-trgovac ti nudi.. ako prihvatiš to je to. Ovisi o tebi.
-dok su cijene rasle, nisu nudili jače-novo nego povrat, tj ti biraš i izabereš za sebe povoljnije.
-ako nema iste-identične, tad oni ne mogu zamjeniti za drugu, mogu samo ako ti prihvatiš takvu ponudu-zamjenu (i to po osnovi zakonskog jamstva tj materijalnog nedostatka što tad riješavaš s trgovcem, dok po osnovi pravog proizvođačevog jamstva nema zamjene za slično-drguo, isključivo isto, isti model-brand-serija, jer je sve povezano s uvozom-papirima i tim brandom-serijom, sn-broj-barkod..).
-naravno, tražiš novac (jer naravno nemaju identičnu-zamjenu).. i moraš dobiti mada će možda trgovac to osporiti-otezati.. može i on svašta pogotovo kad se razlog mjeri prosječnom plaćom.. npr tražiš zamjenu (po osnovi jamstva) ili povrat novca.. i tad on prvo koristi rokove, čekanje, distributer-otezanje.. barem 15-45 dana.. jer može. Mada pri tome svi znamo da ne može dobiti drugu-identičnu ako nije u proizvodnji i ako je distributer nema na lageru. tj da ima već bi je dobio tj ne bi bila ponuđena novija-jača..
.. no pazi, kad natjeraš trgovca na to, može biti svašta, npr on se potrudi i pronađe drugu-ispravnu-identičnu.. recimo na ebayu.. ili bilo gdje, to je legitimna zamjena, tj nemaš što zakonski prigovoriti-tražiti a tad si realno propustio dobiti noviju-jaču, tj u tom mogućem primjeru je cilj da on to nema i da je tad prisiljen isplatiti plaćeni iznos dok ti za polovicu iznosa kupiš ono što već nudi u istoj trgovini ili bilo kojoj drugoj ako ti se trgovac zamjerio..
.. samo je pitanje otezanja ili ako se snađe i nekako nabavi originalnu grafičku, bolje je to riješiti dogovorom, manji rizik a sve je na kraju cjenkanje pa na što obje strane pristanu pri čemu ti imaš zakon pa on mora ali će to otezati-osporiti koliko god može.
-pa zato, preveniraj otezanje, traži konkretno da ti daju podatak-info o razgovoru-narudžbi prema distributeru, kad stiže ako je dostupno, odnosno ako nije nema se što čekati jer neće sutra biti dostupno jer se ne proizvodi.. i to znaju svi pa i oni.. tj traži da ti svako otezanje-rokove obrazlože, pisano-mail ne samo telefon i traži-zadaj rok, tj ako im ti zadaš recimo rok od 8 dana, tad ga oni mogu osporiti, ako ospore cjenkaš se oko rokova za što moraju imati obrazloženje, npr brod-roba-šleper treba x-dana za put iz kine do hr.. i tad se zna datum, kao kad nešto naručiš s ebaya.. to je tad realan rok, odnosno ako ga ne ospore tad vrijedi ono što si im zadao kao 8 dana i nakon tog ih jednostavno tražiš novac, ne daš otezanje-odgađanje kao što tog nema za rok plaćanja-dospijeća nekog računa i prijavljuješ inspektoratu ...
btw -kao posljednji primjer prije par mjeseci sam reklamirao jedan printer, par tjedana otezanja, s danom kad sam prijavio inspektoratu-mingo i posalo obavijest ujutro, popodne mi je stigla obavijest trgovine o riješenoj reklamaciji + da ću dodatno biti obaviješten kad-gdje mogu podići.. i ta obavijest je stigla u 19:30.. tj vremenski nisam mogao taj dan nego iduće jutro.. sve riješeno u danu kad sam prijavio na mingo, moglo je biti prvi dan, moglo je biti bilo kad u tih 2 tjedna.. ne dati im otezati tj na kraju ćeš dobiti svoje, gpu ili novac pa čak i ako prođe više dana-tjedana, no realno se neće baš ništa promijeniti i zato im ne treba dati recimo mjesec više..
+btw-2
Cudo da su otkljucali temu. Ne kuzim poantu zakljucavanja teme i smanjivanja aktivnosti samog foruma, sam sebi "puca u nogu" smanjujuci aktivnost i potpomazuci izumiranju foruma kao takvih, ali kako god. Mali rant da si to izbacim s ledja.
-da, besmislen način, lockanje.. ili mod napravi reda ili ne napravi, lock je besmislica, no kako im to objasniti?