MEV-računalstvo

poruka: 9
|
čitano: 8.768
|
moderatori: Lazarus Long, vincimus, pirat, XXX-Man
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
offline
MEV-računalstvo

pozz svima.. naime.. buduči da sam več student, a nedavno sam saznal da postoji taj studij u mojoj okolici (relacija između kc i vž-a sam) pa me zanima dali ima koga iz MEV-a da ide na smjer računalstvo.. jer sam sad na GFV-u i to da budem iskreni me baš i ne zanima previše, puno više me privlače inf smjerovi, s time da su sad u mome kraju samo 3 takva faxa.. VELS i multimedija (koji odmah otpada jer znam JAKO puno ljudi koji nemaju posla sa tim faxom) i FOI koji nekako mrzim iz dna duše i kako got sam u svojoj generaciji bio oko 100 mjesta na rang listi nisam se htio tamo upisati... neke usporedbe da se u zg upišem na neki dobar inf fax ne dolaze u obzir jer nemam para za fax koji je 20-30km od mene budući da moram uz to radit... tako da... :D :D :D

 

http://www.mev.hr/index.php?option=com_content&view=article&id=1168&Itemid=1115&lang=hr

 

 

http://www.mev.hr/index.php?option=com_content&view=article&id=1172&Itemid=1173&lang=hr

 

e sad ako ima tko kakvih iskustava tamo koliko stud upisuje koliko je školarina (na netu sam našao samo podatak da košta 7,3k kn izvanredni smjer za redovni ništa ne piše), koliko ih završava............ uglv sve šta got o tome znate bio bih zahvalan da ovdje podjelite samnom i cijelim forumom..

 :D :D

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: MEV-računalstvo
Za smjer racunarstva upisuju 60 redovnih i 50 izvanrednih. Prosle godine se popunilo svih 60 redovnih (vecina iz strukovnih i tehnickih skola), te oko 10 izvanrednih mjesta, tako da kao izvanredan imas gotovo siguran upis.