Trebali bi savjet u vezi ovrhe, a ovo je odmah i upozorenje svim drugim korisnicima (i potencijalnim korisnicima) lopovskog TELE2 operatera. Nikad u zivotu nismo imali apsolutno nikakvih dugovanja ni ovrha, tako da nam je ovo neugodno iskustvo prilicno novo i totalni smo laici. Unaprijed se ispricavamo zbog duzeg teksta.
Ukratko, prica ide ovako.
1) Pocetkom godine uzeli smo kod TELE2 bezicni internet "bezbroj GB" po cijeni od 169kn/mj ali bez ugovora na 2 godine (ili koliko vec ide). Dakle, mozemo ga otkazati kad god zelimo i nismo "robovi". Kako je proslo nekoliko dana od 1. u mjesecu, kazu nam odmah da ce nam racun biti umanjen za tolko dana. I tako je i bilo, prvi racun je bio umanjen za cca tjedan dana.
2) Koji mjesec kasnije, bio je neki problem s mrezom kad im internet nije radio 2 dana te smo obavijesteni da ce nam racun biti umanjen za tolko dana. I tako je i opet bilo, racun je bio manji za 20kn.
3) Zatim se desilo da 2 racuna nismo platili (cca 300kn), zbog odsutnosti i nekih privremenih privatnih problema - sve u redu i potpuno priznajemo, nas krivnja - i onemogucen nam je internet (negdje sredinom 5. mjeseca) uz obavijest da ce nam biti opet ukljucen nakon placanja duga + da ce se naplatit 60kn za "ponovno ukljucenje usluge" (sto je totalno lopovski naplatit 60kn za 2 klika misem, al aj dobro).
Rekosmo, ma OK, ionako trenutno nismo doma i niko ga ne koristi, platit cemo tijekom 6. mjeseca to sitno dugovanje i ponovno ga ukljucit, a ovih 60kn "za ukljucenje" nek im bude taman tolko kolko ce nam biti manji racun za kraj 5. i pocetak 6. mjeseca zbog nekoristenja usluge (radi njihovog iskljucenja, jel).
4) Kad, dolazi pocetkom 6. mjeseca racun - ALI ZA PUNI prosli 5. mjesec od 169kn! Zovemo TELE2 i napominjemo da je doslo do greske, da su nam zaracunali puni 5. mjesec premda su nam ga iskljucili na 2/3 mjeseca, no oni govore da je to po njima OK (!?) i da se obratimo na email prigovori_web_hr@tele2.com . Javimo se i za par dana dolazi opet odgovor da je kao po njima sve OK i da moramo platiti puni mjesec bez obzira sto nam usluga nije bila dostupna jer oni kao imaju pravilo da se usluga naplacuje cak i ako povremeno nije dostupna zbog nedostatka signala i sl. Mi im odgovaramo da usluga nije bila dostupna zbog takvih nekih "visih" faktora vec jer su nam je ONI namjerno onemogucili, te da po njihovom primjeru od prije kad nismo imali uslugu i kad su umanjili racun da bi isto tako trebali napraviti i sad, no oni za par dana odgovaraju da ostaju i dalje pri svome.
Dapace, jos i gore - obavijestavaju nas da nam se "usluga" nastavlja I DALJE naplacivati u punoj cifri (!!!) premda su nam je iskljucili jos prosli mjesec. Mi jos vise sokirani na ovakav lopovluk, opet ulazemo prigovor i napominjemo da NISMO obveznici ugovora od 24 mjeseca, te da trazimo MOMENTALNI trajni prekid ikakve pretplate kod njih. Nakon nekoliko dana oni opet odgovaraju i kazu da nam je na nas zahtjev onda od 15.6. prekinut ugovor, te da ce nam poslati racun "samo" za pola 6. mjeseca, te ako se zelimo zalit, da im posaljemo novu zalbu.
Mi opet sokirani trazimo da odbace ikakve racune za 6. mjesec (i zadnji dio 5. mjeseca otkad nam je onemogucen internet) jer su nam UKINULI uslugu na svoju volju pa NEMA LOGIKE da im ista placamo, te predlazemo da platimo dugovanja za ona 2 mjeseca i nastavimo i dalje biti njihov korisnik. Na to oni odgovaraju da su njihova pravila takva, ali da ce proslijediti zalbu na daljnju obradu i javiti, a ako ne budemo zadovoljni, da se mozemo zaliti nekakvoj njihovoj udruzi za zastitu potrosaca u Slavoniji.
I tako doslo ljeto, od njih nikakvog odgovora (a i mi bez interneta). U 8. mjesecu smo ponovno poslali email, no bez ikakvog odgovora osim automatiziranog auto-replya.
5) E i sad ide novi sok.
Prije cca 2 tjedna (polovicom 9. mjeseca) stize nekakvo pismo da je NAS DUG od TELE2 otkupila firma EOS MATRIX i navodi se cifra od cca 500kn. Kad, danas mi roditelji (starije osobe koje se slabo kuze u bilo sta) javljaju da je u petak dosla opet obavijest od EOS MATRIX-a i nekakvog javnog biljeznika i odvjetnickog drustva da se treba platit tih 500 i nesto kuna u roku 8 dana, ali se spominje i nekakva cifra od 900kn.
I sad ja lud, zovem ja danas odvjetnicko drustvo, salju me na EOS MATRIX. Zovem njih, no od njih se ne moze izvuci nikakva informacija (obzirom da je TELE2 ugovor bio na stariju osobu koja je doma u drugom gradu), osim da se treba platit dug + troskovi (ne zele reci kolko tocno, ali samo vele da je ta niza cifra u roku od 8 dana). Zove ipak ta starija osoba (nevoljko), i kazu joj da se u roku 8 dana mora platiti ta "niza" cifra od 950kn!! Znaci, TELE2 je zaracunao cca mjesec dana visu cifru, a zatim dok smo mi cekali "rjesenje zalbe" prodao taj dug EOS MATRIX firmi koja je onda nabila skoro duplo svojih troskova, te jos tu cifru navodi kao "nizu" cifru, tj. ako se ne plati u roku od 8 dana, vjerojatno je misle jos nabiti (ne znam na sta tocno misle, ali valjda putem FINE).
Zovem ja TELE2 i gledaju u kompjuterima, no vele da NEMAJU APSOLUTNO IKAKVIH PODATAKA o dugovanju. Ja ih pitam jel mozemo platit taj dug direktno njima (neovisno o spornim dijelovima jer nam se to sve vec popelo na vrh glave), no prilicno nonsalantno iz korisnicke sluzbe odgovraju da oni nemaju vise nista sa tim i da moramo EOSu platiti i odkantaju me.
Sad nas zanima postoji li ikakva mogucnost da se zaobidje taj EOS MATRIX i dug plati direktno na TELE2 jer cijela ova situacija je totalno apsurdna - zbog spora od cca 100-150kn koliko nismo priznavali dug, te smo bili bez interneta cijelo ljeto, nabijeni su nam troskovi od jos cca 500kn!
Znaci, nije uopce sporno da smo duzni, niti je rijec o tome da ne zelimo (tj da nismo htjeli) platiti dug, vec je cisto bila rijec o tome da nismo htjeli platiti ono sto nam nisu pruzili tih mjesec dana, a pogotovo ne zelimo platiti ovakve dodatne lihvarske "troskove" kao sto ih nabija taj EOS MATRIX.