Kutak za ljubitelje Formule 1
- poruka: 28.945
- |
- čitano: 3.202.088
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Sve je za ljude, osim navijati za Hamiltona.
Ono kad pokušaš ispasti duhovit, a ispadneš patetični jadnik kao mnogo puta do sad
Čak niti zagriženi navijači Hamiltona nemaju toliku fiksaciju na njegov lik i djelo kao prosječan balkanski hejter.
Sve je za ljude, osim navijati za Hamiltona.
Kolega ne obazirite se na neke, samo nastavite tako.
Napokon je došlo i njegovo vrijeme za odmor.
Ma kako će u mirovinu kad kolega deepshitcro ima provjerene informacije iz lokalne birtije da Hamilton ide u Ferrari.
Ma ni mirovina, ni ferrari. Provjerene informacije od 1.4. kažu da ide u red bull.
https://carbuzz.com/news/lewis-hamilton-to-quit-mercedes-for-better-team-after-2022
Monaco upitan za budućnost.
Preuska, plaćaju najmanje od svih staza i prestige nije više kao što je bio. Kažu da Singapur, Las Vegas & co. u današnje vrijeme donose jednaki prestige.
Izgleda da će podijeliti staze na A i B rang i da će B rang održavati utrke svaku drugu godinu.
Još nisam siguran kaj mislim o tome. Vrijeme me gazi i valjda kad smo se oprostili od NA ICE motora, FIA mijenja sve postojeće tradicije. Sad sam mišljenja da je i 140mil $ budget cap blesav (u slučaju totalne štete ili da ne mogu dostići minimalnu težinu jer se ne mogu koristiti skuplji materijali). Ne blesav, možda samo prenizak.
Monaco upitan za budućnost.
Preuska, plaćaju najmanje od svih staza i prestige nije više kao što je bio. Kažu da Singapur, Las Vegas & co. u današnje vrijeme donose jednaki prestige.
Izgleda da će podijeliti staze na A i B rang i da će B rang održavati utrke svaku drugu godinu.
Još nisam siguran kaj mislim o tome. Vrijeme me gazi i valjda kad smo se oprostili od NA ICE motora, FIA mijenja sve postojeće tradicije. Sad sam mišljenja da je i 140mil $ budget cap blesav (u slučaju totalne štete ili da ne mogu dostići minimalnu težinu jer se ne mogu koristiti skuplji materijali). Ne blesav, možda samo prenizak.
Oduvijek se formula vrtila oko novaca, ali valjda danas, kako ga je sve manje i teže je dostupan se služe svim i svačim ne bi li ga nasmagali što više.
Tako neke od kultnih utrka i staza ustupaju mjesto amerikanizaciji, a taj trend prati i ranije uvedena islamizacija formule (jasno, ne mislim to u negativnom kontekstu).
Svijet se mijenja, tako i formula.
Kad vidim layout (koji se nadam da će bar malo prilagoditi, u što sumnjam) za Las Vegas dođe mi da plačem.
Ali što je tu je.
Pratim F1 vec 30 godina, prvi put cujem za tako nesto.
Pratim F1 vec 30 godina, prvi put cujem za tako nesto.
I ja isto...
UAE utrke i tako to.
Ja bih prije rekao wokeizacija + more moneytizacija.
Žele obojaniju formulu i više novaca uz to. Problem je što su većina novih staza teško smeće. Od klasičnih staza jedino je Monaco loš, sve ostalo ima smisla. Staze sezone 2001. su bile dobre i taman trka po mjeri čovjeka. Problem je što sve te loše staze bliskog istoka i azije imaju novaca, a isto je i sa Amerikancima. Legendarne staze kao Monza ili SPA kubure s budžetom.
ja neznam sta je vama lose u monacu...
ja neznam sta je vama lose u monacu...
Apsolutno sve.
Monaco upitan za budućnost.
Preuska, plaćaju najmanje od svih staza i prestige nije više kao što je bio. Kažu da Singapur, Las Vegas & co. u današnje vrijeme donose jednaki prestige.
Izgleda da će podijeliti staze na A i B rang i da će B rang održavati utrke svaku drugu godinu.
Još nisam siguran kaj mislim o tome. Vrijeme me gazi i valjda kad smo se oprostili od NA ICE motora, FIA mijenja sve postojeće tradicije. Sad sam mišljenja da je i 140mil $ budget cap blesav (u slučaju totalne štete ili da ne mogu dostići minimalnu težinu jer se ne mogu koristiti skuplji materijali). Ne blesav, možda samo prenizak.
Oduvijek se formula vrtila oko novaca, ali valjda danas, kako ga je sve manje i teže je dostupan se služe svim i svačim ne bi li ga nasmagali što više.
Tako neke od kultnih utrka i staza ustupaju mjesto amerikanizaciji, a taj trend prati i ranije uvedena islamizacija formule (jasno, ne mislim to u negativnom kontekstu).
Svijet se mijenja, tako i formula.
Kad vidim layout (koji se nadam da će bar malo prilagoditi, u što sumnjam) za Las Vegas dođe mi da plačem.
Ali što je tu je.
Baš suprotno, sve ga je više (u svakom mogućem kontekstu, i količinski, i vrijednosno, kao i dugova), i sve je lakše dostupan...baš zato i mogu birati staze, jer ima onih koji će platiti više, baš zato i mogu povećavati broj staza, jer tih koji će platiti više ima više nego prije....
UAE utrke i tako to.
Jasno je meni sto je on mislio reci, no termin "islamizacija" znaci nesto drugo i potpuno je pogresan u kontekstu sto se u islamskim zemljama vozi formula, igra nogomet, rukomet, vozi rally...
Vozi se tamo gdje se vozi iskljucivo zbog novca. Vjera nema apsolutno nikakve veze s tim.
ja neznam sta je vama lose u monacu...
Apsolutno sve.
Monaco je legendarna staza na kojoj cesto gledamo procesne utrke (cast iznimkama). No bez obzira na to, volio bi da se i dalje vozi bas zato sto je legendarna. Izabacivanje Monaca mi je u rangu izbacivanja Finske iz WRCa.
Obozavam stare legendarne staze - Spa, Imola, Interlagos, Silverstone, RB ring su samo neke od njih. Po meni za njih uvijek treba biti mjesta, a ove staze kao npr. Jeddah i Baku neka se mijenjaju. Dapace, cak bi bilo zanimljivije da je pola utrka uvijek fiksno, a da se ostale mijenjaju svake druge godine.
No bojim se da ce novac ipak imati glavnu rijec, a ne fanovi.
Pratim F1 vec 30 godina, prvi put cujem za tako nesto.
Vjerovatno misli na dodavanje staza koje se nalaze u većinski muslimanskim zemljama...ne znam zasto po religiji kategorizira nacije al ajd..
Mogao je reći i OIL staze. Dođe na isto. Problem je što mene kao gledatelja boli dio tijela koliko će im dati Velika nagrada Lawrenca od Arabije ili pak američki Vegas.
Mene više boli što su oni spremni zbog manje zarade obrisati staze kao SPA. To je svetogrđe. Treba imati 5-6 bazičnih staza na kojima zarada FIAe neće biti bitna već koje su srž Formule 1.
Velika nagrada Arrakisa i Tattooinea nikada neće biti Formula 1. Amerikanci nikada neće voliti Formulu 1 kao mi Europljani tamo imati 3 utrke je samo zbog novaca, gledatelji će pasti prvom lošom sezonom Drive to survivea.
Klasične Euro staze trebaju biti nedodirljive, tu i tamo se ubace svjetske staze kao Suzuka ili Interlagos, ali veoma sporadično i precizno. Ne trebaju nam slučajne staze.
Pratim F1 vec 30 godina, prvi put cujem za tako nesto.
Shvatili ste što sam htio reći.
Isprike svima što su kontekst pogrešno protumačili te se na taj način osjećali povređeno ili u najmanju ruku zgroženo.
Zaista nisam imao za cilj, ni u kom smislu uputiti riječi mržnje muslimanskoj braći.
No bojim se da ce novac ipak imati glavnu rijec, a ne fanovi.
Definicija fanova za nas i za FIA je drukčija.
Fan = čovjek koji troši novac na merchandise, putuje na utrke... I nije nužno upoznat s poviješću, niti dijeli mišljenje o V8/V12 motorima, niti ih briga dok se može dobiti dobar access u lounge u paddocku pa družiti sa Tom Cruisom, Gordonom Ramseyem itd. Možda dobije i kakvu prednost kad kupuje idući AM, Ferrari ili McLaren.
A mi? Nakon 30 godina možemo reći da velika većina HR fanova konačno prati F1 na legalan način. U Bistri i dalje stoji volja, ali nema mogućnosti ni da izgradimo novu stazu koja bi pokraj Zagreba bila daleko privlačnija (infrastrukturno) nego Grobnik.
KSA nije nešto, ali je spasila F1 2020. zajedno sa ostalim državama koje su prihvatile organizaciju u kakvim takvim uvjetima.
Mislim da se jednostavno moramo prilagoditi promjenama inače ako novac otiđe (kao što je bio "potres" nakon izlaska divnih duhanskih sponzora), možemo vrlo brzo doći na nivo umjetničkog klizanja.
E i još uvijek ne mogu naći što vozi Martin Kodrić ove godine. 2 seas motorsport je prijavio auto na British GT, ali bez njega. Netko zna nešto?
Malo ste se i vi nepošteni prema tome što F1 zapravo jest. TO je vrh motosporta, i kao takav, treba se voziti na najekskluzinvnijim lokacijama. Tako je bilo i u prošlosti, tako je i sad, tako će biti i u budučnosti.
Pa šta je Montecarlo nego nakupina bogatuša, koji su spremni zatvoriti cijeli grad (državu!!!) da se odvozi utrka. Stvar je u tome da se sad tamo toliko dugo, pa nikome ne smeta.
Što se tiče "legendarnih" staza, problem je infrastruktura. Zna se koja se pravila moraju poštivati, i zna se tko ima uvjete za to tko ne. I ja bi radije da se vozi na nekim starim stazama, ali organizacija nečega takvog na tim lokacijama je kaos.
Tko god je bio i na jednoj utrci zna o čemu pričam. Ne kažem da sad treba sve utrke maknuti i staviti sve nove, ali neke stvari se moraju poštivati. Ako bolnica s svim potrebnim nije dovoljno blizu, jebeš utrku ako netko zbog nje mora umrijeti. Tu ne gledam samo vozače, nego i sudce, pomočnike oko staze, pa i same gledatelje.
Pa ni jedan SPA ove godine neće biti isti. Promjenili su mu glavni zavoj, pitanje je kako će to izgledati ove godine.
Što se tiče Bistre, tu se znalo što je problem od početka. Par heroja koji su kupili zemlju za kikiriki, i onda bi sad zgrnuli milione. Zapravo mi je i drago zbog takvih da je projekt stao, nego da je prošla njihova ucjena...
Slažem se. Mislim da F1 mora otići dalje od festivalskog feelinga (za te novce) i nikome nije u interesu biti u dugoj koloni za uneređeni poljski wc, bolne noge dok se prošećeš od parkinga u pripi...ni do staze, da moraš slušati i/ili gledati na mobitelu da dobiješ bolju informaciju koji vrag se dešava. I tu Monaco je gotovo sigurno problem za malo veće mase ljudi. Vjerojatno su naši "stari" tako reagirali kad su staze kao Nurburgring otišle u F1 povijest.
No to je i ono što je nama teže shvatiti. Ljudi s milijardama će doći u Monaco, ali im je i lakše u Singapur, Bahrain, Las Vegas + dobiješ veću popularnost i novac od mase. Današnji bogati influenceri, ili općenito mladi, ne šljive Monaco 5%.
Melbourne ima 4 DRS zone! Bog te dragi, pa voze skoro cijelu rundu s otvorenim DRS-om.
Ako DRS umanjuje porpoising, hoće li AM i Mercedes napraviti veliki korak napred?
Neće jer su prespori da budu nekom sekundu na repu da upale DRS
Melbourne ima 4 DRS zone! Bog te dragi, pa voze skoro cijelu rundu s otvorenim DRS-om.
Ako DRS umanjuje porpoising, hoće li AM i Mercedes napraviti veliki korak napred?
4 DRS zone s dvije Detection zone.
koji će to kaotični clustefuck biti, živo me zanima.
u prvoj zoni će pretjecati, u drugoj ostvarivati još veći gap.
Neće jer su prespori da budu nekom sekundu na repu da upale DRS
It might hurt someone, badly.
Neće jer su prespori da budu nekom sekundu na repu da upale DRS
Fanovi na aparatima.
Hahaha, pa da. Ja sam se šalio malo, nek se ne pale previše.
Hahaha, pa da. Ja sam se šalio malo, nek se ne pale previše.
Dobit će DRS of Ferrarija i Red Bulla kad ih budu obilazili za cijeli krug.
Sredina će biti opaka u Australiji.
RB i neki imaju jako plitka prednja krila. Veća brzina, ali podupravljanje. Gledajući snimke RB se zaleti većom brzinom i kasnim kočenjem, Ferrari bržim izlaskom. McLaren vs RB/Ferrari ko da ima 10-20% veće prednje krilo.
Ferrari skače ko blesav. Gotovo kao prvi dan. RB ništa. Charles je najbrži, ali Sainz bi sutra mogao biti brži.
Nadam se da je RB nešto testirao s Perezom, jer nije pokazao ništa.
Mercedes malo popravio poskakivanje.
Alpine izgleda dobro. Mogli bi biti #3.
Aston Martin mijenja motor Vettelu. Nije ni vozio FP2.
Medium gume se ljušte. Mislim da će se ići na Soft i na Hard.
Treba se dići sutra u 05:00 i vidjeti kome su ova vremena bila plafon. Dosta ih je popratilo FP1 vs FP2 sa ~sekundom boljim vremenima.
Obzirom ja osobno nemam na MAX TV pojma gdje se "može" gledati F1, ima li itko pojma gdje se može i na kojem kanalu gledati utrka?!