Ferrari će do kraja sezone možda imati 1 ili 2 pobjede. A niti jedna od te dvije neće biti 1-2.
Kutak za ljubitelje Formule 1
- poruka: 28.962
- |
- čitano: 3.243.255
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Hmmm, ne razumijem komentar. Zašto se ne bi kukalo oko nečeg potpuno pogrešnog? Ja nisam navijač, ali zašto ne kukati oko totalno pogrešnih odluka koje se, što je najgore, opetovano ponavljaju? Te odluke nas lišavaju uzbudljivijih utrka pa zbog toga imamo ovu Maxovu laganicu do druge titule.
Hmmm, ne razumijem komentar.
Zato što kukanje neće ništa promjeniti i nema nikakvoga smisla iz utrke u utrku ponavaljati jedne te iste stvari koje su već svima poznate. U ovoj temi postoji samo Ferrari i već idete na živce s time.
Tom logikom ajmo ne komentirat ništa i gasi temu.
Tom logikom ajmo ne komentirat ništa i gasi temu.
Tema je F1, opet ponavljam, samo Ferrari nije F1, tu su vrhunski Red Bull, Mercedes, vrhunski vozači kao Alosno, Sainz npr.
Trkeljate jedno te isto iz tjedna u tjedan, kao da F1 vozi samo Ferrari.
Hmmm, ne razumijem komentar.
Zato što kukanje neće ništa promjeniti i nema nikakvoga smisla iz utrke u utrku ponavaljati jedne te iste stvari koje su već svima poznate. U ovoj temi postoji samo Ferrari i već idete na živce s time.
Ustvari nebitno. Ovaj tvoj komentar na ovu temu je nebitan. Idemo dalje... s kukanjem.
Ustvari nebitno. Ovaj tvoj komentar na ovu temu je nebitan. Idemo dalje... s kukanjem.
Danas je utrku vozio i Fernando Alosno kojega su zaje... po ne znam koji put, danas je utrku vozio i Daniel Ricciardo, danas je utrku vozio i Carlos Sainz koji je odradio dobar posao sa strategijom, ali čak ni sa crvenim gumama je Kajzer no 2 prošao pokraj njega kao ništa, sjajno pretjecanje Leclerca pored Russela na početku, toliko je tema ljudi i djeco, a vi se natjeravate oko jednog te istoga.
Pa ferrari je sjebo svoju utrku i time je učinio zanimljivom.
I nemojmo se zavaravat, ferrari je povijesno i trenutno najpopularnija momčad.
Isto tako da netko drugi od vodećih radi te iste greške ja osobno bi i tad komentirao njihovu nesposobnost.
Tako da ponavljam, ne kužim što te smeta u komentiranju.
Nije plakanje nego iznošenje činjenica.
A i kad ti je Sainz vrhunski vozač, sve je rečeno.
Pa šta ovo ovaj jebeni Ferrari radi?!
Samo nebo zna, a za nas navijače Ferrarija to je još jača motivacija da svoje nerve sačuvamo i da pokažemo kliko smo odani timu.
Skuckali su konačno bolid sada moraju znati da trebaju skuckati i strategiju.
Tema je F1, opet ponavljam, samo Ferrari nije F1, tu su vrhunski Red Bull, Mercedes, vrhunski vozači kao Alosno, Sainz npr.
Trkeljate jedno te isto iz tjedna u tjedan, kao da F1 vozi samo Ferrari.
Slažem se sa tobom ali imaj na umu da je Ferrari sinonim kako za Formulu 1 tako i za kompletnu auto industriju. I sam tim ima više navijača u cijelom timu nego iti jedan klub ili reprezentacija u bilo kojem sportu.
Red Bull je jedno vrijeme učinio tako dosadnih par sezona da ga nisam volio jer mi je smetalo da jedan proizviđač energetski pića mete pod sa čuvenim proizvođačima automobila.
A evo sada F1 iz utrke u utrku (ne iz sezone u sezonu) postaje toliko popularna da svi žele (za sada se najavio Audi i Porsche) u F1. A i broj utrka se povećava da se i sami vozači žale da je previše. Bilo je planirano 23 a zbog Sočija (koja je fantastična staza) spalo je na 22.
I opet se sve vrti oko Ferrarija.. da li je neki tim bolji od njega ili nije.
Kapžo što to u Drive to Survive počinje jedna epizoda ovako: "Otpišete li Ferrari kao tim - vjerojatno se uopšte ne razumijete u Formulu 1 ili još vjerojatno ne znate o kakvom sportu pričate".
Ali da su nova pravila učina da se ima više jednakosti u sportu - definitivno jesu.
Ko ti brani pricat o bilo kojem vozacu ili timu!!
Tema je F1, opet ponavljam, samo Ferrari nije F1, tu su vrhunski Red Bull, Mercedes, vrhunski vozači kao Alosno, Sainz npr.
Trkeljate jedno te isto iz tjedna u tjedan, kao da F1 vozi samo Ferrari.
Slažem se sa tobom ali imaj na umu da je Ferrari sinonim kako za Formulu 1 tako i za kompletnu auto industriju. I sam tim ima više navijača u cijelom timu nego iti jedan klub ili reprezentacija u bilo kojem sportu.
Red Bull je jedno vrijeme učinio tako dosadnih par sezona da ga nisam volio jer mi je smetalo da jedan proizviđač energetski pića mete pod sa čuvenim proizvođačima automobila.
A evo sada F1 iz utrke u utrku (ne iz sezone u sezonu) postaje toliko popularna da svi žele (za sada se najavio Audi i Porsche) u F1. A i broj utrka se povećava da se i sami vozači žale da je previše. Bilo je planirano 23 a zbog Sočija (koja je fantastična staza) spalo je na 22.
I opet se sve vrti oko Ferrarija.. da li je neki tim bolji od njega ili nije.
Kapžo što to u Drive to Survive počinje jedna epizoda ovako: "Otpišete li Ferrari kao tim - vjerojatno se uopšte ne razumijete u Formulu 1 ili još vjerojatno ne znate o kakvom sportu pričate".
Ali da su nova pravila učina da se ima više jednakosti u sportu - definitivno jesu.
Ferrari je možda sinonim za F1, ali za auto industriju sigurno nije.
To što je proizvođač energetskih pića bio bolji od čuvenih proizvođača automobila treba da bude plus, a ne minus za F1. Kamo sreće da još uvijek jednaku šansu imaju i manji timovi koji nisu vezani za auto industriju.
Nekada smo imali jake nezavisne timove poput Williamsa ili Mclarena (koji je tek kasnije počeo sa proizvodnjom automobila) za koje se moglo prije svake sezone očekivati da mogu osvojiti titulu, a bilo je tu i nekoliko manjih timova koji su je osvajali jednom ili dva puta.
Činjenica je da trka ima debelo previše zbog pohlepe za novcem, a Soči je ispodprosječna staza.
Drive to Survive je pretenciozno sranje kojem je jedini cilj uvesti što više drame i tamo gdje je nema. ko je imalo ispratio išta od sezona koje su oni pokrili zna da je ono toliko naduvano i nerealno da je čak i smiješno...
Svaka veća promjena pravila malo promiješa karte u prvoj sezoni, ali su stvari već polako došle na svoje mjesto i opet imamo tri tima koji su daleko ispred drugih, a sledeće sezone će to biti još izraženije.
I nemojmo se zavaravat, ferrari je povijesno i trenutno najpopularnija momčad.
Nisam siguran po kojem kriteriju tvrdiš, no ako gledamo followere na društvenim mrežama, i Merc i RB su ispred Ferrarija, a McLaren mu je jako blizu.
Ne mogu pronaći podatke o dobiti od fan shopova, no u zadnjim sezonama jedino RB i Merc su imali opipljivu dobit po sezoni, dok su ostali bili sretni ako su break-even dosegnuli.
Ferrari još od Vetella je meme generator i to nažalost podosta utječe i na privlačenje fanova na globalnoj razini.
I to govorim kao Ferrari fan još od Schumaher/Todt ere.
Piknuo si me u dušu @Widowmaker
O tome već dosta dugo razmišljam i mislim da je projekt u kakav je recimo James Hunt uletio s Heskethom nemoguć. Valjda je moguće nagovoriti Renault (jedina opcija valjda u ovom trenu) da ti da motor, možda možeš rentati neki zračni tunel, čak možeš i kupiti neke dijelove od timova, no opet moraš biti kralj da dovedeš recimo proizvođača energetskih pića da stane s stotinama milijuna $ iza tebe i nekako privući najbolje ljude. Hesketh je živio u drugom svijetu, moglo se staviti F1 na prikolicu i voziti po Europi. Mogao si doći sa jednim kamionom punih dijelova i skoro svaki mehaničar je bio "dobar". Pa još u 90-tima je bilo dosta "old school" projekata koji su bili nevjerojatni. McLaren F1 u GT1 klasi, Alfa Romeo u DTM-u. WRC...
Da li danas možeš ostvariti uspjeh bez privlačenja tih 10-20 važnih i dokazano najboljih ljudi u F1? Pa makar imao i milijarde.
I moj komentar o utrci. Među najboljim utrkama u Mađarskoj ikad. Obično mrzim tu stazu, ali valjda novi bolidi ipak rade razliku.
Svaka veća promjena pravila malo promiješa karte u prvoj sezoni, ali su stvari već polako došle na svoje mjesto i opet imamo tri tima koji su daleko ispred drugih, a sledeće sezone će to biti još izraženije.
Bolje tri nego jedan.
Ko ti brani pricat o bilo kojem vozacu ili timu!!
O sjajnim momčadima i vozačima kao Mercedes AMG, Red Bull Racing, o Fernandu Alonsu npr.
O napetosti do samoga kraja kad je šest vozača bilo u borbi za pobjedu što nije bilo možda i nikada do sada, o različitim strategijama između tih šest vodećih vozača.
ps. jedno je priča, drugo je ovo vaše što bi već lagano mogao biti i SPAM.
slažem se, nije bilo nikad u borbi 6 vozača.
Mogu se sjetiti eventualno 2007 sezona kada je bilo teoretski 4 vozačau igri.
evo da se i ja upišem..
BREAKING: Fernando Alonso signs to Aston Martin for 2023 on multi-year contract | Formula 1®
F1 pratim odavno..preko 20 godina.
Team: Renault (sada Alpine) bez obzira tko vozi..
Alonso od sljedeće sezone u Aston Martinu. Link na vijest
Po meni je on odličan vozač bez obzira što ga ne simpatiziram ali ne znam koliko je to dobar potez Astona, pogotovo ovaj multi-year dio. Vjerujem da ćemo uskoro saznati koji detalj iz ugovora, baš me zanima koliko je Lawrence Stroll odlučio izdvojiti za Alonsa.
EDIT: Kolega Goofy me pretekao (uz pomoć DRS-a )
ne kuzim ovo, na plazi i gleda f1...ili jedno ili drugo...mogu mislit kako je drustvu bilo s nekime tko je zatuvljen u ekran...
ali ima sve vise i vise takvih danas jbg
Tom logikom ajmo ne komentirat ništa i gasi temu.
Tema je F1, opet ponavljam, samo Ferrari nije F1, tu su vrhunski Red Bull, Mercedes, vrhunski vozači kao Alosno, Sainz npr.
Trkeljate jedno te isto iz tjedna u tjedan, kao da F1 vozi samo Ferrari.
Možeš voljeti Ferrari ili ne, ali Ferrari je F1 i da sutra odu s začudio bi se koliko bi gledanost pala.
Upravo to ti je dokaz , nije važno koliko su dobri ili loši uvijek se priča najviše o njima, Mercedes je osvojio 7 titula za redom ali i dalje se više priča of Ferrariu nego o Mercedesu i 7 titula.
Ne voli se tolko Ferrari kolko se voli F1. To ti je ko da kazes da nece vise nitko gledati nogomet ako Barcelona ili Real propadne.
Ja se iskreno nadam da ce Ferrari najuriti sve u odjelu strategije jer bi dijete od 10 godina napravilo bolju strategiju. Unistili su idioti Alonsa, unistili su Vettela a sad ce i Leclerc-a.
Razlog zbog kojeg nitko ne spomene Mercedes je taj jer su se po njima krojila pravila od 2014 do 2021 i imali su tolko jak bolid da im niko nije mogao prismrditi i sezone su bile dosadno do bola. Odavno je FIA morala promjeniti pravila, kako su shebali ferrari 2004, Redbull 2014 tako su i Mercedes morali shebati barem 2017 sa novim pravilima, ali bio je tranzit na novog vlasnika a i britanac je odnosio WDC svake godine, zasto bi ga prekidali (Bernijevo maslo).
Sto se tice Alonsa on je odlican vozac, bolji od placljivka jedino sto nema srece u F1. Uvijek mu je falilo par bodova za dodatne titule.
Ovaj Aston Martin je isto smijesan. Tolko love i ljudi ulozeno a nema ih nigdje. Pa Haas je bolji od njih.
S obzirom da je pauza, gledao sam malo gdje su bili timovi vs prošle godine.
Prema rezultatima iz 2021.
Mercedes -12%
Red Bull +30%
Ferrari +84%
McLaren -44%
Alpine +10%
AlphaTauri -68%
Aston Martin -62%
Williams-85%
Alfa Romeo +1600%
Haas u 2021. nije osvojio ni bod pa je ova godina za njih "ko kuća".
Iz nekog razloga Williams mi je u glavi ostao razočarenje odmah na prvoj utrci, pa na žalost ne gledam da je toliko grozan. Alpha Tauri mi je veći šok s obzirom da je Honda toliko dobra. McLaren je nestao nakon Imole prošle godine, pa su mi oni možda i drugo najveće razočarenje. Ferrari 3. samo zbog najvećeg broja DNFa od svih. I "Goran Ivanišević sindroma".
Red Bull ispada da je bolji koliko mu je Ferrari dopustio i da je Ferrari imao jednak broj DNFa kao i Red Bull sigurno bi nadoknadili tih timskih 97 bodova razlike.
Za neke ne fun fact, ali ja volim takve stvari Ferrari je s +49 završio na -97 u 10 utrka. -146 bodova!!!
Ovih Mclarenovih -44% je najviše zbog Ferrarijevih +84% jer su prošle godine pogotovo u prvom dijelu sezone bili ispred ili tu negdje oko Ferrarija, a ove sezone je Ferrari daleko ispred i mogli su se ravnopravno boriti za titulu da nisu bolidi (pun intended).
Mogao sam nekako preboliti odlazak Schumachera 2006te godine, ali da ode Ferrari iz F1... To bi bio kraj gledanja utrka nakon 25 godina ovisnosti.
Dodatak: nakon Schumachera više ne mogu navijati za vozače. Volim Ferrari, ali niti jedan vozač nakon Michaela nije veći od života.
Tko je po vama najbolji mladi vozač u današnjoj F1? Ne glasati za koga navijate nego tko ima najviše talenta i slično.
5 | Leclerc |
---|---|
0 | Sainz |
29 | Verstapen |
5 | Norris |
7 | Russell |
1 | Zhou |
1 | Schumacher M. |
0 | Albon |
1 | Tsunoda |
2 | Stroll |
Tko je po vama najbolji mladi vozač u današnjoj F1? Ne glasati za koga navijate nego tko ima najviše talenta i slično.
Gdje ti je Gasli?
Piastri odbio Alpine.
Weber ga gura u McLaren za 2023., izgleda da će McLaren keširati odlazak Daniela.