ASC,DX12,VULKAN..NV VS AMD rasprava

poruka: 110
|
čitano: 12.649
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
offline
ASC,DX12,VULKAN..NV VS AMD rasprava

evo rokajte tu o svemu navedeno 

 

da zapocnemo...

 

asc jos nije sazrio kao i vulkan tako da nitko nemoze 100% biti upravu..asc ima problem sa aa ...poglech doom
na tsaa proradi dok kod jachi aa ne...zasto je to tako...dali amd sa malim utjecajem filtera oce doc do bolje
reze na temelju compute dijela...neznam...oboje muljaju samo nv to ne skriva.

 

Tonchi jel ovo istina?

Poruka je uređivana zadnji put pon 25.7.2016 16:54 (4mal).
Moj PC  
6 0 hvala 4
9 godina
neaktivan
offline
ASC,DX12,VULKAN..NV VS AMD rasprava

Naziv rasprave je Async AMD vs NV, ali teško da će se takva rasprava razviti jer Nvidia ne podržava Async. Podržava nešto krnje što nije ni približno broju queneova koje mogu Radeon kartice izvršiti istovremeno. 

Povjerenje zahtijeva godine za izgradnju, sekunde za uništenje i vječnost za popravak
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
ASC,DX12,VULKAN..NV VS AMD rasprava

nema veze svi mogu pisat

Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
ASC,DX12,VULKAN..NV VS AMD rasprava

Bio sam malo sarkastičan, teško je to preko slova izraziti. Nego, iskreno me zanima zašto je AMD na GPU koji je snage otprilike 390X stavio 4 ACE umjesto 8 kojih je imao Hawaii chip. Nisam gledao sve prezentacije pa može li neko reci je li AMD mijenjao broj queneova koji može izvršiti jedan ACE? Prije se sjećam da su mogli 64 queneova po engineu, je li kod Polarisa to veći broj?

Povjerenje zahtijeva godine za izgradnju, sekunde za uništenje i vječnost za popravak
Moj PC  
0 0 hvala 1
16 godina
offline
ASC,DX12,VULKAN..NV VS AMD rasprava

bolja arhitektiura ocito i manje kompleksnija sto se tice compute dijela pa zato ima manje

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
ASC,DX12,VULKAN..NV VS AMD rasprava

Do sad smo vidjeli da korištenje async computea donosi boost od:

- 5-10% u Hitmanu

- 10-15% u Ashes of Singularity

- 10-15% u 3DMarku Time Spy

- 10-15% u DOOMu

 

Pitanje je, je li moguće više od ovog?

Will this run on my 486?
Moj PC  
1 1 hvala 0
16 godina
offline
ASC,DX12,VULKAN..NV VS AMD rasprava

moguce je dok se ne razvije malo vise asc...ali ne nesto apstraktno max 30-ak% jos uvuijek je bitan i bit ce raw gpu power kod

generacija gpu-a.

Poruka je uređivana zadnji put pon 25.7.2016 17:11 (4mal).
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: ASC,DX12,VULKAN..NV VS AMD rasprava
4mal kaže...

moguce je do se nerazvije malo vise...ali ne nesto apstraktno max 30-ak%

Na temelju čega tvrdiš to, imaš nekakav link, izvor? 

Will this run on my 486?
10 godina
offline
ASC,DX12,VULKAN..NV VS AMD rasprava

Ponavljam, TimeSpy nije realno mjerilo za DX12, čak je i sam Futuremark to rekao. To je nekakav aljkavi DX12 kao što je u Tomb Raideru

https://www.reddit.com/r/Amd/comments/4tnuob/futuremark_releases_statement_regarding_timespy/

Battlelog: D3lBoy-00
Moj PC  
3 0 hvala 0
16 godina
offline
ASC,DX12,VULKAN..NV VS AMD rasprava

nemam nis to razmishljam nekom logikom...amd vec to dugo razvija od mantlea gdje se vidio potencijal 

i naastao dx 12 vulkan i asc koji dolazi sa konzola pochevshi sa ps3-em 

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: ASC,DX12,VULKAN..NV VS AMD rasprava
Penryn kaže...

Do sad smo vidjeli da korištenje async computea donosi boost od:

- 5-10% u Hitmanu

- 10-15% u Ashes of Singularity

- 10-15% u 3DMarku Time Spy

- 10-15% u DOOMu

 

Pitanje je, je li moguće više od ovog?

 Izmislio si postotke za najmanje 50% primjera. :)

 

Ashes - 

 Doom:

 

16 godina
neaktivan
offline
ASC,DX12,VULKAN..NV VS AMD rasprava

@Delboy: Ok, ne vjerujem da su developeri Hitmana i DOOMa aljkavi, kako to da oni također nisu dobili više od 10-15%?

Will this run on my 486?
Poruka je uređivana zadnji put pon 25.7.2016 17:20 (Penryn).
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: ASC,DX12,VULKAN..NV VS AMD rasprava
D3lBoy kaže...

Ponavljam, TimeSpy nije realno mjerilo za DX12, čak je i sam Futuremark to rekao. To je nekakav aljkavi DX12 kao što je u Tomb Raideru

https://www.reddit.com/r/Amd/comments/4tnuob/futuremark_releases_statement_regarding_timespy/

Tonči kaže...
TimeSpy test je loše napisan zato što minimalno koristi nove mogućnosti i radi na način da favorizira Nvidiu, ne zato što radi nešto što AMD ne može (jer AMD može bolje), nego se zaustavlja tamo gdje NV ne može bolje. Da bismo ispravno implementirali novi API moramo pisati kod koji najbolje iskorištava obje arhitekture, a TS staje da ne povrijedi NV.
Tonči kaže...

 Doom:

 

Penryn kaže...

Ok, ne vjerujem da su developeri Hitmana i DOOMa aljkavi, kako to da oni također nisu dobili više od 10-15%?

 

 

16 godina
neaktivan
offline
Re: ASC,DX12,VULKAN..NV VS AMD rasprava
Tonči kaže...

 Izmislio si postotke za najmanje 50% primjera. :)

 

Ashes -  Doom:

 

Za ovo prvo neću komentirat, beta Ashes i još na 4k rezoluciji? 

Drugo, trollaš me? 

Tu je usporedba OpenGL vs Vulkan, ne Vulkan s async off vs async on.

Will this run on my 486?
15 godina
odjavljen
offline
Re: ASC,DX12,VULKAN..NV VS AMD rasprava
Penryn kaže...

 

Za ovo prvo neću komentirat, beta Ashes i još na 4k rezoluciji? 

Drugo, trollaš me? 

Tu je usporedba OpenGL vs Vulkan, ne Vulkan s async off vs async on.

http://www.anandtech.com/show/10067/ashes-of-the-singularity-revisited-beta/6

"At 4K the Fury X picks up nearly 20% from async shading– though a much smaller 6% at 1440p – while the GTX 980 Ti continues to lose a couple of percent from enabling it."

 

 

Usporedba je OpenGL-a i Vulkana, da, ali s obzirom da na NV ne radi uopće, a da obje kartice podržavaju API, možeš lako doći do ubrzanja dobivenog async com. na način da "tipični dobitak" samog API-ja s NV translatiraš na AMD kartice. Čak i da AMD-u na ime API-ja daš 15%, ostaje ti 25% ubrzanja od asynca. Čak i da daš 20%, ostaje ti 20% od asynca. Šanse da je NV dobila ubrzanje od 5-11% na račun API-ja, a AMD da je dobio znatno više, nisu velike.

 

Ti si rekao da je ubrzanje 10-15%. Zaista imam osjećaj da iz nekog čudnog razloga jako navijaš za Nvidiju. U tom slučaju bi bilo objašnjivo da se toliko trudiš umanjivanjem važnosti asynca braniti ugled Nvidije, ali nema smisla. Async compute daje ubrzanje veće nego što ga ima GTX 1080 u odnosu na TitanX, a ljudi mijenjaju hardver zbog tih 15%.

 

16 godina
neaktivan
offline
ASC,DX12,VULKAN..NV VS AMD rasprava

Što se DOOMa tiče, mislim da se ovdje sve vidi:

 

Test počinje od 0:50, završava na 1:57. U tom rasponu od 67sec broj sveukupnih frejmova je:

OpenGL - 5750

Vulkan - 7600

Vulkan + async - 8350

 

Iz čega proizlaze sljedeći prosječni fps:

OpenGL - 85fps

Vulkan - 113fps

Vulkan + async - 124fps

 

Znači Vulkan u odnosu na OpenGL donosi boost od ~33%, a async donosi ~10%.

Will this run on my 486?
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
ASC,DX12,VULKAN..NV VS AMD rasprava

mozes li mi odgovoriti na pitanje?

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: ASC,DX12,VULKAN..NV VS AMD rasprava
Tonči kaže...

Usporedba je OpenGL-a i Vulkana, da, ali s obzirom da na NV ne radi uopće, a da obje kartice podržavaju API, možeš lako doći do ubrzanja dobivenog async com. na način da "tipični dobitak" samog API-ja s NV translatiraš na AMD kartice. Čak i da AMD-u na ime API-ja daš 15%, ostaje ti 25% ubrzanja od asynca. Čak i da daš 20%, ostaje ti 20% od asynca. Šanse da je NV dobila ubrzanje od 5-11% na račun API-ja, a AMD da je dobio znatno više, nisu velike.

Ti si rekao da je ubrzanje 10-15%. Zaista imam osjećaj da iz nekog čudnog razloga jako navijaš za Nvidiju. U tom slučaju bi bilo objašnjivo da se toliko trudiš umanjivanjem važnosti asynca braniti ugled Nvidije, ali nema smisla. Async compute daje ubrzanje veće nego što ga ima GTX 1080 u odnosu na TitanX, a ljudi mijenjaju hardver zbog tih 15%.

AMD puno više profitira s low-level APIjem jer imaju puno veći CPU overhead, kojeg očito nikako nisu uspjeli riješiti preko drivera, pa su stvar htjeli riješiti Mantleom. 

I nitko normalan ne kupuje novi hardware zbog 15%, osim ako time ne gubi ništa ili ima para ki blata. 

Will this run on my 486?
15 godina
odjavljen
offline
Re: ASC,DX12,VULKAN..NV VS AMD rasprava
Penryn kaže...

Što se DOOMa tiče, mislim da se ovdje sve vidi:

 

Test počinje od 0:50, završava na 1:57. U tom rasponu od 67sec broj sveukupnih frejmova je:

OpenGL - 5750

Vulkan - 7600

Vulkan + async - 8350

 

Iz čega proizlaze sljedeći prosječni fps:

OpenGL - 85fps

Vulkan - 113fps

Vulkan + async - 124fps

 

Znači Vulkan u odnosu na OpenGL donosi boost od ~33%, a async donosi ~10%.

 Jesi li probao razmisliti o tome malo?

 

Recimo, ako imaš TEST1 koji ima isključen TSSAA i 107 frejmova i TEST2 koji ima uključen TSSAA i 135 frejmova po sekundi, je li ti palo na pamet da TSSAA "košta" nešto ili je odjednom anti-aliasing postalo besplatan efekt?

 

Ajd sad malo razmisli o tome, a u međuvremenu ti evo jedan screenshot tog testa koji si sam linkao:

https://www.dropbox.com/s/xqzungvzjg9s8ek/Screenshot%202016-07-25%2017.46.59.png?dl=0

 

bez asynca imamo 107, a s asyncom imamo 13x frejmova. Čak i u slučaju da se radi o 130, imamo 21%.

Imam još jedan za tebe: https://www.dropbox.com/s/08pzkmlhg7kxv5s/Screenshot%202016-07-25%2017.50.26.png?dl=0

101 vs 126 je 24%.

 

Poruka je uređivana zadnji put pon 25.7.2016 17:51 (Tonči).
16 godina
offline
Re: ASC,DX12,VULKAN..NV VS AMD rasprava
4mal kaže...

evo rokajte tu o svemu navedeno 

 

da zapocnemo...

 

asc jos nije sazrio kao i vulkan tako da nitko nemoze 100% biti upravu..asc ima problem sa aa ...poglech doom
na tsaa proradi dok kod jachi aa ne...zasto je to tako...dali amd sa malim utjecajem filtera oce doc do bolje
reze na temelju compute dijela...neznam...oboje muljaju samo nv to ne skriva.

 

Tonchi jel ovo istina?

 kaj si sljep?

16 godina
neaktivan
offline
Re: ASC,DX12,VULKAN..NV VS AMD rasprava
Tonči kaže...

Recimo, ako imaš TEST1 koji ima isključen TSSAA i 107 frejmova i TEST2 koji ima uključen TSSAA i 135 frejmova po sekundi, je li ti palo na pamet da TSSAA "košta" nešto ili je odjednom anti-aliasing postalo besplatan efekt?

 

Ajd sad malo razmisli o tome, a u međuvremenu ti evo jedan screenshot tog testa koji si sam linkao:

https://www.dropbox.com/s/xqzungvzjg9s8ek/Screenshot%202016-07-25%2017.46.59.png?dl=0

 

bez asynca imamo 107, a s asyncom imamo 13x frejmova. Čak i u slučaju da se radi o 130, imamo 21%.

Async u DOOMu radi čak i bez TSSAA. U ovom videu je bez asynca korišten SMAA, a kod async ON je korišten TSSAA. Taj TSSAA je u slučaju async ON praktički "besplatan" jer se rješava preko asynca. 

Taj screenshot - pa vidiš da su različite scene na ekranu? Ne vjerujem da si toliko površan? 

 

4mal 

Rekli su da će s budućim updateovima async raditi i s ostalim vrstama AA, ne samo TSSAA.

Will this run on my 486?
Poruka je uređivana zadnji put pon 25.7.2016 18:06 (Penryn).
15 godina
odjavljen
offline
Re: ASC,DX12,VULKAN..NV VS AMD rasprava
Penryn kaže...

Async u DOOMu radi čak i bez TSSAA. U ovom videu je bez asynca korišten SMAA, a kod async ON je korišten TSSAA. Taj TSSAA je u slučaju async ON praktički "besplatan" jer se rješava preko asynca

Ne.

Inače, "praktički besplatan" ne postoji. Kako sam ti već rekao, računala su vrlo egzaktne mašine. Ne postoji besplatno. "Na račun asynca"?Što ti to znači, možeš li to objasniti?

16 godina
offline
ASC,DX12,VULKAN..NV VS AMD rasprava

mene zanima doom msaa i asc + vulkan koliki ce boost biti naspram sadasnjih tssaa koji je slabiji hmmmm...

Poruka je uređivana zadnji put pon 25.7.2016 18:21 (4mal).
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: ASC,DX12,VULKAN..NV VS AMD rasprava
Tonči kaže...

Ne.

Inače, "praktički besplatan" ne postoji. Kako sam ti već rekao, računala su vrlo egzaktne mašine. Ne postoji besplatno. "Na račun asynca"?Što ti to znači, možeš li to objasniti?

Istina krivo sam se izrazio.. ništa nije besplatno, pa tako ni TSSAA koji se izvede asinkrono u compute queueu, jer opet tamo popunjava mjesto.

 

Pravo pitanje je - kakav SMAA se koristio bez asynca i koliki je performance hit u odnosu na TSSAA također bez asynca?

 

Prema ovom ovdje, u istoj sceni, TSSAA ruši fps sa 73 na 69, a SMAA ruši sa 73 na 65fps. Dakle SMAA je zahtjevniji nešto od TSSAA, tako da je boost na račun asynca možda čak i nešto niži o 10% avg.

Bez ikakvog AA Bez ikakvog AA
TSSAA TSSAA
SMAA SMAA
Will this run on my 486?
Poruka je uređivana zadnji put pon 25.7.2016 18:29 (Penryn).
15 godina
offline
Re: ASC,DX12,VULKAN..NV VS AMD rasprava
Penryn kaže...
Tonči kaže...

Ne.

Inače, "praktički besplatan" ne postoji. Kako sam ti već rekao, računala su vrlo egzaktne mašine. Ne postoji besplatno. "Na račun asynca"?Što ti to znači, možeš li to objasniti?

Istina krivo sam se izrazio.. ništa nije besplatno, pa tako ni TSSAA koji se izvede asinkrono u compute queueu, jer opet tamo popunjava mjesto.

 

Pravo pitanje je - kakav SMAA se koristio bez asynca i koliki je performance hit u odnosu na TSSAA također bez asynca?

 

Prema ovom ovdje, u istoj sceni, TSSAA ruši fps sa 73 na 69, a SMAA ruši sa 73 na 65fps. Dakle SMAA je zahtjevniji nešto od TSSAA, tako da je boost na račun asynca možda čak i nešto niži o 10% avg.

 ja sam upravo probao na svojoj r9 290 i vulkanu

 

dakle off fxaa smaa tssaa 8x

 

u svim navedenim opcijama mi je fps bio apsolutno isti s time da na tssaa8x izgleda bar meni bolje

16 godina
neaktivan
offline
Re: ASC,DX12,VULKAN..NV VS AMD rasprava
toxic kaže...

 ja sam upravo probao na svojoj r9 290 i vulkanu

dakle off fxaa smaa tssaa 8x

u svim navedenim opcijama mi je fps bio apsolutno isti s time da na tssaa8x izgleda bar meni bolje

Hoćeš reći da ti async compute nije donio nikakav boost? Async je "uključen" samo kad je AA off ili TSSAA..

Will this run on my 486?
15 godina
offline
Re: ASC,DX12,VULKAN..NV VS AMD rasprava
Penryn kaže...
toxic kaže...

 ja sam upravo probao na svojoj r9 290 i vulkanu

dakle off fxaa smaa tssaa 8x

u svim navedenim opcijama mi je fps bio apsolutno isti s time da na tssaa8x izgleda bar meni bolje

Hoćeš reći da ti async compute nije donio nikakav boost? Async je "uključen" samo kad je AA off ili TSSAA..

 pa eto u svim opcijama imam apsolutni isti fps..  idem probati jos na open glu. racunaj na to da je mozda kod mene tako jer fx bn-a r9 290.

16 godina
neaktivan
offline
Re: ASC,DX12,VULKAN..NV VS AMD rasprava
toxic kaže...

 pa eto u svim opcijama imam apsolutni isti fps..  idem probati jos na open glu. racunaj na to da je mozda kod mene tako jer fx bn-a r9 290.

U Vulkanu FX ne bi trebao biti bottleneck.. a u OpenGL ovisi o sceni i tome koliki je fps. Ajde probaj pa javi, potrudi se da scena bude ista, danke. 

Will this run on my 486?
15 godina
offline
Re: ASC,DX12,VULKAN..NV VS AMD rasprava
Penryn kaže...
toxic kaže...

 pa eto u svim opcijama imam apsolutni isti fps..  idem probati jos na open glu. racunaj na to da je mozda kod mene tako jer fx bn-a r9 290.

U Vulkanu FX ne bi trebao biti bottleneck.. a u OpenGL ovisi o sceni i tome koliki je fps. Ajde probaj pa javi, potrudi se da scena bude ista, danke. 

 ma open gl isto tssaa8x ili off..

 

mozda 2 fpsa ali bezz ista scena sve isto.. razlika u korist vulkana vise od 20 frejmova no to ovdje ne mjerimo..

 

dakle jednostavno mi nema razlike izmedu aa off ili aa tssaa8x u smisli degredacije performansi.

 

misija vega: odmah vani na onim cijevima gdje je snijeg

Poruka je uređivana zadnji put pon 25.7.2016 19:00 (toxic).
16 godina
neaktivan
offline
Re: ASC,DX12,VULKAN..NV VS AMD rasprava
toxic kaže...

 ma open gl isto tssaa8x ili off..

mozda 2 fpsa ali bezz ista scena sve isto.. razlika u korist vulkana vise od 20 frejmova no to ovdje ne mjerimo..

dakle jednostavno mi nema razlike izmedu aa off ili aa tssaa8x u smisli degredacije performansi.

Znači i pod OpenGLom nema razlike u fpsu be obzira bio AA off, SMAA ili TSSAA? Ako je tako onda odlično. 

Jedino ako ti se da da probaš na par različitih scena? I svakako provjeri jel ti GPU usage na 100% dok to radiš, pod OpenGLom, jer ako nije na 100% razliku nećeš vidjet.

Will this run on my 486?
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice