet dođe na isto-gore nego da je sklopio ugovor jer sud kažnjava i tad prosuđuje više, ne recimo pola što je klasično cjenkanje dviju strana kad nešto kupuju-prodaju i tad često tužitelj dobije 100% zarade + pa i više jer ide pod kaznu a ako se djelo ponavlja tad krene i umnožak za ponavljanje..

-jesu li oni tražili-nudili ugovor sonyju? .. ako jesu, i to je dokaz toj tužbi, sličnost itd. .. ako nisu, tad moraju naučiti kako se poslovi-pravno obavljaju u korporacijama-globalno dok 6th fleet osigurava da vlasnik ima apsolutnu zaštitu svojeg vlasništva tj novca-zarade i da nitko to ne može osporiti tj ne platiti jer to je temelj kapitalizma, zapada.. ono što daje novac za 6th fleet.

 

-dobre usporedbe s gaćama i sl.. pa eto, dodatno, isto-slično rade u textilnoj industriji, npr podstava jakne, torbice.. obično je neki takav uzorak, možda identičan kružić-križić.. i da se sony bavi textilom tužio bi ili bi bio tužen ako postoji sličnost, tj da isto napravi osim na konzoli na nekoj torbici mogao bi se naći u istoj poziciji tužbe nekog brenda koji tako označava svoju robu a design se smatra osnovnim prepoznavanjem, čak i zaštitne boje, npr konkretna zelena boja-nijansa benetona ili cocacole.. pa ako je isto-slično postoji mogućnost tužbe i svi unutar iste branše to znaju i moraju znati, pa tako i kad se izmišlja recimo ime automobila ili bilo čega imaš timove koji to rade, provjeravaju, na više jezika itd.. oni koji to ne naprave dobiju tužbu-kaznu ako su profitabilni tj ako je to što su prodali ostvarilo zaradu.. tj tek tad vlasnik ima razloga do tad ih recimo pušta kao da peca.. patenttrolovi su slična stvar jedino što oni ništa ne proizvode no to što postoje već je dokaz da dobijaju-zarađuju.. a netko kao sony sigurno ima bolje šanse od nekog patentrola kao što iz tog razloga intel i dalje ima pentača u proizvodnji-prodaji.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
7 godina
offline
Re: Sony 'pritisnuo' Dbrand i natjerao ih da povuk
ihush kaže...

 -kako? odgovoreno ti je.. jer nije ista branša, gaće, auto.. nije plejka-konzola i usko povezano kao dodatci, odnosno kad bi gaće ili auto bili povezani tad bi postojala osnova-mogućnost takve tužbe a kad postoji mugućnost tad postoji i mogućnost da se tužba dobije ili izgubi ovisno koliko tko uspije dokazati ili osporiti. 

/CUT

 

Ali sporni su bili samo simboli, ne ploča kao takva. Vidi sada rasplet situacije:

Darkplates 2.0 » Special Edition Drop » dbrand

 

Dakle, ja i dalje ne vidim sličnost simbola s prošle verzije ploče u tolikoj mjeri da bi to uopće bila podloga za sud i prihvaćanje sudske tužbe. I to je taj ključni moment za koji ja pitam kako prosuditi je li ovo uopće slično Sonyjevim simbolima:

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 19.10.2021 12:49 (Thinker).
13 godina
offline
Sony 'pritisnuo' Dbrand i natjerao ih da povuku iz

ova stranica od dbranda je bolest :D

[url=https://valid.x86.fr/2kezbs][img]https://valid.x86.fr/cache/banner/2kezbs-6.png[/img][/url]
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
online
Re: Sony 'pritisnuo' Dbrand i natjerao ih da povuk

-nazovimo 'graviranje' je nedavno sony uveo.. i ovo je dovoljno slično (ili nije, ovisno koju stranu pitaš) :) ... meni je.

-drugi problem, sasvim druga osnova, .. npr brand štiti svoj image, ne možeš čak javno recimo uništiti neki auto ako bi to brand doživio kao napad, antireklama i sl. (zato je zabranjeno u reklami spominjati konkurenciju u branši..). .. po toj osnovi ti recimo mercedes može zabraniti modificiranje, tj javno oglašavanje-biz.. dok imaš modere koji to rade kao IMG.. pa tako ne smiješ ni izmjeniti originalan dizajn auta, uređaja.. jer je to sve pod zaštitom branda, sve, ne dio. Drugi primjer je upravo to, modifikacije, čak i kad su recimo bolje kao prozračivanje, kao da dodaješ spojler na auto i sl. .. to možeš kao osoba ali ne kao biz, reklama-prodaja, tj problem je u bizu, ne da se nešto ne može pogotovo s materijalnim stvarima u posjedu-vlasništvu.. ali čak i tad brand može nešto braniti, npr javno uništenje recimo auta, tj na način da je to usmjereno protiv interesa branda. Poznato je da se za filmove recimo plaća, svaki laptop, ajfon, auto.. dobije novac i ugovor da bi se u filmu pojavilo mada je istovremeno reklama pa je pitanje zašto plaćanje nije u obrnutom smjeru, no to je tako.. i ako nemaš takav ugovor, možeš očekivati da će kad film pobere novac na blagajnama doći tužba i uzeti novac.

 

-sličnost sa simbolima? .. znaš one križaljke-pitalice, uoči razliku, ili znaš slike koje su sastavljene od drugih slika umjesto pixela.. takvu sliku možeš generirati iz baze tisuća slika, svojh, tuđih i dobiti sličan dojam mada su pixeli drugačiji, tako da nije osnovni kriterij sam sibmol nego dojam, ukupni dizajn.. rezultat a to recimo s 5m možeš vidjeti kao isto tj to je cilj takve sličnosti i zato ne može biti pravno zaštita tj nevažno ako će umjesto križića biti kružić, ako je ukupni dojam isti-sličan ili ako tek detaljnim pregledom uočiš razlike, tj tad pravno te razlike nisu dovoljne, moraju biti veće da se odbaci sličnost-imitacija kao tužba i to svi u korporativnom pravu znaju.. prihvatili su rizik, možda čak i kao besplatnu reklamu itd..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
7 godina
offline
Re: Sony 'pritisnuo' Dbrand i natjerao ih da povuk
ihush kaže...

-nazovimo 'graviranje' je nedavno sony uveo.. i ovo je dovoljno slično (ili nije, ovisno koju stranu pitaš) :) ... meni je.

/CUT

 Ovo je meni skroz druga priča od dplatea:

 

Sony reljefni prikaz simbola, dplate ima ugravirane ili utisnute simbole. Meni ovo ne bi nikad ne bi bila dovoljna osnova za pokretanje sudske tužbe.

13 godina
offline
Sony 'pritisnuo' Dbrand i natjerao ih da povuku iz

Imaš pravo, samo šta od ta tri predlažeš da uradi? 

WP/WM fanovi, prestanite više lagat ovaj napaćeni narod, nemate to pravo!
Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Sony 'pritisnuo' Dbrand i natjerao ih da povuk
Pi*kice!!
S*ru po tweeteru od prvog dana sa frazama "F*CK Sony" a sad im taj isti Sony malo zaprijeti i ovi se povuću odmah u mišju rupu. Šteta što nema više kompanija kao što je Epic koji ima muda suprostaviti se većim ribama koji rade tzv. "bullying" nad tech industrijom.
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Sony 'pritisnuo' Dbrand i natjerao ih da povuk
Diazz72 kaže...
Pi*kice!!
S*ru po tweeteru od prvog dana sa frazama "F*CK Sony" a sad im taj isti Sony malo zaprijeti i ovi se povuću odmah u mišju rupu. Šteta što nema više kompanija kao što je Epic koji ima muda suprostaviti se većim ribama koji rade tzv. "bullying" nad tech industrijom.

Kaže Diazz koji autocenzurira svoj post kako mu ga moderatori ne bi obrisali na nekom tamo forumu, bez ikakvih ozbiljnih posljedica  :)

 

Ali stvarno, pa od prvog tweeta je jasno ko dan da si rade besplatnu reklamu. Sony radi ono što Sony radi najbolje (tužakaju se) i Dbrand sad ima puno veću publiku za proizvod koji su ionako mislili prodavati u ovakvom obliku.

Gledam te!
12 godina
online
Sony 'pritisnuo' Dbrand i natjerao ih da povuku iz

Web im je top :D nasmijao sam se i s guštom prelistao sve od reda.

It is always darkest just before the dawn.
Moj PC  
0 0 hvala 0
7 tjedana
protjeran
offline
Sony 'pritisnuo' Dbrand i natjerao ih da povuku iz

"Naime, u pismu se navodi kako Dbrandove ploče repliciraju Sonyjev zaštićeni dizajn proizvoda"

 

Sony koristi pozitiv, Dbrand, negativ.

Sony koristi "vulgaris" simbole(krug, x, trokut, kvadrat), Dbrand, uz vulgaris, koristi i druge simbole.

 

Ne vidim zašto bi povukli ploče. Trebali su ih ignorirati.

 
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Sony 'pritisnuo' Dbrand i natjerao ih da povuk
Trebali bi, samo što onda riskiraju tužbu i propast jer je sony sposoban uništiti ih na sudu. Možda i ne, ali očito da rizik postoji
7 godina
offline
Re: Sony 'pritisnuo' Dbrand i natjerao ih da povuk
Damn Train kaže...

"Naime, u pismu se navodi kako Dbrandove ploče repliciraju Sonyjev zaštićeni dizajn proizvoda"

 

Sony koristi pozitiv, Dbrand, negativ.

Sony koristi "vulgaris" simbole(krug, x, trokut, kvadrat), Dbrand, uz vulgaris, koristi i druge simbole.

 

Ne vidim zašto bi povukli ploče. Trebali su ih ignorirati.

 

picajzla0707 kaže...
Trebali bi, samo što onda riskiraju tužbu i propast jer je sony sposoban uništiti ih na sudu. Možda i ne, ali očito da rizik postoji

 

Mogao se dplate boriti na sudu, ali bi Sony uz hrpu odvjetnika ishodilo odluku o zabrani proizvodnje dplate ploča. Ovako su u dplateu iskoristili publicitet i pustili novi proizvod u prodaju. Pa pogledajte koliko je kolega samo s Buga otišlo na njihove stranice, ovo im je bila najbolja besplatna reklama. I ja sam i nadalje mišljenja da je Sony pretjerao i da nema uopće osnove za sudsku tužbu jer su proizvodi različiti kao dan (Sonyeva bijela reljefna ploča) i noć (dplateova crna gravirana ploča).

Poruka je uređivana zadnji put sri 20.10.2021 9:38 (Thinker).
8 godina
offline
Re: Sony 'pritisnuo' Dbrand i natjerao ih da povuk
To što ti/ja/mi mislimo ne znači ništa, bitna je procjena rizika onoga tko je ugrožen tužbom, a taj je iz nekog razloga procijenio da je pametno zasad se povući
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice