Auto Klub
- poruka: 37
- |
- čitano: 13.652
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
Poprilicno se slazem, jedino sta im(tu i tamo) valja je vremeplov i nekad neka recenzija auto...za sve ostalo maxi tuning i evo daleko bolji.
Svaki mjesec procitam autoklub i meni je sasvim ok casopis.
Većina hrvata kupuje aute do 15000 eura i to kompakte. BRAVO!!!! Pa za to vam treba istraživanje, svaki auto na cesti je kompakt ili gradski, odnosno polo/fiesta i golf/focus. koja glupost kao da ljudi ne bi kupovali merc i bmw da nemaju para!
Ja ako budem kupio auto koštat će do 120000 kn i biti će kompakt. Kao da je ne bih vozio bmw 3 coupe.....
Meni ide na živce favoriziranje i dizanje u nebesa njemačkih automobila...
Ne velim ja da njemački auti ne valjaju, al po ničem ne odskaču mnogo od ostalih automobila...
Meni ide na živce favoriziranje i dizanje u nebesa njemačkih automobila...
Ne velim ja da njemački auti ne valjaju, al po ničem ne odskaču mnogo od ostalih automobila...
zbog kvalitete...usporedi neki mercedes iz 80-ih godina i neki ford ili fiat pa ćeš vidjet razliku u kvaliteti..
Meni su glupi testovi jednog te istog auta u 6 brojeva,onaj putopis,troši malo osvoji puno,"istraživanja" i praćenje motosporta. Sad su mi još u časopis uvalili i glupi Moto klub. Koji će mi to ku*ac?! Pa nisam kupio auto magazin da čitam o motorima. LOL!!!!
Meni ide na živce favoriziranje i dizanje u nebesa njemačkih automobila...
Ne velim ja da njemački auti ne valjaju, al po ničem ne odskaču mnogo od ostalih automobila...
upravo to.
vrijedi mi vremeplov, tehnologija i pokoji test ili osvrt kojeg nije napisao željko marušić..
njegovi tekstovi odišu dosadnošću, jednoličnošću i bezvezarijom.. nikakve emocije u pisanju a niti pametni zaključci
Ovu temu je možda otvorio netko iz autokluba.
Ovu temu je možda otvorio netko iz autokluba.
Neka je. Da vide na što liče.
Meni ide na živce favoriziranje i dizanje u nebesa njemačkih automobila...
Ne velim ja da njemački auti ne valjaju, al po ničem ne odskaču mnogo od ostalih automobila...
upravo to.
vrijedi mi vremeplov, tehnologija i pokoji test ili osvrt kojeg nije napisao željko marušić..
njegovi tekstovi odišu dosadnošću, jednoličnošću i bezvezarijom.. nikakve emocije u pisanju a niti pametni zaključci
....
mada, ne mogu reć da ga ne kupim povremeno..
kad odem na put, dobro je za potrošit malo vremena.
za auto časopise najbolji mi je EVO. takav stil pisanja je nevjerojatno zabavan, slikovit i.. skoro ko da ja vozim sve te aute.
čita se od početka do kraja, bez preskakanja ikojeg članka. mrak novine
kad odem na put, dobro je za potrošit malo vremena.
za auto časopise najbolji mi je EVO. takav stil pisanja je nevjerojatno zabavan, slikovit i.. skoro ko da ja vozim sve te aute.
čita se od početka do kraja, bez preskakanja ikojeg članka. mrak novine
Tako je. I ja ga čitam. Precool časopis. Auto klub kupujem jedino zbog toga što predstave aute godinu-dvije prije nego izađu.
I meni je EVO (mislim na časopis) izvrstan, pa evo mojih kandidata, koji je najbolji?
Naravno da ih ima još, ali mi ne stanu svi, mislim da sam fulo malo neka imena.
3 | Auto Klub |
---|---|
2 | Auto Blic |
1 | Auto Moto Sport |
0 | Autopartner |
8 | EVO |
Najbolji su mi opisi autiju od 120 000 eura. Da, to mi je baš dilema, polo ili Maseratti, sada znam koji je bolji, olakšali ste mi ekspertizom odabir moga budućega auta.
Najbolji su mi opisi autiju od 120 000 eura. Da, to mi je baš dilema, polo ili Maseratti, sada znam koji je bolji, olakšali ste mi ekspertizom odabir moga budućega auta.
Nitko nije reko da je zabranjeno sanjat.
I meni je EVO (mislim na časopis) izvrstan, pa evo mojih kandidata, koji je najbolji?
Naravno da ih ima još, ali mi ne stanu svi, mislim da sam fulo malo neka imena.
od navedenih je i autopartner solidan. dečki su dobro tehnički potkovani, no nisam ih previše kupovao. možda 2-3 broja u zadnjih par godina
OK,hvala na komentarima,a sada evo jedno pitanje koji je po vama CROAUTO 2011. pišite..............
Ne morate navesti neki auto koji je Auto Klub stavio u konkurenciju za CROAUTO 2011. već stavite auto po vašem izboru,unaprijed hvala!!!
OK,hvala na komentarima,a sada evo jedno pitanje koji je po vama CROAUTO 2011. pišite..............
Ne morate navesti neki auto koji je Auto Klub stavio u konkurenciju za CROAUTO 2011. već stavite auto po vašem izboru,unaprijed hvala!!!
Novi Suzuki Swift kao best buy auto, KIA Sportage kao SUV, KIA Venga kao mali monovolumen, novi Passat u klasi limuzina.
hvala na odgovoru pišite i dalje svoje prijedloge!!!!
Idemo ljudi pišite...........
Idemo ljudi pišite...........
Bilo koji VW.
Pišite i o nekim po vama omiljenim člancima iz Auto Kluba,pišite..............
Idemo ljudi pišite...........
Pišite i o nekim po vama omiljenim člancima iz Auto Kluba,pišite..............
Napiši i ti koju pametnu a ne otvorit temu i ništa komentirat!
Do prošli tjedan bio sam pretplatnik na auto-klub, preko određenih + bodova T-coma. Sad toga više nema, na dvije godine sam im bio preplatnik, iskreno nisu dobre novine, bile su puno bolje, od kad su pale pod kontrolu EPHa, počeli su malo previše "politički" pisat, u člancima ali i ono što su objavljivali od strane čitatelja. Novisno o osbnim političkim stavovima, ili ako si apolitičan, to su novine o automobilizmu, postoje sasvim dovoljan broj poltičkih dnevnika i tjednika. To mi se ne sviđa, ja ako plačam i kupujem novine o automobilima, onda želim čitati o tom, a ne da mi se šalju političke poruke. Onaj koji čita redovito auto-klub, zna na što mislim.
Dalje, problem je bio i u testiranju, nekako previše "mrtvo", slabe usporedbe, slab doživljaj vožnje, kad primjerice testiraju Megan RS, pa čovjeće, nije to neka "kanta", to je san svakog tko zna išta o automobilima, a da nisi u cjenocnom rangu superautomobila. Zatim prevelika pristranost određenim markama, dok druge su totalno zapostavljene. Primjer, u dva broja se testira gradski auto, za švabu napišu, "ima teška vrata, to je dokaz robusnosti", za jednog korejca "ima teška vrata (doslovno ista stvar), to može biti problem za ljude u gradu, ili žene, kad moraš neprestano ulaziti i izlaziti.." itd..
Dosta su pristrani i vole crniti modele izvan njemačke, jer nažalost mnogo članaka su samo copy/paste google translate od auto-bilda.
Zatim loš izbor modela koji se testiraju, pa poludio sam, recimo golf, polo, astra i insignia su okrenuli sve morote, svu opremu, broj za brojem.. a neke druge proizvođaće bojkotiraju, doslovno.
Što se tiće "živosti" u testiranju i usporedbama pojednih modela, bolji je sestrinski časopis, auto-blic.
No, puno, puno bolji izbor je EVO magazin, iako i oni su se počeli malo previše prodavati auto zastupnicima, pa onda u nekim daciama stepway, pegueote 3008, C1 i sl kao fol traže "EVO faktor".
Hvala na komentarima..................
zašto toliko forsiraš pisanje o autoklubu i zahvaljuješ se na komentarima??????????
Malo koga zanima AK kad ima tona stranih magazina koji su 100 puta bolji, A emisije poput automotiva ili KN automagazina su BIJEDA.
to je činjenica, dok god ima fifth i top gera (i ostalih) AK, KN i automotiv nitko neće šljiviti 2%....
OK,hvala na komentarima,a sada evo jedno pitanje koji je po vama CROAUTO 2011. pišite..............
Ne morate navesti neki auto koji je Auto Klub stavio u konkurenciju za CROAUTO 2011. već stavite auto po vašem izboru,unaprijed hvala!!!
hvala na odgovoru pišite i dalje svoje prijedloge!!!!
Idemo ljudi pišite...........
Pišite i o nekim po vama omiljenim člancima iz Auto Kluba,pišite..............
Hvala na komentarima..................
Kralj -a!
OK,hvala na komentarima,a sada evo jedno pitanje koji je po vama CROAUTO 2011. pišite..............
Ne morate navesti neki auto koji je Auto Klub stavio u konkurenciju za CROAUTO 2011. već stavite auto po vašem izboru,unaprijed hvala!!!
hvala na odgovoru pišite i dalje svoje prijedloge!!!!
Idemo ljudi pišite...........
Pišite i o nekim po vama omiljenim člancima iz Auto Kluba,pišite..............
Hvala na komentarima..................
Kralj -a!
Prije nego počnete sa rafalnom paljbom na Autora, pročitajte definiciju spama.
Čovjek je uljudan, i vidi se da smo mu je očito jako stalo do AK-a.(premda to liči na spam)