Zašto je zabranjeno komentiranje Rimac na BOL? zaključana tema

poruka: 138
|
čitano: 14.445
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
8 godina
offline
Zašto je zabranjeno komentiranje Rimac na BOL?

U Hrvatskoj se oprašta sve osim uspjeha

12 godina
online
Re: Zašto je zabranjeno komentiranje Rimac na BOL?
Entry Point kaže...
Mislim da je autoru sad jasnije zašto su zabranjeni komentari.

Ima tu ljudi sa dubokim psihozama koji uporno prde protiv Rimca i mašu nekim "dokazima". Ali ono uporno, na desetke postova kao da su razotkrili zavjeru tisućljeća.

S druge strane su slijepi fanbojevi, slični Elon Musk fanbojevima koji bi, da im Rimac [ubaci Tech mogula] kaže da je izumio perpetuum mobile povjerovali bez pitanja.

Polarizacija se nastavlja. U politici, tehnologiji, svjetonazoru, u svakodnevnom životu. Samo tjerate vodu na mlin onima daleko iznad vas.

 Jedna je stvar srati bez pokrića, a druga stvar je postaviti legitimna pitanja i imati skepsu.

 

Kako urediti zakone za tako nešto kad smo pravno u 3pm (vožnja bez vozača je zabranjena u EU mislim) ?

 

Kako će biti financiran projekt?

 

S koliko dobiti je poslovao u par godina i koliko je povukao sredstava od države i na osnovu čega je dobio natječaj za zemljište ?

 

Na ova pitanja dečki iz Infobipa bi odgovrili u 5 minuta i ne bi se radila nikakva fama.

 

Ovo mi je za sada u rangu Kolindinih 8 keka eura.

 

Pozitivno jest što zaista zapošljava oko 1000 ljudi i vjerovatno će još. Doduše i Todorić je tako.

 

Petricov post je krinđ na kubik. Vidim javio se i veliki poduzetinik Prpa.

 

Fali Cvetojević samo.

 

Sad gledam Carićev FB. 

 

Lik je jedini mudonja u moru bezkrupulosnih ajTi slabića. Navuko je vojsku debilnih fanboyeva i briše pod sa njima.

 

Rispekt staroj školi !

 

 

 

 

Dery:Dobaci meni tvog delidera pa da vidiš kako mu cijena raste kao platini.Kad ga ja uštelim to će postat pravi i7 , ostavi se ocanja i plug and play-a, nije to za te.Ja sam izbrusio vještine na amdu
Poruka je uređivana zadnji put pon 24.5.2021 23:38 (DarthMarkus).
11 godina
neaktivan
offline
Zašto je zabranjeno komentiranje Rimac na BOL?

Mi imamo u planu oporavka i otpornosti stavku od milijardu i pol kuna koja se odnosi na obećanja koja je dao Vern dropout, povremeni vozač autoutrka bez ikakvog formalnog obrazovanja. Koji je o osnovne pojmove iz mehanike, fizike i elektronike učio na forumima. Koji, usput budi rečeno, tvrdi da proizvodi najbolji električni auto na svijetu, da sve što zaradi ulaže u nove projekte, a istovremeno vozi Ferrarija od 4.000.000 kuna, Usto, u posljednjih je 12 godina tvrdio:
- da je prodao 150 c2 (koji se više ne zove c2) a nema potvrde niti za jedan prodani primjerak . taj auto kasni već više od godinu dana sa prestavljanjem...
- pa je tvrdio da rade na eletričnoj jahti koja je trebala biti predstavljena prije šest godina (po njegovoj najavi), ali još uvijek nismo vidjeli niti prototip
- a sad ima u planu osposobiti bataljun autonomnih taksija u Zagrebu ( za čiji razvoj ide onih miliajrdu i pol kuna od EU),
- u međuvremenu su proizveli i prodali tko zna koliko greypova koje nikad nitko nije vidio na cesti (osim kad su ih testirali novinari) i za koje nije poznato jesu li uopće prošli homologaciju jer prvi model uopće nije zadovoljavao kriterije da se zove bicikl (pogon je bio isključivo električni, bez pedaliranja)

 

I to je realnost rimac je daleko od poštenog tržišnog natjecanja i tkz. Startupa jer startupi obično nemaju za papar i probijaju se idejom inovacijom i maštom.  Rimcu je lako pričati gluposti kad ti država daje milijarde. Ono što me čudi da ljudi nakon todorica nisu ništa naučili o sprezi krupnog kapitala politike i muljanja... 

4 godine
offline
Re: Zašto je zabranjeno komentiranje Rimac na BOL?
DarthMarkus kaže...
 

Fali Cvetojević samo.

 

 

Ma i on se javio sav ushićen oko spaljivanja javne love. Nije mi jasno zašto ti gurui i AI eksperti ne izvade iz džepa svoju lovu, pa ju odnesu Rimcu da ju spali, a ne našu?

 

Ni ja ne vjerujem kako Rimac može izvesti projekt autonomnih taksija u roku koji je izašao u javnost. No, to je moj problem, nisam mu vjerovao ni prije, pa me to skupo koštalo. Nije poanta u tome vjerujemo ili ne vjerujemo, poanta je u tome kako tu nevjericu izražavamo.
Steve Jobs imao je obicaj raditi ono što su biografi opisali kao “reality distorsion field” - odbijao je prohvatiti ograničenja koja su stajala na putu ostvarenja njegovih zamisli. Time je uspjevao uvjeriti i ljude oko sebe da uloze napor i naprave ono sto se, u pocetku, cinilo nemogucim.
Elon Musk vec ima debelu povijest rokova koje je probio, sto ne umanjuje cinjenicu da je vecinu predvidjenog ostvario ili je na sasvim dobrom putu da ostvari. “Elon time” je vec poznata uzrecica medju ekipom koja ga prati a oznacava sumnju da je nesto moguce odraditi u vremenu koje je on najavio.
Tesla je imao izjava koje i danas smatramo potpuno suludim. Mozda i jesu bile sulude, mozda samo njihovo vrijeme jos nije doslo.
Naravno da ne treba biti “svetih krava” (sto nas najpoznatiji vijetnamski gastarbajter cesto porucuje) i naravno da je u redu preispitivati sve i sva. Tehnologija i razvoj ne smiju pocivati na dogmama a i sam Mate je rusio pretpostavke za koje smo smatrali da su zapisane u kamenu.
Što se, najgore, može desiti prosječnom internet komentatoru, ako Mate ne ostvari taj projekt? Praktično - ništa. Lova koju će spaliti biti će ili njegova ili njegovih investitora ili eu/javna. Mislite da postoji ljepši i bolji način spaljivanja eu/javne love?Pa evo, ja ne vidim i apsolutno se veselim činjenici da spalimo tu lovu baš na tako lud projekt. Pokušati tako nešto, biti prvi u nečemu takvom u svijetu - pa ako to nije vrijedno pokušaja, onda neka tu lovu spale na još jedan most od nikuda do nigdje ili na izgradnju jos jedne zgrade za istrazivanje digitalnih ruda i gubljenje vremena.
Stoga, ako već dokazi neka lova i ako imamo nekog tko je spreman pucati tako visoko a ipak ima daleko vise kredibiliteta u tome sto radi od prosjecnog ministra ili informatickog hejt strucnjaka - dajmo mu neka radi.
I za kraj predugog statusa, ono sto prosjecni hejter ne kuzi je - na takvim visokotehnoloskim projektima, cak i kad ne uspiju, stvara se toliko znanja koje omogucuje vecini ukljucenih da pokrenu nove projekte na temelju naucenog. To znaci nove firme u vecini segmenata, nove proizvode i usluge i nova zaposljavanja.
A ako promasi, imati cemo bar jasnog krivca, nekog za nas omiljeni sport - pljuvanje onih koji su pokusali ono sto se mi ne usudimo.

Poruka je uređivana zadnji put uto 25.5.2021 8:23 (josip12).
10 godina
offline
Re: Zašto je zabranjeno komentiranje Rimac na BOL?
DarthMarkus kaže...

 Jedna je stvar srati bez pokrića, a druga stvar je postaviti legitimna pitanja i imati skepsu.

 

Kako urediti zakone za tako nešto kad smo pravno u 3pm (vožnja bez vozača je zabranjena u EU mislim) ?

 

Kako će biti financiran projekt?

 

S koliko dobiti je poslovao u par godina i koliko je povukao sredstava od države i na osnovu čega je dobio natječaj za zemljište ?

 

Na ova pitanja dečki iz Infobipa bi odgovrili u 5 minuta i ne bi se radila nikakva fama.

 

Ovo mi je za sada u rangu Kolindinih 8 keka eura.

 

Pozitivno jest što zaista zapošljava oko 1000 ljudi i vjerovatno će još. Doduše i Todorić je tako.

 

Petricov post je krinđ na kubik. Vidim javio se i veliki poduzetinik Prpa.

 

Fali Cvetojević samo.

 

Sad gledam Carićev FB. 

 

Lik je jedini mudonja u moru bezkrupulosnih ajTi slabića. Navuko je vojsku debilnih fanboyeva i briše pod sa njima.

 

Rispekt staroj školi !

 

 

 

 

 Sve su to legitimna pitanja. Na neke imamo pravo na odgovor (kad su u pitanju javna sredstva), na druge nemamo (kad su u pitanju privatne stvari). Moramo odvojiti ono što nas tiče od onog što nas se ne tiče.

 

Mislim da je koliko je poticaja dobio transparentno, to se može provjeriti. Za zemljište ne znam iskreno, na to netko treba odgovoriti.

 

Podaci o dobiti itd su javni ako se ne varam i mogu se provjeriti na Fini. Znam da sam tako nešto radio za jednu stranu firmu.

 

Ono što je isto tako bitno, da mi nismo jedini koji dajemo poticaje privatnim tehnološkim kompanijama. U Americi je to sasvim normalno. Razlog je jednostavan - pokušava se donekle konkurirati Azijskim kompanijama i divovima i zadržati tehnologiju u matičnim zemljama. To je čak i pitanje nacionalne sigurnosti. Sad ne govorim samo o automobilima i baterijama, nego o cijelom tehnološkom sektoru kao takvom. Čini se da to ljudi ne znaju ili ne žele znati, ali to je vrlo bitno. Primjerice, Intel, IBM itd će dobiti miljarde u poticajima da prošire proizvodnju u USA. Nije to jer se nekom dijeli novac, nego je da te kompanije ne odu TSCM-u ili da izgrade svoje pogone u Kini, Taiwanu itd.

 

Rimac je u nas jedan od rijetkih i jedan od najvećih koji proizvodi nešto (sad će mi uletjeti sa prepakiranim baterijama, ali nema veze). I to treba čuvati jer to povlači i hrpu drugih investicija i tehnologije.

Ove softwarske agencije ne želim uopće stavljati u isti koš sa proizvodnjom, jer njih pomete jedna ozbiljnija promjena na tržištu.

 

Neću ulaziti u legalna pitanja i prošlost. Za to postoje ljudi koji se trebaju (ili ne) baviti time. Isto tako neću ni o zakonima i pravosuđu jer ne mislim da je tech forum mjesto za teoretiziranje o takvim stvarima.

 

Ne volim Carićev pristup, jer je nekulturan što se tiče javnog diskursa. Da se netko potrudi može i on završiti isto tako na tapeti. Ali isto tako se slažem da nema nikakve šanse da se ostvari ono što mediji najavljuju. Napominjem mediji, Rimac još nije izašao sa planom i izvedbom, pa bi bilo u redu pričekati da vidimo što je službeno. Sve ostalo je medijska histerija.

Nadglednik dina
6 godina
online
Zašto je zabranjeno komentiranje Rimac na BOL?

Ja sam netko tko je u pocetku bio veliki obozavatelj Rimca, no onda su se pocele nizati cudne, megalomanske izjave i poceo sam si postavljati ista pitanja koja si postavlja vecina ljudi ovdje. 

 

Mene smeta sto je svatko tko kritizira ili propitkuje Rimca hejter. Nakon sto je 2015. godine najavio da ce do 2020. napraviti 800 automobila, zasto je hejterski propitkivati najavu autonomnog taxija?!

 

A o upumpavanju javnog novca necu. Pogotovo necu o tragediji da je vecini ljudi to ok jer se radi o Rimcu. Cak i jedan Cvetojevic suti o toj temi, a inace je veliki borac protiv drzavnog uplitanja u poduzetnistvo.

16 godina
offline
Re: Zašto je zabranjeno komentiranje Rimac na BOL?
Entry Point kaže...

Rimac je u nas jedan od rijetkih i jedan od najvećih koji proizvodi nešto (sad će mi uletjeti sa prepakiranim baterijama, ali nema veze). I to treba čuvati jer to povlači i hrpu drugih investicija i tehnologije.

Ove softwarske agencije ne želim uopće stavljati u isti koš sa proizvodnjom, jer njih pomete jedna ozbiljnija promjena na tržištu.

 

 

 

Evo jedno jednostavno pitanje za tebe: što je to točno Rimac proizveo i kome je to prodao? 

7 godina
protjeran
offline
Zašto je zabranjeno komentiranje Rimac na BOL?

MR zeli biti rvacki EM, no za razliku od MR, EM je zaista ostvario mnogo svojih projekata.

I lovu nije pokrao preko cace, nego se vizionarski dosjetio paypala, i tu je nakupio dovoljno perja

da si presadi kosu i pokusa ostvariti svoje vizije.

 

 

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher... Cyberpunk for PCMR
11 godina
neaktivan
offline
Zašto je zabranjeno komentiranje Rimac na BOL?

Ono što mene smeta ko pojedinca je da se pare daju u neke gluposti a s druge strane strane ta država da te novce da brodogradnji di smo htjeli mi to priznat ili ne jedino još donekle konkuretni bilo bi da država pere pare i slično. Nas najveći brodogradevni problem je uhljeb političari u tehničkom području i menadžmentu nemaju što tražit. Uz sve to ajde ne treba te pare uložit u brodogradnje ali ulozi ih u High tech brodsku automatiku čeličane, firme za razvoj specijaliziranih plovila (ratnih spasilačkih kruzera patrolnih čamaca katamarana i slično ) S time bi dobili kičmu industrije na kojoj sve tehničke grane imaju razvoj elektrotehnika (generatori distribucija kabeli uklopnici elektromotori i ko zna što sve) strojarstvo (pumpe dizelm motori velike snage lng turbine i slično) programiranje scada sustavi automatski ventili vatrodojavne centrale navigacija... 

I eto usporedimo to sa rimcem kako se ne osjećati glupo kad vidiš da će se taj novac jednostavno bacit u ništa...  A da ne govorim da za brodogradnju imamo znanje institut ljude koji mogu dosta toga napravit u sve 3 sfere a za ai robotaksije lako platimo korejanca amerikanca ili koga god kad to uopće bude dostupno i dostizno...

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 25.5.2021 9:35 (Horatio_Hornblower).
5 godina
offline
Re: Zašto je zabranjeno komentiranje Rimac na BOL?
segregator kaže...

 

Evo jedno jednostavno pitanje za tebe: što je to točno Rimac proizveo i kome je to prodao? 

 Sustav baterija za Aston Martin AM-RB-001.

 

Power distribution unit za Koenigsegg Regeru.

 

Skoro cijeli Pininfarina Battista.

 

2 vrste Greyp bickli...

Live long and prosper.
11 godina
offline
Zašto je zabranjeno komentiranje Rimac na BOL?

Ljudi dali vi uistinu imate dokaze da je Rimac lopov koji je to sve pokrao ili cisto to pisete jer mislite da je tako?....

12 godina
offline
Re: Zašto je zabranjeno komentiranje Rimac na BOL?
dtdtdt kaže...

U Hrvatskoj se oprašta sve osim uspjeha

 Zavisi. Ako je "moj" (moja politička opcija ili porijeklom s mojeg brda) onda je uspješan. Ako je nji'ov onda je lopina.

5 godina
offline
Re: Zašto je zabranjeno komentiranje Rimac na BOL?
MEGATAMA kaže...

Ljudi dali vi uistinu imate dokaze da je Rimac lopov koji je to sve pokrao ili cisto to pisete jer mislite da je tako?....

 Čitajući sve što se piše i ja sam polako uvjeren da s financijske strane ima nekih nemoralnosti, bar u samom početku, vezano za tatu i njegovu prošlost.

 

Ono što me nitko nije niti malo razuvjerio je činjenica da Rimac proizvodi vrhunski proizvod i sustave, te da to već godinama prodaje največim i najjačim auto-firmama na svijetu. Usput, u partnerskom je odnosu s Porscheom i Hyundaiem, što nije mala stvar i smatram da su njihovi menageri jako dobro prečešljali i prostudirali cijelu firmu Rimac prije negu su ušli u ikakav posao s njim.

 

Razni projekti i firme dobijaju poticaje, pa ne vidim ništa sporno oko toga da se i Rimcu dodijeli neki poticaj.

 

Priče da je cijela njegova tehnologija u stvari kineska su smiješne.

 

Eto, moje mišljenje i ništa drugo.

Live long and prosper.
Poruka je uređivana zadnji put uto 25.5.2021 9:46 (Filox).
14 godina
offline
Re: Zašto je zabranjeno komentiranje Rimac na BOL?

motori za "njegove" aute su američki...

 

baterije - Kinezi..

 

da se razumijemo:

 

kamo sreće da on prodaje skupo "našu" pamet i rad, to je najbolje od svega...

 

ionako se 95% stvari proizvodi po COTS sustavu, pakiranje (vanjski dizajn) je jedina diferencijacija...

 

ali, isto tako:

 

čovjek koji drži do sebe, bi se dofurao u svom autu a ne Ferrariju na svoje vjenčanje, da ne znam koliko košta ili treba "zmuljati" da preveze tih par km...

Ju je je? Je ju je!
12 godina
offline
Zašto je zabranjeno komentiranje Rimac na BOL?

Imate imperiju i društvo (Ameriku) i ekonomski sistem (kapitalizam) koji se raspadaju pred našim očima, a za to nije kriv Trump, nego je počelo puno prije Trumpa, a nastavit će se s Bidenom, a vi kao rješenje vidite - davanje prava privatnim kompanijama da ušutkavaju onog tko im ne odgovara. Jer mislite da će nastradati samo Trump, ili samo "krivi", a ne i vi koji niste vlasnici Facebooka, Twittera, Foxa, CNN-a itd.


Odlučili ste prihvatiti tehnofeudalizam kao dobri kmetovi, a mislite da se borite protiv autoritarizma i tiranina, a dajete krila fašizmu.

Drago Galić

 

 

5 godina
offline
Re: Zašto je zabranjeno komentiranje Rimac na BOL?
Stric_Jura kaže...

motori za "njegove" aute su američki...

 

baterije - Kinezi..

 

da se razumijemo:

 

kamo sreće da on prodaje skupo "našu" pamet i rad, to je najbolje od svega...

 

ionako se 95% stvari proizvodi po COTS sustavu, pakiranje (vanjski dizajn) je jedina diferencijacija...

 

ali, isto tako:

 

čovjek koji drži do sebe, bi se dofurao u svom autu a ne Ferrariju na svoje vjenčanje, da ne znam koliko košta ili treba "zmuljati" da preveze tih par km...

 To ti kažeš, ali nekako smatram da bi onda Koniegsegg kupio direktno od amera, Aston Martin od Kineza... Pa nisu oni glupi baš toliko. Dokazi za ovakve tvrdnje ne postoje, postoje samo naklapanja ljudi kao ti. Zato kažem, od cijele priče, malo ste me uvjerili u neke nemoralne financije na početku karijere (možda), ali ovo ostalo nema veze s mozgom. Previše je nelogično to što govorite da bi imalo ikakvog smisla.

Live long and prosper.
12 godina
offline
Zašto je zabranjeno komentiranje Rimac na BOL?

Čudi me da netko tko surađuje sa svjetskim firmama i obrće ogromnu lovu uopće obraća pažnju na nekolicinu, što kažu, nebitnih anonimusa, gubi vrijeme čitajući njihove napise koji nemaju utjecaja baš na ništa.

2 godine
neaktivan
offline
Zašto je zabranjeno komentiranje Rimac na BOL?

Na ovom forumu pacijenti iz Radničke fronte i njihovi simpatizeri već godinama imaju povlašteni tretman. Vrijeđaju i omalovažaju sve za koje su si uvrtili glavu u da su im neistomišljenici, a svako toliko imaju i izljeve histerije prema poduzetnicima poput Rimca i drugih. Uostalom, dovoljno je da pogledate njihovu razinu diskusije u ovom threadu i sve će vam biti jasno. Bilo je očigledno da su takva radikalna politička stajališta ovdje dugo vremena uživala određenu protekciju, ali sad su počeli smetati redakciji tako da toj protekciji dolazi kraj i počinje kmečanje.

6 godina
offline
Re: Zašto je zabranjeno komentiranje Rimac na BOL?
Pravi poduzetnik nosi torbe u sve relevantne političke opcije i stranke ;)
11 godina
offline
Zašto je zabranjeno komentiranje Rimac na BOL?

Izvozi i surađuje sa največin automobilskih firmama i prodaje in baterije i elektro motore i onda ovaj budalaš napise da kupuje baterije od kineza i motore od amera , jebente živote

Not funny dude
16 godina
offline
Re: Zašto je zabranjeno komentiranje Rimac na BOL?
DarthMarkus kaže...

 Kul.


Shit lista.

 

Pozdravi bradu.

 

EDIT : U moru idiotskih komentara na Indexu evo jedan pravi :

 

"Gospodo, nije Mate ostao u Hrvatskoj zato sto voli Hrvatsku. Ostao je zato sto ni u jednoj drugoj zemlji ne bi toliko javnog novca 'ubrao' koliko ga 'ubire' u HR, i u ime HR. Kad se javi na natjecaj u Njemackoj za pare iz EU, on postaje 'jedan od' u njemackoj kvoti. Kad se javi na natjecaj iz HR, on je pobjednik natjecaja uz svesrdnu podrsku vlasti i liberalnih agitatora. Zivim na Zapadu, narode zapamti - nema ljubavi u kapitalizmu ! - samo lova i interes. Svi ovi koji pricaju o jalu, i toboznjoj, frustriranosti prosjecnog Hrvata - odmotati ce se klupko istine, i neka vam bude jasno da je u temelje hrvatske drzave utkana nepravda privatizacijske pljacke, a oni koji su se u ta tmurna vremena brinuli o karijerama i vlastitome djepu, ili oni koji su bili najvece kukavice sada izigravaju 'baje' i kroje 'javnu istinu' i dnevni narativ svojim parama. Sada je i prosjecni Hrvat u njihovim ocima financijski zatucan, jalan, ogorcen, ozlojedjen, i koji sve epitet nece nakalemiti na tu sirotinju. Tolika je pojmovna konfuzija stvorena da je i Mamic reformator postao. Samo je vazno da imas pare, i predodredjen si za istinu. Na Zapadu su oni 'jedan u masi' - zato su oni gospodo ovdje. Nikakvih tu ideala nema; nikakve ljubavi prema domovini. Dakle narode, ne samo da su vam uzeli pare, nego vam uzimaju i moral/dignitet/slobodu - ne dopustaju vam ni da pravdu spominjete. U njihovim ocima vi ste 'krkani' koji ne razumiju moderni svijet. Samo zato sto pravdu trazite! Sve to sto je na Zapadu dolazi kod nas. Samo pratite trag novca. O Mati nista lose, dapace. Mate jednostvano nije obrazovan po tom pitanju. Gosp. Caricu cestitke - to je stari kov covjeka, to su vam oni 'old-school' inzenjeri koji nisu fah-idiotovski nastrojeni nego imaju jos uvijek zrno kulturalne svijesti, i drustvene hrabrosti da izraze istinu. Takav soj ljudi na Zapadu nestaje, sve postaje jedan 'tehnicki mravinjak' - bas onako, kako je to onomad neimenovani intelektualac izjavio - 'pametan da upravlja strojem, a lisen ikakvog razumijevanja na drustveni kontekst istoga'. Dakle, idemo na Mars, a cijena je unistenje Zemlje. "

 

Slazem se s jednim dijelom. Naravno da ce tu Rimac "posisati" javni novac.

 

No pogledajmo malo ko jos sise javni novac.

 

Tesla je citavo desetljece poslovala s minusom. Zahvaljujuci javnom novcu americkih gradana, Tesla + SpaceX su danas visokotehnoloske kompanije koje proizvode cutting edge tehnologije i strucnjake koji rade na tim tehnologijama, te cak imaju i proizvodnju na SAD tlu.

Elonove tvrtke su sada jedne od najjacih na svijetu, samostalne su i iznimno korisne ne samo za drustvo SAD-a, isto drustvo koje je ulagalo u Elona sve ove godine (preko 3 milijarde dolara samo u poticajima, a u ugovorima s drzavom - ko zna) vec i za svijet. (Valda bu doso na taj Mars)

 

Ili recimo Samsung u J. Koreji.

Samsung je takoder primao ogroman javni novac, te mu je gledano kroz prste poreznim olaksicama.

Samsung je danas jedna od najjacih visokotehnoloskih kompanija na svijetu, i odgovorna je za 3% BDP-a J. Koreje.

Da ne pricamo o svoj sekundarnoj koristi kao sto su visokotehnoloski strucnjaci, ugled u svijetu, itd.

 

Drzavni protekcionizam je super kada se radi na pravi nacin i kada se radi u visokotehnoloskom, perspektivnom sektoru.

Kada se radi na stotinama godina starim tehnologijama, kao sta rade u Brodosplitovima i slicnima, onda je lose i bezperspektivno.

 

Podrzavati svim snagama Rimca, visokotehnoloski, automobilisticki sektor, Rimca koji se rano profilirao i fokusirao u bas onom spektru auto-moto sektora koji je najbrze rastuci, a to su El. vozila, je najpametnije sto je nasa vlada ikada napravila.

To nije sisanje novca, to je pametno ulaganje u pametnu tvrtku, u naseg drugog "jednoroga" i drzim fige da ce jednog dana i Rimac biti velik dio hrvatskog BDP-a, da to nece biti samo banana turizam.

 

Da, Rimac mozda to ne bi uspio u drugoj zemlji, ali zato bi i jest uspio u nasoj i treba imati nasu podrsku, pa makar on bio ovakav ili onakav, ili mu otac bio sto god.

Mozda i robotaksi ne uspije, ali i da ne uspije, na kraju ce ovo drustvo imat vece koristi od toga nego da nismo ulagali javni novac.

- Psiho246
Poruka je uređivana zadnji put uto 25.5.2021 10:56 (Psiho246).
12 godina
offline
Re: Zašto je zabranjeno komentiranje Rimac na BOL?
dejo74 kaže...
Pravi poduzetnik nosi torbe u sve relevantne političke opcije i stranke ;)

 Plus odigrati koju partiju golfa s visoko pozicioniranim sucima. Dok te ne nagazi netko jači izvana. Onda nosiš torbe Prodanoviću dok ne podigneš BiH putovnicu.

11 godina
neaktivan
offline
Zašto je zabranjeno komentiranje Rimac na BOL?

Kad su pacijenti na ovome forumu što onda tražiš ovdje odi na forum hdzove mladeži ili osnuj forum za štovanje lika i brade mate rimaca.

Jalan sam što milijun ljudi je moralo ic vani u potrazi za kruhom nitko im nije imao za dat početnih par milijuna u garaži.

Jalan sam što ima milijun penzica od kojih je pola lažnih branitelja saborskih i političkih uhljeba sa mirovinom u rangu njemačke dok ljudi sa 45 godina staža imaju 2000kn. 

Jalan sam što u rh imamo cca pola miljuna ljudi u realnom sektoru koji financiraju  cijelu saradu političara kontroverznih biznismena branitelja stranaka uhljeba  u svim agencijama općinama gradovima i ostalih državnih poduzeca. 

Jalan sam što nam država propada i što smo na začelju EU po svim parametrima. 

Jalan sam što tehnička struka u hrvatskoj je na tako niskim granama da nešto što nitko neće završi na našim stolovima i sretni smo sa mrvicama sa stola. 

Jalan sam što svako danas može završit fakultet u dvosobnom stanu u čisti provo i dobit diplomu. 

Jalan sam jer se cijeni više veza poznanstvo nego stručnosti i znanje. 

Jalan sam jer netko dobiva milijarde za projekte iz petog elementa a u bolnici sestra ima 6000kn. 

Jalan sam jer ne vjerujem u potemkinova sela jer zagreb izgleda ko tužna vrba ispod fotanske fasade a Split je ostao u 1999 po izgledu i mentalitetu di si bio 91.

Jalan sam što za 20 godina najviše ljudi će bit konobari kuhari sobarice ako ne odu vani. 

Jalan sam jer će politička garnitura i dalje bit klijantelisticka elita koja će gurat lovu u projekte tipa robotaksi.

Jalan sam jer nemozes kao pojedinac ništa promjenit a kad sve vidiš pitas se što još radiš u ovoj državi. 

Eto jalni mali rvat.

10 godina
offline
Re: Zašto je zabranjeno komentiranje Rimac na BOL?

Pa onda dobro da je imao taticu hdzovca. Hdz ima preko 200 000 clanova, steta sto nemamo 200 000 ovakvih prica. Razumijem jos laprdanje prije 10 godina kako je rimac ovakav ili onakav, ali pricati u negativnom smislu nakon svih mogucih ulagaca, pa sad i projekta sv nedjelja i nakon sto se po nti put objasnilo da je auto koncept, a tvrtka se bavi prodajom tehnologije i dijelova, moras bit zesce cangrizav. Iz prve ruke znam da mu je jos prije 10tak godina bila ponudena lova ali pod uvjetom da seli proizvodnju u katar. Nije pristao "jer zeli da tvrtka bude hrv proizvod". Tad smo komentirali da je lud, ali eto, uspio je i ovdje i drago mi je zbog njega, a i radi svih nas. Ako je netko sposoban, a mate rimac to svakako jest, onda je pravedno da se takve ljude pogura. Tome sada sluze start upovi.

16 godina
offline
Re: Zašto je zabranjeno komentiranje Rimac na BOL?
psiho84 kaže...

Pa onda dobro da je imao taticu hdzovca. Hdz ima preko 200 000 clanova, steta sto nemamo 200 000 ovakvih prica. Razumijem jos laprdanje prije 10 godina kako je rimac ovakav ili onakav, ali pricati u negativnom smislu nakon svih mogucih ulagaca, pa sad i projekta sv nedjelja i nakon sto se po nti put objasnilo da je auto koncept, a tvrtka se bavi prodajom tehnologije i dijelova, moras bit zesce cangrizav. Iz prve ruke znam da mu je jos prije 10tak godina bila ponudena lova ali pod uvjetom da seli proizvodnju u katar. Nije pristao "jer zeli da tvrtka bude hrv proizvod". Tad smo komentirali da je lud, ali eto, uspio je i ovdje i drago mi je zbog njega, a i radi svih nas. Ako je netko sposoban, a mate rimac to svakako jest, onda je pravedno da se takve ljude pogura. Tome sada sluze start upovi.

 

Apsolutno iste ovakve postove smo čitali prije 10 godina...kako smo "jalni na uspješnog Ivicu Todorića". "da se javimo kad budemo zapošljavali i hranili toliko hrvatskih obitelji kao on"

Poruka je uređivana zadnji put uto 25.5.2021 11:12 (segregator).
14 godina
offline
Re: Zašto je zabranjeno komentiranje Rimac na BOL?
TKScump kaže...

Izvozi i surađuje sa največin automobilskih firmama i prodaje in baterije i elektro motore i onda ovaj budalaš napise da kupuje baterije od kineza i motore od amera , jebente živote

 a jebi ga kad je istina... i nema problema s time, ni najmanje...

 

i velim, najbolje je prodavati pamet i rad, tu je zarada...

 

ako je to istina koja tebe boli, možda je u tebi problem ?

Ju je je? Je ju je!
8 godina
offline
Re: Zašto je zabranjeno komentiranje Rimac na BOL?
Filox kaže...
segregator kaže...

 

Evo jedno jednostavno pitanje za tebe: što je to točno Rimac proizveo i kome je to prodao? 

 Sustav baterija za Aston Martin AM-RB-001.

 

Power distribution unit za Koenigsegg Regeru.

 

Skoro cijeli Pininfarina Battista.

 

2 vrste Greyp bickli...

 i zato je sasvim normalno takvoj firmi dati 1,5mlrd kuna za razvoj nečega čime se uopće ne bavi, niti im je core bussiness, niti im je ikakav bussiness. da ne pričamo kako level 5 autonomna vožnja još dugo i predugo neće biti moguća, ali zato Rimac to može. tesla, vw i ostali tulipani su nesposobni razviti lvl 5 iako se time bave, ali zato netko tko se time uopće ne bavi ima dovoljne reference za dobiti bez natječaja ogroman novac za tako nešto. razina genijalnosti da vodoinstalateru daš da ti instalira bojler na plin jer je u njemu isto voda kao u slavini.

čisto za kraj, da li uopće znaš što znači pojam "referenca" za dobiti ikakav posao? ako znaš, jel rimac ima referencu za ovako nešto? da li bi mu dao svoj novac? naravno da nebi jer nisi glup.

Poruka je uređivana zadnji put uto 25.5.2021 11:31 (bruno1026).
5 godina
offline
Re: Zašto je zabranjeno komentiranje Rimac na BOL?
bruno1026 kaže...

 i zato je sasvim normalno takvoj firmi dati 1,5mlrd kuna za razvoj nečega čime se uopće ne bavi, niti im je core bussiness, niti im je ikakav bussiness. da ne pričamo kako level 5 autonomna vožnja još dugo i predugo neće biti moguća, ali zato Rimac to može. tesla, vw i ostali tulipani su nesposobni razviti lvl 5 iako se time bave, ali zato netko tko se time uopće ne bavi ima dovoljne reference za dobiti bez natječaja ogroman novac za tako nešto.

čisto za kraj, da li uopće znaš što znači pojam "referenca" za dobiti ikakav posao? ako znaš, jel rimac ima referencu za ovako nešto? da li bi mu dao svoj novac? naravno da nebi jer nisi glup.

 Iskreno, ja sam samo napisao ono što je do sada bilo. Ovo ta robotaksije mi zvuči malo previše, nisam baš uvjeren da će to tako funkcionirat kako se sad priča.

 

Ali ovo prije spomenuto, to očito funkcionira i to funkcionira u najboljim i najskupljim makrama/modelima u autoindustriji. 

Live long and prosper.
9 godina
offline
Re: Zašto je zabranjeno komentiranje Rimac na BOL?
Horatio_Hornblower kaže...

Kad su pacijenti na ovome forumu što onda tražiš ovdje odi na forum hdzove mladeži ili osnuj forum za štovanje lika i brade mate rimaca.

Jalan sam što milijun ljudi je moralo ic vani u potrazi za kruhom nitko im nije imao za dat početnih par milijuna u garaži.

Jalan sam što ima milijun penzica od kojih je pola lažnih branitelja saborskih i političkih uhljeba sa mirovinom u rangu njemačke dok ljudi sa 45 godina staža imaju 2000kn. 

Jalan sam što u rh imamo cca pola miljuna ljudi u realnom sektoru koji financiraju  cijelu saradu političara kontroverznih biznismena branitelja stranaka uhljeba  u svim agencijama općinama gradovima i ostalih državnih poduzeca. 

Jalan sam što nam država propada i što smo na začelju EU po svim parametrima. 

Jalan sam što tehnička struka u hrvatskoj je na tako niskim granama da nešto što nitko neće završi na našim stolovima i sretni smo sa mrvicama sa stola. 

Jalan sam što svako danas može završit fakultet u dvosobnom stanu u čisti provo i dobit diplomu. 

Jalan sam jer se cijeni više veza poznanstvo nego stručnosti i znanje. 

Jalan sam jer netko dobiva milijarde za projekte iz petog elementa a u bolnici sestra ima 6000kn. 

Jalan sam jer ne vjerujem u potemkinova sela jer zagreb izgleda ko tužna vrba ispod fotanske fasade a Split je ostao u 1999 po izgledu i mentalitetu di si bio 91.

Jalan sam što za 20 godina najviše ljudi će bit konobari kuhari sobarice ako ne odu vani. 

Jalan sam jer će politička garnitura i dalje bit klijantelisticka elita koja će gurat lovu u projekte tipa robotaksi.

Jalan sam jer nemozes kao pojedinac ništa promjenit a kad sve vidiš pitas se što još radiš u ovoj državi. 

Eto jalni mali rvat.

 

 

sve ovo stoji, samo moramo imati na umu da je jasan krivac za ovo sve -Hrvati, odnosno narod. Naši političari i HDZ i SDP i koji god hoćeš, nisu izvanzemaljci-gušteri sišli sa Marsa, oni su mi i mi smo oni, oni su odraz naroda. Onih 50% koji nikad ne izlaze na izbore, oni su mi gori od svih korumpiranih sudaca i političara. Oni su uzrok. Plenković nije uzrok, on je posljedica. Odnosno možda je u jednom trenutku bila politika ono što je gurnulo rulju u krive odluke, ali to što smo ostali taoci političke kvazi elite smo si mi sami krivi. 

8 godina
offline
Re: Zašto je zabranjeno komentiranje Rimac na BOL?
Filox kaže...
bruno1026 kaže...

 i zato je sasvim normalno takvoj firmi dati 1,5mlrd kuna za razvoj nečega čime se uopće ne bavi, niti im je core bussiness, niti im je ikakav bussiness. da ne pričamo kako level 5 autonomna vožnja još dugo i predugo neće biti moguća, ali zato Rimac to može. tesla, vw i ostali tulipani su nesposobni razviti lvl 5 iako se time bave, ali zato netko tko se time uopće ne bavi ima dovoljne reference za dobiti bez natječaja ogroman novac za tako nešto.

čisto za kraj, da li uopće znaš što znači pojam "referenca" za dobiti ikakav posao? ako znaš, jel rimac ima referencu za ovako nešto? da li bi mu dao svoj novac? naravno da nebi jer nisi glup.

 Iskreno, ja sam samo napisao ono što je do sada bilo. Ovo ta robotaksije mi zvuči malo previše, nisam baš uvjeren da će to tako funkcionirat kako se sad priča.

 

Ali ovo prije spomenuto, to očito funkcionira i to funkcionira u najboljim i najskupljim makrama/modelima u autoindustriji. 

 vjeruješ da je Rimac u bivšem prodajnom salonu na par stotina kvadrata razvio kompletan hiperautomobil? sad ide onaj briljantan dio, razvio je skoro kompletan hiperautomobil za nekog drugog proizvođača hiperautomobila?

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice