Kutak za ljubitelje Formule 1
- poruka: 28.962
- |
- čitano: 3.241.562
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Poruka mora sadržavati tekst!
Gledaju predstavljanje SF1000.
Mislim da većina zaljubljenika u F1 bi htjela drugačije boje, ali teško da će Mercedes,Ferrari i RedBull drastično mijenjati livery.
Mislim da većina zaljubljenika u F1 bi htjela drugačije boje, ali teško da će Mercedes,Ferrari i RedBull drastično mijenjati livery.
Ja sam za to da SF1000 bude skroz crven bez reklama, al teško izvedivo.
Da bar imaju vise mašte oko tih liverija mogli bi bolidi izgleda jebeno a ne svake godine isti rac
Moćno izgleda, bez obzira što je sličan onom prošlogodišnjem koji je također bio moćan!
Jel to dio podnice neka metallic/gloss crna ?
Izgleda mocno i zadnja strana bolida izgleda bas nekak tight kak bi se reklo nadamo se boljoj sezoni od prosle.
hahahahahahahahahah jel bi piškio ili kakio? Kod mercedesa ti se ne svidja konstantnost liveryja, ali zato kod ferrarija da
Da bar imaju vise mašte oko tih liverija mogli bi bolidi izgleda jebeno a ne svake godine isti rac
Moćno izgleda, bez obzira što je sličan onom prošlogodišnjem koji je također bio moćan!
Jel to dio podnice neka metallic/gloss crna ?
Izgleda mocno i zadnja strana bolida izgleda bas nekak tight kak bi se reklo nadamo se boljoj sezoni od prosle.
hahahahahahahahahah jel bi piškio ili kakio? Kod mercedesa ti se ne svidja konstantnost liveryja, ali zato kod ferrarija da
Cinjenica je da bude Ferrari uvijek crveni inace bi si talijani zile odrezali oni su sigurno zadnjih od kojih bi mogli ocekivati neke divlje liverije, cista logika.
25% popust ako se netko misli subskrajbat na F1TV - EARLYBIRD25
25% popust ako se netko misli subskrajbat na F1TV - EARLYBIRD25
Opet bude sranja sa njima. Kad ti najviše treba ne radi.
Opet bude sranja sa njima. Kad ti najviše treba ne radi.
Zato je maxtv backup 😁
Opet bude sranja sa njima. Kad ti najviše treba ne radi.
Zato je maxtv backup 😁
Super kad imaš. Ja budem gledao na Sky DE.
Zanimljiva Mercedesova inovacija VIDEO. Mijenjanje toe in i out pomoću povlačenja volana. Nazvali su to DAS i kažu da ne brinu o legalnosti sustava zbog ova dva pravila.
10.2.2 Any powered device which is capable of altering the configuration or affecting the performance of any part of any suspension system is forbidden.
10.2.3 No adjustment may be made to any suspension system while the car is in motion
Po meni je sustav legalan jer je po izgledu je čista mehanika , a i mjenja upravljanje ( pravila pod 10.4), a ne ovjes (10.2) .
Izjava Andy Green-a- Racing Point: “U pravilniku piše da vozač volanom smije mijenjati poziciju prednjih točkova—kako i u kojem pravcu, to nije tačno naznačeno”
Djeluje zanimljivo iako nisam fan Mercedesa super mi je vidjeti inovacije u F1 i to je ono kaj bi trebal ovaj sport predstavljati ali s druge strane mi se cini da bude Mercedes pregazil sve ove godine jos vise lakoce nego inace.
Vidim po internetu dosta kukanja oko Mercedesovoga aktivnoga ovjesa, najviše od Ferrari fanova,
osobno navijam za Ferrari otkad gledam F1 tamo iz doba čovjeka čiju sliku imam na profilu i mogu reći
da Mercedesu skidam kapu, a Ferrariju ili bilo kojoj drugoj ekipi nitko drugi nije kriv što se oni nisu toga sjetili.
Realno je da Mercedes za sada ima nešto što drugi nemaju, to nešto ne mora značiti odmah da će opet pomesti
konkurenciju (Ferrari) koja isto ima zanimljivih riješenja, Ferrari sada mora spustiti glavu i gledati sebe te
ovo čim prije primjeniti na svom bolidu, još ima vremena da se ovo razvije već za prvu utrku, ipak Ferrari
je momčad koja ima ogromne resurse i ovako nešto im neće biti problem siguran sam.
Vidim po internetu dosta kukanja oko Mercedesovoga aktivnoga ovjesa, najviše od Ferrari fanova,
osobno navijam za Ferrari otkad gledam F1 tamo iz doba čovjeka čiju sliku imam na profilu i mogu reći
da Mercedesu skidam kapu, a Ferrariju ili bilo kojoj drugoj ekipi nitko drugi nije kriv što se oni nisu toga sjetili.
Realno je da Mercedes za sada ima nešto što drugi nemaju, to nešto ne mora značiti odmah da će opet pomesti
konkurenciju (Ferrari) koja isto ima zanimljivih riješenja, Ferrari sada mora spustiti glavu i gledati sebe te
ovo čim prije primjeniti na svom bolidu, još ima vremena da se ovo razvije već za prvu utrku, ipak Ferrari
je momčad koja ima ogromne resurse i ovako nešto im neće biti problem siguran sam.
kaze jedan strucnjak mozda cak i taj green da ce cak RBRu i ferrariju trebat najmanje pola godine da razviju takav sustav
kaze jedan strucnjak mozda cak i taj green da ce cak RBRu i ferrariju trebat najmanje pola godine da razviju takav sustav
A kako bude, bit će. Kažem, ovo Mercedesu ne mora donijeti prednost ako su Ferrari i Red Bull odadili dobar posao.
Ne znači da i oni nemaju neke svoje adute.
ljudi, prije nego li se odlucim na obnovu f1tv, da vas upitam kakva je arena 2 kod prijenosa? pretpostavljam da su 60% reklama, 40% utrka...a komentatori?
i do kada vrijedi ovih 25% na subscription? kozna dal ce biti 50% kao prosle godine :)
Reklame ubijaju prijenos, ali komentatori Blažićko i Novak su barem meni ok.
ljudi, prije nego li se odlucim na obnovu f1tv, da vas upitam kakva je arena 2 kod prijenosa? pretpostavljam da su 60% reklama, 40% utrka...a komentatori?
i do kada vrijedi ovih 25% na subscription? kozna dal ce biti 50% kao prosle godine :)
25% vrijedi do 28.2.
Reklame ubijaju prijenos, ali komentatori Blažićko i Novak su barem meni ok.
Da barem stave u jedan ugao sliku i ton a reklame na mute.
Reklame ubijaju prijenos, ali komentatori Blažićko i Novak su barem meni ok.
boldanog balvana se ne moze slusat jer se taj ne da krstit i uuuuuuuuuporno krivo izgovara imena vozača i poprilično je naporan
imam srpski sport klub i taj dvojac tamo koji se nekad zna malo i promjenit je bolji jedno milijun puta nego blažićko
bude bilo kakvih 50% popusta na f1tv?
^^ to i mene zanima
a sto se tice arene, koliko cca % prijenosa 1 utrke budu reklame? 5%? 20%? 50%? realno?
kaze jedan strucnjak mozda cak i taj green da ce cak RBRu i ferrariju trebat najmanje pola godine da razviju takav sustav
A kako bude, bit će. Kažem, ovo Mercedesu ne mora donijeti prednost ako su Ferrari i Red Bull odadili dobar posao.
Ne znači da i oni nemaju neke svoje adute.
A donjelo im bude prednost sigurno, vec su i sami to potvrdili.
FIA je tu opet zajebala ko i svaki put do sad su pokazali da su mutavi.
Ove godine dozvoljeno, a druge nije pa to mi nema smisla jer ako nije dozvoljeno od sljedece sezone onda valjda ima razlog za to a i uvom slucaju nakon toliko godina dominacije nije da toj momcadi treba jos jedna prednost nad drugima. Dobro pitanje sam procital na nekom sajtu, kaj je sa Parc Ferme posto od Q1 do kraja trke se na bolidu ne smije nista osim prednjeg krila mijenjati a ovim se ocito aktivno mijenja bolid?
Iako je F1 tu da se inovira i slazem se s tim no treba to sve staviti u kontekst neki, ne gleda mi se jos jedna sezona u nizu di od pocetka budemo znali da LH jos jednu titulu uzima.
kaze jedan strucnjak mozda cak i taj green da ce cak RBRu i ferrariju trebat najmanje pola godine da razviju takav sustav
A kako bude, bit će. Kažem, ovo Mercedesu ne mora donijeti prednost ako su Ferrari i Red Bull odadili dobar posao.
Ne znači da i oni nemaju neke svoje adute.
A donjelo im bude prednost sigurno, vec su i sami to potvrdili.
FIA je tu opet zajebala ko i svaki put do sad su pokazali da su mutavi.
Ove godine dozvoljeno, a druge nije pa to mi nema smisla jer ako nije dozvoljeno od sljedece sezone onda valjda ima razlog za to a i uvom slucaju nakon toliko godina dominacije nije da toj momcadi treba jos jedna prednost nad drugima. Dobro pitanje sam procital na nekom sajtu, kaj je sa Parc Ferme posto od Q1 do kraja trke se na bolidu ne smije nista osim prednjeg krila mijenjati a ovim se ocito aktivno mijenja bolid?
Iako je F1 tu da se inovira i slazem se s tim no treba to sve staviti u kontekst neki, ne gleda mi se jos jedna sezona u nizu di od pocetka budemo znali da LH jos jednu titulu uzima.
Nadajmo se da ne uzima.
^^ to i mene zanima
a sto se tice arene, koliko cca % prijenosa 1 utrke budu reklame? 5%? 20%? 50%? realno?
svakih 10 krugova par minuta reklama.. pa računaj
FIA je tu opet zajebala ko i svaki put do sad su pokazali da su mutavi.
Ove godine dozvoljeno, a druge nije pa to mi nema smisla jer ako nije dozvoljeno od sljedece sezone onda valjda ima razlog za to a i uvom slucaju nakon toliko godina dominacije nije da toj momcadi treba jos jedna prednost nad drugima. Dobro pitanje sam procital na nekom sajtu, kaj je sa Parc Ferme posto od Q1 do kraja trke se na bolidu ne smije nista osim prednjeg krila mijenjati a ovim se ocito aktivno mijenja bolid?
Iako je F1 tu da se inovira i slazem se s tim no treba to sve staviti u kontekst neki, ne gleda mi se jos jedna sezona u nizu di od pocetka budemo znali da LH jos jednu titulu uzima.
Ide se na ruku Mercedesu da ostane u F1. Osim toga FIA je znala da Mercedes to razvija jedini, pa su tek sad, kad je doslo na testiranje odlucili zabranit, a ne kada je Mercedes rekao da to razvija prije vjerovatno ~6mj.
A Merecedes ce vjerovatno ostat ako osvoji i ovu titulu.
FIA je izdala regulaciju za 2021. da volan može pomicat samo lijevo desno kotače još u 10.mjesecu prošle godine. Znači vjerojatno su tad iz mercedesa pitali dali je to legalno za ovo sezonu. Samo mi nije jasno toliko resursa imaju u Ferrariju i RB i da nitko nije pomislio: hmmm otkud sad ta regulacija i kakva je to onda rupa u pravilima da se mora to napisat da volan samo pomiče kotače lijevo, desno.
FIA je tu opet zajebala ko i svaki put do sad su pokazali da su mutavi.
Ove godine dozvoljeno, a druge nije pa to mi nema smisla jer ako nije dozvoljeno od sljedece sezone onda valjda ima razlog za to a i uvom slucaju nakon toliko godina dominacije nije da toj momcadi treba jos jedna prednost nad drugima. Dobro pitanje sam procital na nekom sajtu, kaj je sa Parc Ferme posto od Q1 do kraja trke se na bolidu ne smije nista osim prednjeg krila mijenjati a ovim se ocito aktivno mijenja bolid?
Iako je F1 tu da se inovira i slazem se s tim no treba to sve staviti u kontekst neki, ne gleda mi se jos jedna sezona u nizu di od pocetka budemo znali da LH jos jednu titulu uzima.
Ide se na ruku Mercedesu da ostane u F1. Osim toga FIA je znala da Mercedes to razvija jedini, pa su tek sad, kad je doslo na testiranje odlucili zabranit, a ne kada je Mercedes rekao da to razvija prije vjerovatno ~6mj.
A Merecedes ce vjerovatno ostat ako osvoji i ovu titulu.
Isto kad su im 2018 dali da testiraju gume usred sezone ili cendranja oko ferrarijevog motora prosle godine jebeni debilizam.
Na autosportu ili di vec je bio clanak da je mecka trazila garanciju da se bude preslo na hybrid prdilice prije nego se vrate u F1 opet i tako su poceli daleko prije od svih razvijati sve to skupa i zato jesu u takvoj ogromnoj prednosti sve ove godine i to mi na kurac ide ali jebiga kad je novac u pitanju nema granica.