Boeing 737 Max ponovno u zraku zahvaljujući odobre

poruka: 32
|
čitano: 2.676
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Boeing 737 Max ponovno u zraku zahvaljujući odobre".
12 godina
offline
Boeing 737 Max ponovno u zraku zahvaljujući odobre

 

Kod prevođenja zrakoplovne tematike barem u BUG-u imate znalce, pa provjerite s njima prijevod.

"Stall" nije "zastoj u radu motora" nego gubitak uzgona.

 

Snažni novi motori pomaknuti ispred centra težišta mogu dovesti do podizanja nosa aviona, a to ne dovodi do zastoja rada motora, nego do gubitka uzgona - i svrha MCAS sustava je bila da to spriječi.

Moj PC  
19 0 hvala 0
6 godina
offline
Boeing 737 Max ponovno u zraku zahvaljujući odobre

Uh, u tom avionu osjećao bih se kao crash test dummy.

 
5 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Boeing 737 Max ponovno u zraku zahvaljujući od
Baš obrnuto. Ovo će biti najtestiraniji zrakoplov u povijesti pa time i najsigurniji...nažalost uz ogromnu cijenu.
4 godine
suspendiran
offline
Re: Boeing 737 Max ponovno u zraku zahvaljujući od
xcat kaže...

 

Kod prevođenja zrakoplovne tematike barem u BUG-u imate znalce, pa provjerite s njima prijevod.

"Stall" nije "zastoj u radu motora" nego gubitak uzgona.

 

Snažni novi motori pomaknuti ispred centra težišta mogu dovesti do podizanja nosa aviona, a to ne dovodi do zastoja rada motora, nego do gubitka uzgona - i svrha MCAS sustava je bila da to spriječi.

 Bas sramotna razina novinarstva

 

Neznanje osnovnih termina o temi kojoj se piše.

12 godina
offline
Boeing 737 Max ponovno u zraku zahvaljujući odobre

a tek ovo: (Federal Aviation Administration ili FCC), umjesto FAA. m.p. je očito rođen pod umnom zvijezdom, jer ovo mu je već pitajbogakojiput. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Poruka je uređivana zadnji put pet 20.11.2020 9:00 (Ajar).
Moj PC  
3 0 hvala 0
8 godina
offline
Boeing 737 Max ponovno u zraku zahvaljujući odobre

Gledao sam dokumentarac o razlogu a to je motor koji je izazivao nagli gubitak uzgona zbog temelja na konstrukciji koja je stara 30tak godina ako ne i vise. 

Pa su uveli famozni sustav (ne znam ime) koji bi trebao to prepoznat i vratit avionu letacke sposobnosti... Kad su se dogodile tragedije pustili su pacheve jer je austav zakazao. Ono sto je jos gore je bila procjena da ce taj sustav izazvat 3 velike nesrece u 10 godina i kao takav dobio je uporabnu dozvolu faa a sto je najgore easa je samo rekla kad je dobar za faa onda je dobar za nas...  Jer direktor ease kao da ne zna da postoji nesto sto se zove pogodovanje pa su nakon tragedije odlucili ne vjerovat slijepo faa. 

Valjda su sad oklonili probleme ali opet platforma 737 je stara i trebali bi malo investirat u modernizaciju. 

Inace taj dokumentarac preporucam ne znam kako se tocno zove ima ga na you tubu traje uru vrimena di se doticu sigurnosti i skrtarenju od strane firma da se zaradi...  Nasao evo

Poruka je uređivana zadnji put pet 20.11.2020 8:48 (Horatio_Hornblower).
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Boeing 737 Max ponovno u zraku zahvaljujući odobre

 

Boeing 737 je izniman avion i nije moguće uspoređivati prve 737-100 iz 60ih godina sa recimo 737 NG iz 90ih.

Također MCAS sustav sam za sebe nije problematičan i radi upravo ono zbog čega je i napravljen - njegova inačica na vojnim Boeing KC-135 Stratotankerima se godinama koristi bez problema.

 

Krivac za nesreće je kombinacija nekoliko uzroka, a za sve je kriv prvenstveno Boeing (a nakon njega i FAA):

1. MCAS se oslanja na samo jedan vanjski senzor (KC-135 ima 2) - naravno, radi uštede.

2. Nije bilo jasnog pokazatelja pilotima da sustav radi, tako da je radio čak i kad su mislili da su ga isključili.
3. Piloti nisu prošli potreban trening na simulatorima za novi avion, jer je Boieng uspio uvjeriti FAA da se radi o maloj promjeni pa je dovoljno da si pročitaju novu dokumentaciju - opet radi uštede i brzog certificiranja novog aviona.

Poruka je uređivana zadnji put pet 20.11.2020 9:22 (xcat).
Moj PC  
10 0 hvala 1
12 godina
offline
Re: Boeing 737 Max ponovno u zraku zahvaljujući od

Kod pisanja članaka zrakoplovne tematike, posao treba prepustiti Dragi, pa takvih propusta neće biti...

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
6 godina
offline
Re: Boeing 737 Max ponovno u zraku zahvaljujući od
Dead kaže...
Baš obrnuto. Ovo će biti najtestiraniji zrakoplov u povijesti pa time i najsigurniji...nažalost uz ogromnu cijenu.

 

I prva verzija bila je testirana pa onim jadnicima koji su se srondali nije ništa pomoglo. Na žalost ispada da se previše funkcija leta ostavilo na milost i nemilost softveru i pilot na žalost ne može isključiti softver pa da preuzme potpunu kontrolu nad zrakoplovom.

2 godine
offline
Re: Boeing 737 Max ponovno u zraku zahvaljujući od
Srećom pa je umjesto FAA nadzor nad kontrolom preuzeo CoV2.
Pis on ju :P
Moj PC  
3 0 hvala 0
4 godine
offline
Boeing 737 Max ponovno u zraku zahvaljujući odobre

Konacno da su i taj problem rijesili, ali tajming im bas i nije najpovoljniji. Dosta avio kompanija je poslo u bankrot zbog pandemije tako da sumnjam da je prioritet ostalih avioprijevoznika osposobiti flote svojih 737 MAX. 

 
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Boeing 737 Max ponovno u zraku zahvaljujući od
xcat kaže...

1. MCAS se oslanja na samo jedan vanjski senzor (KC-135 ima 2) - naravno, radi uštede.

2. Nije bilo jasnog pokazatelja pilotima da sustav radi, tako da je radio čak i kad su mislili da su ga isključili.
3. Piloti nisu prošli potreban trening na simulatorima za novi avion, jer je Boieng uspio uvjeriti FAA da se radi o maloj promjeni pa je dovoljno da si pročitaju novu dokumentaciju - opet radi uštede i brzog certificiranja novog aviona.

Neš ti velike uštede od jednog AOT senzora. Uostalom, mogli su koristiti žiroskop kojih u 737 ima najmanje 3 samo u prednjem dijelu. Ovo pod 2 me također ne čudi. Čovjek se stvarno zapita gdje uopće zrakoplovna industrija pronalazi takve idiote(?).
Jesu li piloti pročitali dokumentaciju i je li ona dovoljno kvalitetna? U stresnoj situaciji kao što je gubitak uzgona na maloj visini mnogima samo poznavanje problema (iz dokumentacije) neće pomoći. Moraš reagirati nagonski, a ne prema znanju.

 

tokyu kad ovo završi (valjda u jesen 2021.) ljudi će bit ludi za putovanjima i nećeš moći do avio karata. Mislim da one avioprijevoznike koji prežive očekuju dobra vremena, bar koju godinu. Tako da je timing zapravo dobar, bit će tu dobri pokazatelji, rast vrijednosti kompanija, jeftino kreditiranje.

Poruka je uređivana zadnji put pet 20.11.2020 11:42 (jozef).
12 godina
online
Re: Boeing 737 Max ponovno u zraku zahvaljujući od
Postoji i engine stall, samo se ovdje ne radi o tome. No Google translate nije sveznajući.
Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
12 godina
offline
Re: Boeing 737 Max ponovno u zraku zahvaljujući od
MrBlc kaže...

Kod pisanja članaka zrakoplovne tematike, posao treba prepustiti Dragi, pa takvih propusta neće biti...

 nije u tome štos. lako Dragi pisati kad zna, hoće i može. treba ovu novopridošlu "nounarsku" bratiju natjerati na pažnju i razmišljanje pri pisanju, uz provjere prije objave. niš nije tak hitno da ne bi moglo pričekati urednost i savjesnost pri radu (za koji su plaćeni; čak i ako nisu). 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
12 godina
online
Re: Boeing 737 Max ponovno u zraku zahvaljujući od
Nekoć su postojali urednici, koji bi pročitali članak prije objavljivanja, a i bili odgovorni za objavljeno.
Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
 
5 0 hvala 1
4 godine
offline
Re: Boeing 737 Max ponovno u zraku zahvaljujući od
Thinker:

Nije softver sam po sebi problem. Današnji avioni uopće ne mogu letjeti bez softvera kao ni automobili voziti se. Problem je prikriveni softver koji radi a operater stroja ne zna što i kako radi. Ne možeš vjerovati da se u stroju koji košta silne milijune nije našlo mjesta za jedan slobodan redak na jednom od ekrana gdje bi pisalo “čini se da da se nos aviona naglo diže, aktivirane protumjere. Želite znati više?”
Ja rekoh
12 godina
offline
Re: Boeing 737 Max ponovno u zraku zahvaljujući od
Feudalac kaže...
Thinker:

Nije softver sam po sebi problem. Današnji avioni uopće ne mogu letjeti bez softvera kao ni automobili voziti se. Problem je prikriveni softver koji radi a operater stroja ne zna što i kako radi. Ne možeš vjerovati da se u stroju koji košta silne milijune nije našlo mjesta za jedan slobodan redak na jednom od ekrana gdje bi pisalo “čini se da da se nos aviona naglo diže, aktivirane protumjere. Želite znati više?”

 Pa ni Windows 10 te više ne pita hoćeš li update ili ne, instalira ti ga pa si ti misli 

12 godina
online
Boeing 737 Max ponovno u zraku zahvaljujući odobre

Ja u ovom ne bi smio letjeti. Lijepi Airbus A320.

Moj PC  
1 0 hvala 0
4 godine
offline
Re: Boeing 737 Max ponovno u zraku zahvaljujući od
Potrošačka roba.
Ja rekoh
8 godina
offline
Boeing 737 Max ponovno u zraku zahvaljujući odobre

Lipo je u dokumentarcu objasnjeno boing je zeznio na vise nivoa

1. Zbog ustede koristi se stara platforma

2. Kad se saznalo za problem probalo ga se rjesit sa minimum troskova softwerski. 

3. Piloti nisu bili upuceni u problematiku niti im je tko za to rekao upozorio ih a ne da su imali trening. 

4. Kad se desila tragedija boeing je optuzio pilote da su doveli do takzvanog stall situacije poslije se nisu ni ispricali. 

5. Boeing je luzerska firma di safety nije bitan jer previdili su 3 velike nesreće u 10 godina i to je po njima ok.  Tu su podbacili i faa i easa jer jbg ko ce njima rec da im avion nije siguran...  Inace taj faa je gori od hdza po tome kako ne diraju velike igrače...  Ntsb ako tko gleda mayday koliko puta ih je nasao u skandalima.... 

6. Oni sad tvrde da su to ispravili a ja im ne vjerujem jer vidi pod 5. i iskreno necu bas biti pokusni kunic airbus a320 ili a330 meni dosta... 

Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Boeing 737 Max ponovno u zraku zahvaljujući od
Horatio_Hornblower kaže...

Lipo je u dokumentarcu objasnjeno boing je zeznio na vise nivoa

1. Zbog ustede koristi se stara platforma

2. Kad se saznalo za problem probalo ga se rjesit sa minimum troskova softwerski. 

3. Piloti nisu bili upuceni u problematiku niti im je tko za to rekao upozorio ih a ne da su imali trening. 

4. Kad se desila tragedija boeing je optuzio pilote da su doveli do takzvanog stall situacije poslije se nisu ni ispricali. 

5. Boeing je luzerska firma di safety nije bitan jer previdili su 3 velike nesreće u 10 godina i to je po njima ok.  Tu su podbacili i faa i easa jer jbg ko ce njima rec da im avion nije siguran...  Inace taj faa je gori od hdza po tome kako ne diraju velike igrače...  Ntsb ako tko gleda mayday koliko puta ih je nasao u skandalima.... 

6. Oni sad tvrde da su to ispravili a ja im ne vjerujem jer vidi pod 5. i iskreno necu bas biti pokusni kunic airbus a320 ili a330 meni dosta... 

 Reći da su luzerska firma je malo previše. Po ćemu to? Okay, ovdje su zabrljali, ali ipak ne stoji da su luzeri s obzirom na ono što su stvarali svih ovih desetljeća. I ne tvrde to oni da je problem ispravljen već ovlašteni surveyori koji su učinili stotine sati leta testirajući izmjene. Uopće ne sumnjam da je problem riješen te bi vrlo rado sjeo u 737 MAX. 

12 godina
offline
Boeing 737 Max ponovno u zraku zahvaljujući odobre

sto ste napali covjeka. prenio vijest, pa sto? nije drago.

 

da je ova news boranija ista drugo osim fillera za vikend i prazan hod, pola ruke baceno nakon translejta govori o tome da drago ili netko sklon informatickoj novini kakva je bug

jednoc bio - NIJE opisao kako su napokon **testirali softver**, nesto sto bi informatickoj novini bilo valjda od vaznosti.

 

mozda bi jedan drugi *genija* ovdje mogao opet pojasniti u ekonomskom "newspeaku" kad je boeing onomad otpustio svoje iskusne softverase

(rijesili se "tumora" - ako se dobro sjecam efektne hiperbole) - kad se projekt outsourceao tudumima u indiji kojima svako slovo moras opisat u

rikvajermentu inace nece qrza promisliti - jer drzi vodu dok majstori odu.

 

o tome je bob martin pricao i zlosretno nagovijestion puno prije tragedije s maxom - jer "menadjeri" qrza ne razumiju, osim koliki ce bonus dobiti na kraju fiskalne godine,

jer informatika nije njihovo zanimanje ni poziv, jer su gamad koje boli dupe za sigurnost i hoce li netko zaginuti ili nece.

 

to je uloga nas koji se nazivamo informaticarima.

slabo ih nesto ostalo ovdje, a u casopisu jos i manje.

jebiga, al zato svi sve znaju o svakom americkom letecem govnu i jel jebeni sharks imaju laser beams ili ne.

 

zato i ova google translate crtica, pustite matiju na miru.

 

 

 
0 1 hvala 0
12 godina
offline
Boeing 737 Max ponovno u zraku zahvaljujući odobre

jos jedno sranje sa 737MAX i ode cijela linija u rezaliste.

btw, 737MAX je jos jedan razlog zakaj od iduce godine STVARNO NEMA SMISLA letjeti sa Ryanairom.

 

 

btw, pise se da inzinjeri iz seattlea od sada komuniciraju sa vrhuskom firme odvojenom linijom u odnosu na management koji je doveo do stanja kakvo trenutno jest u Boeingu (Intel, kuc-kuc), nadam se samo da nije kozmeticki zahvat

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
Poruka je uređivana zadnji put sub 21.11.2020 14:50 (nixass).
Moj PC  
0 0 hvala 1
12 godina
offline
Re: Boeing 737 Max ponovno u zraku zahvaljujući od
Sta ryan ima puno max-ova u svojoj floti?
Dvije su stvari beskonačne - svemir i ljudska glupost. Za svemir nisam siguran - Einstein
12 godina
offline
Re: Boeing 737 Max ponovno u zraku zahvaljujući od
Pero Dinamit kaže...
Sta ryan ima puno max-ova u svojoj floti?

 Nemaju još, ali imaju oko 150 naručenih i trebali bi im biti spremni za iduće ljeto (ne svih 150 nego malo po malo).

Da nije bilo ovih nesreća već bi letjeli njima skoro dvije godine.

Nešto je O'Leary pričao da će se predbilježiti i za još aviona, jer ih sad mogu dobiti sa velikim popustima, a O'Leary je poznata cicija..

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
Poruka je uređivana zadnji put sub 21.11.2020 16:35 (nixass).
4 godine
suspendiran
offline
Re: Boeing 737 Max ponovno u zraku zahvaljujući od
nikola kaže...

sto ste napali covjeka. prenio vijest, pa sto? nije drago.

 

da je ova news boranija ista drugo osim fillera za vikend i prazan hod, pola ruke baceno nakon translejta govori o tome da drago ili netko sklon informatickoj novini kakva je bug

jednoc bio - NIJE opisao kako su napokon **testirali softver**, nesto sto bi informatickoj novini bilo valjda od vaznosti.

 

mozda bi jedan drugi *genija* ovdje mogao opet pojasniti u ekonomskom "newspeaku" kad je boeing onomad otpustio svoje iskusne softverase

(rijesili se "tumora" - ako se dobro sjecam efektne hiperbole) - kad se projekt outsourceao tudumima u indiji kojima svako slovo moras opisat u

rikvajermentu inace nece qrza promisliti - jer drzi vodu dok majstori odu.

 

o tome je bob martin pricao i zlosretno nagovijestion puno prije tragedije s maxom - jer "menadjeri" qrza ne razumiju, osim koliki ce bonus dobiti na kraju fiskalne godine,

jer informatika nije njihovo zanimanje ni poziv, jer su gamad koje boli dupe za sigurnost i hoce li netko zaginuti ili nece.

 

to je uloga nas koji se nazivamo informaticarima.

slabo ih nesto ostalo ovdje, a u casopisu jos i manje.

jebiga, al zato svi sve znaju o svakom americkom letecem govnu i jel jebeni sharks imaju laser beams ili ne.

 

zato i ova google translate crtica, pustite matiju na miru.

 

 

 Napalo ga se sa pravom

 

Ako o nečem želiš pričat onda prouči temu, a ako o nečem želiš pisat onda prouči temu još 2puta bolje. 

 

Pogotovo ako se smatraš novinarom

12 godina
offline
Re: Boeing 737 Max ponovno u zraku zahvaljujući od
Tvpronlem kaže...
nikola kaže...

sto ste napali covjeka. prenio vijest, pa sto? nije drago.

 

da je ova news boranija ista drugo osim fillera za vikend i prazan hod, pola ruke baceno nakon translejta govori o tome da drago ili netko sklon informatickoj novini kakva je bug

jednoc bio - NIJE opisao kako su napokon **testirali softver**, nesto sto bi informatickoj novini bilo valjda od vaznosti.

 

mozda bi jedan drugi *genija* ovdje mogao opet pojasniti u ekonomskom "newspeaku" kad je boeing onomad otpustio svoje iskusne softverase

(rijesili se "tumora" - ako se dobro sjecam efektne hiperbole) - kad se projekt outsourceao tudumima u indiji kojima svako slovo moras opisat u

rikvajermentu inace nece qrza promisliti - jer drzi vodu dok majstori odu.

 

o tome je bob martin pricao i zlosretno nagovijestion puno prije tragedije s maxom - jer "menadjeri" qrza ne razumiju, osim koliki ce bonus dobiti na kraju fiskalne godine,

jer informatika nije njihovo zanimanje ni poziv, jer su gamad koje boli dupe za sigurnost i hoce li netko zaginuti ili nece.

 

to je uloga nas koji se nazivamo informaticarima.

slabo ih nesto ostalo ovdje, a u casopisu jos i manje.

jebiga, al zato svi sve znaju o svakom americkom letecem govnu i jel jebeni sharks imaju laser beams ili ne.

 

zato i ova google translate crtica, pustite matiju na miru.

 

 

 Napalo ga se sa pravom

 

Ako o nečem želiš pričat onda prouči temu, a ako o nečem želiš pisat onda prouči temu još 2puta bolje. 

 

Pogotovo ako se smatraš novinarom

 

aman dobri covjece, citaj s razumijevanjem:

"prenio vijest, pa sto?"

 

ovo je informaticki casopis, mada online verzija u zadnje vrijeme jako baca na "vroci kaj" pitomaca vise zrakoplovne skole.

dobro je dok jos print verzija opstoji...

 

duboko sam uvjeren da neki click-meter algoritam izracunava da se neizivljeni ratnici (ne mislim na onog nepismenog

duga zastavnika) hvataju na ovakve teme i zvake.

 

potrosna roba, clickbait - google translate i bok.

 

a tebi ako je sturo, naguglas izvor ili vise njih pa se drndas s temom ako te bas jako draska.

 

ovo s novinarstvom ti stoji, ali je jako romanticno i naivno u danasnje vrijeme.

velim opet, mene puno vise zulja baljezganje o informatickim temama onako ko maksim po diviziji - o da, ima i toga.

 

a ove "hej vojnici vazduhoplovci" dodju vise kao razonoda, cemu sekiracija?

 

12 godina
online
Re: Boeing 737 Max ponovno u zraku zahvaljujući od
nixass kaže...

jos jedno sranje sa 737MAX i ode cijela linija u rezaliste.

* * *

Ja sam to baš htio reći, i ne samo cijela linija.. ode Boeing ko sladoled na +35 ljeti. 

12 godina
offline
Re: Boeing 737 Max ponovno u zraku zahvaljujući od

Teško da bi baš cijela firma otišla, ipak je to vojno-industrijski gigant, al 737 bi definitivno otišao u rezalište.

Dvosjekli mač - ili će "novi firmware" od 737MAX napraviti najsigurniji avion u povijesti, ili će biti katastrofa za firmu.

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
12 godina
online
Re: Boeing 737 Max ponovno u zraku zahvaljujući od
nixass kaže...

Teško da bi baš cijela firma otišla, ipak je to vojno-industrijski gigant, al 737 bi definitivno otišao u rezalište.

Dvosjekli mač - ili će "novi firmware" od 737MAX napraviti najsigurniji avion u povijesti, ili će biti katastrofa za firmu.

Da, tako nešto sam i mislio.. pogurat će američka vlada. ali da će radi firmware 737MAX biti najsigurniji avion u povijesto u to baš i sumnjam.

Čisto iz razloga što za neke avione potrebno je mnogo incidenata (ne nužno i padova) da bi se uvijek nešto novo otkrilo pa onda "zakrpilo". Uglavnom teške dvije godine za Boeing.

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice