Hrvatima se najviše kvare mobiteli i tableti, a na

poruka: 11
|
čitano: 3.349
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Hrvatima se najviše kvare mobiteli i tableti, a na".
14 godina
offline
Hrvatima se najviše kvare mobiteli i tableti, a na

"Kao posebno zabrinjavajuća ističe se činjenica da četvrtina građana kupi neispravan uređaj, ali njihova žalba nije uvažena. "

 

Nekako sumnjam u ovo. Znači da je 25% svih uređaja neispravno i da reklamacija nije priznata.

www.petvolta.com
Moj PC  
4 0 hvala 1
4 godine
offline
Re: Hrvatima se najviše kvare mobiteli i tableti,
Darmarko kaže...

"Kao posebno zabrinjavajuća ističe se činjenica da četvrtina građana kupi neispravan uređaj, ali njihova žalba nije uvažena. "

 

Nekako sumnjam u ovo. Znači da je 25% svih uređaja neispravno i da reklamacija nije priznata.

Ne, nego da je svaka 4. osoba nekad kupila neispravan uređaj i nije im uvažena reklamacija da je bio neispravan otpočetka.

 

Što me uopće ne čudi, događalo se meni i ljudima koje znam pa se natežeš 3 tjedna s trgovcem da ti to uvaži... Ljudi koji manje znaju svoja prava ili jednostavno nemaju živaca natezati se tjednima preko maila, eskalirati na mingo i sl. vjerojatno odustanu

14 godina
offline
Re: Hrvatima se najviše kvare mobiteli i tableti,
Darmarko kaže...

"Kao posebno zabrinjavajuća ističe se činjenica da četvrtina građana kupi neispravan uređaj, ali njihova žalba nije uvažena. "

 

Nekako sumnjam u ovo. Znači da je 25% svih uređaja neispravno i da reklamacija nije priznata.

 Vjerojatno treba preciznije definirati "žalba nije uvažena". 

Npr. u 12om mjesecu sam kupio dva monitora, AOC, složim ih i skužim na jednom neka čudna fleka. Kao mrtvi pikseli. Pogledam po povečalom i nisu mrtvi pikseli nego nit prašine uhvaćena u panelu. Dijagonalno preko cca 6 piksela. Reklamirao, prihvatili, odnio nazad i nakon tri tjedna zovu da je popravljeno... zamijenili panel. 

Eh sada... prva stvar, ja sam kupio novi proizvod koji je bio neispravan iz tvornice i umjesto da dobijem ispravan taj neispravan je išao na servis. Zašto? Da li sam ja kupio reparirani proizvod ili novi? Jer ispada da sam kupio za punu cijenu reparirani proizvod na kojega sam dodatno morao čekati tri tjedna. Dodatni bonus je da su paneli različiti, poanta kupovine dva ista monitora je bila da su isti jer ih imam jednog pored drugog. Postavke oba monitora su identične, no slika na ovom repariranom vuče u žuto, tj. toplije boje, dok je ovaj drugi (koji je btw. nakon tjedan dana dobio mrtav piksel) hladno bijel. Probao sam jedan postaviti na hladnije boje, drugog na toplije, ali ne mogu se izjednačiti...
Poslao sam upit trgovini, nisu nikada odgovorili, poslao sam upit u servis, oni su čak odgovorili, kažu da je ekran origigi, isti i da taj problem ne bi smio biti prisutan, no da će vidjeti sa AOC-om. Nisu se više nikada javili, čak ni nakon mog naknadnog upita što je sa tim nakon nekoliko tjedana.

Tako da summa summarum ostao sam jebena stranka, oni su pare pokupili ja sam dobio poluproizvod(e), možeš se žaliti upravi vodovoda...

2 godine
odjavljen
offline
Re: Hrvatima se najviše kvare mobiteli i tableti,
Solo761 kaže...
Darmarko kaže...

"Kao posebno zabrinjavajuća ističe se činjenica da četvrtina građana kupi neispravan uređaj, ali njihova žalba nije uvažena. "

 

Nekako sumnjam u ovo. Znači da je 25% svih uređaja neispravno i da reklamacija nije priznata.

 Vjerojatno treba preciznije definirati "žalba nije uvažena". 

Npr. u 12om mjesecu sam kupio dva monitora, AOC, složim ih i skužim na jednom neka čudna fleka. Kao mrtvi pikseli. Pogledam po povečalom i nisu mrtvi pikseli nego nit prašine uhvaćena u panelu. Dijagonalno preko cca 6 piksela. Reklamirao, prihvatili, odnio nazad i nakon tri tjedna zovu da je popravljeno... zamijenili panel. 

Eh sada... prva stvar, ja sam kupio novi proizvod koji je bio neispravan iz tvornice i umjesto da dobijem ispravan taj neispravan je išao na servis. Zašto? Da li sam ja kupio reparirani proizvod ili novi? Jer ispada da sam kupio za punu cijenu reparirani proizvod na kojega sam dodatno morao čekati tri tjedna. Dodatni bonus je da su paneli različiti, poanta kupovine dva ista monitora je bila da su isti jer ih imam jednog pored drugog. Postavke oba monitora su identične, no slika na ovom repariranom vuče u žuto, tj. toplije boje, dok je ovaj drugi (koji je btw. nakon tjedan dana dobio mrtav piksel) hladno bijel. Probao sam jedan postaviti na hladnije boje, drugog na toplije, ali ne mogu se izjednačiti...
Poslao sam upit trgovini, nisu nikada odgovorili, poslao sam upit u servis, oni su čak odgovorili, kažu da je ekran origigi, isti i da taj problem ne bi smio biti prisutan, no da će vidjeti sa AOC-om. Nisu se više nikada javili, čak ni nakon mog naknadnog upita što je sa tim nakon nekoliko tjedana.

Tako da summa summarum ostao sam jebena stranka, oni su pare pokupili ja sam dobio poluproizvod(e), možeš se žaliti upravi vodovoda...

 Napravio si propust sto nisi zatrazio novi monitor. Novi su kupio i novi treba da dobijes. Neka oni sebi to u servisu popravljaju. 

Poruka je uređivana zadnji put pon 31.1.2022 16:03 (veliki pero).
14 godina
offline
Re: Hrvatima se najviše kvare mobiteli i tableti,
Solo761 kaže...
Darmarko kaže...

"Kao posebno zabrinjavajuća ističe se činjenica da četvrtina građana kupi neispravan uređaj, ali njihova žalba nije uvažena. "

 

Nekako sumnjam u ovo. Znači da je 25% svih uređaja neispravno i da reklamacija nije priznata.

 Vjerojatno treba preciznije definirati "žalba nije uvažena". 

Npr. u 12om mjesecu sam kupio dva monitora, AOC, složim ih i skužim na jednom neka čudna fleka. Kao mrtvi pikseli. Pogledam po povečalom i nisu mrtvi pikseli nego nit prašine uhvaćena u panelu. Dijagonalno preko cca 6 piksela. Reklamirao, prihvatili, odnio nazad i nakon tri tjedna zovu da je popravljeno... zamijenili panel. 

Eh sada... prva stvar, ja sam kupio novi proizvod koji je bio neispravan iz tvornice i umjesto da dobijem ispravan taj neispravan je išao na servis. Zašto? Da li sam ja kupio reparirani proizvod ili novi? Jer ispada da sam kupio za punu cijenu reparirani proizvod na kojega sam dodatno morao čekati tri tjedna. Dodatni bonus je da su paneli različiti, poanta kupovine dva ista monitora je bila da su isti jer ih imam jednog pored drugog. Postavke oba monitora su identične, no slika na ovom repariranom vuče u žuto, tj. toplije boje, dok je ovaj drugi (koji je btw. nakon tjedan dana dobio mrtav piksel) hladno bijel. Probao sam jedan postaviti na hladnije boje, drugog na toplije, ali ne mogu se izjednačiti...
Poslao sam upit trgovini, nisu nikada odgovorili, poslao sam upit u servis, oni su čak odgovorili, kažu da je ekran origigi, isti i da taj problem ne bi smio biti prisutan, no da će vidjeti sa AOC-om. Nisu se više nikada javili, čak ni nakon mog naknadnog upita što je sa tim nakon nekoliko tjedana.

Tako da summa summarum ostao sam jebena stranka, oni su pare pokupili ja sam dobio poluproizvod(e), možeš se žaliti upravi vodovoda...

 Trebao si se samo pozvati na materijalni nedostatak u ovom slučaju je prošlo manje od 6 mj od kupovine što znači da je nedstatak postojao pri kupnji, po zakonu imaš pravo na novi uređaj, popravak ili smanjanje cijene, po svom izboru. Znači mogao si tražiti novi uređaj i morrali su ti ga dati

11 godina
offline
Hrvatima se najviše kvare mobiteli i tableti, a na

U ovom istraživanju postoji veliki ”ALI„ po mojem skromnom subjektivnom razmišljanju! 
U mojoj IT povijesti nisam imao teži slučaj kvara kako mobitela tako i tablet računala. 
Jedini ”veći” kvar mi je bio napuhnuće bakterije na mobitelu NOKIA N60, i moj grijeh, kada sam stavio jedan iPhone na update a nisam imao juhe u bakteriji više od 50%, pa je bilo pičvajza sa instalacijom kasnije, morao sam ići na totalno resetiranje. 

Možda je prije problem da se uzimaju tek poluproizvodi, kao za sitne novce, pa kada se naplata ostvari, kasno je plakati za prolivenim mlijekom, kvalitetnijim ali skupljim gadgetom. 
Neka stave popis, koji su to točno gadgeti, čisto DA SE VIDI gdje u kojem zecu leži grm, jer ovako ovo ispada samo laprdanje polupodatcima, ništa niti promila manje niti više! 

ATJ Lučko
Moj PC  
1 0 hvala 0
12 godina
offline
Hrvatima se najviše kvare mobiteli i tableti, a na

Grafulju mijenjao dvaput unutar jamstvenog roka, eksterni usb disk za backup kupio neispravan, usb stick 3.0 je zapravo 2.0, ali nije mi se dalo natezat jer je samo 64 gige i jeftin...

 
1 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Hrvatima se najviše kvare mobiteli i tableti,
Čekam report sto se Srbima najviše kvari..
 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Hrvatima se najviše kvare mobiteli i tableti,
Bilo bi zgodno kada bi se proizvođače moglo natjerati da rade mobitele koji se neće razbiti kad padnu na pod s 2m visine i da se ne oštete komande i kamera.
 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Hrvatima se najviše kvare mobiteli i tableti,

Postoje već takvi mobiteli (npr. Ulefone Armor). Mislim da bi bilo bacanje resursa da se svi prave ojačani, a ne trebaju svima, npr. meni ne treba, ima gumenu masku okolo i zaštitnu naljepnicu preko ekrana i to je meni dovoljno da ga zaštiti od manjih padova, jer od većih ga štitim ja tako da ga ne vadim kad se obučem kao Spiderman i skačem po zgradama.

14 godina
offline
Re: Hrvatima se najviše kvare mobiteli i tableti,
Mislio sam na to, da postane standard.
 
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice