Nanopahuljice za čistu vodu i okoliš – novo čudo n

poruka: 4
|
čitano: 2.475
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Nanopahuljice za čistu vodu i okoliš – novo čudo n".
3 godine
offline
Re: Nanopahuljice za čistu vodu i okoliš – novo ču
Na žalost naše školstvo je takvo uz par izuzetaka. Bar iz mog iskustva. Profesori su ograničeni kvotama i rijetko koji će odlučiti izaći iz okvira formalnog kurikuluma i prikazati predmet na zabavan/praktični način. Za to moraš ili sam uzet knjige ili se prijaviti na vannastavne radionice.
 
1 0 hvala 0
8 godina
offline
Nanopahuljice za čistu vodu i okoliš – novo čudo n

Sasvim se sa vama slažem. Pitanje je znaju li profesori kemije uopće ono što predaju. Imao sam profesora kemije u osnovnoj i srednjoj školi. Nebo i zemlja! Prvi je bio pravi entuzijast, čak je četvero iz našeg razreda završilo kemiju i mogu reći da sam od njega najviše kemije naučio, a ponajviše shvatio. U srednjoj školi katastrofa! Žena pojma o kemiji nije imala. Uopće mi nije jasno kako je mogla s takvim mizernim znanjem završiti fakultet. Ali, bit će, nekako se provukla na ispitima. Malo ljudi, pa i među kemičarima, zna kemijski misliti. A kemijski misliti znači biti sposoban povezati kemijsku strukturu ili proces s izgledom tvari ili događajem. No, dobro. Mislim da slab profesor nikome ne može biti izlika za slabo obrazovanje. Ako čovjek hoće, može i sam naučiti. 

 
6 2 hvala 0
3 godine
offline
Re: Nanopahuljice za čistu vodu i okoliš – novo ču
Problem je u našem školstvu što se često desi da matematiku npr predaje profesor fizike ili obrnuto... Ili kemiju predaje profesor biologije jer za osnovnoškolsku razinu ionako zna dovoljno a kumče treba negdje zaposlit, jel :)
Poruka je uređivana zadnji put sub 13.2.2021 19:51 (Gallu).
16 godina
offline
Re: Nanopahuljice za čistu vodu i okoliš – novo ču