Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena... izdvojena tema

poruka: 4.140
|
čitano: 1.270.761
|
moderatori: Lazarus Long, vincimus, pirat, XXX-Man
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
10 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Kupujem tamo 20 godina, potroseno sigurno 150-200k, sve im lijepo objasnim, posaljem slike, lijepo zamolim i jos uz to od 10 ventilatora samo sam jedan otvorio, ostatak je nov neraspakiran i ne ..ne zele mi zamijenit ventilatore.. ono sto je meni neshvatljivo da ce oni radije izgubiti dobru musteriju koja ima stalno radi profit nego zamijenit ventilatore od 30 kuna... nevjerojatno... a i te ventilatore bi oni ionako prodali nekome.. 

mozda sam trebao odmah provjeriti ventilatore ali stvano mi to nije palo napamet ,prebrojao sam robu i provjerio da li je to to... ali nisam sad isao citat broj okretaja jbg..  da se razumijemo nije sad to neka lova ali me takvo ponasanje docana raspizd... isao bi sad nakraj svijeta da dobijem ono sto sam platio jer sam ja ostecen...

Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
S kime se ti svadjas, da mi je znati? ;)

Ja ne tvrdim da je to isto, niti da problem ne postoji.

Tvrdim da nije pogresno poslan proizvod, i da je kupac doveden u zabludu pogresno navedenim karakteristikama proizvoda. I da to treba biti osnova za trazenje zamjene/povrata.. a ne tvrditi da je trgovina pogresno poslala.

Da, golf sa 80 i 180ks nije isto, slazem se. Medjutim, ovdje se ne radi o 2 verzije ventilatora, jedan sa 800 a drugi sa 1800 okretaja, pa je trgovina isporucila pogresni. Ako sam dobro shvatio, postoji samo jedna varijanta sa 800 okretaja, dakle, opis je pogresan.

Dali je toliko tesko shvatiti razliku izmedju pogresnog proizvoda i pogresne karakteristike proizvoda?

Golf analogija - narucis platis 180ks. Dobijes 80ks - pogresno poslano.

Narucis platis 180ks, dobijes 120 jer golf ne proizvodi model sa 180ks - dovodjenje u zabludu, lazno oglasavanje, tipfeler.....

Slicno ali jako razlicito zar ne

Lijepo ih nemoj moliti, vec im posalji da si na osnovu njihovog opisa karakteristika kao kupac doveden u zabludu, i da ces poslati prijavu, pa nek oni nadleznima objasnjavaju da nisu nista krivi
Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Poruka je uređivana zadnji put pet 13.5.2022 13:46 (Damir22).
Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Jesam, rekli su radite sto hocete ventilatore ne damo..

Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Ok, prosljedi to inspekciji i amen...
Nemas tu vise sto mudrovati, inspekcija ce reci da jesi ili nisi u pravu, moraju li to zamjeniti ili ne moraju.....

Jedino sto ti mozes je napisati o kojoj trgovini je rijec da svi znaju i to je to.....
Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Nije govno, nego se pas posro.
Znači da proizvođač ima dva modela istog venta pa su ti poslali slabiji je ovako, a ako ima samo 800rpm a greškom piše 1800 je onako? Sasvim različito, jel?
Pa što njega kao potrošača boli kuki jel ovako ili onako, on je naručio ventove radi 1800rpm jer želi takvu karakteristiku kakva je oglašena.
Jel greška pravopisna ili skladištarska je možda razlika trgovcu, da zna koga će kaznit zbog greške, njemu kao kupcu sasvim je svejedno jer je dobio ono što nije naručio. Rpm kao karakeristika je možda čak i bitnija od rgb/non rgb, al jedno ti priznaješ, a drugo ne - niđe veze
2 godine
protjeran
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
njuskac kaže...

Jesam, rekli su radite sto hocete ventilatore ne damo..

 Joj daj ne muljaj.

Znači nema šanse da će bilo koji trgovac to reći, pogotovo kad je njihova greška u opisu.

Daj ti okači screenshot računa i taj njih odgovor u kojem piše da ti ne žele zamjeniti usrani ventilator od 30 kn.

8 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Zao mi je, ne mogu ti pomoci ako ti ne uocavas razliku izmedju pogresno navedene i pogresno poslane karakteristike proizvoda....

I ponovo te pitam, s kime se ti svadjas? Jednostavno ne razumijes zasto se treba pozvati na karakteristiku a ne isporuku.....
Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Poruka je uređivana zadnji put pet 13.5.2022 14:44 (Damir22).
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
njuskac kaže...

Kupujem tamo 20 godina, potroseno sigurno 150-200k, sve im lijepo objasnim, posaljem slike, lijepo zamolim i jos uz to od 10 ventilatora samo sam jedan otvorio, ostatak je nov neraspakiran i ne ..ne zele mi zamijenit ventilatore.. ono sto je meni neshvatljivo da ce oni radije izgubiti dobru musteriju koja ima stalno radi profit nego zamijenit ventilatore od 30 kuna... nevjerojatno... a i te ventilatore bi oni ionako prodali nekome.. 

mozda sam trebao odmah provjeriti ventilatore ali stvano mi to nije palo napamet ,prebrojao sam robu i provjerio da li je to to... ali nisam sad isao citat broj okretaja jbg..  da se razumijemo nije sad to neka lova ali me takvo ponasanje docana raspizd... isao bi sad nakraj svijeta da dobijem ono sto sam platio jer sam ja ostecen...

 Lol, jel protis u pitanju, ovo mi tako smrdi na njih? :)

 

Uslikaj opis proizvoda na webu i ono sto si dobio, posalji na inspekciju. Cekaj povrat novca i ne beri brigu oko tog vise.

11 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Ja ti govorim da njega ne treba biti briga jel pogrešno poslana ili pogrešno navedena. On je dobio ono što nije naručio - naručio je 1800rpm ventove, dobio je 800rpm ventove.
Jel krivo poslano ili je krivo napisano, njega boli kuki, on je kupovao i naručio 1800rpm ventove, ne ove koje je dobio.
Ne znam jel govorim kineski ili što je...
8 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
I opet ne razumijes da mi tvrdimo isto, razlika je jedino da mu je bolje u prijavi pozvati se na "dovodjenje u zabludu" nego "pogresno poslano".....
Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Damir22 kaže...
I opet ne razumijes da mi tvrdimo isto, razlika je jedino da mu je bolje u prijavi pozvati se na "dovodjenje u zabludu" nego "pogresno poslano".....

 vidi gle, uključio sam se zbog ovih tvojih tvrdnji dolje

Damir22 kaže...
A sto se tice prava na povrat zbog brzine vrtnje, ne, ogradili su se od takvih stvari, da opis/slika ne moraju odgovarati, i da ne priznaju krivnju za pravopisne greske, bla bla bla..
Damir22 kaže...
A odakle se izvuklo da je trgovina poslala nesto sto covjek nije narucio? Koliko sam shvatio, to jesu ti vnetilatori, samo je covjek doveden u zabludu opisom proizvoda, jer napisano ne odgovara stvarnom svojstvu proizvoda.

Dvije totalno razlicite stvari....

 

eto, zbog toga, jer smatram da nisi u pravu da nema pravo na povrat love i da on kao potrošač nije dobio što je naručio, a nije jer je naručio ventilatore od 1800rpm

a sad, jel to greška u opisu ili krivo poslan proizvod, sasvim je nebitno - on ima pravo na zamjenu ili povrat love i ne treba se petljat u objašnjavanja jel doveden u zabludu ili je pogrešno poslano

 

 

8 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Za pisanje zalbe/prijave ja bih uvijek radije upotrijebio zakonsku formulaciju umjesto slikovnog opisa.

Ma koliko se mi natezali, ovo je jos jedna prica ciji kraj nikad necemo saznati, tako da stvarno je svejedno...
Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Damir22 kaže...
...ovo je jos jedna prica ciji kraj nikad necemo saznati, tako da stvarno je svejedno...

 ovo je najgore, da se bar kasnije jave daznamo kako se završilo

mi se polomimo od rasprave i natezanja, a na kraju šipak 

12 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Damir22 kaže...
A odakle se izvuklo da je trgovina poslala nesto sto covjek nije narucio? Koliko sam shvatio, to jesu ti vnetilatori, samo je covjek doveden u zabludu opisom proizvoda, jer napisano ne odgovara stvarnom svojstvu proizvoda.

Dvije totalno razlicite stvari....

 Pa poslala je, to su dva različita modela ventilatora...npr Arctic ima tako F12 silent 800rpm i Arctic F12 1800rpm....


Ako naručim plavi vent, onda oču plavi a ne crveni...opravdanja da je to isti vent, to je isti proizvođać mene ne zanima niti me treba zanimati.

 

Najbolje bi bilo da znamo o kojem modelu se uopče radi, pa da možemo i viditi da li postoje dva modela

 

njuskac kaže...

Kupujem tamo 20 godina, potroseno sigurno 150-200k, sve im lijepo objasnim, posaljem slike, lijepo zamolim i jos uz to od 10 ventilatora samo sam jedan otvorio, ostatak je nov neraspakiran i ne ..ne zele mi zamijenit ventilatore.. ono sto je meni neshvatljivo da ce oni radije izgubiti dobru musteriju koja ima stalno radi profit nego zamijenit ventilatore od 30 kuna... nevjerojatno... a i te ventilatore bi oni ionako prodali nekome.. 

mozda sam trebao odmah provjeriti ventilatore ali stvano mi to nije palo napamet ,prebrojao sam robu i provjerio da li je to to... ali nisam sad isao citat broj okretaja jbg..  da se razumijemo nije sad to neka lova ali me takvo ponasanje docana raspizd... isao bi sad nakraj svijeta da dobijem ono sto sam platio jer sam ja ostecen...

 A koji su točno modeli ventilatora?

 

I koja je to trgovina uopće u pitanju? Očito se radi o nekoj velikoj trgovini, koju boli briga za to i koliko su veliki ne mogu ni pratiti svoje kupce niti ih previše zanima da ih prate.

Male trgovine ne rade takve probleme oko sitnica...i pogotovo robu koja se stalno prodaje i nije skupa

Poruka je uređivana zadnji put sub 14.5.2022 7:58 (FakeDeath).
8 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Da sad ne trazim, u jednom postu je napisano da je covjek kad je roba stigla provjerio i potvrdio da su to naruceni ventilatori, samo nije detalje provjeravao, tako da, ako postoje 2 verzije, onda da, krivo je poslano. Ja sam shvatio da je ovdje problem u specifikacijama a ne isporuci...
Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Dučan je Protis. Radi se o F12 Silent case fan,robu sam narucio preko web shopa i podigao osobno, tada sam pogledao da li je to sve sa popisa i otisao doma.Pošto mi ventilatori nisu trebali odmah stavio sam ih sastrane dok ne nadem vremena..Neki dan upalim jedan i primijetim da skoro pa uopce ne puše tj jako slabo pa sam isao vidjeti da li je to taj ventilator koji sam narucio i vidim da je i nije mi ispocetka bilo jasno sta se desava.. odem ponovo na njihovu stranicu vidim taj vent i pise 1800 rpm, mislim si nemoguce da 1800rpm tako slabo puše.. idem citat na kutiji i vidim 800rpm.. evo stvarno mi nije bili bilo ni na kraj pameti da bi vent bio 800 niti sam znao da postoji 800 te marke tj.nisam ni razmisljao o takvim stvarima  i tada odmah idem slikat njihov web shop da imam kao dokaz, posaljem mail sa slikom i objasnim sve i ne zele mi zamijenit.. u međuvremenu su ispravili grešku na web shopu.. da li sam trebao odmah ici u detalje sve provjeravat ne znam mozda jesam ali covjek jednostavno nema vremena za takve sitnice odnosno nije mi palo napamet da bi bas taj podatak isao provjeravat.. smatram posto je ipak njihova greška u opisu proizvoda ,a proizvod nisam otvarao(9komada) da su mi mogli zamijenit ventilatore odnosno ne vidim ama bas nikakav njigov gubitak u toj zamjeni, bio sam spreman i nadoplatiti za skuplje.. uglavnom tesko je za povjerovati da je toliko tesko zamijenit jeb.. ventilator.. jest da je ventilator sitnica ali nekome se moze desiti isto sa puno skupljom stvari.. također je tesko za povjerovati da ce radije izgubit musteriju koja kupuje 20 godina nego zamijenit ventilator .. jos sam tamo slao i kolege da kupuju.. evo sad cu  svim kolegama rec kakav imaju odnos sa kupcima  pa da dobro razmisle da li ce tamo kupovat jer ja sigurno više necu i tu su vec izgubili profita u godinu dana vise nego 50 ventilatora.

Uglavnom, htio sam cuti druga misljenja i podijelit svoje negativno iskustvo.Prijava ide pa cemo vidjeti sta dalje.. 

Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
njuskac kaže...

Dučan je Protis.

Haha kako sam znao. Modus operandi smrdi na protis :P

 

Dobro da si slikao jasno je i njima da su za*ebali zato su izmjenili sliku. Nadam se da si prilozio sliku uz prijavu.

15 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

-jedna zasebna tema koja spada pod ovu:

Ukidanje opcija i povećanje naknade

.. započne tako da operater traži neke naknade-penale, tek nakon prigovora i 'konzultacija' sami kažu da korisnik ima pravo, neškodljivog raskida, bez penala-naknada, kao i pitanje jednokratne naknade za neotplaćeni dio uređaja kupljenog na kredit-rate.. pa nek se nađe kao podsjetnik-odgovor za takav slučaj, promjene uvjeta, zakona, cjenika i postojeća ugovorna obveza na rok (24mj).. čisto da ne moramo po tisuću puta ponavljati isto.

 

kao btw, može se primijetiti ''neimenovani'' lik-forumaš koji svaku takvu temu opstruira ili se na neki način svrsta na stranu 'jačeg-večeg' operatera.. nikakvo sudjelovanje, pitanjem, mišljenjem-odgovorom, isključivo opstrukcija bez argumenata, pa primijenite zaključak koliko je tad njegovo navijačko sudjelovanje relevantno ili korisno u temama i odgovorima, koja strana je u pravu, pravno-zakonski, koja strana krši pravila itd. što u nedostatku argumenta relativizira time da su jači, da se ne isplati za par kuna itd..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put pon 23.5.2022 10:49 (ihush).
 
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Sta nije isti slucaj vec bio ima 3-4 godine. Ne kuzim cemu uopce polemiziranje. Tada je hrpa ljudi "besplatno" dobila mobitele. Jel se nesto u medjuvremenu promjenilo da i ovaj put ne bi bilo tako ili sto je tocno bilo upitno? Procitao sam par postova nisam detaljno isao kroz thread, ali mi izgledaju potpuno iste situacije.

 
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
sandokan111 kaže...

Sta nije isti slucaj vec bio ima 3-4 godine. Ne kuzim cemu uopce polemiziranje. Tada je hrpa ljudi "besplatno" dobila mobitele. Jel se nesto u medjuvremenu promjenilo da i ovaj put ne bi bilo tako ili sto je tocno bilo upitno? Procitao sam par postova nisam detaljno isao kroz thread, ali mi izgledaju potpuno iste situacije.

 -da, no operater ide APP metodom, ako prođe.. i ako se ne žališ, tad prođe + i dalje većina korisnika ne zna svoja prava + povjeruju agentu koji blage veze ni sa čime nema, možda je 'student' a možda i plan operatera.. tj u toj temi je vidljivo da su u početku govorili da nema pravo itd.. da bi kasnije bez hakoma ipak zaključili da korisnik ima pravo.. i naravno da to sve već postoji u zakonu-pravilnicima i da se ponavlja, kao što se svaka prevara može ponoviti neovisno što ponekad neku uhvatimo-sankcioniramo.. to ne znači da sutra neće biti istih pokušaja i upravo zato ovo kao 'podsjetnik' jer realno većina ne prati temu + nitko neće listati-tražiti u parstotina stranica postojeće odgovore itd.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
9 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Dobro znaci poanta je da se nije nista promjenilo nego jednostavno ljudi nisu upoznati s tim. To je oke, tako je stalno. Ponavljanje ne skodi.

 
2 0 hvala 0
9 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...
 
0 0 hvala 0
7 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

..... ako se materijalni nedostatak na robi ili neusklađenost digitalnog sadržaja ili digitalne usluge s ugovorom pojavi nakon isteka propisanih rokova, ali ne kasnije od dvije godine od dana prijelaza rizika na potrošača, troškove vještačenja predujmljuje potrošač, a konačno ih snosi trgovac ili potrošač, ovisno o rezultatu vještačenja.....

https://net.hr/danas/hrvatska/na-snagu-stupa-novi-zakon-o-zastiti-potrosaca-ovo-su-10-kljucnih-promjena-cf5c65f4-dd94-11ec-8e7c-96baea31e3c1
Bunker
 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
bunker kaže...

..... ako se materijalni nedostatak na robi ili neusklađenost digitalnog sadržaja ili digitalne usluge s ugovorom pojavi nakon isteka propisanih rokova, ali ne kasnije od dvije godine od dana prijelaza rizika na potrošača, troškove vještačenja predujmljuje potrošač, a konačno ih snosi trgovac ili potrošač, ovisno o rezultatu vještačenja.....

https://net.hr/danas/hrvatska/na-snagu-stupa-novi-zakon-o-zastiti-potrosaca-ovo-su-10-kljucnih-promjena-cf5c65f4-dd94-11ec-8e7c-96baea31e3c1

 ..

Vezano uz snošenje troškova vještačenja koje se provodi radi utvrđivanja postoji li materijalni nedostatak na robi, člankom 47. Zakona iz 2022. u odnosu na uređenje te materije u Zakonu iz 2014. gdje je propisano kako trgovac snosi troškove vještačenja utvrđivanja nedostatka za sporove između trgovca i potrošača kada se materijalni nedostatak pojavio u roku od šest mjeseci od dana prijelaza rizika na potrošača te i u slučajevima kada nalaz vještačenja ne ukazuje na postojanje materijalnog nedostatka na robi, bitna novost jest propisivanje u stavku 5. predmetnog članka da trgovac samo predujmljuje za troškove vještačenja. Nadalje, radi usklađivanja s izmjenama Zakona o obveznim odnosima (Nar. nov., br. 126/21), produljuje se rok tijekom kojeg trgovac predujmljuje troškove vještačenja, sa šest mjeseci na godinu dana od dana prijelaza rizika na potrošača.

 

- mada nije jasno zašto tebe toliko fascinira 'vještačenje' .. najmanje bitno u većini reklamacija, tj nije isto za računala (forum, primarno IT) i tehničku robu, kao za aute, kuće-građevinske radove, ostalo-razno... npr nekvalitetne građevinske radove mora netko utvrditi-potvrditi, dokumentirati.. ne može se zid kupaonice donjeti u servis ili sud. Nema veze s reklamacijom npr vga-gpu-a kao što za to ne postoji ovlašteni-stručni sudski vještak, struka ili mogućnost itd.. odnosno, pošto si klasično 's druge strane', vjerojatno te dijelove (mutnog eu zakona-direktive, realno smeće..) nekako prikazati u svoju korist (trgovačkog lobija) tj i dalje 'prijetiti' nabijanjem troškova .. a u tome je jedino važno podcrtano, produžuje se s pola na godinu dana na trošak trgovca, + kad se utvrdi neispravnost tad trošak snosi do dvije godine tj naknadu troška koji je tad bio na teret kupca tj ovisi o tome utvrdi li se nedostatak ili ne. .. itd.

 

** edit:

važno (za potrošače, reklamacije... kraće, treba prijaviti nadležnima)

Člankom 143. Zakon iz 2022. uređuje izjašnjavanje trgovca povodom predstavke potrošača. Naime, nadležni inspektor može na osnovi zaprimljene predstavke potrošača, a prije pokretanja inspekcijskog postupka nad trgovcem, pisanim putem zatražiti izjašnjavanje trgovca u odnosu na sadržaj predstavke potrošača odnosno izjašnjavanje hoće li udovoljiti zahtjevu potrošača. Ako bi se trgovac u svom očitovanju suglasio sa zahtjevom potrošača, ne bi se pokretao inspekcijski postupak. U suprotnom, pokreće se inspekcijski postupak po službenoj dužnosti.

-tj po službenoj dužnosti..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put sub 28.5.2022 9:51 (ihush).
9 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

To su malo pojednostavnili, sto je i ok, do sad su tako i radili samo su vrsili nadzor i ako bi trgovina prihvatila zahtjev nije se provodio nadzor, sad ce to moc emailom rjesit odmah. Ima nekih ok promjena, al nisam stigao pogledati da li je proslo ono s izborom servis/zamjena sto sam vidio kao najveci problem novog prijedloga.

Takodjer, ovo s vjestacenjem nije zanemarivo. Pitanje je kako ce se situacija razviti. Prije je bilo navedeno da u prvih 6mj UVIJEK trgovac placa. Stoga si u 6mj imao prakticki free zamjenu za novi ako se nesto pokvari. Sad to vise nije tako, placa onaj tko izgubi vjestacenje. Sad je pitanje kako ce na ovo trgovci reagirat, hoce li ici plasiti kupce s time da ce platiti troskove vjestacenja i riskirati xxxx kuna za vjestacenje na glupe reklamacije, ili ce im biti jos gore jer je taj rok dosao do 1g. Recimo pretpostavljam da ce protis biti jedan od ovih prvih koji ce to pokusat iskoristit na los nacin, jer ocito prezivljavaju na takvim stvarima i orijentirali su se agresivnim pokusajima izbjegavanja potrosackih prava.

Poruka je uređivana zadnji put sub 28.5.2022 12:39 (sandokan111).
 
0 0 hvala 0
7 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Ihush , ništa mene ne fascinira , nego sam izdvojio dio za koji mi se čini da bi trebalo obratiti pažnju jer dolazi do promjene koju će trgovci moći zloupotrebljavati....

Ti od drveća nevidiš šumu tako da je traćenje vremena tebi nekaj pojašnjavati pa se nebum niti trudio...
Bunker
8 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Meni se opet nekako cini da je sve to mlacenje prazne slame, i da cemo se i dalje na onom low-level (trgovina-kupac) i dalje susretati s istim problemima, tamo gdje ih ima....

Odnosno nista defaultno u korist kupcima....
Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Moj PC  
2 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
bunker kaže...

Ihush , ništa mene ne fascinira , nego sam izdvojio dio za koji mi se čini da bi trebalo obratiti pažnju jer dolazi do promjene koju će trgovci moći zloupotrebljavati....

Ti od drveća nevidiš šumu tako da je traćenje vremena tebi nekaj pojašnjavati pa se nebum niti trudio...

 -upravo obrnuto.. ovo je it forum, forumaši-potrošači kad pitaju za reklamaciju u 90% misle na nešto s računalom ili barem tehničku robu..

-tehnička roba i računala imaju normalno jamstvo proizvođača i materijalni nedostatak 2god je sporedan kao osnova prava-zaštite kupca (primarno za onu robu koja nema klasično jamstvo i druge robe-usluge, ono što je na teret trgovca ili izvođača radova i sl.). U urednom poslovanju s tehničkom robom-jamstvom, teret snosi proizvođač-distributer, ne trgovac koji je samo posrednik i mjesto gdje kupac može reklamirati + mjesto gdje su roba+novac i time postao odgovoran kao i za zaprimiti reklamaciju (kupac bira) itd.  .. recimo 'ovlašteni servis' praktički ne postoji za komponente npr asus-gigabyte nego je to u pravilu ista trgovina-uvoznik i interni servis s priučenim serviserom, nikakve sličnosti s recimo ovlaštenim auto sevisom, servisom vešmašina gorenje-boš i sl. .. nikakve veze s građevinskim i sl radovima itd itd.. a zakon pokriva sve, nutelu, japanke, tv, mob, escajg, .. i zato je zakon širok pojam kao i način kako kupac ostvari svoja prava.. po kojoj osnovi, materijalni nedostatak ili klasično jamstvo.

 

-IT forum, primarno računala-komponente.. ne dajem savjete za građevince, automehaničare itd.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
10 godina
neaktivan
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Naručio sam komponentu preko web shopa po objavljenoj cijeni koja je u trenutku narudzbe bila nesto niza od uobicajene.

Da bi sutradan trgovac, odnosno web shop, poslao poruku da trenutno odabrani proizvod nije raspoloziv.

To naravno nije točno jer je proizvod odnosno komponenta je raspoloživa na njihovim stranicama, i sad i u trenutku kad su poslali e-mail, ali po znatno višoj cijeni.

 

Koja su točno moja prava?

 

 

P.S. postoji određena sličnost sa ovim člankom, ali se nažalost ipak ne radi o tako velikom popustu

https://slobodnadalmacija.hr/mozaik/zivot/je-li-u-pravu-kupac-ili-trgovac-splicanki-stopirali-kupnju-na-snizenju-u-web-shopu-nisam-ja-kriva-sto-su-kaput-sa-200-na-20-eura-spustili-greskom-1002798

Tražilica: https://www.startpage.com/ Poruke: https://signal.org/install/ E-pošta: https://protonmail.com/
 
0 0 hvala 0
6 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
texas.bug kaže...

Naručio sam komponentu preko web shopa po objavljenoj cijeni koja je u trenutku narudzbe bila nesto niza od uobicajene.

Da bi sutradan trgovac, odnosno web shop, poslao poruku da trenutno odabrani proizvod nije raspoloziv.

To naravno nije točno jer je proizvod odnosno komponenta je raspoloživa na njihovim stranicama, i sad i u trenutku kad su poslali e-mail, ali po znatno višoj cijeni.

 

Koja su točno moja prava?

 

 

P.S. postoji određena sličnost sa ovim člankom, ali se nažalost ipak ne radi o tako velikom popustu

https://slobodnadalmacija.hr/mozaik/zivot/je-li-u-pravu-kupac-ili-trgovac-splicanki-stopirali-kupnju-na-snizenju-u-web-shopu-nisam-ja-kriva-sto-su-kaput-sa-200-na-20-eura-spustili-greskom-1002798

Morali bi ti isporučiti po toj cijeni. Ali naravno problem je što će oni tvrditi da tog artikla nema. Ili da je oštećen i sl.

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice