Ovdje pišite šta vam je draže MotoGP i(li) WSBK, te dajte argumente za to? Meni je osobno oba dvoje drago iako MotoGP malo više zbog Rossia(čak mi je i 250cc bila draža od 500cc dok je Rossi vozija u njoj).
MotoGP i(li) WSBK
- poruka: 22
- |
- čitano: 5.891
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Pa naravno, i meni je draži MotoGP, iako moj najveći heroj motociklizma, Max Biaggi vozi u superima (očito se dobro zaj... ove sezone što nije ostao u Suzukiju, ali tko zna, možda slijedeće ako pređe u Xerox Ducati bude bolje).
Pa naravno, i meni je draži MotoGP, iako moj najveći heroj motociklizma, Max Biaggi vozi u superima (očito se dobro zaj... ove sezone što nije ostao u Suzukiju, ali tko zna, možda slijedeće ako pređe u Xerox Ducati bude bolje).
Pa naravno, i meni je draži MotoGP, iako moj najveći heroj motociklizma, Max Biaggi vozi u superima (očito se dobro zaj... ove sezone što nije ostao u Suzukiju, ali tko zna, možda slijedeće ako pređe u Xerox Ducati bude bolje).
Brijem da će slijedeća sezona 2009 u Superbiku biti zanimljivija od MotoGPa jer dolaze KTM,BMW, Aprillia,te MV Augusta.
Što više marki to bolje.
Brijem da će slijedeća sezona 2009 u Superbiku biti zanimljivija od MotoGPa jer dolaze KTM,BMW, Aprillia,te MV Augusta.
Što više marki to bolje.
Jeste možda nešto čuli da će BMW i Aprillia doć u MotoGP?
Ma to su samo naklapanja.
Brijem da će slijedeća sezona 2009 u Superbiku biti zanimljivija od MotoGPa jer dolaze KTM,BMW, Aprillia,te MV Augusta.
Što više marki to bolje.
Brijem da će slijedeća sezona 2009 u Superbiku biti zanimljivija od MotoGPa jer dolaze KTM,BMW, Aprillia,te MV Augusta.
Što više marki to bolje.
Xaus je potpisao za bmw znaci da ulaze u sbk..nekako mi je motogp imao vecu draz dok je bio 990ccm..ali stoner je tu
@ Bara
Ma je, samo kad se sjetim 990cc, i kako je Nicky izbacivao zadnji kraj na ulazu u krivinu, a i Melandriju je više odgovarala čini mi se 990-tka.
Brijem da će slijedeća sezona 2009 u Superbiku biti zanimljivija od MotoGPa jer dolaze KTM,BMW, Aprillia,te MV Augusta.
Što više marki to bolje.
Meni je bolji MotoGP, iako ima sjajnih bitaka u WSBK. U WSBK navijam ha Hagu, al ove godine je loše počeo i nema šanse za naslov. MotoGP otkad su prešli na 800cc je postao izjednačeniji, prošle sezone u većini utrka Stoner bi pobjegao daleko, a ostali bi se borili za 2. mjesto. A ne znam ni kako će se Hayden provest na Ducatiu, u zadnje 2 godine jedini čovjek koji konkurentno vozi tvronički Ducati je Stoner, Capirossi i Melandri su bili užas na tim motorima.
Čini se da Bridgestone gumama paše agresivan razvoj sange. Zato su baš Yamaha i Ducati na njima uspješni, a ne Suzuki i Kawasaki kojima ove gume nikako ne odgovaraju. Zato je npr. sad Pedrosa kad je priša na testiranjima bija puno brži sa 'pneumatskom' nego običnom Hondom, šta na Michelinu nije tolko drastično. Inače sada je Ducati većinski vlasnik D'Antina pa su momci sada tamo dobili sve novotarije i zbog toga je Elias naglo naša formu. U Suzukiju dogodine ista postava, a čini se da će Kawin treći vozač bit Melandri i dat će im Aspar bit satelitski tim šta je mene iznenadilo jel sam očekiva da će bit Suzin. Ne zna se di će Spies.
Da Xaus je potpisa za BMW, Corser će za BMW ili Apriliu, a čini se da je Nitro Nori Baylistcov nasljednik na Ducatiju. Inače su nih dva veliki prijatelji.
Šta znači Moaner?
Pročitajte intervju sa legendarnim Fogyem:
http://cro-moto.com/content/view/1358/1742/
Biaggi Rossiu prilikom preticanja uvalio lakat i izgurao ga van staze:
Uf, zaboravija reć kakva je rang lista po snazi motora za trke:
1. AMA SBK
2. WSBK / BSB
3. MotoGP
Yamaha uskoro predstavlja navu cestovnu R1 koje će koristit bing-bang tehnologiju koja je korištena u 990cc verziji M1. Bing-bang je zapravo imitacija rada V4 90º motora, a moror je u osnovi R4(redni sa 4 cilindra). Vijest pročitajte ovdi, a preview Indianapolisa ovdi.
Inače i Ducati je kod 990cc ima verziju bing-banga kod koje je V4 motora radija ka dva L2(V2 pod 90º) motora. Zbog ovoga je Bayliss bija onako uspješan kad je u Valenciji odnija pobjedija jer zapravo je motora radija jka L2 sa kojim je on više nego dobro upoznat. Moram napomenit da kad je on bija regularan vozač Dukatija da je onda bija klasični V4 90º motor.
Sykes i službeno potpisa za WSBK Yamahu, A Hayden potvrdija da napušta Hondu. Ipak nazanimljivija je Edwardsova izjava da ako špobjedi u Indianapolisa da će gol trčat cilom startno/ciljnom ravninom, a mogućnost istoga je najvija i Rossi.
FP1:
1. Anthony West AUS Kawasaki Racing Team (B) 1min 53.034 secs
2. Alex de Angelis RSM San Carlo Honda Gresini (B) 1min 53.151 secs
3. Casey Stoner AUS Ducati Marlboro Team (B) 1min 53.190 secs
4. Andrea Dovizioso ITA JiR Team Scot MotoGP (M) 1min 53.704 secs
5. John Hopkins USA Kawasaki Racing Team (B) 1min 53.715 secs
6. Chris Vermeulen AUS Rizla Suzuki MotoGP (B) 1min 53.771 secs
7. Jorge Lorenzo SPA Fiat Yamaha Team (M) 1min 53.850 secs
8. Nicky Hayden USA Repsol Honda Team (M) 1min 53.931 secs
9. Ben Spies USA Rizla Suzuki MotoGP (B) 1min 54.297 secs
10. Toni Elias SPA Alice Team (B) 1min 54.616 secs
11. Valentino Rossi ITA Fiat Yamaha Team (B) 1min 54.795 secs
12. Randy de Puniet FRA LCR Honda MotoGP (M) 1min 55.072 secs
13. Shinya Nakano JPN San Carlo Honda Gresini (B) 1min 55.074 secs
14. Marco Melandri ITA Ducati Marlboro Team (B) 1min 55.292 secs
15. Colin Edwards USA Tech 3 Yamaha (M) 1min 55.731 secs
16. Sylvain Guintoli FRA Alice Team (B) 1min 56.125 secs
17. James Toseland GBR Tech 3 Yamaha (M) 1min 56.271 secs
18. Loris Capirossi ITA Rizla Suzuki MotoGP (B) 1min 56.345 secs
19. Dani Pedrosa SPA Repsol Honda Team (B) 1min 56.851 secs
FP2:
1. Anthony West AUS Kawasaki Racing Team (B) 1min 54.274 secs
2. Chris Vermeulen AUS Rizla Suzuki MotoGP (B) 1min 55.032 secs
3. Alex de Angelis RSM San Carlo Honda Gresini (B) 1min 55.067 secs
4. Valentino Rossi ITA Fiat Yamaha Team (B) 1min 55.425 secs
5. Ben Spies USA Rizla Suzuki MotoGP (B) 1min 55.869 secs
6. Andrea Dovizioso ITA JiR Team Scot MotoGP (M) 1min 56.225 secs
7. Jorge Lorenzo SPA Fiat Yamaha Team (M) 1min 56.313 secs
8. Casey Stoner AUS Ducati Marlboro Team (B) 1min 56.458 secs
9. Dani Pedrosa SPA Repsol Honda Team (B) 1min 56.782 secs
10. Marco Melandri ITA Ducati Marlboro Team (B) 1min 57.534 secs
11. John Hopkins USA Kawasaki Racing Team (B) 1min 58.335 secs
12. Randy de Puniet FRA LCR Honda MotoGP (M) 1min 58.382 secs
13. Sylvain Guintoli FRA Alice Team (B) 1min 58.399 secs
14. Nicky Hayden USA Repsol Honda Team (M) 1min 58.546 secs
15. Colin Edwards USA Tech 3 Yamaha (M) 1min 58.600 secs
16. Toni Elias SPA Alice Team (B) 1min 59.059 secs
17. Shinya Nakano JPN San Carlo Honda Gresini (B) 1min 59.092 secs
18. James Toseland GBR Tech 3 Yamaha (M) 1min 59.478 secs
19. Loris Capirossi ITA Rizla Suzuki MotoGP (B) 1min 59.661 secs
Činio se da iduće sezone na Repsol Hondu dolazi Dovizioso umisto Haydena, a 2010. Kiyonari umisto Pedrose. Honda je jako nezadovoljna sa Pedrosom, ali ima ugovor za iduću godinu. Elias vjerojatno potpisuje za Gresina Hondu za koju je već produžija De Angelis, za D'Antin Ducati Canepa i Kallio.
Evo napokon i 8. je osvojio. I to za razliku od ziheraša iz F1 sa stilom. A proslava je bila legendarna, odvjetnik da službeno potvrdi naslov. Još najmanje 2 godine, nadam se i više.
Uskoro počinje nova sezona, pa me zanima preko čega ćemo pratiti utrke MotoGP-a sad kako ih više Eurosport ne prenosi?
Uskoro počinje nova sezona, pa me zanima preko čega ćemo pratiti utrke MotoGP-a sad kako ih više Eurosport ne prenosi?