Električni kamion Tesla Semi koštat će 150.000 dol

poruka: 24
|
čitano: 9.967
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Električni kamion Tesla Semi koštat će 150.000 dol".
15 godina
offline
Električni kamion Tesla Semi koštat će 150.000 dol

a niš onda. bumo čekali da dođe na njuškalo, po isto toliko ćuna. i onda još razmislili. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
5 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Električni kamion Tesla Semi koštat će 150.000 dol

Klasicna navlakusa u ovom modernom kapitalizmu. Svjezim novcem pokrivali bi gubitke u proizvodnji automobila. Korak nakon ovoga je proizvodnja cega, raketa, aviona... sve da bi se pokrio gubitak broj dva. Ovo je nova vrsta piramidalnog poslovanja. Propala firma kao i ti automobili koje proizvode. Inace Tesla auti slove u USA-a kao vozila s najvise mana.

 

Zivi bili pa vidjeli. Ajd bok!

Čista savjest vrijedi tisuću svjedoka.
Moj PC  
0 6 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Električni kamion Tesla Semi koštat će 150.000 dol

Ne pocmu li uskoro poslovati pozitivno nece oni doziviti 2019. godinu.

 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Električni kamion Tesla Semi koštat će 150.000
Snaky kaže...

Klasicna navlakusa u ovom modernom kapitalizmu. Svjezim novcem pokrivali bi gubitke u proizvodnji automobila. Korak nakon ovoga je proizvodnja cega, raketa, aviona... sve da bi se pokrio gubitak broj dva. Ovo je nova vrsta piramidalnog poslovanja. Propala firma kao i ti automobili koje proizvode. Inace Tesla auti slove u USA-a kao vozila s najvise mana.

 

Zivi bili pa vidjeli. Ajd bok!

 Joj ne. Pa kak se usuđuješ reći nešto protiv Tesle. Sad će ti doć dežurni fenboj i reć da teslići u prodaji u sadu metu mercedes i bmw skupa. Samo očito još čovijek nije skužio da je 19 manje od 29 i 36. 

Opet pitam, koliko će ta baterija imati masu. Nije bitna cijena, čak, nego koliko će masa tih baterija utjecat na smanjene korisne nosivosti.

14 godina
offline
Re: Električni kamion Tesla Semi koštat će 150.000
Teški bullshit da će to moći napraviti po toj cijeni. U kamionima sam već duže vrijeme pa znam i cijene komponenti koje se ugrađuju u njih, ovo nema šanse da uspije.
Moj PC  
1 0 hvala 0
13 godina
offline
Električni kamion Tesla Semi koštat će 150.000 dol

Hebi ga, još mi nisu isporučili model 3 a već traže da im avansiram kamion.

Stručnjak za odmaganje...
 
2 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Električni kamion Tesla Semi koštat će 150.000
Nemoze gazda kupit vozacu novi kamion kad i njegov primjerak Tesle jos nije stiga
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Električni kamion Tesla Semi koštat će 150.000 dol

Pokrit ce sa onim power bankom novim od 40ak dolara.

Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Električni kamion Tesla Semi koštat će 150.000
Snaky kaže...

Klasicna navlakusa u ovom modernom kapitalizmu. Svjezim novcem pokrivali bi gubitke u proizvodnji automobila. Korak nakon ovoga je proizvodnja cega, raketa, aviona... sve da bi se pokrio gubitak broj dva. Ovo je nova vrsta piramidalnog poslovanja. Propala firma kao i ti automobili koje proizvode. Inace Tesla auti slove u USA-a kao vozila s najvise mana.

 

Zivi bili pa vidjeli. Ajd bok!

 i? Treba vidjeti za 10 godina na kraju krajeva to je državi projekt, i mi imamo nešto slično Rimac automobili. Kao i dosta ostalih koji izvlače državne novce guraju u minus na kraju sve ode k vragu sa stečajnim nagodbama. Što je zanimljivo ameri si to mogu dopustiti kao i projekte sa f35 i sl. jer kada im dođe voda do grla onda se ponavlja 2008. i tako u krug jer ih boli onda stvar za ostale. 

 

Tesla automobili sa najviše mana kao da drugi proizviđači sami anđeli. Samo pogledajte na što je njemačka proizvodnja ispala. Kapitalizam gomilanje profita i tako dalje ljudi neka troše novce. 

 

Jedino što mi je drago što preko Elona Muska ljudi su više pristupačni sa problemima zagađenja

14 godina
offline
Električni kamion Tesla Semi koštat će 150.000 dol

Netko je ovdje analizom došao do podatka da baterija za kamion kapaciteta 1 MWh košta oko 150 000$. S druge strane, u najavi novog Roadstera piše da će imati bateriju od 250 kWh. Ako bi ta baterija bila od istih članaka kao i u modelima S i X, bila bi teška oko 1350 kg, pa mi se čini da oni ipak imaju nekog asa u rukavu, vjerovatno neku puno jaču i lakšu, vjerovatno i jeftiniju bateriju, koju još nisu najavili dok je ne uvedu u masovnu proizvodnju, jer roadster sa 1,3 tone baterijom nema nekog velikog smisla. A ako je to tako, onda baterija za kamion neće koštati 150k$, nego puno manje, pa bi onda to možda imalo nekog ekonomskog smisla za Teslu, a ne gomilati nove gubitke. P.S. ako je točno da je 2170 baterija dvostruko jača od 1865 baterije, a oko 30% veća i teža, tada bi baterija za roadster od 250 kWh bila teška oko 1040 kg, a za 200 kWh bi bila oko 800 kg, što bi već bilo puno bolje i jeftinije rješenje. Ova manja baterija od 200kWh/800 kg mase ima nešto manji kapacitet od one od 1040 kg, ali mislim da bi se zbog manje ukupne mase automobila izgubilo nešto manje na dometu.

dolazim odmah - Godo
Poruka je uređivana zadnji put pet 24.11.2017 19:06 (učo).
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Električni kamion Tesla Semi koštat će 150.000 dol

Ajde ne zajebajite. Uplatite i mučite.

 
1 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Električni kamion Tesla Semi koštat će 150.000 dol

Kad je trebalo para za proizvodnju modela X i S, najavili su model 3 da ljudi uplate pare, sad kad treba para za model 3 najavili su kamion, što je kad bude trebalo para za kamion? Privatni helikopteri?! Pa ovo je smiješno, to je postala najobičnija Ponzi schema.

Bolje biti ratnik u vrtu nego vrtlar u ratu!
Moj PC  
2 1 hvala 0
7 godina
offline
Re: Električni kamion Tesla Semi koštat će 150.000
učo kaže...

Netko je ovdje analizom došao do podatka da baterija za kamion kapaciteta 1 MWh košta oko 150 000$. S druge strane, u najavi novog Roadstera piše da će imati bateriju od 250 kWh. Ako bi ta baterija bila od istih članaka kao i u modelima S i X, bila bi teška oko 1350 kg, pa mi se čini da oni ipak imaju nekog asa u rukavu, vjerovatno neku puno jaču i lakšu, vjerovatno i jeftiniju bateriju, koju još nisu najavili dok je ne uvedu u masovnu proizvodnju, jer roadster sa 1,3 tone baterijom nema nekog velikog smisla. A ako je to tako, onda baterija za kamion neće koštati 150k$, nego puno manje, pa bi onda to možda imalo nekog ekonomskog smisla za Teslu, a ne gomilati nove gubitke. P.S. ako je točno da je 2170 baterija dvostruko jača od 1865 baterije, a oko 30% veća i teža, tada bi baterija za roadster od 250 kWh bila teška oko 1040 kg, a za 200 kWh bi bila oko 800 kg, što bi već bilo puno bolje i jeftinije rješenje. Ova manja baterija od 200kWh/800 kg mase ima nešto manji kapacitet od one od 1040 kg, ali mislim da bi se zbog manje ukupne mase automobila izgubilo nešto manje na dometu.

 Stvar je u 2170 baterijama koje donose veći gravimetrijski i volumni kapacitet, a i vrlo je vjerovatno da su napravili isti sistem kao u modelu 3; promjena konstrukcije battery packa (u modelima S i X su same baterije nosile manje od 50% ukupne mase battery packa).

Naime, u modelu 3 su maknuli zasebno grijanje baterija koje se sad direktno griju iz drivetraina kaj donosi ogromno smanjenje težine i još su skoro svu elektroniku vezanu uz baterije ugurali u battery pack pa su i tu postigli dodatno smanjenje mase.

Btw, u Modelu 3 su namjerno usporili punjenje baterija da ne bude brže od Model S samo zato da si ne osakate prodaju skupljeg modela.

A 2170 baterije im dopuštaju znatno brže punjenje i znatno veće maksimalne struje u radu.

A kaj je najgore elektronika u packu Modela 3 je predviđena za 525A punjenje (preko 200 KW punjač) i to bi bilo prvi put u povijesti da EV ima "brzo" punjenje (premda po definiciji zapravo i dalje nije ni blizu brzog punjenja za te baterije).

Tak da su brojke vezane uz njihov kamion potpuno realne, a Model 3 su namjerno osakatili.

Šteta, moglo je to dovesti do masovne popularizacije EV-a.

Premda, šuška su da budu brzo punjenje na trojki dodali preko firmware updatea.

Uglavnom, 2170 je zakon jer je puno jeftinija tehnologija kaj se tiče $/kWh a i maksimalnih radnih struja.

Povlači se pitanje jesu li s tim ćelijama prešli na NMC.

Čekaju se testovi na Youtubeu...

Kruha i igala...
Poruka je uređivana zadnji put pet 24.11.2017 21:08 (fer-de-lance).
15 godina
offline
Električni kamion Tesla Semi koštat će 150.000 dol

-teslina računica je kao i svaki PR .. zamagljena nalakuša.

Tesla Semi će se prodavati u dvije opcije – s 480 ili 800 kilometara autonomije. Cijena za prvu je 150.000, a za drugu 180.000 dolara. Teslina računica kaže kako će uštede na gorivu korištenjem električne energije za ovakav kamion, u njegovom životnom vijeku, biti na razini od preko 200.000 dolara. Stoga, iako će njihov kamion u početku biti i do 50% skuplji od klasičnog, on bi trebao pružiti 20% manje troškove po svakom prijeđenom kilometru i tako se mnogo brže isplatiti svojim vlasnicima.

- ako je vozilo u startu 50% skuplje, tad je duži-sporiji povrat uloženog. (točka). ili treba dalje objašnjavati?

- ubrzanje kao dio reklame, na 100kmh za 20sec.. kako to prevesti na jezik čitatelja (koji vjerojatno nikad nije ni čuo šoferske priće.. ili).. utovarna rampa, neki dok, firma, grad, željeznička stanica, brod.. važno je ubrzanje do 100kmh? Nije. Dok dođe na autoput, tad možda.. između sporedno + režim vožnje i trošenje struje + trajnost baterije + teretnjak koji je sam po sebi opasnost i često imaju ograničenja u polovici brzine automobila.. npr 80kmh.. smisao takve reklame-fičera? Dragster ili šleper? Ni kockasti volvo nema takvu reklamu (osobno vozilo..), nego reklamira npr pasivnu sigurnost. Uz zakone fizike, treba tu masu i zaustaviti.. sasvim pogrešan pristup reklami, tj može se 'nama' sviđati kao jurilica ako smo do sad vozili samo GTA-5 (game).. Musk je šofer ili gta gejmer?

- šleper mora biti radni konj, koji donosi zaradu vlasniku, pouzdan, satima-danima na cesti.. dok se to u RL ne provjeri, samo naivci će ući u takav biz-rizik. Sponzoriana proizvodnja, možda i upotreba (neki fondovi..) prije da će biti igra oko novca, nego samo vozilo ili prednost u cijeni potrošnje i sl. (autopilot je već stvar koja bi poslodavce zanimala.. radnikk košta, vozači i tahometar, ograničenja.. to je biz, ali ovo je EV, ne AI-samostalan vozač.. tj jedno nije uvjetovano drugim).

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put pet 24.11.2017 21:36 (ihush).
 
5 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Električni kamion Tesla Semi koštat će 150.000
ihush kaže...

 

- šleper mora biti radni konj, koji donosi zaradu vlasniku, pouzdan, satima-danima na cesti.. dok se to u RL ne provjeri, samo naivci će ući u takav biz-rizik. Sponzoriana proizvodnja, možda i upotreba (neki fondovi..) prije da će biti igra oko novca, nego samo vozilo ili prednost u cijeni potrošnje i sl. (autopilot je već stvar koja bi poslodavce zanimala.. radnikk košta, vozači i tahometar, ograničenja.. to je biz, ali ovo je EV, ne AI-samostalan vozač.. tj jedno nije uvjetovano drugim).

 Daje jamstvo od milion kilometara; to je dostupno baterijama jer bi se radilo o nekih 1000+ ciklusa. Vjerojatno će cijena na kraju biti veća, ovo sad je najavljeno kao "expected". Takvi kamioni kod njih koštaju cca 120 tisuća, volvo i do 150 ovisno o opremi. Autopilot će biti serijska oprema, kako kažu...  Zbilja, ovo je izvan svega poznatog, dok se ne zakotrljaju po cestama ni ja ništa ne vjerujem.

Ja rekoh
15 godina
odjavljen
offline
Re: Električni kamion Tesla Semi koštat će 150.000
Samo budala će investirati dok se ne pokažu u praksi, a zapravo, samo na masovnosti se i može isplatiti. Sporo punjenje znači veliki trošak jer kamion nije u pogonu. Brzo punjenje traži ogromnu investiciju jer se radi o ogromnoj snazi. Takva investicija se isplati ako imaš puno kamiona i dobru logistiku. Primjerice, distributivni centri velikih lanaca - u pravilu su locirani van grada, imaju predvidivi ritam i nerijetko su u blizini regionalnih ili većih lokalnih trafostanica na koje se mogu spojiti 110 kV dalekovodom i uzeti par MW snage.
Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
14 godina
offline
Električni kamion Tesla Semi koštat će 150.000 dol

Lijepo izgleda, na papiru...

Mene takodjer zanima odgovor na pitanje kolika ce biti NDM i osovinsko opterecenje toga vozila?

Vidio sam pametnih komentara i pitanja ovdje, ali nisam vidio odgovorâ...

 

Isto tako, dostupnost i raspolozivost mjestâ punjenjâ vozila, u skladu s dnevnim odmorima?

 

Jos nesto: ovo sve o cemu mi raspravljamo - tko ce nam odgovoriti?

 

Infarkt... ma kakav god da je... od srca je.
Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Električni kamion Tesla Semi koštat će 150.000
Čini se da veliki trgovački lanci jesi zainteresirani, kod njih se ionako sve svodi na bottom line pa svaki ušteđeni dolar vrijedi. Kako glavnina stanovništva ionako živi uz obalu, istočnu i zapadnu, vjerojatno mogu pokriti veliki dio potreba i s takvim relativno ograničenim vozilima. Tesla u tom smislu može ciljati punionice na točno određenim mjestima za ciljanu klijentelu jer su rute kamiona znatno predvidljivoj, ako znaš kupca znaš sve do u duljinu brade pojedinog šofera
Ja rekoh
15 godina
odjavljen
offline
Re: Električni kamion Tesla Semi koštat će 150.000
Da, samo je problem što je investicija za kamionsku punionicu ipak "malo" veća od punice za automobil. Ako će Tesla investirati, onda im cijena neće to pokriti ili će punjenje biti skupo, pa se opet mijenja računica.
Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
7 godina
offline
Re: Električni kamion Tesla Semi koštat će 150.000

Sumnjam da ameri imaju toliko administrativnih stavki kao mi da bi im bilo puno skuplje.

A sama cijena same punionice se ne skalira proporcionalno, nego je razlika između npr. 100 i 500 KW punionice unutar 50% ako se dobro prilagodi dizajn.

Kruha i igala...
15 godina
odjavljen
offline
Re: Električni kamion Tesla Semi koštat će 150.000
100 kW možeš dobiti u srednjenaponskoj mreži, a za 2 MW se spajaš na visokonaponskoj strani. I po pitanju regulative i po pitanju tehničke strane nije usporedivo.

Prednost je što se može spojiti na regionalnu distribuciju. Primjerice, firma u Dugopolju može imati punjač spojen direktno na TS Konjsko.
Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
7 godina
offline
Re: Električni kamion Tesla Semi koštat će 150.000

Po pitanju regulative definitvno nije, a tehnička strana nije neki problem.

Ali slažem se.

A kaj se toga tiče, regulativa se ionak bude morala prilagoditi modernim vremenima.

Uz male prepravke bi mogli elektrodistributeri fino zarađivat, a u ostatku svijeta i budu, kod nas su još zapeli na prvom ili drugom svjetskom ratu, ne brine ih likvidnost same firme i potrebe tržišta i daljnje mogućnosti širenja poslovanja.

U njima je jugonostalgija još remanentna.

Kruha i igala...
Poruka je uređivana zadnji put sub 25.11.2017 22:33 (fer-de-lance).
12 godina
offline
Električni kamion Tesla Semi koštat će 150.000 dol

Svako realno moguce povecanje broja elektricnih vozila, zbog baterija, pa i ovih kamiona, bez ikakvog problema moze pratiti, a u realnosti i visestruko nadmasiti postavljanje sve jeftinijih fotonaponskih sustava.

 

Ja sam negdje na pol zivotnog vijeka (osim ako se jako ne produzi) a prije nego sto umrem cudit cu se kako smo zaboga mogli nocu imati jeftiniju struju, a po danu skuplju, kad je sasvim jasno da po danu ima sunca, a po noci ne. Vise necu navecer paliti sudjericu i vesmasinu, nego cu ju programirati da se ves pere/susi u podne i doceka me na povratku s posla. 

Poruka je uređivana zadnji put ned 26.11.2017 8:36 (F10EXX).
 
0 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: Električni kamion Tesla Semi koštat će 150.000
Sa trenutnim solarima je potrebno instalirati 10 000 m^2 površine dolara za brzo punjenje kamiona (cca 2 MW prema procjenama). Trenutni solari nisu ni ekološki: proizvodnja im nije ekološka, radni vijek im je relativno kratak, a nakon radnog vijeka predstavljaju opasan otpad.

Naravno, budućnost daje velike mogućnosti da se to promijeni, samo je pitanje na kolikoj vremenskoj skali to možemo očekivati. S druge strane imamo termosolarne elektrane, radi se na direktnoj proizvodnji vodika iz sunca i slično.

Postojanje jeftine struje noću ovisi o omjeru dnevne i noćne proizvodnje, te omjeru dnevne i noćne potrošnje. Ako savladani fuziju, onda ćemo svakako noću imati višak. Ako se auti budu punili više danju nego noću, onda ćemo vjerojatno imati noću višak, ovisno o broju dolara.

Da se razumijemo, ja smatram da u elektrifikaciji prometa jest budućnost, samo se ne slažem s Muskovim procjenama vremenske skale.
Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice