Poz ljudi, ajde molim vas da mi netko da link (nisam lijen, nego neupucen 🤪) za Xiaomi Redmi Note 7 6gb ram GLOBAL verziju, tj. ovu verziju za Europu ili sto vec. Hvala puno
Nije još napravljena..
Poz ljudi, ajde molim vas da mi netko da link (nisam lijen, nego neupucen 🤪) za Xiaomi Redmi Note 7 6gb ram GLOBAL verziju, tj. ovu verziju za Europu ili sto vec. Hvala puno
Nije još napravljena..
Sta mislite koji je bolji da uzmem, mi a2 lite ili redmi 5 plus, oba su 4/64 i oba su oko 1500 kn ili ima nesto bolje za tu cijenu?
Sta mislite koji je bolji da uzmem, mi a2 lite ili redmi 5 plus, oba su 4/64 i oba su oko 1500 kn ili ima nesto bolje za tu cijenu?
A2 lite
Jel Redmi note globalna stvarno 28.2.? Još malo pa ću kupiti kinesku verziju čekajuć ovu našu. -_-
A Mi 9 je izašao isto al u kineskoj samo?
Pozdrav,šaljem mob. na servis u Kinu,pošto je još pod garancijam.Prodavač mi je rekao da pošaljem na naj jeftiniji način,te da če mi on nadoknaditi troškove.
Imali netko iskustva sa slanjem na servis,i na šta treba paziti ?
Hvala.
Jel Redmi note globalna stvarno 28.2.? Još malo pa ću kupiti kinesku verziju čekajuć ovu našu. -_-
A Mi 9 je izašao isto al u kineskoj samo?
Global verzija je već dostupna za kupiti.
A Global ROM (dev) treba biti dostupan za DL kroz koji dan. Već je gotov ali je u fazi testiranja još.
Ja sam sebi uzeo CN verziju, sad cekam samo taj Global DEV rom...
CN verzija ista kao i Global verzija...
Jel Redmi note globalna stvarno 28.2.? Još malo pa ću kupiti kinesku verziju čekajuć ovu našu. -_-
A Mi 9 je izašao isto al u kineskoj samo?
Global verzija je već dostupna za kupiti.
A Global ROM (dev) treba biti dostupan za DL kroz koji dan. Već je gotov ali je u fazi testiranja još.
Ja sam sebi uzeo CN verziju, sad cekam samo taj Global DEV rom...
CN verzija ista kao i Global verzija...
Globalna verzija je samo presale za sad..
U opisu na goldwayu piše:
Xiaomi mi8 SE se ne može kupiti u nas, samo online? Vjerovatno će tako biti i sa MI9 SE?
Ako se kupi online vidim ima godinu garancije, ali kako se ta garancija ostvaruje?
Šalješ tamo odakle si naručio. Slali su ljudi čak i u Kinu i dobijali popravljeno. Problem je plaćanje transporta, koje je kako se dogovoriš sa prodavcem (ima i korektnijih i manje korektnih) i carina kod vrćanja nazad - tu ti treba neki papir koji izvadiš pre slanja i posle pokažeš kad ti stigne nazad.
Moje iskustvo je drugačije,prvo prodavač efox me uporno pokušava uvjeriti da je pokvareni ekran softwerski problem,i na svaki odgovor mu treba 3 dana.
Nakon 10 meilova prihvača da je hardwerski problem,i traži da mob. pošaljem u Kinu o mom trošku,iako sam mob dobio iz Njemačkog skladišta,o vračamju u eu skladište ne želi ni odgovoriti.
Ajde dobro poslatču ga u kinu,,tražim od trgovca da mi pošalje račun na kojem je jasno vidljivo da je plačena carina,a on mi šalje fake invoice od 15 usd,,,mobitel je plačen oko 450 usd.
I kad sve zbrojim ,ne isplati mi se poslati mob. na servis..jer za toj trošak mogu kupiti isti novi,kojeme je cijena sad pala na pola.
Ako i uzmem ubuduče kineski mob. isključivo uzimam sa hr 2 godine garancijom.
Gadno. Možeš li ih nekako pravno pritisnuti, tj prijaviti ih nekom telu, s obzirom na to da posluju unutar EU i imaju skladište u Nemačkoj?
BTW, nevezano za ovo, je li moguće da Pocophone F1 nema NFC?! Ne bi trebalo da mi je dealbreaker, ali sam se baš navikao koristiti ga za plaćanje.
Kome da ih prijavi ako u njihovim uvjetima vrlo vjerojatno piše da se za popravak šalje nazad u Kinu?
Nema NFC, xiaomi nešto škrtari s time.
Moje iskustvo je drugačije,prvo prodavač efox me uporno pokušava uvjeriti da je pokvareni ekran softwerski problem,i na svaki odgovor mu treba 3 dana.
Nakon 10 meilova prihvača da je hardwerski problem,i traži da mob. pošaljem u Kinu o mom trošku,iako sam mob dobio iz Njemačkog skladišta,o vračamju u eu skladište ne želi ni odgovoriti.
Ajde dobro poslatču ga u kinu,,tražim od trgovca da mi pošalje račun na kojem je jasno vidljivo da je plačena carina,a on mi šalje fake invoice od 15 usd,,,mobitel je plačen oko 450 usd.
I kad sve zbrojim ,ne isplati mi se poslati mob. na servis..jer za toj trošak mogu kupiti isti novi,kojeme je cijena sad pala na pola.
Ako i uzmem ubuduče kineski mob. isključivo uzimam sa hr 2 godine garancijom.
Efox/Coolicool i nije baš nešto poznat kao pouzdan za support iako sam 2016. "bez problema" dobio od njih novi uređaj nakon što sam im u Kinu poslao crknuti. Pod "bez problema" mislim nakon dosta mailova i procesa od 2 mjeseca (slanje tamo, servis pa natrag), ali me ništa nije dodatno koštalo s njihove strane, tj. kod povrata uređaja iz Kine sam očekivano platio PDV, ali kako je u pitanju bio neki Ulefone od cca 60$ to je bilo nekih 100-njak kn i to sam procijenio da mi se isplati (slanje u CN s trackingom je bilo oko 60 kn tada). Ovaj boldani dio mi nije jasan, ne kužim kakav si ti račun s carinom očekivao, pa to se uvozi u kontejnerima i onda dila, nijedan ti neće dati takav račun jer ga jednostavno nema. A ako si ga već htio slati u Kinu na servis, a da ne platiš PDV kod povrata, moraš vaditi izvoznicu koja košta oko 400 kn te slanje cca 100 kn, dakle trošak od oko 500 kn pa vidi jel ti se isplati. I ako već daješ 3000 kn za mob preko kineskog webshopa onda je bolje uzeti iz provjerenijih i pouzdanijih dućana s EU servisom/povratom.
Što se tiče povrata nije sve tako crno i nemoguće.
Za sve mobitele koje sam kupio sa skladišta u EU, a morao sam ih ili vratiti ili nisu stigli, pa neki trgovci traže da ih se pošalje u Kinu, a ne tamo gdje su kupljeni (u EU), našao sam neke članke ili stavke o zašiti potrošaća u EU i uvijek je upalilo. Ako već jesmo u EU, pa neka bude i neka koristi. I uvijek je upalilo. Slao sam u EU, a oni neka si šalju kamo god žele..
Uspio dobiti cijelokupni povrat uplaćenih novaca bez onog dodatnog plaćanja za sigurnost isporuke.Gearbest ima tu opciju, pa kad mobitel nije stigao i ja sam tražio 100% povrat (plaćeno preko PayPal-a) rekli su da nisam uplatio tih 5,6USD za sigurnost pošiljke i da jednako pokrivamo štetu i da će mi vratiti samo 50%. Ma nemoj, a da ja vama zaračunam 5,6 USD za sigurnost da ću ja vama platiti mobitel? Lijepo sam ih zamolio da svoje probleme i osiguranja pošiljaka srede sa svojim dostavljačem, a ne da meni računaju osiguranje pošiljke. Znači, nikad ne pošalješ i onda ja platim 5USD jer ti nisi poslao, ma hajde.
Opet sam im poslao nešto iz zaštite potrošaća u EU i vratili su 100% u roku par dana
Što se tiče povrata u Kinu je druga priča, ali opet rješiva. Dva puta sam slao nazad u Kinu, platio u pošti, obična, najjeftinija pošiljka koja je moguća, i to me koštalo cca 60kn.
Obzirom da sam na taj uređaj, kad je stigao, platio PDV i troškove, imao sam taj papir/potvrdu. Prije samog slanja u Kinu, napravio sam sliku IMEI uređaja sa svojom osobnom iskaznicom, znači mobitel je bio kod mene.
Kad je ponovno, nakon popravka/zamjene ponovno stigao u RH, na carinu, lijepo sam zamolio carinu, sa ovim dokazima (potvrda o prvobitnom plaćanju, potvrdu o slanju pošijlke u Kinu, sliku IMEI mobitela, i imali su razumijevanja.
Problem slanja u Kinu je vrijeme, cca 1 mjesec tamo, 1 mjesec popravak, pa onda opet 1 mjesec nazad, sve u svemu 3 mjeseca.
Uz strpljenja tih 2-3 mjeseca, da se sve to riješiti iako ima i nekih drugih problematičnih situacija - npr., od 3 puta koliko sam slao u Kinu na servis, sva 3 puta sam dobio novi mob, dakle stari IMEI mi u nijednom slučaju ništa nije vrijedio, a također je i problem ako nisi platio PDV prvi puta pa onda ni nemaš papir na temelju kojih bi ih mogao "zamoliti" za razumijevanje. Izvoznica upravo zamjenjuje sve te papirnate peripetije, ali dakle samo u slučaju kada vrijednost potencijalnog ponovnog plačanja PDV-a ne premašuje tu svotu, jer onda ti je praktički svejedno što plaćaš.
Evo da pohvalim Honorbuy, frend narucio mob u ponedjeljak popodne, paket poslan jucer ujutro, a dostavljen danas ujutro, poslano GLS-om
hoce li past cijena kineskih verzija redmi note 7, sad kad izadje globalna verzija?
Globalna verzija je vec izašla. Cijena kineske je ista. Zasto bi uzeo kinesku?
Dakle, kao u naslovu. Gledam i vrebam Ulefone Power 5s već nekoliko dana. Ima li tkogod ovdje neka prava, realna iskustva s mobom? Netko tko ga osobno ima i koristi, da se oglasi s odgovorom? Gledam/čitam kritike i zadovoljnost kupaca po svijetu su OK, i na Racunalo.com je prošao jako dobro, uglavnom vrlo OK feedbackovi, ali bi mi bilo drago pročitati od nekog tko ga zaista koristi. Jedina moguća dilema Power 5s ili Power 5 (razlika samo u količini RAM-a, 4:6 GB i par desetaka € cijene).
Mišljenja tipa "to ti je smeće" ili "uzmi Xiaomi" nemojte pisati ili truditi se... to ne tražim... dakle, samo "Ulefonci"... itko? Tnx!
https://www.bug.hr/forum/topic/mobiteli/ulefone-power-5s-prvi-utiscismece/266997.aspx
Zna li netko možda za neki kupon za Aliexpress, naručio bi Redmi note 7 preko Goldwaya ili Mi Global Store pa gledam da malo snizim cijenu...Hvala!
Uzeti Redmi Note 7 Global Version sada za 220 $ ili pričekati Pro verziju? Čitao sam da će izaći 13.3., a kad bi trebala biti u prodaji i hoće li odmah biti dostupna i Global verzija?
... može delete
Pozz...jel ima tko info kad ce izac global verzija mi 9 na Alliju?
Uzeti Redmi Note 7 Global Version sada za 220 $ ili pričekati Pro verziju? Čitao sam da će izaći 13.3., a kad bi trebala biti u prodaji i hoće li odmah biti dostupna i Global verzija?
redmi note 7 pro
+ brzi, stedljiviji procesor (11nm - novija arhitektura)
+ bolja/brza graficka
+ bolja kamera, iako su obe 48 mp ova je ukratko bolja.
sve ostalo je jednako :)
po meni treba uzeti redmi note 7 pro. u prodaji na aliju racunaj krajem 3-eg mj, a za globalnu stvarno nemam pojma.
Pozdrav
Dali je netko naručivao od trgovine tradingsghenzhen ?
Tvrde da im roba prolazi bez dodatnih davanjs,i da imaju servis u Njemačkoj.
Imali netko iskustva sa njima ?
kada mi carina zatrazi racune i ja im posaljem, koliko im treba da oni sve to odrade i posalju mi paket?
Uzeo bi u skorije vrijeme Redmi note 7 iz nekog eu skladišta,ali gdje ima 2 god. garancije.Svugdje nalazim samo 1. god. Sa 2.god.ga kod nas nudi Smartson,pa mi je i to jedna od varijanti.