Ne biste vjerovali, ali clickbait naslovi ne privl

poruka: 6
|
čitano: 2.846
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Ne biste vjerovali, ali clickbait naslovi ne privl".
8 mjeseci
offline
Ne biste vjerovali, ali clickbait naslovi ne privl

Pa zar stvarno  treba provesti istraživanje da shvatite da clickbait nastlovi smanjuju povjerenje čitatelja u izvor?

 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Ne biste vjerovali, ali clickbait naslovi ne privl

"žele razumjeti kako potaknuti korisnike na interakciju s relevantnim vijestima i koje značajke ne privlače izravno njihovu pozornost"

 

Da kako... pitaju se oni iskreno 

 

Možda tako

- da pišete vijesti koje imaju sadržaj?

- da nedorečenim naslovima ne pravite od čitatelja budale?

- da bude više članaka koji su plod istraživanja i promišljanja, umjesto glupih copy-paste gtranslate tekstova?

- da ne gurate promo članke i pamflete određenih interesnih skupina kao da su novinarski članci iako je iz svemira očito da nisu?

- itd...

Poruka je uređivana zadnji put ned 3.7.2022 13:35 (ludizao).
 
14 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Ne biste vjerovali, ali clickbait naslovi ne p

-naravno da ne treba 'istraživanje'.. no to je uvijet bez kojeg se ne može.. tj da bi bilo što koristili u recimo znanstvene-dokazive-argumentirane svrhe, moramo imati (službenu) studiju, projekt, analizu.. verificirano, kao podatke-postotke, ne ofrlje iz glave kao cca 50% nečeg nego znanstveno 47,2% ili trgovački 49,9%-kuna-nečeg.. i tad su te brojke ili izrečene tvrdnje, nešto kao 'činjenica', no od tad službeno-primjenjivo i možemo se pozvati na izvor, koji čak može i pogriješiti, no mi smo 'nevini' itd. .. to se naprosto tako radi, rutina. (a realno je ekšli nevažno recimo sam postotak-rezultat i studija kao takva, kao i papagajski pamflet o točnosit analize na tvu kad ponove na 1400 uzoraka s točnošću od 97% +/2,5 itd.. i to prikažu kao rezultat, kao činjenicu mada je i dalje nabadanje kao vidoviti milan iz graha, za recimo izbore i ostalo..).

 

-statistika, marketing, pr, novac.. ako nekom reklamom, textom, bilo čime, marketing-trgovina zaključi da će ostvariti 1% više, bez tog 1% manje.. tad je to naprosto ono što biz mora i napravit će.. pri čemu je baš sve rekama a rejting online ovisi i o broju klikova, ne smao o tradicionalnim kao kvalitata proizvoda, potražnja tržišta i sl. tj postanu sporedne stvarne osobine robe-usluge-sadržaja a važnije sam klik, jer je to brojač koji će google ubrojiti a ostalo je formula, naplata reklame.. pa sve do tog da temeljem iznadih dionica nečeg što ne postoji postaneš milijarder ili tren kasnije sirotan.

-gore navedem 1% .. zapravo i daleko manje, tj s velikim brojkama se i decimale pomiću tj korist, pa je to i promil-promila kao dovoljan razlog, dok nama recimo za 100kn ne znači nešto, bankama znači puno i uredno to u tečaju-naplati usluge obračunaju, recimo jednu lipu.. i nakupi se, dovoljno za jahtu, bonuse no ista formula ne radi za nas kao za njih, tj mada je sve statistika i relativno, početna razlika je apsolutna, količina-novac i time rezultat, pa tako čistim klikanjem imaš gangam efekt ili bez klika ostaneš ništa-ništica dok svaki lajker na faceu može skupiti recimo 5000 nečega a kad tome dodaš piramidu-efekt tad tisuće takvih mravaca skupe milijarde klikova na ničemu, za ništa. kao mana s neba, kao generator struje koji radi na ništa i ne troši ništa a daje struju, korist-rad-zaradu.. čisto pukom brojkom koja jedino mora biti velika da bi bila značajna-upotrebljiva, tj može ti djedmraz sad pokloniti 100kn i time nisi baš ništa riješio-napravio, sporedno-nevažno za konstalaciju zvijezda i odnos moći supersila.. kao da se nije ni dogodilo, no ako dodaš dovoljno nula iza te cifre tad se stvar mijenja, drastično svakom nulom više i tad postaneš the-car, nešto kao ming kojeg flaš smrda raketom.. 

 

ova tema, ovaj naslov, koji govori o klikbajtu je napravljen na klikbajt-šemi, radi.. dakle činjenica je a sad je i službena činjenica mada je i do jučer bila jednaka-činjenica koju znamo, kao dan-noć neovisno znamo li objasniti ili mislimo da je zemlja ravna a netko zlatno-srebrene ploče vuče nebom.. (sunce-mjesec..)

 

-znanost, činjenice, formule.. zapravo znanost je stvar prirode, tj način kako možemo objasniti ono što vidimo-čujemo, stvari činjenice i pojave oko nas, to je znanost, znanje, pri čemu su činjenice i dalje iste indiferentne znamo li mi zašto ili ne znamo.. pa tako i ova studija nije ništa izmijenila niti će izmijeniti, nego je nešto kao zapis-potvrda-atest, nešto 'službeno' pa sad možemo time argumentirati (bez da moramo nekako nešto dokazivati) kao to da je zemlja ipak okrugla ili 2+2=4.. tj možemo ići korak dalje a ne dokazivati stalno sve i zapinjati do cilja jer netko osporava 2+2.. gubljenje vremena pozivanjem na atestirane autoritete-činjenice i ne moramo to više dokazivati a druga strana ako misli suprotno tad treba dati dokaz, teret dokazivanja na drugoj strani itd.

 

edit .. ludizao..

-recimo da, slažem se.. (no pogađate, bit će ali-ne..) :)

.. ne, tj sama tema-naslov ti dokazuje da ono što nabrajaš, mada bi se svi mi složili da je to tako.. ekšli nije, tj i ja i ti smo u temi koja nas nema što zanimati, jer nije ništa od nabrojanog, nego izmišljena, hipotetska, brbljanje.. ni o čemu. ... nije cpu pa da je to razlog sudjelovanja, nije novi sort algoritam, nije ai-razvoj.. tema je 'ništa' tj klikbajt.. a ipak smo tu i time demantiramo da je ono što navedemo kao željeno-teme-svrha privid, samim time jer smo upali u klikbajt, kao što je i ovaj dodatak posta zapravo ništa i ne odgovara, ne riješava baš ništa na svijetu, postojao ili ne post i ova tema.. a tu smo, sudjelujemo .. usporedivo kao kakva bi bila razlika za recimo slučaj da je hr-vaterpolo repka pobijedila španjolce i da danas igra za prvo mjesto umjesto za treće.. što bi se promijenilo stvarno? samo parovi ekipa, italija-grci.. i boja medalje koju možemo osvojiti, što se mijenja ako na pokeru ili bilo kojoj igri rulet i sl. igramo nas dva, stavimo x-novca i jedan dobije drugi izgubi.. što je razlika? kome? ... nikome osim nas dvojici i to zbog novca, a što je loto-jackpot, pa opet ekšli ništa ne promjeni činjenica da neka osoba-x dobije jackpot odnosno bilo koja od sedam miljardi... a naravno onaj tko dobije promjeni mu se sve, ima milijarde-novac, može što poželi. Ostatku planete.. je nevažno-sporedno-isto, realno promjene nema.

- bi li bug-textovi bili čitaniji da je nešto od navedenog u sadržaju? .. pa to i je sadržaj tj to svaki urednik (i njegov brat) pa i laik može taxativno navesti.. pa i ostvariti, no u današnje online doba, globalizaciju, google.. to je sve kap u moru, plankton-sporedan, premala brojka da bi bila relevantna dok će milijarde klikova da ih bug nekako privuče kao gangam ili klasični klikbajt napraviti za bug veću razliku nego da sad svi prisutni čitaju svaki text i uzmu pretplatu 10god za bug unaprijed.. to je digitalizacija-globalizacija, internet i zakon velikih brojeva, kao drugačija fizika na mikro-makro skali mada se izgled atoma-spinovi i položaj planeta oko sunca mogu nekako povezati-usporediti i postoji sličnost-pravilo, no mrav je jednostavno dovoljno mal (male mase) da mu gravitacija mjeseca nije primjetna, nema utjecaja pa čak i to da hoda po plafonu mada bi inače pao, tj slon bi pao a more kao najveća masa na planeti reagira na masu mjeseca.. masa-količina, mrav-more.. i imaš razliku ili ono što je bitno i ono što mrav-slon vidi za sebe kao bitno a u bizu je to samo zarada-novac i zato je klikbajt željeni sveti gral digitalije online..

kao paradox nabrojanim željama, o čemu bi bug trebao pisati da poveća.. možemo reći da bi višestruko više povećao broj klikova upravo ovakvim naslovima.. i zato to i rade, copypasteaju.. tj pretpostavimo da urednici ipak znaju što-zašto rade i znaju onaj taxativni školski primjer što bi bilo.. no znaju da je realnost ipak brojač klikova i rezultat je gangamstyle, tj s dovoljno miliona klikova imaš sve. To bi bilo logično-legitimno objašnjenje zašto bug radi loše textove.. tj ako to nije razlog tad bezrazložno (iz neznanja i sl.) rade loše textove.. što je tad vjerojatnije, ne znaju ili znaju a što je tad odgovor zašto to rade?.. novac, a to je svha časopisa, ne činjenica nego zarada, ne udovojiti mene-tebe nego zarada koja ide iz mase, no ovaj put ne mora-mrava nego brojčano ..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put ned 3.7.2022 13:54 (ihush).
6 godina
offline
Ne biste vjerovali, ali clickbait naslovi ne privl

Pa ne znam sad

 

"Clickbait is Unreasonably Effective"

If Microsoft ever made a product that didn't suck ... it would be a vacuum cleaner.
Moj PC  
0 0 hvala 0
20 mjeseci
offline
Re: Ne biste vjerovali, ali clickbait naslovi ne p
Ja idem ravno na komentare bez čitanja članka
 
3 0 hvala 0
12 godina
offline
Ne biste vjerovali, ali clickbait naslovi ne privl

isto.

i najčešće znam više o nepročitanom nego oni koji ga komentiraju. dođe mi da se zabrinem.

jedino što me muči sa umjetnom inteligencijom je sram koji ću osjećati kad shvati koliko smo glupi.
Moj PC  
1 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice