Raditi u državnoj firmi ili kod privatnika?

poruka: 14
|
čitano: 11.331
|
moderatori: Lazarus Long, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
4 godine
neaktivan
offline
Raditi u državnoj firmi ili kod privatnika?

Dakle trenutno sam student računarstva zadnje godine preddiplomskog i radim za državnu firmu kao programer preko studentskog.

Trebam savjete što biste vi odabrali i zašto da ste na mojem mjestu..

U državnoj firmi barem u mojem slučaju plaća je odlična za moje potrebe, ali što se tiće posla jako loše jer nema nekog napredovanja, posla nekad ima nekad ne, te ono dobro nitko mi ne stoji iza leđa i ne broji koliko sam linija napisao taj dan. Dok kod privatnika koliko sam načuo skroz je drugačija situacija. Plaće su manje u početku, ali je lakše napredovati, posla uvijek ima te se mora raditi više, sad da li netko broji linije ili nadgleda dođe na isto..

Ostati u komfort zoni i manje raditi za solidnu plaću ili napustiti tu komfort zonu i otići kod privatnika za napredovanje tijekom života.

U mojem slučaju ja nisam radoholičar, ali težim nečem večem u životu.

Možda sam nešto krivo rekao npr. možda u vašem slučaju je lakše napredovati u državnoj firmi pa me slobodno ispravite.

Ostale moguće kombinacije bi bile:

   - Nastaviti studirati na diplomski

   - Nakon preddiplomskog otići kod privatnika

   - Ostati u državnoj

   - Ostati u državnoj nakon preddiplomskog i onda za otp. 5 godina otić kod privatnika

 

21 Država
11 Privatnik
 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Raditi u državnoj firmi ili kod privatnika?

Ovisi o tebi. Napredovat i skupit iskustvo mozes mozda brze kod privatnika, no i dok si u drzavnoj, mozes radit projekte sa strane i uciti

Sve ovisi kakva je drzavna firma, kakvi su ti ljudi s kojima radis, kakva je ta neka privatna, sta se radi, kakvi su uvjeti...milion varijabli je tu. Svatko od nas moze imat druge prioritete.

 

Ja sam sad u privatnoj, a tu sam jer sam zadovoljan sa ovim mojim kriterijima, poredano po vaznosti: