Iskreno nisam ništa očekivao od njih, ali bilo bi u redu da upozore ljude prije nego dođu. Pričao sam s podrškom dva dana ranije prije nego su došli i pitao jer trebaju doći njihovi "tehničari" jer mogu to sam prikopčati. Rečeno mi je da je takva politika da moraju izaći, drugim rječima lažu ljude.
Nisam baš bio oduševljen kada su došli i rekli da trebaju bušiti rupu i stavljati mi vodilice po stanu, ali da će bušiti kako se njima spuhne i gdje to neće ići. To što oni nemaju alat da obave posao kako spada nije moj problem.
Uopće ne vidim razlog da se nekog moli, ali mogli su doći drugi dan i to obaviti kako spada, ali njima se nije dalo.
Ne vidim razlog zašto bi bio zbunjen i zbog čega. Lakše je otkantati korisnika nego da netko obavi svoj posao kako spada, ništa novo.
Mislim da bi ti najbolje bilo da narucis T-COM optiku, oni sigurno imaju Hiltice sa pol metra stvrdlima, pa se javi kako je proslo.
Neće optika kod mene uskoro i ADSL je kaskao.