Naručio sam komponentu preko web shopa po objavljenoj cijeni koja je u trenutku narudzbe bila nesto niza od uobicajene.
Da bi sutradan trgovac, odnosno web shop, poslao poruku da trenutno odabrani proizvod nije raspoloziv.
To naravno nije točno jer je proizvod odnosno komponenta je raspoloživa na njihovim stranicama, i sad i u trenutku kad su poslali e-mail, ali po znatno višoj cijeni.
Koja su točno moja prava?
P.S. postoji određena sličnost sa ovim člankom, ali se nažalost ipak ne radi o tako velikom popustu
https://slobodnadalmacija.hr/mozaik/zivot/je-li-u-pravu-kupac-ili-trgovac-splicanki-stopirali-kupnju-na-snizenju-u-web-shopu-nisam-ja-kriva-sto-su-kaput-sa-200-na-20-eura-spustili-greskom-1002798
Morat ces vjerojatno prijavu slat. Al nema druge nego inzistirat. Poslikaj da je proizvod raspoloziv na webu s drugom cijenom. Takodjer cemo potvrditi raspravu od prije par stranica (odnosno dio nje).