Postovanje,imam jedan problem,naime potpisao sam prije 2 dana ugovor kod tele2 za aktivaciju broja.No nisam zadovoljan kvalitetom usluge posto i nemam signala u mjestu prebivalista a financijski nemogu izdrzat uslugu koja nije stabilna uvijek.Koje su mi zakonske opcije vidljive sukladno zakonu o zastiti potrosaca. clanka 72.Htio bih ugovor raskinuti mailom te potvrdit telefonski ako nista onda faksirat.Zahvaljujem na pomoci,ovo je malo ozbiljnija situacija znaju oni ljudima stati na racun radi duga i od 2 kune.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Imaš li ikakvog signala od Tele2 2G, 3G, 4G? Ako ne, imaš li HT-ov signal 3G i 2G?
Ako nemaš Tele2 signala, a imaš HT-ov možeš se slobodno prebaciti na HT 3G ili 2G. Mobitel će ti to detektirati kao roaming, ali cijene poziva/paketi ostaju isti kao da si na Tele2 signalu. To se zove nacionalni roaming.
Ako nemaš ni Tele2 ni HT signal, kontaktiraj službu za korisnike i objasni im situaciju.