Iznenadni "ruski salto" Međunarodne svemirske post

poruka: 7
|
čitano: 1.969
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Iznenadni "ruski salto" Međunarodne svemirske post".
8 godina

Imao je slobodan dan, ali je ipak reagirao. Pa, mislim da je ovo najucinkovitiji nacin da se dobije povisica u povijesti :)

Fasciniran sam razinom amaterizma ali i odsustva zelje da se prikrije taj amaterizam (ali i ocigledni politicki problemi - cekanje da se zemlja okrene do ruskog teritorija da bi se mogla reprogramirati)

Salu na stranu, bar su osjetili malo gravitacije...

Obzirom na zahladjenje odnosa amera i rusije, a i svega ostalog, ovo je vjerojatno pocetak kraja ISSa...

2 0 hvala 0
3 godine
Re: Iznenadni "ruski salto" Međunarodne svemirske
Lipo san in reka... nema vodke...ali to ludo...još u bestežinsko stanju... rakija udara 10 puta brže
mnogo mudrosti,mnogo jada...što više znanja, to više boli.

1 1 hvala 0
13 godina

ne kužim to kokodakanja ni oko čega (možda su ove godine krastavci über kiseli?). za sve su ovo vježbali i dobro im je došlo malo akcije. ionak se niš nije dogodilo (ili moglo). malo ringišpil (vožnja u lunaparku traje dulje) i amen, u sivu i dosadnu svakodnevicu. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
5 3 hvala 0
12 godina
Napokon se dogodilo nešto zanimljivo na toj stanici 😁

Ali nije potrajalo

5 0 hvala 0
10 godina
S obzirom koliko posla imaju stalno, tj. koliko im je raspored nabijen raznim eksperimentima, sumnjam da im je ovakova opasnost po zivot dobro sjela.
Moj PC  
1 0 hvala 0
5 godina
Vel’ka stvar. Nije to kuća da se okrenula na krov…
Ja rekoh
Moj PC  
3 2 hvala 0
5 godina
dankodr kaže...
Napokon se dogodilo nešto zanimljivo na toj stanici 😁

Ali nije potrajalo