Logotip - Pojašnjenje

poruka: 4
|
čitano: 4.746
|
moderatori: pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
neaktivan
offline
Logotip - Pojašnjenje

Dakle u par navrata sam vidio kako ekipa radi u Photoshopu, što me je začudilo... To me je potaknilo na otvaranje ove teme...

Dakle, prije koji tjedan sam se upustio u izradu logotipa (čisto jer me zanimalo), nakon istraživanja bespućima interneta naletio sam na par korisnih informacije koje bi mogao podjeliti sa ekipom na forumu...

 

Prvo što trebate znati je razliku u Raster i Vektor programima: Prvenstveno se razlikuju u određivanju fizikalnih veličina, u vektor programima veličine se određuju matematičkom formulom sa nekoliko parametra, u primjer možemo uzeti geometriju zato jer se prostor određuje pravcem, dok u Raster programu  veličine određuju pixelima naprimjer.

Neki od (poznatijih) raster programa su Photoshop, GIMP, Paint, a vektorske programe kao što su Corel Draw, Adobe Ilustrator. 

 

Moram dotaknuti pojam ''žicanja'' logotipa  na forumu, morate znati da izrada logotipa je poprilično skupa (cjene mogu dostići 2000kn). 

 

Izrada Logotipa:

Za izradu logotipa potrebna je bar minimalno znanje na područiju pripreme i dizajna. Da biste kreirali (dobar) logotip morate znati matematičke formule koje se koriste u rasteru , nema smisla da prepisujem formule pa sami pročitajte na wikipediji http://hr.wikipedia.org/wiki/Vektor  

Nakon što ste postavili uvid u pripreme možete raditi ovim redosljedom... Redosljed radnji je vrlo važna stavka, nastojte ga što bolje definirati kako bi izrada bila što brža. Evo primjera kako sam ja radio:

  1. Postavite dobar uvid u firmu ili organizaciju, dakle doznajte ćime se bavi, pronađite dobre reference.
  2. Propisati primitivne objekte i geometriske likove koje bi moglli opisati ćime se firma bavi, npr. nogomet - kugla (lopta)
  3. Odlućiti se za boje, pošto je logo vrlo važna stavka kod neke firme, boje bi nebi smjele se trebaju uklopiti u tematiku same firme
  4. Skicirati logo
  5. Prema toj skici realizirajte logo, počevši od fonta prema jednostavnim oblicima 
  6. Pošaljite klijentu kao uvod u logo - obavezno ga upitajte za želje i njegove ideje
  7. Prema njegovim uputama završite logo
  8. Nakon što koliko toliko završite odradite pitajte klijenta dali je zadovoljan 

 

Zapamtite da logo nije tako lagano izraditi kao što izgleda, od same komunikacije sa klijentima do poznavanja samoga programa zna biti stvarno komplicirano! 

 

Vjerujem da ima puno iskusnijih članova, pa neka nadopune moju izjavu. Molim moderatore da zaljepe sticky ako je moguće, da nebi ekipa opet radila u PS-u logo :) 

 

 

 
8 0 hvala 5
14 godina
neaktivan
offline
Logotip - Pojašnjenje

Ovo je samo prijedlog, mozda je ipak nekako najbolje pitat onog tko je zatrazio logo odmah kako hoce otprilike pa tek onda radit skice i ostalo...

[url=http://profile.xfire.com/lux21][img]http://miniprofile.xfire.com/bg/sh/type/0/lux21.png[/img][/url]
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: Logotip - Pojašnjenje
Luxy2501 kaže...

Ovo je samo prijedlog, mozda je ipak nekako najbolje pitat onog tko je zatrazio logo odmah kako hoce otprilike pa tek onda radit skice i ostalo...

Mislim da se to podrazumjeva :-) 

13 godina
neaktivan
offline
Re: Logotip - Pojašnjenje
Izbjeglica_02 kaže...

Da biste kreirali (dobar) logotip morate znati matematičke formule koje se koriste u rasteru , nema smisla da prepisujem formule pa sami pročitajte na wikipediji http://hr.wikipedia.org/wiki/Vektor 

 

Ovo nema nikakvog smisla. Cili ovaj text je stvaranje nuklarnog reaktora oko nicega. Poimanje ljepote osobni je dozivljaj. Ono sto se tebi svidja meni se ne mora svidjeti tako je i s logotipima. Ili se svide ili ne svidja stranci. Kako ces do njega doc tu ove tocke od 1-8 mogu pomoci al iskreno jedino pomaze iskustvo. Razlika izmedju vektora i bitmape je jednostavna. Bitmapu kad povecavas gubi kvalitetu a vektor ne i to je za pocetak dovoljno. Velicine povecanja i gubici kvalitete su proporcijonlani i samo radom steknu se parametri dobrog ukusa do kuda se mogu rastezati.

 

Logotip se u pravilu radi u vektoru zbog toga jer se apliciraju od vizitke do aviona...a tu nema sanse da bitmapa moze prismrdit. Tako isto kad vidim da likovi slazu memorandume i flayere u photoshopu po tome odma znas koliko graficar ima pojma ili nema. Ako ne konta da za podloge i efekte koristi Photoshop a za ubacivanje txt i ostalih vektor gluposti koristi Ilustrator ili Indesign, onda je tu bilo koja prica suvisna.

 

Naravno ovo su samo smjernice ali ima izuzetaka svake vrste i oni nisu opisani u ovom izlaga nj :)

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice