Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]

poruka: 1.692
|
čitano: 737.810
|
moderatori: XXX-Man, pirat, DrNasty, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
4 godine
offline
Re: Telemach – FIKSNE I MOBILNE USLUGE [RASPRAVA]
livas kaže...
na moru sam i skidam mlb 2021 73gb brzinom 500kbps preko telemach mobilnog interneta😅. uzeo tcom internet dan za 10kn i brzina mi je porasla na 3Mbps🤣. pa šta je ovo brate mili. turisti sabotiraju bandwith sa svojim nebitnim masovnim retardiranim surfanjem. zašto je to dozvoljeno🤔

 

livas kaže...
evo nešto počelo skakati na 10-20😁. valjda je stoka na tuširanju i žderu večeru

 To su čari turizma ljeti. Možeš samo izabrati mrežu koja na toj lokaciji ima veći kapacitet i koja je eventualno manje opterećena. Ali za to moraš pitati ljude oko sebe da ti daju podatak o brzini ili u lošijoj varijanti, kupiti tri SIM kartice pa sam isprobavati, što je skupo. Skidaj noću. Surferi će valjda zaspati.

14 godina
offline
Re: Telemach – FIKSNE I MOBILNE USLUGE [RASPRAVA]
Ulica Ulice kaže...

 Nema ti se tko javiti kad su čim su preuzeli Tele 2 raspustili SZK......

 to sam i ja  mislio jer se nemoze dobit zicu osobu kad se zove SZK jer uopce nema te opcije

ALI mi je rekla jedna mala u jednom telemah shopu da ima, samo treba stiskat 4 ili tipke bezveze da sistem preusmjeri poziv na operatera / zivu osobu

nisam jos isprobal....odem u ducan, lakse mi je i manje zivaca...

meme3 kaže...

Telemachov pokućni, ovo je prebrzo, jel to mogu malo usporiti? ;)

 

(Sarkazam, ako nije bilo dovoljno očito)

 nije prebrzo posto je brzina u Kbit/s

da je recimo u KB/s, onda bi ti reko kociiiiiiiiii, preeeebrzooooo jeeeeee

Kupujem DVD FC2,3,4, Crysis2,3...PM me
11 godina
offline
Telemach – FIKSNE I MOBILNE USLUGE [RASPRAVA]

Moja šefica je ranije radila u službi za korisnike a isto tako je radila u u tcomu, i ono sto je dozivjela u tele2 da je to prestrasno.

Kao ide se na obuku dva tjedna,a da ti to sve nabrzinu objasne,a kako ima puno posla i prigovora, znaju ljude koji tek krenu na obuku povući odmah da rade, i onda ih takve bez da išta znaju ostave da se snalaze kako znaju i slicno.

 

Kaze da kod njih nije dugo izdrzala,ali da joj je u tcomu bilo sve puno bolje i organiziranije.

 

I sad kad vidim da se tele2 toliko pogoršao otkad je postao telemach, a i prije toga je bio jad i bijeda od mreže koji u mom podrucju nakon svih silnih godina nema vlastitog signala,sto reci?

Kako uopce mogu imati korisnika, kako netko moze da prijede u tele2 i tako se navuce na ugovor.prosto mi je to nevjerojatno

Moj Youtube kanal - DAKI92 (Subscribe me for more videos)
Moj PC  
0 1 hvala 0
11 godina
offline
Telemach – FIKSNE I MOBILNE USLUGE [RASPRAVA]

Netko odavde radi u telemachu? Ako ima neka de javi preko pm ili da koga zna

 
0 1 hvala 0
4 godine
offline
Re: Telemach – FIKSNE I MOBILNE USLUGE [RASPRAVA]
mp3david kaže...

Kako uopce mogu imati korisnika, kako netko moze da prijede u tele2 i tako se navuce na ugovor.prosto mi je to nevjerojatno

 Zato ja više ne potpisujem ugovore za pretplate za mobitele. Čak ni ove bez ugovorne obaveze. Već punih 11 godina. Samo bonovi. I povremeno promijenim mrežu kada primijetim dobru ponudu.

 

Da, korisnik sam drugog reda u odnosu na pretplatnike, a pogotovo u odnosu na poslovne korisnike s pretplatom, ali mi takav odnos i odgovara. Sutra mogu baciti SIM karticu i slobodan sam. Takve operateri ne vole.

 

Tele2 je signalom u nekim morskim i otočkim mjestima bio bolji od HT-a i VIP-a/A1.

 

Svaki operater je dobar dok tvoj mobitel ima solidan ili dobar signal, dok je cijena usluge povoljna i dok ništa ne trebaš od operatera (drugim riječima, dok ne zoveš službu za korisnike, dok im ne pišeš i slično).

 

10 godina
offline
Telemach – FIKSNE I MOBILNE USLUGE [RASPRAVA]

Uzeo sam mobitel na pretplatu. Najmanja tarifa sa 3gb. Ne treba mi vise posto u kuci koristim wi fi a vani samo nesto pricitam i ne gledam videa.

Za sada zadovoljan, premda me jucer hebao usb c kabel no rjesia sam.

Moj PC  
1 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Telemach – FIKSNE I MOBILNE USLUGE [RASPRAVA]
Dardevil kaže...

Nije tajna, koristim Automagic. Ne znam da li postoji za iOS, ali za Android (osim nje) ima još nekoliko sličnih. IFTTT, Tasker...

 Nije više u razvoju

 

Što čovjek više povećava svoje znanje to više povećava i svoju patnju.
6 godina
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
Posljednja dostupna verzija radi dobro pa nije baš ni bitno što se više ne razvija. Radi na Android 11 i to je to.
10 godina
offline
Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]

Sluzba za korisnike katastrofa. Javila se neka zena, dere se i nema pojma o nicemu. Jos mi prekinila razgovor. Uzas.

0/10

Moj PC  
0 1 hvala 0
14 godina
offline
Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]

Dva lika šta su spajali kasnije u ulazu kod mene optiku su ko neka dva idiota. Prvo dođu mojoj majci kažu "aj nam skuhajte kavu" i moja majka naravno dobra kakva je skuha im kavu inače je i predstavnik ulaza makar to nema nikakve veze jer ne mora ona njima davat na osnovu toga apsolutno ništa.
I na kraju izbušili još zid jer im nije prošao glavni vod kroz postojeću rupu od b.neta i nisu ni kanalicu stavili, kabel onako viri iz zida 30cm i u koso ulazi u kanalicu. Onda hrpa kablova na podu, niti odrezanih, prašine i kaže im moja mama da to počiste.
I kažu oni nemamo metlu, mislim užas...
Dođe mi da pišem telemachu kakve to kretene uzimaju za vanjske suradnike neodgojene.

Poruka je uređivana zadnji put čet 12.8.2021 7:39 (Thermal).
 
0 1 hvala 0
6 godina
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
Piši, apsolutno. Što više detalja, to bolje.
10 godina
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
Thermal kaže...

Dva lika šta su spajali kasnije u ulazu kod mene optiku su ko neka dva idiota. Prvo dođu mojoj majci kažu "aj nam skuhajte kavu" i moja majka naravno dobra kakva je skuha im kavu inače je i predstavnik ulaza makar to nema nikakve veze jer ne mora ona njima davat na osnovu toga apsolutno ništa.
I na kraju izbušili još zid jer im nije prošao glavni vod kroz postojeću rupu od b.neta i nisu ni kanalicu stavili, kabel onako viri iz zida 30cm i u koso ulazi u kanalicu. Onda hrpa kablova na podu, niti odrezanih, prašine i kaže im moja mama da to počiste.
I kažu oni nemamo metlu, mislim užas...
Dođe mi da pišem telemachu kakve to kretene uzimaju za vanjske suradnike neodgojene.

 ja sam se naljutio samo citajuci ovo, kakvi amateri u pm.

15 godina
offline
Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]

A koliko ih plaćaju dobro da su uopće došli....

 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
bonzai kaže...

A koliko ih plaćaju dobro da su uopće došli....

 Šta vanjski od Telemacha su slabo plaćeni ili?

LP
6 godina
online
Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]

nisam za nikakve zabrane ni na nacionalnoj ni nikakvoj osnovi ali gledam temu od kad je preuzeo telemach,tek sad se vidi da smo mi europa za njih a oni posluju po nekim zaostalim principima,tako da hakom nije trebao odobriti prodaju,a još stigne optimu spasit da ne preuzmu,jer i tih 70-80k korisnika će gorke suze roniti

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
Kolko im dugo treba da promjene nat postavke na routeru? Jucer ujutro ih zval valda do kraja sljedeceg tjedna i naprave ...😡
Samobor je lepa varoš
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
dejo74 kaže...

nisam za nikakve zabrane ni na nacionalnoj ni nikakvoj osnovi ali gledam temu od kad je preuzeo telemach,tek sad se vidi da smo mi europa za njih a oni posluju po nekim zaostalim principima,tako da hakom nije trebao odobriti prodaju,a još stigne optimu spasit da ne preuzmu,jer i tih 70-80k korisnika će gorke suze roniti

Hoćeš iskreno? AZTN i HAKOM nisu trebali odobriti prodaju hrvatskog dijela Amisa, Telekomu Austria. Onog trenutka kada su to napravili Hrvatska je zapela sa duopolom. I dosta dugo nije bilo nekoga tko bi ih stisnuo ponudivši jeftinije cijene.

 

Pozdravljam odluku Telemacha i United Grupe za ulazak na tržište fisknih usluga jer su cijene HT-a i A1 previsoke i neisplative. Ono što ti mogu potvrditi (kao dugogodišnji korisnik Amisa, Vipa, pa A1) jest da je kvaliteta usluge masovno pala, a cijena se masovno povećala otkad Amisa više nema. Osobno jedva čekam da Telemach dođe u moj kvart da A1 napokon mogu otkantati.

 

Služba za korisnike loša? Big deal. Svašta sam doživio i od strane HT-a i A1. Tamo rade studenti koji nisu dovoljno educirani i sve što mogu je promijeniti neke podatke i proslijediti problem dalje. Više toga možeš postići preko Facebook službe ili direktno putem maila nego preko telefona. To je odavno poznata činjenica koju bi svi trebali znat. U slučaju problema, šalji mail. Operater odbija riješiti problem? Šalji sve HAKOM-u; kod e-maila imaš i pisani dokaz.

Poruka je uređivana zadnji put sub 14.8.2021 11:24 (Marko :D).
14 godina
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
thebatman kaže...
Thermal kaže...

Dva lika šta su spajali kasnije u ulazu kod mene optiku su ko neka dva idiota. Prvo dođu mojoj majci kažu "aj nam skuhajte kavu" i moja majka naravno dobra kakva je skuha im kavu inače je i predstavnik ulaza makar to nema nikakve veze jer ne mora ona njima davat na osnovu toga apsolutno ništa.
I na kraju izbušili još zid jer im nije prošao glavni vod kroz postojeću rupu od b.neta i nisu ni kanalicu stavili, kabel onako viri iz zida 30cm i u koso ulazi u kanalicu. Onda hrpa kablova na podu, niti odrezanih, prašine i kaže im moja mama da to počiste.
I kažu oni nemamo metlu, mislim užas...
Dođe mi da pišem telemachu kakve to kretene uzimaju za vanjske suradnike neodgojene.

 ja sam se naljutio samo citajuci ovo, kakvi amateri u pm.

 

robogo kaže...
Piši, apsolutno. Što više detalja, to bolje.

 

 

Pisao sam im i nakon cca tjedan dana dobio odgovor klasika generički neki.

 

 

Poštovani,

zahvaljujemo se na strpljenju koje ste pokazali prilikom očekivanja odgovora.

Svi naši zaposlenici predstavnici su Telemach, a samim time su način rada i odnos s našim korisnicima izrazito bitni te se ovakvi i slični incidenti nikako ne bi smjeli događati.

Obzirom na to da smo orijentirani na zadovoljstvo svojih korisnika, uvijek se pridržavamo bontona, pravila lijepog ponašanja te korisnicima trebamo biti od pomoći, koliko god je moguće.


S potpunim razumijevanjem za nastalu situaciju, svjesni smo kako je ključ dobre suradnje uvijek zadovoljan korisnik te koristimo ovu priliku da Vam se iskreno ispričamo zbog nastale situacije. Zahvaljujemo Vam se na iskrenom komentaru i htjeli bismo napomenuti kako nam je Vaše mišljenje jako važno, kao i mišljenja drugih Telemach korisnika. Kako rado primamo pohvale, tako i kritike, s obzirom da nas iste usmjeravaju ka ostvarivanju boljih odnosa s našim korisnicima. U svakom slučaju su efektne te nas vode u pravcu da budemo najbolji na našem području.


U slučaju dodatnih upita stojimo Vam na raspolaganju.


Srdačan pozdrav, Služba za korisnike Telemach

 

 

 

Sad sam im poslao da nek dođu popravit ovaj zid šta je napuhnut od bušenja i da pokriju taj njihov dovodni kabel sa kanalicom jer preružno izgleda znači 20cm kabla viri iz zida i ulazi u koso u kanalicu, mislim estetika im je 0. I da zatvore ove kanalice manje šta su na krajevima poluotvorene jer kao to nitko neće primjetit ipak je kraj kanalice. E pa ja sam primjetio i vidi svi ostali također.

Poruka je uređivana zadnji put ned 15.8.2021 9:10 (Thermal).
13 godina
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]

Nadam se da si poslao slike. Jer nekako sumnjam da će bez slika poslati nekoga na teren.

14 godina
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
Marko :D kaže...

Nadam se da si poslao slike. Jer nekako sumnjam da će bez slika poslati nekoga na teren.

 

Nisam ništa poslao čak ni broj ulaza i to namjerno.Nek šalju opet mail i pitaju koji je broj u pitanju da vidim baš da li će to napraviti ili ću opet dobit generički odgovor. Po tom ću znat da li im je doista stalo do tog šta su usrali ili mi se tek toliko ispričavaju sa tom generičkom isprikom.

15 godina
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
Radi tebe i tvojeg odugovlacenja drugi ljudi duze cekaju na odgovor, a i ti bi si skratio pol muke da sve napravis u jednom mailu, apsolutno ništa neces dobiti od toga što ti gledas šta ce napraviti...imaju tocno šprancu ako nešto fali to ce te zamoliti da i pošalješ, tipa dati svoje osobne podatke ime prezime, oib, zatim popratnu dokumentaciju, slike koje mogu pokrijepiti to o cem ti pricas...ovo da li im je stalo ili ne nema veze sa vezom... Inace radio sam kod sva tri operatera, i svi imaju za tehnicare koji nesto zajebu na terenu uputstva....tak da riješit ce ti se, ali ti sam sebi odugovlacis to riješenje
battletag:MasnaKrvavic#2275
14 godina
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
Thermal kaže...

Nisam ništa poslao čak ni broj ulaza i to namjerno.Nek šalju opet mail i pitaju koji je broj u pitanju da vidim baš da li će to napraviti ili ću opet dobit generički odgovor. Po tom ću znat da li im je doista stalo do tog šta su usrali ili mi se tek toliko ispričavaju sa tom generičkom isprikom.

 

 

Hahaha, kaj si dijete, kakvo je to ponašanje "je li njima stalo do mene plač plač". Koga bilo kita za tebe i tvoj broj ulaza? Imaš problem, šalji mail, slike i sve kaj ide.

16 godina
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
geek_boy kaže...
Kolko im dugo treba da promjene nat postavke na routeru? Jucer ujutro ih zval valda do kraja sljedeceg tjedna i naprave ...😡

 

Na koji broj si zval, koji je mail od podrške (rađe bi mail, smatram da podrška i prigovori od tele2 više nisu u funkciji)?

 

Na njihovoj stranici ne nalazim niš osim jednog 095 broja koji niti ne radi.

 

Također imam problem s nat type 3, prvi put u životu.

Isprobane sve metode za otvaranje portova, upnp on, resetovi i tvorničke postavke ali badava.

Zato mislim da je do njih.

Na type 3 se naime promjenilo nakon kaj sam za oluje imal cijelu noć ugašeni router - al nije to prvi put, takvih je situacija kroz godine bilo puno pa se niš nije mjenjalo, tj uredno je bil nat type 2.

11 godina na max adslu i 3 godine na pokućnom, sve je do nedavno radilo kak treba, ne znam zakaj se sad promjenilo ali gotovo sam siguran da je do njih.

15 godina
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
krenulo je natiranje za sve, tako da tko hoce treba se sam javiti sluzbi pa ce mu se dodijelit ip adresa
battletag:MasnaKrvavic#2275
13 godina
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
Thermal kaže...
Marko :D kaže...

Nadam se da si poslao slike. Jer nekako sumnjam da će bez slika poslati nekoga na teren.

 

Nisam ništa poslao čak ni broj ulaza i to namjerno.Nek šalju opet mail i pitaju koji je broj u pitanju da vidim baš da li će to napraviti ili ću opet dobit generički odgovor. Po tom ću znat da li im je doista stalo do tog šta su usrali ili mi se tek toliko ispričavaju sa tom generičkom isprikom.

Postoji još jedan način da provjerišda li im je stalo do tebe. Pošalješ sve potrebne podatke u mailu i vidiš hoće li problem biti riješen. Uostalom, radove izvode Telemachovi vanjski suradnici, ne Telemachovi ljudi.

dado16 kaže...
Radi tebe i tvojeg odugovlacenja drugi ljudi duze cekaju na odgovor, a i ti bi si skratio pol muke da sve napravis u jednom mailu, apsolutno ništa neces dobiti od toga što ti gledas šta ce napraviti...imaju tocno šprancu ako nešto fali to ce te zamoliti da i pošalješ, tipa dati svoje osobne podatke ime prezime, oib, zatim popratnu dokumentaciju, slike koje mogu pokrijepiti to o cem ti pricas...ovo da li im je stalo ili ne nema veze sa vezom... Inace radio sam kod sva tri operatera, i svi imaju za tehnicare koji nesto zajebu na terenu uputstva....tak da riješit ce ti se, ali ti sam sebi odugovlacis to riješenje

Mislim, žalio se toliko i toliko je vremena prošlo još nisam dobio odgovor. Ljudi jednostavno ne stignu odgovoriti na sve mailove, a sve zbog ovakvog načina komunikacije. Osobno bih sve takve mailove samo ignorirao jer dok netko odgovori na taj nepotpun mail, netko kome stvarno treba pomoć, mogao ju je dobiti.

 

Po onome što je napisao, nekako mi se čini da ga taj "nered" uopće ne dira nego da mailove piše tek tako da malo zaje*ava službu za korisnike.

dado16 kaže...
krenulo je natiranje za sve, tako da tko hoce treba se sam javiti sluzbi pa ce mu se dodijelit ip adresa

Meni stvarno nije jasno zašto naši operateri bježe od IPv6 kao vrag od tamjana. Infrastruktura je tu; onda, u čemu je problem?

Poruka je uređivana zadnji put ned 15.8.2021 13:03 (Marko :D).
14 godina
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
Poslo zahtjev preko facebook podrske i kasnije zval sluzbeni broj sluzbe za korisnike jucer mi rekli da bi trebalo navodno sutra me skinut s cgnata tj rok je 24-48 h a posto je to proslo ocekujem sutra na radni dan da se to rijesi posto je nedelja danas mada su mi rekli da tehnicka sluzba svaki dan dela ne znam cemu otezanje tolko
Samobor je lepa varoš
Poruka je uređivana zadnji put ned 15.8.2021 15:15 (geek_boy).
14 godina
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
dado16 kaže...
Radi tebe i tvojeg odugovlacenja drugi ljudi duze cekaju na odgovor, a i ti bi si skratio pol muke da sve napravis u jednom mailu, apsolutno ništa neces dobiti od toga što ti gledas šta ce napraviti...imaju tocno šprancu ako nešto fali to ce te zamoliti da i pošalješ, tipa dati svoje osobne podatke ime prezime, oib, zatim popratnu dokumentaciju, slike koje mogu pokrijepiti to o cem ti pricas...ovo da li im je stalo ili ne nema veze sa vezom... Inace radio sam kod sva tri operatera, i svi imaju za tehnicare koji nesto zajebu na terenu uputstva....tak da riješit ce ti se, ali ti sam sebi odugovlacis to riješenje

 

Da su fer i korektni šta nisu, odma bi me pitali za broj ulaza i podatke da im dam i nema problema dao bi im. Najmanje mi je u cilju da drugi duže čekaju na odgovor, a i sam čekam već 4 mjeseca pa sam i ja među tim kako ti kažeš "šta čekaju duže" tako da dođe mi baš na isto.

Poruka je uređivana zadnji put pet 20.8.2021 18:17 (Thermal).
15 godina
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
Thermal kaže...
dado16 kaže...
Radi tebe i tvojeg odugovlacenja drugi ljudi duze cekaju na odgovor, a i ti bi si skratio pol muke da sve napravis u jednom mailu, apsolutno ništa neces dobiti od toga što ti gledas šta ce napraviti...imaju tocno šprancu ako nešto fali to ce te zamoliti da i pošalješ, tipa dati svoje osobne podatke ime prezime, oib, zatim popratnu dokumentaciju, slike koje mogu pokrijepiti to o cem ti pricas...ovo da li im je stalo ili ne nema veze sa vezom... Inace radio sam kod sva tri operatera, i svi imaju za tehnicare koji nesto zajebu na terenu uputstva....tak da riješit ce ti se, ali ti sam sebi odugovlacis to riješenje

 

Da im je stalo do tog šta su usrali, odma bi me pitali za broj ulaza i podatke da im dam i nema problema dao bi im. Nije meni u cilju da drugi duže čekaju na odgovor, a i sam čekam već 4 mjeseca pa sam i ja među tim "šta čekaju" tako da isti drek.

 shvacas da su to vanjski suradnici...nemaju veze sa telemachom(ti koji su radili), a ako ce ovi iz službe izvlačit iz tebe šta se desilo i šta da pošalješ, onda ni ne zaslužuješ ništa

battletag:MasnaKrvavic#2275
Poruka je uređivana zadnji put pet 20.8.2021 18:17 (dado16).
14 godina
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
dado16 kaže...
Thermal kaže...
dado16 kaže...
Radi tebe i tvojeg odugovlacenja drugi ljudi duze cekaju na odgovor, a i ti bi si skratio pol muke da sve napravis u jednom mailu, apsolutno ništa neces dobiti od toga što ti gledas šta ce napraviti...imaju tocno šprancu ako nešto fali to ce te zamoliti da i pošalješ, tipa dati svoje osobne podatke ime prezime, oib, zatim popratnu dokumentaciju, slike koje mogu pokrijepiti to o cem ti pricas...ovo da li im je stalo ili ne nema veze sa vezom... Inace radio sam kod sva tri operatera, i svi imaju za tehnicare koji nesto zajebu na terenu uputstva....tak da riješit ce ti se, ali ti sam sebi odugovlacis to riješenje

 

Da im je stalo do tog šta su usrali, odma bi me pitali za broj ulaza i podatke da im dam i nema problema dao bi im. Nije meni u cilju da drugi duže čekaju na odgovor, a i sam čekam već 4 mjeseca pa sam i ja među tim "šta čekaju" tako da isti drek.

 shvacas da su to vanjski suradnici...nemaju veze sa telemachom

 

Oni kažu kao šta sam i napisao da su to sve njihovi radnici, tako su mi odgovorili preko maila. I meni se čini da su to vanjski, ali oni tvrde da su njihovi. Pa ako stoje već iza toga da su njihovi neka i poduzmu neke mjere.

Poruka je uređivana zadnji put pet 20.8.2021 18:17 (Thermal).
15 godina
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
Thermal kaže...
dado16 kaže...
Thermal kaže...
dado16 kaže...
Radi tebe i tvojeg odugovlacenja drugi ljudi duze cekaju na odgovor, a i ti bi si skratio pol muke da sve napravis u jednom mailu, apsolutno ništa neces dobiti od toga što ti gledas šta ce napraviti...imaju tocno šprancu ako nešto fali to ce te zamoliti da i pošalješ, tipa dati svoje osobne podatke ime prezime, oib, zatim popratnu dokumentaciju, slike koje mogu pokrijepiti to o cem ti pricas...ovo da li im je stalo ili ne nema veze sa vezom... Inace radio sam kod sva tri operatera, i svi imaju za tehnicare koji nesto zajebu na terenu uputstva....tak da riješit ce ti se, ali ti sam sebi odugovlacis to riješenje

 

Da im je stalo do tog šta su usrali, odma bi me pitali za broj ulaza i podatke da im dam i nema problema dao bi im. Nije meni u cilju da drugi duže čekaju na odgovor, a i sam čekam već 4 mjeseca pa sam i ja među tim "šta čekaju" tako da isti drek.

 shvacas da su to vanjski suradnici...nemaju veze sa telemachom

 

Oni kažu kao šta sam i napisao da su to sve njihovi radnici, tako su mi odgovorili preko maila. I meni se čini da su to vanjski, ali oni tvrde da su njihovi.

 ma vanjski suradnici....npr u slavoniji je firma optika d.o.o (tako nekako nemoj me hvatat za rijec)

battletag:MasnaKrvavic#2275
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice