|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
Bug.hr neradi

Evo ja sma maloprije pokusao da procitam vjesti ka ono!

Runtime Error

Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine. 

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".

<configuration> <system.web> <customErrors mode="Off"/> </system.web> </configuration>

Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.

<configuration> <system.web> <customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/> </system.web> </configuration>

NiS

28 0 hvala 0
15 godina
Bug.HR neradai

I kod mene isti error. Pola tema ne mogu otvoriti!

I mean, I try to say the right things and give the right advice. But still, I'm only a person.

2 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
Bug.HR neradai

Jedva sam ovu otvorio... nakon 2 refresha {#}

8 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
Bug.HR neradai

Meni je tek ušlo nakon što sam nekih 6-7 puta refresh-ao {#}

0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
Bug.HR neradai

i kod mene isto

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
odjavljen
Bug.HR neradai

Malo poliranje foruma. Ništa se ne brinite,bude Domagoj to riješio. {#}

SK crew
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
Bug.HR neradai

"Poliranje" se radi u 4,5,6 ujutro? Ili?

http://www.appoteka.net/ - http://www.zvonimirbuzanic.com/ - http://www.doom.com.hr/
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
Bug.HR neradai
Twitter- @capttawish Linux/GNU live forever.

2 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
Re: Bug.HR neradai
captain_soap_McTawish kaže...

Vidimo i bez te slike {#}

Repent the end is near!
12 godina
odjavljen
Scarfaceee kaže...
captain_soap_McTawish kaže...

Vidimo i bez te slike {#}

Htio sam ti dati TU,ali iskočio je error.

SK crew
13 godina
neaktivan
Bug.HR neradai

Runtime ErrorDescription: An application error occurred on the server. The Hamster appears to be dead. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine. 

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".

<configuration> <system.web> <customErrors mode="Off"/> </system.web> </configuration>

Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom shazbot page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.

<configuration> <system.web> <customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/> </system.web> </configuration>

Peace and prosperity for us all thru superior firepower
Poruka je uređivana zadnji put sub 21.1.2012 23:57 (Fermi).

0 1 hvala 0
12 godina
neaktivan
Bug.HR neradai

Ako ste htjeli protestovati protiv SOPA-e trebali ste to juće a ne danas.

Moj PC  
1 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
Bug.HR neradai

kolko ce ovo jos trajat?? 

0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
Bug.HR neradai

I kod mene je tako :/

LoL EU: Ljuta Papricica

0 0 hvala 0
13 godina
to bice radi referenduma za eu
AMD u &amp;amp;amp;lt;3 Intel u C===3
14 godina
neaktivan
Bug.HR neradai

Mislim da to annonymusi ruše i bug.hr. Ali je tolko dobro zaštićen da i njima treba malo više truda XD

If applications are created with vb.net, what created vb.net ?

1 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
pbandov kaže...

Mislim da to annonymusi ruše i bug.hr. Ali je tolko dobro zaštićen da i njima treba malo više truda XD

Mato haka bug s zetorom..

&amp;lt;a href=&amp;quot;http://www.erepublik.com/en/referrer/Zerocool12&amp;quot; target=&amp;quot;_blank&amp;quot;&amp;gt; &amp;lt;img src=&amp;quot;http://erepublik.com/images/badges/erepublik-badg
14 godina
Bug.HR neradai

Svaka druga tema koju otvorim server error

i sada idem u drugom tabu isto otvoriti bug da napravim SS errora i sada te teme normalno rade {#}

bug caruje, um klade valja

0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
Bug.HR neradai

haha

If applications are created with vb.net, what created vb.net ?

0 0 hvala 0
12 godina
pbandov kaže...

Nemoj njih podcjenjivati....

Gledaj jedan njihov status s fejsa:

AnonOpsCroatia
http://www.avlijanertravnik.com/

We have information that they do not actually help the animals, so we take the site d0wn. Own3d by AnonymousCroatia.

(otvorite stranicu)

The_Mentalist
15 godina
odjavljen
Bug.HR neradai

Postoji nekoliko mogućih objašnjenja:

1. Miro se (opet) napio, fasciniran LEDicama na switchevima upada u sobu sa serverima i zapinje za kablove. Most likely.

2. LAN party u punom zamahu, lete psovke i tipkovnice. Izudarani switch zamijenjen drugim iz tamo neke bučne sobe gdje nitko ne radi.

3. BF3 server zaštekao, bili su nužni dodatni kapaciteti.

A rifle is like a human. The stock is the skeleton, the scope is the eyes, the action is the brain, and the barrel is the heart. But you, the man behind the rifle, you are the soul.
Moj PC  
19 0 hvala 0
16 godina
Bug.HR ne radi
Problem je i banalan i kompleksan - serveri su nam preopterećeni! Previše ljudi voli BOL, pa hardver pati... Za sada se to rješava kratkotrajnim zahvatima, no radi se i na dugoročnijem rješenjul Ispričavamo se zbog ovih neugodnosti.
Moj PC  
9 0 hvala 6
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:

vrh stranice