Volvo v60 Plug-In-Hybrid

poruka: 5
|
čitano: 5.624
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
11 godina
offline
Volvo v60 Plug-In-Hybrid

Pozdrav!

Ima li slucajno koga na forumu da vozi bilokakav Plug-In-Hybrid, ne mora biti bas Volvo u pitanju?

Volio bih cuti neke informacije iz prve ruke od ljudi koji ih voze, gledam taj auto za uvoziti izvana pa da se informiram malo u tom segmentu elektromotor + diesel. Hvala!

Kovačić
7 godina
protjeran
offline
Volvo v60 Plug-In-Hybrid

Dizel hibrid? To je koliko znam odavno izbaceno iz proizvodnje - neefikasno i neisplativo.

 

Plug-in hibrid ti je gotovo jedna kao i obicni hibrid - i dalje bateriju mozes puniti adaptivno,

ali i punionicom na struju - ovisno o bateriji, neki mogu s njom do 60ak Km prijeci,

dok klasicni hibridi su radjeni sa manjim dometom, oko 5km, dovoljno

da radis velike ustede u gradskoj voznji (start-stop sistem).

 

Hibridi su uglavnom jako pouzdani, prvih 10g nebi trebao imati problema s njima,

bar je tako kod Toyote i Lexusa. Za ostale ne mogu nista reci, jer Geely ima nove tvornice

gdje stanca te Volvo masine, no ne proizvode sve sami, dok Toyota gotovo sve ima "in-house" za svoje hibride.

 

Ako radis dosta gradske voznje, i planiras doma staviti punionicu, isplati se. Ako ne, onda bolje klasicni hibrid,

jer plug-in se isplati kad svakog jutra vozis pun auto tih 60km, i ne potrosis ni kap benzina unutar radnog dana,

a opet imas mogucnost duzih putovanja zbog benzinskog pogona.

 

 

11 godina
offline
Re: Volvo v60 Plug-In-Hybrid

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?ref=srp&fbclid=IwAR2DkK4i4y6a6VPdKpYGzmSPhG-8RwggO6yu-kee6KCuGeu5kLb2j84PAWE&id=271319311&scopeId=C

 

Ovo je auto za koji se raspitujem.

Znaci dizel hibrid je, 2013. godiste. 

 

Ovdje je takodjer jedan clanak o tome - klik

Bas o tom modelu se pise.

Ja zbog posla 4x tjedna putujem za ZG i nazad, znaci oko 220-230km radim dnevno, cijena plina je lagano u porastu, moze i ne mora znaciti da ce biti puno visa nego je sad, dok struja kosta opet manje.

 

S dizelom bi motor se vise cuvao i jos manju potrosnju imao, a sad koliko bih ja ustedio s time, to bih i ja volio znati, zato se i raspitujem.

Kovačić
7 godina
protjeran
offline
Volvo v60 Plug-In-Hybrid

U gradu s dizelom neces ustedjeti, dok hibridni oblik u gradskoj voznji puno znaci.

 

Ne znam kako ce se dizel ponasati nakon par godina, s obzirom da Volvo odnosno Geely odustaje od dizela,

te prelazi skroz na benzin-hibride i potpuno elektricna vozila.

 

Znas i sam da su popravci dizela skuplji, da je auto tezi, i pitanje je do kad i po kojoj cijeni ces moci dobaviti dijelove kad ti zatrebaju,

jer to vise nije novo vozilo, taman je u godistu kad sve po malo pocinje dotrajati.

 

Ako zelis stvarno puno ustedjeti na gorivu, onda vozis Priusa:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=270828382&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=HYBRID&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=24100&maxPrice=13000&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=relevance&sortOption.sortOrder=ASCENDING&action=topInCategory&searchId=d8946354-588d-d1a9-63b8-8928d3f88478

 

Auto nije nesto lijep, ali je veoma aerodinamican, i svi takstisti koji zele povecati zaradu ce vozit Priusa.

 

No za tebe bi bio po dimenzijama Auris Touring Sports, kombi kao i V60, a trosi sigurno manje, a pouzdanosti Toyote se nema sta pricati:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=272799289&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=HYBRID&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=24100&maxPrice=13000&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=DESCENDING&searchId=25023640-43cc-aee4-b2fd-b8a621489063

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=HYBRID&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=24100&makeModelVariant1.modelId=43&maxPowerAsArray=KW&maxPrice=13000&minPowerAsArray=KW&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=relevance&sortOption.sortOrder=ASCENDING

 

Bar znas da 5 godina mijenjas samo ulje i filtre, dok kod dizla imas mnogo toga, od bosh pumpe do grijaca koji vole zakazati kad je najhladnije.

 

Evo za vikend sam napravio 1596km, autoput i planinski prijelazi AT-HR-AT, voznja od 150km/h do 40km/h po jakim snjeznim uvjetima (samo Tirol, ostalo sve cisto),

prosjecna potrosnja 5.6l, prosjecna izmjerena brzina je 89km/h. Za jedan mali motor od 75ks sasvim solidno. A ljeti ta brojka ide jos nize, kad je suho,

kad ti ne treba klima za grijanje/hladnjenje. Jedino sto nekad zafali malo "soka", ali to ti je kod svih klasicnih hibrida tako (osim ako planiras uzeti Lexusa sa 600ks kombinirane snage, onda ti ni potrosnja nece biti bitna).

11 godina
neaktivan
offline
Volvo v60 Plug-In-Hybrid

Pozdrav,

 

Nemam iskustva sa plugin hibridima, ali imam sa Volvo dizelima, pa evo par riječi koje možda pomognu.

 

Osobno vozim S60 D3 (2.0 diesel, 163ks) i u gradskoj vožnji troši cca 6.5-6.7, dok na otvorenoj cesti to pada i do 5.2 litre.

 

Što se servisa tiče, ja ih radim na svakih 10000km i cijena običnog servisa mi je 700kn, dok je veliki, koji sam baš neki dan napravio na 140.000 ispao 2300kn.

 

Auto je težak, gotovo 1700kg, ali je zato izuzetno udoban, savršeno tih, sjedala su valjda najbolja koja sam ikada probao, generalna ergonomija cijele unutrašnjosti je super, hrpa pretinaca, logički raspoređene sve komande... stvarno nemam primjedbi. Mjesta unutra ima i više nego dovoljno, a gepek je poprilično velik, iako će tvoj na V60 biti daleko praktičniji jer imaš cijela vrata koja se otvaraju za razliku od mojeg gepeka na S60.

 

Za Volvo svi govore da je skup za održavanje itede... ali to govore ljudi koji ih nisu imali... imam nekoliko prijatelja koji ih voze i svi su prezadovoljni (V40, V50, XC90). Veći kvarovi su rijetkost i tek tu može biti skuplje, ili ako ga razbiješ, ali to je tako kod svakog auta (pogotovo premium kao što je Audi, BMW, Volvo itede) osim valjda VW-a.

 

Ak imaš ikakvih pitanja o samom autu, slobodno me PM-aj ;)

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice