U Parizu izglasana zabrana najma električnih romob

poruka: 41
|
čitano: 20.536
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "U Parizu izglasana zabrana najma električnih romob".
6 godina
offline
U Parizu izglasana zabrana najma električnih romob

Nebi me iznenadilo da referendum nije bio ni oglašavan osim u uskom krugu onih koji su ga i predlagali, a sudeći prema broju ljudi koji su se odazvali to se vrlo vjerojatno i dogodilo. Što znači da je razlog najvjerovatnije totalno drugi nego što ga objašnjavaju, i nebi me iznenadilo da je npr razlog što je javni gradski prijevoz vidio da se turisti radije vozaju sa skirojima nego sa javnim prijevozom i počeli su gubit pare, a to nitko ne voli.

Nisam nešto lud za elek. skirojima ali to se dalo sredit kao u nekim gradovima, točno označeni putovi kojim se smiješ vozi, djelovi grada gdje se ne smije vozit, točno označena mjesta gdje smiješ pustit/preuzet skiro.... ovako su samo malo smanjili broj skiroja, jer svi ovi domači će nastavit isto tako da će se situacija marginalno izboljšat.

 

Moj PC  
2 3 hvala 0
3 godine
offline
Re: U Parizu izglasana zabrana najma električnih r
Čisto sumnjam da su francuzi kao mi i da imaju našu vlast i hdz pa bi bilo realno ovo što si napisao.
Tam ljudima čim nešto ne štima se pobune.
Moj PC  
2 2 hvala 0
2 godine
protjeran
offline
U Parizu izglasana zabrana najma električnih romob

To se ne moze rijesiti ni u gradovima koji nemaju toliko turista kao Pariz. Najgore je sto se ti romobili "ostavljaju" na sve strane tako da je dobar dio nesreca uzrokovan time sto su drugi ucesnici saobracaja naletili na "parkirane" romobile. Na stranu totalni nedostatak saobracajne kulture vecine onih koji iznajmljuju romobile jer vecina tih turista koristi te romobile onako, turisticki.

 
10 0 hvala 0
14 godina
offline
U Parizu izglasana zabrana najma električnih romob

Ma to svugdje treba zabraniti u smislu najma, ok oni koji imaju privatno. Svakako treba uvesti edukaciju tj. u autoskole uvesti obuku za vozaca romobila/bicikala jer nazalost korisnici istih prijevoznih sredstava sustavno krse sve moguce prometne propise te sve to uzrokuje da se dogadjaju nepotrebne nesrece. Bez adekvatne edukacije korisnika tih prijevoznih sredstava najmovi su samo davanje orudja za uzrokovanje nesretnih dogadjaja i podizanje frustracija ostalim sudionicima u prometu.

 

Koliko puta mi se dogodilo dok sam hodao pjesackim kolnikom da se neki mlatimudan ili mlatimudanka na romobilu/biciklu provezla pored mene kao da je na Silverstonu ili dok sam u autu skretao da su projurili preko zebre ne zaustavljajuci se makar je na pjesackom semaforu bilo crveno svjetlo, opca prometna nekultura korisnika istih.

veni vidi didici
Poruka je uređivana zadnji put pon 3.4.2023 13:34 (dagoberhr).
Moj PC  
13 0 hvala 0
6 godina
offline
U Parizu izglasana zabrana najma električnih romob

" Najam je ipak bio dobar posao – Lime je 2021. godine, primjerice, izvijestio kako je 90% njihove pariške flote e-romobila u upotrebi svakodnevno, da ih je koristilo 1,2 milijuna ljudi (od čega 85% lokalnog stanovništva), kao i da su tijekom godine obavili oko 10 milijuna vožnji, odnosno oko 27 tisuća na dan "

 

"Zbog svega toga gradske su vlasti organizirale referendum o zabrani najma električnih romobila, koji je održan ovoga vikenda. Unatoč tomu što je pravo glasa na njemu imalo oko 1,4 milijuna stanovnika Pariza, na glasanje ih je izišlo samo oko 103.000, a od njih oko 90% je glasalo za predloženu zabranu."

 

 

Manje od 10% ljudi je odlučilo za ostalih 90% - što nema nekakav zakonski minimum odaziva za prihvaćanje zakona?


Meni su romobili u svakom formu zakon - ono - ljeto - vani si - autobusom 15 min do grada za 2€ ili 2€ za romobil i laganini...

 

Uglavnom mi je fora da prijevozno sredstvo ukida zbog nekulture vozača - sljedeće ukinimo aute jer ljudi ne daju žmigavce...

 

NULL!=NULL
Poruka je uređivana zadnji put pon 3.4.2023 14:03 (VladRi).
 
3 6 hvala 0
15 godina
online
Re: U Parizu izglasana zabrana najma električnih r
VladRi kaže...

... da prijevozno sredstvo ukida zbog nekulture vozača ...

 

Ne ukidaju romobile nego *iznajmljivanje* romobila. Ovo će potaknuti prodaju romobila kod lokalnih stanovnika. 

 

Gradonačelnica ih je elegatno izbacila. Referendum je skup, ali sada nema brundanja kako ih je dekretom ih počistila. Poncije Pilat metoda.

Ujedno lekcija iz demokracije, zašto referendumi mogu biti opasni, jer njih 7% odluči za sve. Novinari u naslovu to još prenesu kao "Velika većina je za zabranu".

16 godina
offline
U Parizu izglasana zabrana najma električnih romob

Ja sam se bas u Parizu zaljubio u el. romobile... Na tjedan dana sam morao u sredisnjicu firme i to bas tjedan kada su strajkali prijevoznici (taxi, autobusi i podzemna). U gradu kolaps a od hotela do ureda 45 min hoda ili 12 min rentanim romobilom.

Cim sam se vratio u HR kcerka dobila el. romobil za rodjendan :D

 

 

 

 

 

Knowledge is power!
Moj PC  
2 0 hvala 0
6 godina
offline
Re: U Parizu izglasana zabrana najma električnih r
Ovo je kraj kaže...
VladRi kaže...

... da prijevozno sredstvo ukida zbog nekulture vozača ...

 

Ne ukidaju romobile nego *iznajmljivanje* romobila. Ovo će potaknuti prodaju romobila kod lokalnih stanovnika. 

 

Gradonačelnica ih je elegatno izbacila. Referendum je skup, ali sada nema brundanja kako ih je dekretom ih počistila. Poncije Pilat metoda.

Ujedno lekcija iz demokracije, zašto referendumi mogu biti opasni, jer njih 7% odluči za sve. Novinari u naslovu to još prenesu kao "Velika većina je za zabranu".

 nisu ali jesu...

Prvo limit na jacinu (a tkogod je zivio ili zivi u Rijeci zna zasto se kupuju jaci romobili), Pa ne mozes nigdje, pa ban.

 

Appeal romobila je bio bas taj, rentas, odes gdje hoces, ostavis...

 

Evo meni doslovno jucer neki panj ostavio romobil ispred garaze... Makao sam ga 2m i otvorio vrata... done...

NULL!=NULL
15 godina
offline
U Parizu izglasana zabrana najma električnih romob

Pariz ima brojne znamenitosti. Jedna od znamenitosti su vozači koji su za naše prilike nevjerojatno ''skulirani''. Dovoljno je pogledati time lapse snimku najgoreg kružnog toka na svijetu - onog oko Arc de Triomphe na kojemu nema prometnih traka. BTW nekoliko stotina metara dalje je sjedište FIA-e. Sad, kakve veze to ima sa romobilima i člankom? Samo konstatiram, a evidentno je iz nekoliko situacija koje sam imao priliku vidjeti, da je u Parizu prometna kultura vrhunska, da vozači paze na one oko sebe pa ipak. Ako se nađe turist na romobilu ili turist kao pješak njemu na putu nesreće su neizbježne jer se može voziti relativno brzo bez zaustavljanja ali to nosi rizike. Da spomenem drugu situaciju. Frajer je nabio vozilo ispred sebe na Saint Germainu, to je kao naš Zeleni val. Ne jako ali dovoljno. Kod nas bi jedna ili dvije trake bile zatvorene barem sat-dva. Oni su se pokupili u roku 2 minute.

One - You lock the target Two - You bait the line Three- You slowly spread the net And four - You catch the man
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: U Parizu izglasana zabrana najma električnih r
Ne znam za Pariz ali znam za Berlin. Stoka ostavlja romobile gdje stigne, voze pijani i gaze ljude te uglavnom odu dalje nakon toga. Rade kaos i na cesti, na biciklističkim stazama i pješačkim zonama...
Kad čovjek ima svoj romobil onda puno više pazi na njega i na sebe a samim tim i na druge ljude. Nisam za apsolutnu zabranu no to se treba strogo regulirati a zabrana iznajmljivanja je dobar korak. Ja kao roditelj ne želim sinu kupiti romobil jer smatram da nije dovoljno odgovoran, ne poznaje prometna pravila i doživio sam da dvojica njegovih godina završe ispod automobila ispred mene i teško stradaju. Iznajmljivače nije nimalo briga hoće li iznajmiti djetetu, pijancu ili totalnoj budali. Kod djece se ne može govoriti o vlastitoj odluci i odgovornosti.
 
8 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: U Parizu izglasana zabrana najma električnih r
U jednom engleskom gradu cijena najma po minuti je funtu što znači da se nekad više isplati platiti autobusnu kartu.
 
1 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: U Parizu izglasana zabrana najma električnih r
BarbaVeli kaže...
U jednom engleskom gradu cijena najma po minuti je funtu što znači da se nekad više isplati platiti autobusnu kartu.

 I onda zamisli koliko je osoba koja je romobil iznajmila za doći od točke A do točke B zainteresirana za poštivanje pravila i ograničenje brzine.

Još ako je osoba turist koji ne poznaje grad i uglavnom je pijan...

5 godina
offline
Re: U Parizu izglasana zabrana najma električnih r
VladRi kaže...

Uglavnom mi je fora da prijevozno sredstvo ukida zbog nekulture vozača - sljedeće ukinimo aute jer ljudi ne daju žmigavce...

 

 
Jep. Da se zbilja ide po tom kriteriju, prvo bi posvuda zabranili automobile.

Svi smo čuli da će milijun majmuna koji lupaju o milijun pisaćih strojeva na kraju reproducirati cjelokupna Shakespeareova djela. Sada, zahvaljujući Internetu, znamo da to nije istina. - R. Wilensky
2 godine
online
U Parizu izglasana zabrana najma električnih romob

Ma, kod "najma" romobila problem su kacige.

 

Kad ostaviš romobil na određenom mjestu, gdje i kako ćeš ostaviti kacigu a da ju netko ne "lapi" ?

 

Tko ima kacigu koja je obavezna, a naleti na "el. skiru" koji je ostavljen pored nekog tržnog centra ?

Nitko.

 

Tko nosi sa sobom kacigu, jer mu možda zatreba u gradu romobil ?

 

Nitko..

 

Inače, prije 20 godina sam pisao u jednim novinama da bi i vozači bicikala (sada i romobila) trebali polagati bar osnovne testove prometnih znakova, ponašanja na cesti, i dobiti knjižicu za iste.

Bio je tada komentar glasnogovornika policije koji je rekao da to nije potrebno... ??!! (kreten)

Stojim i danas iza toga da je to potrebno.

 

Danas biciklisti ne znaju, da moraju gurati bicikl preko pješačkog prijelaza ako nije prijelaz za bicikliste označen crvenom trakom, odn ako nema znaka da smiju voziti bicikl preko pješačkog prijelaza.

合氣道 Leptiri su najsposobnija vrsta na planetu, a nemaju mozak ...možda baš zato...
Poruka je uređivana zadnji put uto 4.4.2023 1:41 (Zaporožac).
 
6 0 hvala 0
5 godina
offline
Re: U Parizu izglasana zabrana najma električnih r
Zaporožac kaže...

Inače, prije 20 godina sam pisao u jednim novinama da bi i vozači bicikala (sada i romobila) trebali polagati bar osnovne testove prometnih znakova, ponašanja na cesti, i dobiti knjižicu za iste.

Bio je tada komentar glasnogovornika policije koji je rekao da to nije potrebno... ??!! (kreten)

Stojim i danas iza toga da je to potrebno.

 

Danas biciklisti ne znaju, da moraju gurati bicikl preko pješačkog prijelaza ako nije prijelaz za bicikliste označen crvenom trakom, odn ako nema znaka da smiju voziti bicikl preko pješačkog prijelaza.

 
Nekad se to u osnovnoj školi učilo i na poligonu polagalo.

Svi smo čuli da će milijun majmuna koji lupaju o milijun pisaćih strojeva na kraju reproducirati cjelokupna Shakespeareova djela. Sada, zahvaljujući Internetu, znamo da to nije istina. - R. Wilensky
2 godine
online
Re: U Parizu izglasana zabrana najma električnih r
Al Crane kaže...

Nekad se to u osnovnoj školi učilo i na poligonu polagalo.

Točno..

To sam zaboravio... 

 

Zanimljivo, i sad postoji Priručnik za osposobljavanje za samostalno upravljanje biciklom u prometu

 

Da li to itko koristi...pitam se retorički...

合氣道 Leptiri su najsposobnija vrsta na planetu, a nemaju mozak ...možda baš zato...
12 godina
offline
Re: U Parizu izglasana zabrana najma električnih r
Polagalo se ali dobio bi papir s kojim možeš obrisati guzicu jer ista prava ima i onaj ko nije položio. Ja sam čak i na natjecanja išao. Na pravilima sam bio nepogrešiv ali gubio bi bodove na samom početku kad si imao dvije nacrtane crte nekih 10m kroz koje si trebao što sporije proći bez da dodirneš crtu ili spustiš nogu. Nisam bio loš no bilo je boljih.
Što se prelaska pješačkog tiće, ljudi to uglavnom znaju ali ne poštuju. Otprilike ko sva četiri žmigavca kad voziš u rikverc. Znam da bi ih po pravilima trebao upaliti ali svjesno to ne radim jer mislim da je pravilo glupo tj. da je bolje žmigavcem obavijestiti druge vozače ako skrećem u rikverc što ako su mi upaljena sva četiri ne mogu napraviti.
 
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Re: U Parizu izglasana zabrana najma električnih r

Pa zar se ne bi isplatilo da se ugradi u romobile neka vrsta elektricne brave i na kacigi kopca i kad zavrsis sa voznjom stavis tu kopcu u bravu i zakljuca se dok ponovo netko ne aktivira/unajmi taj romobil.

12 godina
offline
Re: U Parizu izglasana zabrana najma električnih r
10alex kaže...

Pa zar se ne bi isplatilo da se ugradi u romobile neka vrsta elektricne brave i na kacigi kopca i kad zavrsis sa voznjom stavis tu kopcu u bravu i zakljuca se dok ponovo netko ne aktivira/unajmi taj romobil.

 Ti bi stavio na glavu kacigu koju je 1000 ljudi nosilo pije tebe? To je kao da nosiš tuđe nošene čarape.

16 godina
offline
Re: U Parizu izglasana zabrana najma električnih r
Zaporožac kaže...
Danas biciklisti ne znaju, da moraju gurati bicikl preko pješačkog prijelaza ako nije prijelaz za bicikliste označen crvenom trakom, odn ako nema znaka da smiju voziti bicikl preko pješačkog prijelaza.

Znamo, samo nas nije briga, jer je pravilo glupo do bola. Poanta vožnje bicikla je mobilnost, a to se totalno ubije silaskom s bicikla.

Također, niti vozaču to ne bi trebalo biti poželjno jer sam otprilike sto puta sporiji dok silazim s bicikla i guram ga preko pješačkog, nego da me propusti da prođem na biciklu.

Ono što bi biciklist svakako trebao napraviti je: provjeriti okolinu prije prelaska, usporiti prije prelaska, po potrebi stati kad nema prednost prolaska i biti spreman stati iako ima prednost prolaska.

Gradovi su toliko neprilagođeni biciklistima da bi slijepo poštivanje takvih pravila rezultiralo bacanjem bicikla u smeće i hodanjem pješke.

Gledam te!
13 godina
offline
Re: U Parizu izglasana zabrana najma električnih r
Veliki Brat kaže...
Zaporožac kaže...
Danas biciklisti ne znaju, da moraju gurati bicikl preko pješačkog prijelaza ako nije prijelaz za bicikliste označen crvenom trakom, odn ako nema znaka da smiju voziti bicikl preko pješačkog prijelaza.

Znamo, samo nas nije briga, jer je pravilo glupo do bola. Poanta vožnje bicikla je mobilnost, a to se totalno ubije silaskom s bicikla.

Također, niti vozaču to ne bi trebalo biti poželjno jer sam otprilike sto puta sporiji dok silazim s bicikla i guram ga preko pješačkog, nego da me propusti da prođem na biciklu.

Ono što bi biciklist svakako trebao napraviti je: provjeriti okolinu prije prelaska, usporiti prije prelaska, po potrebi stati kad nema prednost prolaska i biti spreman stati iako ima prednost prolaska.

Gradovi su toliko neprilagođeni biciklistima da bi slijepo poštivanje takvih pravila rezultiralo bacanjem bicikla u smeće i hodanjem pješke.

Vozači automobila imaju mobilnost, pa je onda baš glupo stati pješaku ili na crveno jer se gubi ta mobilnost, a i više se zagađuje okoliš.

15 godina
online
Re: U Parizu izglasana zabrana najma električnih r
Zaporožac kaže...

 

Danas biciklisti ne znaju, da moraju gurati bicikl preko pješačkog prijelaza..

Ne moraju. Samo ne uživaju pravnu zaštitu kao pješaci.

Ako auto udari pješaka na pješačkom, pješak u pravilu nije kriv.

Ako auto udari biciklista na pješačkom, udario je vozilo, kao da je udario i drugi automobil na pješakom.

16 godina
offline
Re: U Parizu izglasana zabrana najma električnih r
ministar kaže...

Vozači automobila imaju mobilnost, pa je onda baš glupo stati pješaku ili na crveno jer se gubi ta mobilnost, a i više se zagađuje okoliš.

Jer vozač automobila ima zakonsku obavezu stati ispred zebre i gurati auto preko nje...

Gledam te!
14 godina
offline
Re: U Parizu izglasana zabrana najma električnih r
Ovo je kraj kaže...
Zaporožac kaže...

 

Danas biciklisti ne znaju, da moraju gurati bicikl preko pješačkog prijelaza..

Ne moraju. Samo ne uživaju pravnu zaštitu kao pješaci.

Ako auto udari pješaka na pješačkom, pješak u pravilu nije kriv.

Ako auto udari biciklista na pješačkom, udario je vozilo, kao da je udario i drugi automobil na pješakom.

Potpuno krivo izreceno.

 

Pjesacki prijelaz je jasno definirana rijec, kako je netko napisao kada romobil/bicikl te korisnik istoga pridje pjesackom prijelazu duzan je sici sa prijevoznog sredstva te se ponasati kao svaki pjesak te pogledati lijevo i/ili desno od kuda mu prilaze vozila te uz znak zelenog svijetla sigurno prijeci pjesacki prijelaz, duznost ostalih sudionika u prometu (motocikli, automobili i slicno) sigurno propustiti pjesaka, pjesaka sa romobilom/biciklom da sigurno prodje na drugu stranu pjesackog kolnika.

Sve ovo dalje izreceno nema veze sa prometnim propisima, opcom ili prometnom kulturom.

 

"Ako auto udari pješaka na pješačkom, pješak u pravilu nije kriv.", pjesak nije kriv ako je na semaforu bilo zeleno svijetlo u trenutku prelaska ili na nesemaforiziranom prijelazu gdje pjesak ima prednost prelaska ako je prije toga jasno provjerio da mu sa lijeve i/ili desne strane ne prilaze vozila te su na sigurnoj udaljenosti za sigurni prelazak pjesackog prijelaza bez ugrozavanja ostalih sudionika u prometu.

 

Naravno uopce ne razumijem tvoju zadnju recenicu "Ako auto udari biciklista na pješačkom, udario je vozilo, kao da je udario i drugi automobil na pješakom.", gdje i koji prometni propis opisuje navedenu situaciju ili pravni termin prekrsajnog/kaznenog zakona.

veni vidi didici
Poruka je uređivana zadnji put uto 4.4.2023 11:36 (dagoberhr).
15 godina
online
Re: U Parizu izglasana zabrana najma električnih r
dagoberhr kaže...

 

 

Naravno uopce ne razumijem tvoju zadnju recenicu "Ako auto udari biciklista na pješačkom, udario je vozilo, kao da je udario i drugi automobil na pješakom.", gdje i koji prometni propis opisuje navedenu situaciju ili pravni termin prekrsajnog/kaznenog zakona.

U zakonu je to pokriveno inverznim opisom. Jedino pješak ima poseban status na pješačkom prijelazu. 

"Zakon o sigurnosti prometa na cestama" , članak 2, https://www.zakon.hr/z/78/Zakon-o-sigurnosti-prometa-na-cestama

21) »>obilježeni pješački prijelaz« je dio kolničke površine namijenjen za prelaženje pješaka preko kolnika, obilježen oznakama na kolniku i prometnim znakovima obavijesti

 

Ostalim sudionicima u prometu (biciklisti, motociklisti, radna vozial, tramvaji...) u trenutku kad se nalaze na "obilježeni pješački prijelazu" nemaju taj poseban status. 

Sudar dva vozia, dakle bez sudionika pješaka, je sudar dva vozila, neovisno da li je na pješačkom prijelazu ili ne.

 

14 godina
offline
Re: U Parizu izglasana zabrana najma električnih r

Ovo je kraj 

 

- Biciklisti su obvezni poštivati i provoditi Zakon o sigurnosti prometa na cestama koji regulira prometna pravila. 

- Uključivanje u promet zahtijeva obveznu provjeru stanja na kolniku i propuštanje ostalih sudionika prije kretanja. 

- Prije promjene smjera kretanja potrebno je visoko podignutom rukom pokazati namjeru skretanja. 

- Biciklistička staza omogućuje sigurnu i nesmetanu vožnju biciklistima u smjeru koji je označen žutom strelicom. Ako nema biciklističke staze, biciklisti se kreću desnim rubom kolnika. 

- Uključivanje rasvjete na biciklima obvezno je u uvjetima smanjene vidljivosti (kiša, snijeg, magla, sumrak) ili po noći, kao i nošenje reflektirajuće odjeće. 

- Prilikom prijelaza prometnice na pješačkom prijelazu biciklist mora sići s bicikla i pješice prijeći prometnicu ako ne postoji označena staza kraj pješačkog prijelaza.

 

Daklem ukratko ovo sve gore vrijedi i za romobile/e-romobile/e-bicikle i slicna prijevozna sredstva koja dijele pješački kolnik sa pješacima a oznaceno je sa posebnom horinzontalnom signalizacijom, nebitna je kategorizacija udesa u istome slucaju jer lim ce pretrpjeti manje stete u srazu sa ljudskim tijelom na jednom od navedena dva tipa prijevoznih sredstava.

veni vidi didici
16 godina
online
Re: U Parizu izglasana zabrana najma električnih r
Ovo je kraj kaže...

U zakonu je to pokriveno inverznim opisom. Jedino pješak ima poseban status na pješačkom prijelazu.


 

Ne postoji poseban status. Postoje zakonske obveze (vozača), ali i pješaka (ne može uvijek krenuti preko pješačkog).

Bicikl je vozilo, pješački prijelaz nije za vozila.

15 godina
online
U Parizu izglasana zabrana najma električnih romob

sad sam googleao i našao lijepo sročene infomacije od autora koji bolje od mene barata temom: https://sindikatbiciklista.hr/kako-propisno-voziti-po-nepropisnoj-infrastrukturi/

 
0 1 hvala 0
16 godina
online
Re: U Parizu izglasana zabrana najma električnih r
Ovo je kraj kaže...

sad sam googleao i našao lijepo sročene infomacije od autora koji bolje od mene barata temom: https://sindikatbiciklista.hr/kako-propisno-voziti-po-nepropisnoj-infrastrukturi/

Krivi zaključci iz nepoznavanja osnova.

14 godina
offline
Re: U Parizu izglasana zabrana najma električnih r
Ovo je kraj kaže...

sad sam googleao i našao lijepo sročene infomacije od autora koji bolje od mene barata temom: https://sindikatbiciklista.hr/kako-propisno-voziti-po-nepropisnoj-infrastrukturi/

Potpuno krivo tumacenje.

 

Velika Gorica ima biciklisticku stazu u punom profilu na Zagrebackoj ulici te je relevantan primjer ispravno dizajnirane biciklisticke staze te propisa i pravila kako, tko, na koji nacin prilazi, prolazi, skrece sjecuci biciklisticku stazu i to desetljecima a za sve to postoje jasna pravila i tumacenja od strane nadlezne PU.

 

Sve drugo su kvazi rjesenja bez pravne osnove koja u slucaju udesa ne jamce pravnu sigurnost za oba sudionika u udesu nego su podlozna raznim tumacenjima i razlicitim sudskim praksama.

veni vidi didici
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice