Sjećam se tri tvrdnje ponavljane na ovim stranicama zašto su EV osuđena na propast:
- nema dovoljno litija za baterije
- nema dovoljno kobalta za baterije
- nema napretka u razvoju baterija
Sjećam se tri tvrdnje ponavljane na ovim stranicama zašto su EV osuđena na propast:
- nema dovoljno litija za baterije
- nema dovoljno kobalta za baterije
- nema napretka u razvoju baterija
... zašto su EV osuđena na propast:
..
dok god ne izmisle nešto tipa bežićni prijenos energije s malim/nikakvim gubitcima ili neke baterije skroz nove tehnologije sa deset puta boljom snagom/kg(ili volumen) EV neće zamjenit normalna auta.
http://batteryuniversity.com/learn/article/why_mobile_phone_batteries_do_not_last_as_long_as_an_ev_battery
ovo usavršavanje postojećih tehnologija jednostavno nije dovoljno i ne odnosi se na prave probleme s baterijama tj snaga/kg(ili volumen) ili kako se dolazi do ruda.. ovom slućaju ovo je samo radi toga da se pojeftini proizvodnja i da marketingaši usput imaju šta pisat.
Kako i čime Japanci misle zamijeniti kobalt u litij-ionskim baterijama i tako potpuno eliminirati potrebu za njime, za sada nisu pojasnili.
Više i ne brojim ta pusta laganja oko baterija.
Lijek za rak i efikasni kontejner za energiju se izmišljaju ima već stotine godina i dosad imamo malo poviše ništa.
Kako i čime Japanci misle zamijeniti kobalt u litij-ionskim baterijama i tako potpuno eliminirati potrebu za njime, za sada nisu pojasnili.
Više i ne brojim ta pusta laganja oko baterija.
Lijek za rak i efikasni kontejner za energiju se izmišljaju ima već stotine godina i dosad imamo malo poviše ništa.
Pa dobro ovdje se ne navodi nikakva revolucija, samo izmjena sastava katode u bateriji sa više nikla, mangana i aluminija a manje kobalta. Detalje naravno ne žele predstavljati, jer
je to vrlo profitabilna niša pa nebi baš olakšali kopipejsterima iz kine i koreje. Panasonic ipak nije neki no name "institut za istraživanje ruda i gubljenje vremena", tako da ako oni kažu da sada u proizvodnji koriste bitno manje kobalta, onda ga valjda manje i koriste. Autor članka je zaboravio navesti zašto je to tako. Briga njih za robovski rad djece. Problem je u cijeni od 30 tak tisuća dolara za tonu kobalta (litij po kojem je baterija dobila ime ide oko 6000 dolara po toni).
Gdje si tu ugurao lijekove za rak... bit će da je u pitanju lijeni dan, pa malo ćakulamo?
Ovo su znakovi panike i podsjećaju me na ona Hitlerova obećanja o superoružju koje će okončati rat.
Dakle Tesla i Panansonic počinju uviđati da im malo jači igrač počinje preuzimati glavne izvore materijala za izradu baterija/automobila i sad panično traže nove materijale.