Dakle, zlatno doba izometrijskog RPGa!??

poruka: 13
|
čitano: 1.617
|
moderatori: DrNasty, pirat
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
neaktivan
offline
Dakle, zlatno doba izometrijskog RPGa!??

A ja nisam imao pojma? Za slučaj da ste živili pod kamenom kao ja izgleda zadnje vrijeme samo da vas obavijestim.

Dakle, istina je. Ne mogu vjerovat. Nakon godina i godina suše, nakon što smo prije desetljeće odigrali zadnju igru
ovog tipa vrijednu spomena, lani su izašle ni manje ni više nego 4 (ČETRI!) igre ovog tipa i što je najvažnije, sve su
jebeno dobre!

Znam da mi ne vjerujete možda i da mislite da je riječ o zakašnjeloj prvoaprilskoj šali, no zbilja;

Metacritic;
Pillars of Eternity [90% - 8.7/10]
Wasteland 2 [81% - 7.3/10]
Shadowrun: Dragonfall [87% - 8.2/10]
Divinity: Original Sin [87% - 8.7/10]

(average score /user score)


Dakle da ponovim, sve su to odreda fantastični izometrijski RPGovi. Svi izgledaju nevjerovatno, vrhunske su kvalitete
i donose nove i moderne stvari, pored svih starih dobrih. Pogledajte reviewove na YTu. Možda su nekima ovo stare
vijesti no ja zbilja nisam znao da ih je toliko izašlo. Manitu je uslišio naše molitve! Ima se šta igrat narednih nekoliko
godina! : ))))

 

 

Koju ste od njih odigrali, kakvi su vam dojmovi i koja vam je zasad najdraža? U dvojbi sam što prvo da kupim no pošto

su sve dobre vjerovatno ću započet od najjeftinije i čekat steam popuste ; )

Poruka je uređivana zadnji put uto 7.4.2015 10:35 (Thorien Kell).
Moj PC  
6 0 hvala 5
13 godina
offline
Re: Dakle, zlatno doba izometrijskog RPGa!??

Pratio sma sve i jednu igru od navedenih i kupio sam sve i jednu igru od navedenih. Treba dat podršku tim finim krasnim ljudima koji rade ove odlicne igre jer su me vratili u djetinjstvo (baldurs gate,icewind dale,nwn,planescape torment itd) Divinity mi je mozda najbolji od svih ovih ali samo zato jer baš baš volim turn based combat,dok PoE još nisam prešao i sve to,ali on je strong contender.


Waste mi je super zbog settinga,mada combat nekad bugovit zna bit,tipa ono: prebrzo u melee range dodju neprijatelji,čudan sistem oruzja (tipa imam lika koji barata assault puškom brutalno a kad uzme smg koji je prakticki assault rfle samo sa skracenom cijevi i lightweight je zbog kompaktnosti i transporta onda nemre kitu pogodit ak mu nisam skillpoint stavio itd..) Frustrrajuce stvari al opet kuzim zas su unutra...Skill system mora imat smisla,samo je malo iritantan.. :)

13 godina
offline
Re: Dakle, zlatno doba izometrijskog RPGa!??

BTW i RTSi stoje dobro ovih dana. Za one koji neznaju izaći će Act of Aggression...Mozda nekome zvuci poznato jer je to nasljednik Act of War serijala. Ko nepamti Act of War jadna li mu baba,izasla je igra poslije Generalsa Zero Hour-a sa naprednijom grafikom,slicnim gameplayom i sa malo ozbiljnijom tematikom (manje futurustickih i smijesnih stvari a više realnih...)

Uglavnom,oldskul base building RTS koji ima ovaj danasnji setting sa pravim stvarima (leopardi,abramsi,t90,tunguske,akule,apači). Nemamo više RTSova danas (osim Starcrafta koji mi je iskreno već davno dopeezdio) i to je prakticki to.

Wargame nije u konkurenciji jer je najbolji RTS ikad napravljen ali jako mali playerbase ima jer treba bit zagrizen fan taktickih RTSova da bi se igralo a i kompliciran je dost (zapravo i nije,sam su ljudi retardi koji ne kuze mehanike modernog ratovanja)...

 

I tako :)

13 godina
offline
Re: Dakle, zlatno doba izometrijskog RPGa!??
Rocinante2112 kaže...

Wargame nije u konkurenciji jer je najbolji RTS ikad napravljen ali jako mali playerbase ima jer treba bit zagrizen fan taktickih RTSova da bi se igralo a i kompliciran je dost (zapravo i nije,sam su ljudi retardi koji ne kuze mehanike modernog ratovanja)...

 

I tako :)

 

Mislim da nema potrebe za vrijeđanjem. Igrao sam Wargame (malo doduše) i sviđa mi se koncept cijele igre. Dosta je realno al treba više vremena potrošiti na trening nego npr. u C&C-u. Tu se razlikuje od ostalih RTS-ova.

13 godina
offline
Re: Dakle, zlatno doba izometrijskog RPGa!??

Boldano se odnosi na RPG

 

Pa naravno kad ima 1500 jedinica,dok generalsi imaju 20ak unita za svaku stranu.

 

Al opet,nećeš sigurno sa tunguskom koja je radar anti air napast tenk. Ili sa 2 man squadom koji u rukama ima strelu (opet anti air) poslat da se bori sa squadom koji ima m240bravo i m16ice.

Neke stvari se ne moraju učit,nema pomoći nekim ljudima :D Zapravo mehanike wg su jako jednostavne. MOze se objasnit u par natuknica:

 

-Cijela mapa je vidljiva,nema fog of war-a,samo ako nevidis protivnicke jedinice fizicki (sa svojom jedinicom ili sa reconom) onda ih nevidiš.

-Mape su ogromne,treba recon svuda stavljati,vision je sve

-Bitno je gdje gađaš protivnicki tenk ili drugi armored unit (ima razlicit armor napred,sastrane,top i odostraga)

-Sve jedinice imaju moral u igri i accuracy. Ako su pod paljbom i paničare accuracy pada. Dakle nije klasicni RTS di svaki put jedinica pogodi pa mozes tocno znat da npr Zealot ubije Zerglinga u 2 šuta a zergling Zealota u 4.

 

 

To je prakticki to. Sve ostalo je do igrača koji koristi svoje jedinice što efikasnije i pažljivije od protivnika.

Velika većina problema nastaje kad ljudi ne razmisljaju ili razmisljaju krivo,to se nemoze treningom naučit. naprimjer imas mrcinu od tenka,imas leopar 2a5 recimo. I posaljes ga u grad.Garantiram da ce trajat 10 sekundi,dok ga ne satre rpg iz kuća/zgrada u tom gradu.

Jer vidi vraga tenk nesluzi toj svrsi,tom sluze transporti sa strojnicama i drugi infantry.

 

AL da ne kaljam temu više s RTS talkom :)

Nadam se da bude još koji RPG napravljen u skorije vrijeme,mislim da su sve ove navedene igre utabale put i pokazale da postoji playerbase za oldskul izometrične RPG-e koje goni priča. Niti ne moraju biti Open World što se danas svuda gura,ako je priča dovoljno dobro napravljena da te vodi kroz chaptere i actove kako napreduješ...Mislim da je puno bolji taj sistem nego naizgled Open World koji te opet restriktira sa jačinom miniona pa je to onda prividan Open World...Štoviše neznam zasto guraju open world svuda jer neznam igru koja ga dobro odradjuje.. Niti Fallout,niti Skyrim (koji je dubok kao lokva,sirok kao ocean,skuzis koliko je prazna igra zapravo jako brzo),niti DA:inq (koji je najlosije odradio Open world,kao MMO...uzas)..
Eto,koja su vasa misljenja u vezi Open Worlda? Jel bi radije imali igru sa odlicnim pacingom i nekom mogucnosti izbora tijekom acta gdje ćete otić ili baš open world da lutate gdje hocete (ali ne zapravo jer ce te ubit tamo di su jači pa zapravo opet imas prividnu slobodu) itd...

17 godina
neaktivan
offline
Re: Dakle, zlatno doba izometrijskog RPGa!??

@Rocinante2112 nisam igrao 3 ali ako si ovo mislio za fallout 1 i 2 onda za kaznu izmoli 20 zdravo marija i 10 očenaša. 

13 godina
offline
Re: Dakle, zlatno doba izometrijskog RPGa!??
Harold kaže...

@Rocinante2112 nisam igrao 3 ali ako si ovo mislio za fallout 1 i 2 onda za kaznu izmoli 20 zdravo marija i 10 očenaša. 

 Referirao sma se na 3 i New Vegas naravno.

Fallout 2 mi je najbolji RPG svih vremena. :)

17 godina
neaktivan
offline
Re: Dakle, zlatno doba izometrijskog RPGa!??
Rocinante2112 kaže...
Harold kaže...

@Rocinante2112 nisam igrao 3 ali ako si ovo mislio za fallout 1 i 2 onda za kaznu izmoli 20 zdravo marija i 10 očenaša. 

 Referirao sma se na 3 i New Vegas naravno.

Fallout 2 mi je najbolji RPG svih vremena. :)

onaj tko nije igrao fallouta i baldursa može ih komotno zaigrati i danas iako su izašle prije 15 godina

13 godina
offline
Re: Dakle, zlatno doba izometrijskog RPGa!??
Harold kaže...
Rocinante2112 kaže...
Harold kaže...

@Rocinante2112 nisam igrao 3 ali ako si ovo mislio za fallout 1 i 2 onda za kaznu izmoli 20 zdravo marija i 10 očenaša. 

 Referirao sma se na 3 i New Vegas naravno.

Fallout 2 mi je najbolji RPG svih vremena. :)

onaj tko nije igrao fallouta i baldursa može ih komotno zaigrati i danas iako su izašle prije 15 godina

 Naravno :) Ako se dobro sjecam nedavno su na GoG-u nudili đabe 1,2 i Tacticts

Nedavno su izasli HD remakeovi Baldursa,mada me nije oduševio HD remake jedinice.Nisam probao Remake dvojke tj. enhanced edition
Preporucam i Kotor 1 i Kotor 2 (sa restored content modom). :)) Štoviše dugo nismo imali dobar Star Wars RPG :( Šteta.

16 godina
neaktivan
offline
Re: Dakle, zlatno doba izometrijskog RPGa!??
Rocinante2112 kaže...

 

Eto,koja su vasa misljenja u vezi Open Worlda? Jel bi radije imali igru sa odlicnim pacingom i nekom mogucnosti izbora tijekom acta gdje ćete otić ili baš open world da lutate gdje hocete (ali ne zapravo jer ce te ubit tamo di su jači pa zapravo opet imas prividnu slobodu) itd...

 Mogu ti reć da i ja o tome razmišljam često. 

 

Recimo imali smo dvije škole "open world" RPGa. Jedan je gurala bethesda: ogromni, generički i većinom random generirani svijet. Taj pristup ima svoje prednosti i mane. Drugi je po meni bio bolji sustav, kojeg je gurao gothic i njegovi njemački sljedbenici: to je bio isto tako open world no svaka lokacija bila je napravljena ručno a za nedostupnost određenih lokacija brinule su se opake živine koje si mogao savladati samo bildanjem lika. 

 

Osobno volim open world RPG igre koja naznačuju gdje moraš ići ali te tamo ne guraju. Pa ako želiš bit glup i poginut - nitko ti ne brani. No kao što si rekao, broj igara koji ovo može odraditi kako spada je prilično malen. Nisam a priori protiv linearnih igara, ako su dobre. Svaka igra pravilno izvedena može biti dobra. 

 

Recimo po meni Dark souls, usput i najbolja igra svih vremena po mojem skromnom sudu, ovaj posao odrađuje sjajno: dovede te na centralnu lokaciju sa koje možeš u nekoliko smjerova, no samo je jedan pogodan za početnika, a to naučiš brzo i bolno. Zatim istražuješ dio po dio igre, a sve lokacije imaju isprepleteni izlaz ili su nekako povezane na tu centralnu lokaciju - nema teleportiranja, samo liftovi, hodnici i stepenice koje postepeno otključavaš čineći dostupnim sve veće i veće komade igre. No level dizajn u toj igri bio je umjetničko remek djelo za sebe. 

 

Mass effect isto nije loš. Slijediš misije i priču no sam odlučuješ gdje i kamo ideš. Po meni primjer dobrog hibrida priče /open world igre. 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 7.4.2015 12:56 (Thorien Kell).
11 godina
neaktivan
offline
Dakle, zlatno doba izometrijskog RPGa!??

     Neznam je li zlatno doba ili ne , ali ove igre su definitivno vrijedne da se odigraju svakome tko bar malo voli rpg. Upravo sam zavrsio Pillars of Eternity i meni osobno je nekako najbolja od pomenutih naslova, 95/100, druge 3 su 90/100. Zapravo, mozda sam samo pod trenutnim dojmom, ali PoE mi je najbolja igra koju sam igrao u zdanjih 10ak godina, bas me zanima kakvo cu misljenje imati posije drugog i treceg prelaska.

 
1 0 hvala 1
13 godina
offline
Re: Dakle, zlatno doba izometrijskog RPGa!??
Mquany kaže...

     Neznam je li zlatno doba ili ne , ali ove igre su definitivno vrijedne da se odigraju svakome tko bar malo voli rpg. Upravo sam zavrsio Pillars of Eternity i meni osobno je nekako najbolja od pomenutih naslova, 95/100, druge 3 su 90/100. Zapravo, mozda sam samo pod trenutnim dojmom, ali PoE mi je najbolja igra koju sam igrao u zdanjih 10ak godina, bas me zanima kakvo cu misljenje imati posije drugog i treceg prelaska.

 Sama činjenica da ti se igra još igra nakon što si je prešao govori puno. Ja većinu danasnjih igara niti ne zavrsim kamoli da bi razmisljao da idem ponovo prelazit kad sam s njom gotov. Tako da to ti puno govori. :)

 

13 godina
offline
Re: Dakle, zlatno doba izometrijskog RPGa!??

Ja bi samo htio napomenuti jednu stvar koju dosta jludi preskoci kada usporedjuje sve ove navedene igre...A to je Co-Op u Divinityu...Nije za zanemarit,stvarno je odlicno napravljen,dobro funkcionira i dize sve za ocjenu gore,pogotovo kad se s dobrom ekipom igra (ima i modova za više od 2man co op,moze i 4..) Totalno je veći immersion nego igrati solo igru :))

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice