Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]

poruka: 1.692
|
čitano: 738.739
|
moderatori: XXX-Man, pirat, DrNasty, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
5 godina
offline
Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]

Ma jel ovo služba za korisnike rudari Pi?

 

 

Live long and prosper.
Moj PC  
1 0 hvala 0
4 godine
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
Marko :D kaže...

Iskreno, ja i dalje ne vidim tu tvoju fleksibilnost. I ja mogu otići u Telemach, obavit raskid ugovora ili pak prenijeti broj dalje.

 

Eventualno, nadoplata kada ti to hoćeš, ali opet ako ćeš htjet zadržat broj, morat ćeš kupit bon kad tad.

 Ne vidiš fleksibilnost? Uzmeš bonašku tarifu ili paket od 1000 minuta. Shvatiš u pola mjeseca da ti je to premalo, pa ili uzmeš tarifu s više minuta ili re-aktiviraš tarifu ili paket s dodatnih 1000 minuta (ovisno što ti mreža dopušta). Ili shvatiš da plaćaš previše, pa prepoloviš troškove prebacivanjem na nižu tarifu kada ti se svidi. I sve to radiš u aplikaciji operatera tako da nije komplicirano. To je fleksibilnost i kontrola troškova.

To je bitno onima koji paze na troškove. Ostalima to nije bitno i sve ovo im je ultra čudno.


Kad smo već u Telemachovoj temi: probao maloprije speedtest na SIM2GO L tarifi (trenutno daju sve duplo do Nove godine). 4G+, a brzina oko 10 megabita download, i oko 3 megabita upload. Prestrašno. Za koji dan taj broj istječe i SIM kartica ide u kantu za smeće. I to je također fleskbilnost.

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 2.12.2021 23:59 (zelenapaprika).
13 godina
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
zelenapaprika kaže...
Marko :D kaže...

Iskreno, ja i dalje ne vidim tu tvoju fleksibilnost. I ja mogu otići u Telemach, obavit raskid ugovora ili pak prenijeti broj dalje.

 

Eventualno, nadoplata kada ti to hoćeš, ali opet ako ćeš htjet zadržat broj, morat ćeš kupit bon kad tad.

 Ne vidiš fleksibilnost? Uzmeš bonašku tarifu ili paket od 1000 minuta. Shvatiš u pola mjeseca da ti je to premalo, pa ili uzmeš tarifu s više minuta ili re-aktiviraš tarifu ili paket s dodatnih 1000 minuta (ovisno što ti mreža dopušta). Ili shvatiš da plaćaš previše, pa prepoloviš troškove prebacivanjem na nižu tarifu kada ti se svidi. I sve to radiš u aplikaciji operatera tako da nije komplicirano. To je fleksibilnost i kontrola troškova.

Ali, ti shvaćaš da to sve možeš i na bonove i na pretplati, bar kod Telemacha? Na bonove možeš uzeti dodatne pakete minuta, SMS-ova i podatkovnog prometa. Na pretplati imaš mogućnost uzimanja samo dodatnog podatkovnog paketa budući da su minute i SMS-ovi neograničeni prema svima, te minute i SMS-ove za roaming, naravno.

 

Čim uzmeš pretplatu u Telemachu bez kupovine mobilnog uređaja, automatski ti je bez ugovorne obveze. Mislim da čak ni ne možeš dobiti samo tarifu na ugovornu obvezu. I ponavljam, ja sam sad na najmanjoj tarifi; ja u svakom trenutku mogu skočiti na Unlimited, pa se nakon nekog vremena vratiti na Start ako mi je to previše. To je ta fleksibilnost na koju ciljaš, samo na pretplati.

 

Jedina razlika između pretplate bez ugovorne obveze i bonova je što pretplatu moraš otkazat kad je više ne želiš imat. Ali i ako imaš registriran broj na bonove, opet ćeš htjet otić do operatera i otkazat uslugu da se riješe tvojih podataka. Da, registracija SIM kartice u Hrvatskoj nije obavezna, ali je itekako korisna. Recimo, u slučaju krađe mobilnog uređaja, svoj registrirani broj koji svi tvoji kontakti imaju možeš dobit nazad. Ako nije registriran, jedino što možeš je kupit novu karticu, s novim brojem. Vjerujem da čak i u slučaju da ti krepa SIM kartica, ne možeš dobit drugu istog broja ako ti isti nije registriran.

Poruka je uređivana zadnji put pet 3.12.2021 0:25 (Marko :D).
4 godine
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
Marko :D kaže...
zelenapaprika kaže...
Marko :D kaže...

Iskreno, ja i dalje ne vidim tu tvoju fleksibilnost. I ja mogu otići u Telemach, obavit raskid ugovora ili pak prenijeti broj dalje.

 

Eventualno, nadoplata kada ti to hoćeš, ali opet ako ćeš htjet zadržat broj, morat ćeš kupit bon kad tad.

 Ne vidiš fleksibilnost? Uzmeš bonašku tarifu ili paket od 1000 minuta. Shvatiš u pola mjeseca da ti je to premalo, pa ili uzmeš tarifu s više minuta ili re-aktiviraš tarifu ili paket s dodatnih 1000 minuta (ovisno što ti mreža dopušta). Ili shvatiš da plaćaš previše, pa prepoloviš troškove prebacivanjem na nižu tarifu kada ti se svidi. I sve to radiš u aplikaciji operatera tako da nije komplicirano. To je fleksibilnost i kontrola troškova.

Ali, ti shvaćaš da to sve možeš i na bonove i na pretplati, bar kod Telemacha? Na bonove možeš uzeti dodatne pakete minuta, SMS-ova i podatkovnog prometa. Na pretplati imaš mogućnost uzimanja samo dodatnog podatkovnog paketa budući da su minute i SMS-ovi neograničeni prema svima, te minute i SMS-ove za roaming, naravno.

 

Čim uzmeš pretplatu u Telemachu bez kupovine mobilnog uređaja, automatski ti je bez ugovorne obveze. Mislim da čak ni ne možeš dobiti samo tarifu na ugovornu obvezu. I ponavljam, ja sam sad na najmanjoj tarifi; ja u svakom trenutku mogu skočiti na Unlimited, pa se nakon nekog vremena vratiti na Start ako mi je to previše. To je ta fleksibilnost na koju ciljaš, samo na pretplati.

 

Jedina razlika između pretplate bez ugovorne obveze i bonova je što pretplatu moraš otkazat kad je više ne želiš imat. Ali i ako imaš registriran broj na bonove, opet ćeš htjet otić do operatera i otkazat uslugu da se riješe tvojih podataka. Da, registracija SIM kartice u Hrvatskoj nije obavezna, ali je itekako korisna. Recimo, u slučaju krađe mobilnog uređaja, svoj registrirani broj koji svi tvoji kontakti imaju možeš dobit nazad. Ako nije registriran, jedino što možeš je kupit novu karticu, s novim brojem. Vjerujem da čak i u slučaju da ti krepa SIM kartica, ne možeš dobit drugu istog broja ako ti isti nije registriran.

 Opet, bez želje za svađom, pokušaj unutar istog mjeseca šetati na više i niže tarife na pretplati.

 

Ima li ugovorne obaveze ili ne ovisi o operateru. Do nedavno su gotovo inzistirali na ugovornoj obavezi i bez kupovine mobitela, sada su opet odustali od toga (bez kupovine mobitela).

 

Kako se kod operatera otkazuje usluga na bonove? Da odem tamo da mi se smiju? Moram li što potpisati?

 

Možeš dobiti drugu karticu bez problema, ako je riječ o zamjeni zbog tehničkih promjena. Ja sam to radio kod VIP-a (nakon čega mi je bilo žao jer sam imao jednu od prvih VIPme SIM kartica u državi, a to je primijetio i trgovac u VIP-u), Simpe i Tele2. Nitko nikada nije pitao ni za što.

 

Za novu SIM karticu nakon krađe je jasno da moraš dati neki dokaz da je bila tvoja.

 

13 godina
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
zelenapaprika kaže...

 Opet, bez želje za svađom, pokušaj unutar istog mjeseca šetati na više i niže tarife na pretplati.

Čekaj, ali koja je svrha toga i na bonovima? Kupiš tarifu za 35 kn, onda je deaktiviraš aktiviranjem nove tarife od 40 kn, pa opet deaktiviraš tu i aktiviraš onu za 35 kn. Na taj način samo bacaš novce. Nema razloga da to itko radi. Takva fleksibilnost nikome nije potrebna.

zelenapaprika kaže...

Ima li ugovorne obaveze ili ne ovisi o operateru. Do nedavno su gotovo inzistirali na ugovornoj obavezi i bez kupovine mobitela, sada su opet odustali od toga (bez kupovine mobitela).

Ovisi. Tele2 je tako prvi koji je nudio pretplatu po jednoj cijeni, bez obzira uzeo ti ugovornu obvezu ili ne. Kasnije je tu foru preuzeo A1, iako su neke usluge i dalje skuplje ako se uzmu bez ugovorne obveze. Za HT ne znam u kojem je stanju sada, ali da, ugovorna obveza ovisi o operateru.

zelenapaprika kaže...

Kako se kod operatera otkazuje usluga na bonove? Da odem tamo da mi se smiju? Moram li što potpisati?

Odeš do prodajnog mjesta, kažeš da želiš ugasiti broj na bonove i da uklone tvoje osobne podatke. Nema smisla da se tvoji osobni podaci i dalje obrađuju iako ne koristiš uslugu, zar ne?

12 godina
neaktivan
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
zelenapaprika kaže...
 Opet, bez želje za svađom, pokušaj unutar istog mjeseca šetati na više i niže tarife na pretplati. 

Kolega jalov je to posao. Ako netko stvarno ima potrebe mijenjati tarife svakih 5 dana onda bi se trebao zapitati što on u stvari želi. 

Bio sam na bonovima dugi niz godina i dalje imam jednu karticu na bonove i jednom kad postavim tarifu ne diram je dok me operater na to ne prisili. Naravno to je moje iskustvo, prihvaćam da nismo svi isti.

 

S druge strane još dok je bio Tele2 desilo mi se više puta da mi je iznos na računu pri kraju i trebam kupiti bon, web aplikacija ne radi, odem na bankomat nije moguće kupiti bon iz XY razloga, pa obilazim okolo trgovine i tražim gdje kupiti bon. E sad dobro je kad ti se to desi u naseljenom području, ali kad si na primjer negdje na udaljenom otoku, pa potrošiš data promet i ne možeš kupiti bon preko aplikacije, trgovine su zatvorene jer imaju "ludo" radno vrijeme ili ti uopće nisu u blizini, bankomati isto tako. Što onda? Što je onda "fleksibilnije" bon ili pretplata? Naravno da ćeš se na kraju snaći i nekako kupiti taj bon, pa makar nazvao nekoga da ga kupi za tebe, ali je svejedno uzaludno trošenje vremena.

 

Najveća prednost bonova je što možeš potrošiti onoliko koliko imaš na računu, sve ostalo je na strani pretplate ili je podjednako.

4 godine
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
Marko :D kaže...
zelenapaprika kaže...

 Opet, bez želje za svađom, pokušaj unutar istog mjeseca šetati na više i niže tarife na pretplati.

Čekaj, ali koja je svrha toga i na bonovima? Kupiš tarifu za 35 kn, onda je deaktiviraš aktiviranjem nove tarife od 40 kn, pa opet deaktiviraš tu i aktiviraš onu za 35 kn. Na taj način samo bacaš novce. Nema razloga da to itko radi. Takva fleksibilnost nikome nije potrebna.

zelenapaprika kaže...

Ima li ugovorne obaveze ili ne ovisi o operateru. Do nedavno su gotovo inzistirali na ugovornoj obavezi i bez kupovine mobitela, sada su opet odustali od toga (bez kupovine mobitela).

Ovisi. Tele2 je tako prvi koji je nudio pretplatu po jednoj cijeni, bez obzira uzeo ti ugovornu obvezu ili ne. Kasnije je tu foru preuzeo A1, iako su neke usluge i dalje skuplje ako se uzmu bez ugovorne obveze. Za HT ne znam u kojem je stanju sada, ali da, ugovorna obveza ovisi o operateru.

zelenapaprika kaže...

Kako se kod operatera otkazuje usluga na bonove? Da odem tamo da mi se smiju? Moram li što potpisati?

Odeš do prodajnog mjesta, kažeš da želiš ugasiti broj na bonove i da uklone tvoje osobne podatke. Nema smisla da se tvoji osobni podaci i dalje obrađuju iako ne koristiš uslugu, zar ne?

 Koja je svrha? Pa to sam opisao u poruci prije. Točno ti piše. Nije to bacanje novca. Ne radiš to stalno. Nego kada ti zatreba. U mjesecu u kojem sam mijenjao tarifu sigurno sam potrošio više, ali sam nakon toga uštedio novac jer nisam plaćao više no što mi je bilo potrebno na nižoj tarifi. Ljeti uzmem neku tarifu ili paket s više GB, pa tu potrošim nešto više. Ali sveukupno sam uštedio. Novac ne raste na drvetu.

 

Svi operateri nude barem jednu varijantu pretplate za mobilne usluge bez ugovorne obaveze. Što najčešće znači - bez popusta. Čim su u igri 1.) popust 2.) mobitel - pojavljuje se ugovorna obaveza. Tko želi popust, mora se pomiriti s obavezom na 24 mjeseca.

 

Jesi li probao ovu varijantu odjave broj na bonove?

 

"Nema smisla da se tvoji osobni podaci i dalje obrađuju iako ne koristiš uslugu, zar ne?" -  FYI, svi međusobno dijele podatke o korisnicima. Sjedio sam na plaži ovoga ljeta, bio sam korisnik A1, zove tip s HT-a i nudi pretplatu. Na kraju sam pitao - otkud vam broj? Dobio je neki popis brojeva... Toliko o zaštiti podataka i smislu odlaska operateru da ukloni podatke.

4 godine
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
mzopg kaže...
zelenapaprika kaže...
 Opet, bez želje za svađom, pokušaj unutar istog mjeseca šetati na više i niže tarife na pretplati. 

Kolega jalov je to posao. Ako netko stvarno ima potrebe mijenjati tarife svakih 5 dana onda bi se trebao zapitati što on u stvari želi. 

Bio sam na bonovima dugi niz godina i dalje imam jednu karticu na bonove i jednom kad postavim tarifu ne diram je dok me operater na to ne prisili. Naravno to je moje iskustvo, prihvaćam da nismo svi isti.

 

S druge strane još dok je bio Tele2 desilo mi se više puta da mi je iznos na računu pri kraju i trebam kupiti bon, web aplikacija ne radi, odem na bankomat nije moguće kupiti bon iz XY razloga, pa obilazim okolo trgovine i tražim gdje kupiti bon. E sad dobro je kad ti se to desi u naseljenom području, ali kad si na primjer negdje na udaljenom otoku, pa potrošiš data promet i ne možeš kupiti bon preko aplikacije, trgovine su zatvorene jer imaju "ludo" radno vrijeme ili ti uopće nisu u blizini, bankomati isto tako. Što onda? Što je onda "fleksibilnije" bon ili pretplata? Naravno da ćeš se na kraju snaći i nekako kupiti taj bon, pa makar nazvao nekoga da ga kupi za tebe, ali je svejedno uzaludno trošenje vremena.

 

Najveća prednost bonova je što možeš potrošiti onoliko koliko imaš na računu, sve ostalo je na strani pretplate ili je podjednako.

Mijenjam tarife da platim što manje jer ne znam što želim.. ;-)

 

Budimo razumni. Nitko ne mijenja tarifu svakih 5 dana, nego onda kada se to pojavi potreba, a to je par puta godišnje. Osim promjene tarife, slavim dan kada smo konačno dočekali prijenos broja iz mreže u mrežu. Nekima je to strašno teško napraviti. Ja sam to prije tri mjeseca zadnji put napravio od kuće u papučama. Idem onome tko naplaćuje manje. Ne pada mi na pamet biti vjeran mreži, jer za tu vjernost gotovo nikada nisam dobio ništa. Gledam tko nudi popuste i odem na tu mrežu i tamo sam toliko dugo dok popust traje.

 

Nadoplata broja na bonove. Uvijek sam imao rezervni bon u novčaniku. Uvijek je bilo toliko novca da se u rezervi ima makar najmanji bon.

 

Niti ne pretplati ne možeš trošiti baš koliko te je volja. Postoje limiti bilo da ih sam postaviš (Bonbon, Telemach, Tomato...), bilo da ti ih postavi operater (Bonbon 3 mjeseca za nove pretplatnike).

 

Postoje i tužbe i presude koje se odnose na temu prekomjerne potrošnje i obveze operatera da obavijesti korisnika da je prešao neki limit. https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2021_06_68_1323.html

 

13 godina
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
mzopg kaže...
zelenapaprika kaže...
 Opet, bez želje za svađom, pokušaj unutar istog mjeseca šetati na više i niže tarife na pretplati. 

Kolega jalov je to posao. Ako netko stvarno ima potrebe mijenjati tarife svakih 5 dana onda bi se trebao zapitati što on u stvari želi. 

Bio sam na bonovima dugi niz godina i dalje imam jednu karticu na bonove i jednom kad postavim tarifu ne diram je dok me operater na to ne prisili. Naravno to je moje iskustvo, prihvaćam da nismo svi isti.

 

S druge strane još dok je bio Tele2 desilo mi se više puta da mi je iznos na računu pri kraju i trebam kupiti bon, web aplikacija ne radi, odem na bankomat nije moguće kupiti bon iz XY razloga, pa obilazim okolo trgovine i tražim gdje kupiti bon. E sad dobro je kad ti se to desi u naseljenom području, ali kad si na primjer negdje na udaljenom otoku, pa potrošiš data promet i ne možeš kupiti bon preko aplikacije, trgovine su zatvorene jer imaju "ludo" radno vrijeme ili ti uopće nisu u blizini, bankomati isto tako. Što onda? Što je onda "fleksibilnije" bon ili pretplata? Naravno da ćeš se na kraju snaći i nekako kupiti taj bon, pa makar nazvao nekoga da ga kupi za tebe, ali je svejedno uzaludno trošenje vremena.

 

Najveća prednost bonova je što možeš potrošiti onoliko koliko imaš na računu, sve ostalo je na strani pretplate ili je podjednako.

Još jedan primjer. Putuješ negdje u inozemstvo (van EU) i trebaš pomoć, a imaš broj na bonove. Kako ćeš nadoplatiti bon kada ga nigdje oko sebe ne možeš kupiti, kako ćeš nazvati nekoga ili poslati poruku ako nemaš dovoljno na računu, kako ćeš obnoviti račun preko interneta ako istog nema? Nikako. Doslovno moraš hodat okolo i tražit nekoga s lokalnim brojem da pozove pomoć jer ti nikoga ne možeš nazvat.

 

Kad imaš broj na pretplati, možeš nazvati koga hoćeš. Da, poziv ćeš platit ko suho zlato, ali bar imaš mogućnost poziva, SMS-a i interneta. To je ta fleksibilnost koja se traži.

Poruka je uređivana zadnji put pet 3.12.2021 18:34 (Marko :D).
12 godina
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
mzopg kaže...

pa potrošiš data promet i ne možeš kupiti bon preko aplikacije, trgovine su zatvorene jer imaju "ludo" radno vrijeme ili ti uopće nisu u blizini, bankomati isto tako. 

 Kaj nije to složeno tak da možeš pristupiti mojtelemach appu iako si potrošio sav promet? Baš iz tog razloga ako trebaš vidjeti račun, kupiti bon, uzeti extra paket prometa npr...?

Razmišljam samo na glas, na pretplati sam (koja mi je povoljnija i kudikamo praktičnija od bilo kakvog bona) tak da nisam upoznat, ali zvuči mi malo čudno da ne možeš ni na njihove stranice nakon kaj potrošiš sav promet...

12 godina
neaktivan
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
speedy56 kaže...
mzopg kaže...

pa potrošiš data promet i ne možeš kupiti bon preko aplikacije, trgovine su zatvorene jer imaju "ludo" radno vrijeme ili ti uopće nisu u blizini, bankomati isto tako. 

 Kaj nije to složeno tak da možeš pristupiti mojtelemach appu iako si potrošio sav promet? Baš iz tog razloga ako trebaš vidjeti račun, kupiti bon, uzeti extra paket prometa npr...?

Razmišljam samo na glas, na pretplati sam (koja mi je povoljnija i kudikamo praktičnija od bilo kakvog bona) tak da nisam upoznat, ali zvuči mi malo čudno da ne možeš ni na njihove stranice nakon kaj potrošiš sav promet...

Ne možeš, kad potrošiš podatkovni paket ništa od interneta.

4 godine
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
Marko :D kaže...
mzopg kaže...
zelenapaprika kaže...
 Opet, bez želje za svađom, pokušaj unutar istog mjeseca šetati na više i niže tarife na pretplati. 

Kolega jalov je to posao. Ako netko stvarno ima potrebe mijenjati tarife svakih 5 dana onda bi se trebao zapitati što on u stvari želi. 

Bio sam na bonovima dugi niz godina i dalje imam jednu karticu na bonove i jednom kad postavim tarifu ne diram je dok me operater na to ne prisili. Naravno to je moje iskustvo, prihvaćam da nismo svi isti.

 

S druge strane još dok je bio Tele2 desilo mi se više puta da mi je iznos na računu pri kraju i trebam kupiti bon, web aplikacija ne radi, odem na bankomat nije moguće kupiti bon iz XY razloga, pa obilazim okolo trgovine i tražim gdje kupiti bon. E sad dobro je kad ti se to desi u naseljenom području, ali kad si na primjer negdje na udaljenom otoku, pa potrošiš data promet i ne možeš kupiti bon preko aplikacije, trgovine su zatvorene jer imaju "ludo" radno vrijeme ili ti uopće nisu u blizini, bankomati isto tako. Što onda? Što je onda "fleksibilnije" bon ili pretplata? Naravno da ćeš se na kraju snaći i nekako kupiti taj bon, pa makar nazvao nekoga da ga kupi za tebe, ali je svejedno uzaludno trošenje vremena.

 

Najveća prednost bonova je što možeš potrošiti onoliko koliko imaš na računu, sve ostalo je na strani pretplate ili je podjednako.

Još jedan primjer. Putuješ negdje u inozemstvo (van EU) i trebaš pomoć, a imaš broj na bonove. Kako ćeš nadoplatiti bon kada ga nigdje oko sebe ne možeš kupiti, kako ćeš nazvati nekoga ili poslati poruku ako nemaš dovoljno na računu, kako ćeš obnoviti račun preko interneta ako istog nema? Nikako. Doslovno moraš hodat okolo i tražit nekoga s lokalnim brojem da pozove pomoć jer ti nikoga ne možeš nazvat.

 

Kad imaš broj na pretplati, možeš nazvati koga hoćeš. Da, poziv ćeš platit ko suho zlato, ali bar imaš mogućnost poziva, SMS-a i interneta. To je ta fleksibilnost koja se traži.

 Kada idem u inozemstvo, nosim 2 mobitela, svaki s po jednim brojem na različitim mrežama. Tako da uvijek mogu razgovarati s barem jednim mobitelom. Za sve ostalo tu je VOIP preko WiFija. A ne idem baš u pustinje, osim ponekad, izletnički i organizirano, pa nemam probleme koje opisuješ.

 

Pozivi iz nekih zemalja i prema nekim zemljama se plaćaju kao suho zlato. Na primjer, iz Turske i prema Turskoj. Ja sam, srećom, bio spreman na to, pa sam kod operatera kupio paket minuta inozemnih razgovora po fiksnoj cijeni i tako sam izbjegao velike troškove. Tako da moraš biti pripremljen.

 

13 godina
offline
 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]

Bilo bi dobro da objave planove i za novu korisničku podršku.

BE HAPPY 要開心 : )
Moj PC  
0 1 hvala 0
12 godina
offline
Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]

Oh My God. Poluditi ću. Imam dvije Unlimited tarife u Telemachu. Vratila mi se stara boljka koje nije bilo od 9 mjeseca ove godine. Malo po malo mi se internet zamrzne iako imam odličan signal i nisam ni blizu potrošenog prometa. I šta god radio nemam internet. Pali gasi mobilne podatke, šalji NASTAVI na 13880 i ništa.

Jedino što funkcionira je otiči u postavke mreže i prebaciti internet na 3g pa ponovo na 4g i odjednom sve proradi ali mi se jednostavno to ne da raditi 10 puta na dan.

Od službe za korisnike nikakve koristi na žalost. Tvrde da je s njihove strane sve uredu.

 

Ako netko ima ideju šta da radim molim za pomoć.

 

Mobiteli su: 1. Xiaomi 11T PRO i Samsung Galaxy S9+.

Marko Ištuk
Moj PC  
0 1 hvala 0
13 godina
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]

Što se točno događa? Internet na jednom nestane? Koju grešku ti preglednik izbacuje? Uključi airplane mode i isključi ga. Ako i dalje ne funkcionira, odi do Telemacha i zamijeni karticu, možda je na samrti.

Poruka je uređivana zadnji put ned 5.12.2021 14:24 (Marko :D).
12 godina
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]

Nikakve greške ne izbacuju. Mobiteli pokazuju da sam i dalje spojen na 4g+ ili 5g sa punim signalom ali interneta jednostavno nema. Ista stvar mi se događa bio doma ili u centru grada na poslu. Da se razumjemo, internet nije usporen nego je doslovno nepostojeći. Nije do opterečenosti mreža jer čim napravim prebacivanje sa 3g na 5g internet udara punom brzinom.

Moram priznati da se nisam sjetio uključiti i isključiti Airplane mode. Ako to bude radilo barem neću morati svaki put duboko u settings-e ići.

Što se tiče sim kartica sumnjam da su počele odjednom zajebavati na oba mobitela. 

Zanimljivo da nisam imao s ovim problema baš u ono vrijeme kad su maknuli slanje onih poruka na 13880.

Marko Ištuk
13 godina
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
Marko008 kaže...

Nikakve greške ne izbacuju. Mobiteli pokazuju da sam i dalje spojen na 4g+ ili 5g sa punim signalom ali interneta jednostavno nema. Ista stvar mi se događa bio doma ili u centru grada na poslu. Da se razumjemo, internet nije usporen nego je doslovno nepostojeći. Nije do opterečenosti mreža jer čim napravim prebacivanje sa 3g na 5g internet udara punom brzinom.

Moram priznati da se nisam sjetio uključiti i isključiti Airplane mode. Ako to bude radilo barem neću morati svaki put duboko u settings-e ići.

Što se tiče sim kartica sumnjam da su počele odjednom zajebavati na oba mobitela. 

Zanimljivo da nisam imao s ovim problema baš u ono vrijeme kad su maknuli slanje onih poruka na 13880.

I još jedna preporuka, u slučaju bilo kakvih problema, javi se službi za korisnike na Facebooku. Prije će riješit problem nego na telefonu.

10 godina
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
Joe Cooker kaže...

Bilo bi dobro da objave planove i za novu korisničku podršku.

 Ne treba nova korisnicka podrska vec im treba bolja edukacija. Sam sam radio tamo i edukacija te stvarno slabo pripremi za pravi rad, doslovno ucis dok radis. Naravno tu nije bilo ugodno nama a i ni samim korisnicima.

14 godina
offline
Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]

Kakva edukacija kad ti poklope slušalicu više puta na normalno pitanje, edukacija iz kulture, ima li obuka za to?

BE HAPPY 要開心 : )
Moj PC  
4 2 hvala 0
2 godine
neaktivan
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
Da li je itko imao slučaj sa telemachom po pitanju računa?
Ja već sa njima redovno imam probleme narednih 2 mjeseca, platim račune oni uopće to ne proknjiže i opet mi naplate taj isti račun koji sam uredno platila u idućem mjesecu.
Zovem službu za korisnike i šaljem mailove ali uzalud ponekad, svaki put u službi kažu drugu stvar.
Kako da izađem na kraj sa svim tim, dođe mi da podignem tužbu protiv njih

Naravno idioti me isključili zato jer nisam navodno platila zadnji račun, i zovem službu 5 puta jedan mi kaže da je vidljiva uplata drugi kaže da nije..pitam se ko tu koga...od kada su postali telemach odvartni su nista ne rade, šaljem prigovore ko budala a odgovora nigdje
Poruka je uređivana zadnji put uto 7.12.2021 13:25 (Victory1809).
 
1 1 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
Victory1809 kaže...
Da li je itko imao slučaj sa telemachom po pitanju računa?
Ja već sa njima redovno imam probleme narednih 2 mjeseca, platim račune oni uopće to ne proknjiže i opet mi naplate taj isti račun koji sam uredno platila u idućem mjesecu.
Zovem službu za korisnike i šaljem mailove ali uzalud ponekad, svaki put u službi kažu drugu stvar.
Kako da izađem na kraj sa svim tim, dođe mi da podignem tužbu protiv njih

Naravno idioti me isključili zato jer nisam navodno platila zadnji račun, i zovem službu 5 puta jedan mi kaže da je vidljiva uplata drugi kaže da nije..pitam se ko tu koga...od kada su postali telemach odvartni su nista ne rade, šaljem prigovore ko budala a odgovora nigdje

 Imaš tu u temi barem jednog kolegu sa istim (sličnim) problemima. Očito im se software (CRM) koji koriste raspada...

2 godine
neaktivan
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
Hvala na odgovoru...što se mene tiče mogu se raspast totalno...ali batem neka naprave posao kako se spada.
Ništa osobno ali meni ništa to ne znači što se njima raspada to mene neće ponovno uključiti da imam omogućene odlazne usluge.
Krivci za to su oni, oni to moraju i ispraviti.
Hvala još jednom na odgovoru
2 godine
neaktivan
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
Iz osobnog iskustva ti mogu reći da je najbolje otići u poslovnicu s ugovorom, jer je služba za korisnike bespomoćna. Ako misliš da si nešto preplatila to ti je najbolja opcija, ondje će ti reći da će ti napravit izračun za taj period (u roku od 15 dana ), bar su meni tako rekli.
2 godine
neaktivan
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
Ma da primjetila sam da su bespomoćni kada god da sko nazvali i pitali za problem svaki put je bila neka druga priča...bila sam i u poslovnici, oni ķažu opet sasvim nešto deseto, javite se mailom na prigovore mi ne možemo pomoći..kao da nisam slala ne znam ni ja koliko puta mail prošli mjesec je plaćen račun prije 15-og i oni nisu bili u stanju to upisati u sustav bitno da mi na aplikaciji piše da uplata tamo njima vidljiva, ali svi mi govore samo da pošaljem mail a nitko ne odgovara.
Zahvaljujem na savjetu
11 godina
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
Lp svima. Ja sam ima problem sa računom, došlo je do greške, odnosno poslali su mi na naplatu ratu telefona koje je odplačen. Zvao ih i nakon 4-5 poziva uspio sam dobiti nekog ko nije nadrkan i glup i s kime se može razgovarati te riješiti problem. Na kraju sam im poslao mail sa žalbom i kopijom svih uplata te platio račun samo u umanjenom iznosu koj trebam platiti. I onda sam nakon tjedan dana dobio povratni mail da privačaju žalbu.
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]

Ekipa, prije četiri dana naručim Xiaomi 11t i na poklon kao dobiješ robotski usisavač.

Narudžbu mi obrade u roku dva dana i kažu da će se javiti mailom. Treći dan nakon narudžbe zove me neka cura iz SZK i kaže da nemaju usisivača zbog velikog interesa i da mi je narudžba stornirana.

 

Ok, pogledam na njihovoj stranici opet stoji taj mobitel i usisavač, ponovo naručim i prođe mi narudžba.

 

Pa je li to u redu? Mislim stvarno su smećari...Ima li mjesta tu za prijavu nekoj inspekciji ? Evidentno varaju ljude i nude nešto što nemaju na stanju.

 

Da li je netko imao takvu situaciju?

 
0 0 hvala 0
2 godine
neaktivan
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
To što ti bot proknjiži narudžbu je neovisno o tome ima li toga na zalihi ili ne, isto je i sa računima
6 godina
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
99% da nije implementirana opcija da skripta na webu prati stanje na skladištu u real time, nego tek kod slaganja paketa netko skuži da nešto fali.

Inspekcija bi pomogla jedino da su poslali mob i produljili ugovor, a ne poslali dodatni hardver.
Poruka je uređivana zadnji put pet 10.12.2021 4:53 (robogo).
Moj PC  
0 0 hvala 0
2 godine
offline
Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]

Pisao sam o ovome u drugoj temi, ali i ovdje ću. Prije 3-4 dana sam pokušao naručit PS5 + Unlimited tarifu preko webshopa i nije moglo. Onda ih nazovem i sve dogovorim, ali narudžba nije mogla proći pa lik kaže da će mi javit tokom dana ili sutra dan, i naravno nije zvao. 

 

Jučer preko webshopa opet pokušam i narudžba prođe koju sam odmah platio. Danas stiže mail da je narudžba otkazana. Zovem ih danas da pitam kad će mi vratit novce... Klasika pošaljite prigovor itd. Zanimljivo da se danas preko telefona moglo bez problema naručiti pa platit pouzećem, a prije dva dana su kao imali probleme.

 

Tko zna kad će mi odgovorit na mail i vratit novce. Jel netko zna koliko se čeka?

 
0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice