Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena... izdvojena tema

poruka: 4.140
|
čitano: 1.274.110
|
moderatori: Lazarus Long, vincimus, pirat, XXX-Man
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Lenovo33 kaže...

Kakvom izlikom? lol

Pa tako posluju sve trgovine u HR, ako nema uvoznika, trgovac se vodi kao proizvođač.

 Cekam ponudu na privatno. Sve smo raspravili. Ajmo malo pokazite da stojite iza svojih rijeci.

Lenovo33 kaže...
i šta je bilo kad si se probudio? :D

Poštedi nas tih svojih bajki...

 Aaah, pises kao jedan moj vjerni sljedbenik.

Hocemo ugasit taj 7 tjedana account ako tu prosljedim podatke slucaja? Pristajes na tako nesto? Ja ugasim svoj ako lazem, ti ugasis svoj ako ja ne lazem?

 

cvrci *cirp* *cirp*

Old Iggy kaže...

 A gle, nije ti prvi put da varas ljude. Kao one nebulose oko "neispravnosti" i "nedostatka", pa zamjenama "po specifikacijama" i sto si vec sve prije trabunjao. Svakako, ne iznenadjuje ponasanje.

 

Uglavnom, cekam ponude za prodaju, ili da im pokazes koga ste zavaljali da pomognem jadniku koji nije svoja prava znao.

Poruka je uređivana zadnji put čet 19.11.2020 19:03 (sandokan111).
16 godina
online
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
ihush kaže...

pa tko kaže da je nešto van jamstva reklamirano? U jamstvu.

odvojeno od toge je koliko je jamstvo, ono što piše na deklaraciji i tko to određuje, koliko sad trgovački lobi prihvaća, to radi proizvođač ili uvoznik, ne maloprodja što ih buni mada je to sve dio trgovine.

 

-potrošač, zakon, tema, ne nešto treće-drugo..

Slobodno se obrati inspekciji kad ti je nešto kod proizvođača u jamstvu, a ne u RH.

3 godine
protjeran
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Old Iggy kaže...

Slobodno se obrati inspekciji kad ti je nešto kod proizvođača u jamstvu, a ne u RH.

 Već vidim kako Mirko i Jozo iz inspektorata sjedaju u auto i voze u Nizozemsku da riješe njegovo jamstvo s Corsairom.

15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Old Iggy kaže...
ihush kaže...

pa tko kaže da je nešto van jamstva reklamirano? U jamstvu.

odvojeno od toge je koliko je jamstvo, ono što piše na deklaraciji i tko to određuje, koliko sad trgovački lobi prihvaća, to radi proizvođač ili uvoznik, ne maloprodja što ih buni mada je to sve dio trgovine.

 

-potrošač, zakon, tema, ne nešto treće-drugo..

Slobodno se obrati inspekciji kad ti je nešto kod proizvođača u jamstvu, a ne u RH.

 -proizvođač? .. gle, zakon kaže trgovac, mjesto prodaje, onaj tko izda račun (fisklaiziran) ili maloprodajni, ako znaš što ta riječ znači (nasuprot veleprodaje, što kao vednor znaš..). Neovisno o postojanju jamstva ili tko ga daje ili ne daje. Za računala-komponente u pravilu postoji jamstvo i 99% je duže od 2god, no ako ne postoji tad je po osnovi materijalnog nedostatka i uopće me ne zanima proizvođač kao ni njegovo sjedište-obitavalište.. osim ako postoji neka endemična vrsta kao zanimljivost pa me možda zanima ali ne za reklamaciju i ovu temu koja se odnosi na zaštitu potrošača + zakon.

 

ili, kao pitanje, zašto bi se obračao inspekciji? tj podrazumijevaš da trgovac odbija reklamaciju ili što? tj po kojoj osnovi reklamiram, jesam li kupac-potrošač ili neki slučajni prolaznik u temi, kao i razlog prijave, ako mi npr trgovina prihvati i riješi reklamaciju što je tad besmisleno ili samo za prijaviti-pohvalu za uredno poslovanje.. tj što impliciraš time, da je to praksa? .. pa probaj :)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Lenovo33 kaže...
Old Iggy kaže...

Slobodno se obrati inspekciji kad ti je nešto kod proizvođača u jamstvu, a ne u RH.

 Već vidim kako Mirko i Jozo iz inspektorata sjedaju u auto i voze u Nizozemsku da riješe njegovo jamstvo s Corsairom.

 -ne miro&jozo dođu do malimarko-doo-trgovine koja je izdala račun tj prodala robu i odbila nešto što mora obaviti po osnovi jamstva ili materijalnog nedostatka.. zašto bi oni putovali u niskozemsku.. nema smisla, osim ako idu na party popušit žižu..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put čet 19.11.2020 19:20 (ihush).
3 godine
protjeran
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
ihush kaže...

 -ne miro&jozo dođu do malimarko-doo-trgovine koja je izdala račun tj prodala robu i odbila nešto što mora obaviti po osnovi jamstva ili materijalnog nedostatka

 Ni jedna trgovina neće odbiti uvažiti jamstvo ako imaš jamstveni list/račun koji kaže da jamstvo još traje.

Dok su papiri izdani u RH uredni, sve štima.

15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Lenovo33 kaže...
ihush kaže...

 -ne miro&jozo dođu do malimarko-doo-trgovine koja je izdala račun tj prodala robu i odbila nešto što mora obaviti po osnovi jamstva ili materijalnog nedostatka

 Ni jedna trgovina neće odbiti uvažiti jamstvo ako imaš jamstveni list/račun koji kaže da jamstvo još traje.

Dok su papiri izdani u RH uredni, sve štima.

 -par stranica prije tvoja lobistička stranka tvrdi suprotno, kao trgovac je mali bog i odlučuje što je jamstvo, koliko traje itd.. a sad da ipak, ako postoji neće odbiti? Blaga promjena :) no ima vremena..

a gle, osim jamstva postoji materijalni nedostatak, 2god, pa ako si nešto prodao, neovisno postoji li jamstvo trgovac je odgovoran i mora riješti kvar.

-ostaje još samo riješiti pitanje tko daje jamstvo, što piše na deklaraciji i može li trgovac ignorirati taj podatak kao i jamstvo koje netko daje, odnosno obvezu rješavanja prilikom reklamacije recimo u slučaju kad jamstvo traje 3-5god.. vidjet ćemo :)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
14 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Old Iggy kaže...
ihush kaže...

pa tko kaže da je nešto van jamstva reklamirano? U jamstvu.

odvojeno od toge je koliko je jamstvo, ono što piše na deklaraciji i tko to određuje, koliko sad trgovački lobi prihvaća, to radi proizvođač ili uvoznik, ne maloprodja što ih buni mada je to sve dio trgovine.

 

-potrošač, zakon, tema, ne nešto treće-drugo..

Slobodno se obrati inspekciji kad ti je nešto kod proizvođača u jamstvu, a ne u RH.

 

 

Nema potrebe obracati se inspekciji odmah. Obrati se trgovini. Ako trgovina usmeno odbije, posalje im se sluzbeni email. Ako odgovor bude negativan i na sluzbeni email, onda se salje na mingo, ali do toga naravno nece ni doci. Jer kao sto sam rekao, vi trgovci imate podvojene licnosti ponekad. Jedna licnost je usmeno/forum, a sasvim druga neka je na sluzbeni mail :)

9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Old Iggy kaže...

Slobodno se obrati inspekciji kad ti je nešto kod proizvođača u jamstvu, a ne u RH.

 Vidi ovih bisera od dragog muljaca :) Jos mi stoji od proslog puta, samo je bilo u krivoj temi pa su moderatori izbrisali.

Malo "ni sud" nece priznat ISTO ili POVRAT NOVCA. :), mjenja se po specifikacijama, a u svemu tome mingo pak blage veze nema :) Itd itd. Ima toga tijekom godina sto se raspricalo gluposti po bespucima interneta.

Poruka je uređivana zadnji put čet 19.11.2020 20:33 (sandokan111).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
sandokan111 kaže...
Old Iggy kaže...

Slobodno se obrati inspekciji kad ti je nešto kod proizvođača u jamstvu, a ne u RH.

 Vidi ovih bisera od dragog muljaca :) Jos mi stoji od proslog puta, samo je bilo u krivoj temi pa su moderatori izbrisali.

Malo "ni sud" nece priznat ISTO ili POVRAT NOVCA. :), mjenja se po specifikacijama, a u svemu tome mingo pak blage veze nema :) Itd itd. Ima toga tijekom godina sto se raspricalo gluposti po bespucima interneta.

Lol.  Iggy, i dalje stojis iza ovih tumacenja :D ? Kada ovo vidim, nije mi ni cudno da su vam trgovci ujedino i proizvodjaci "po zakonu" :D

15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

-žalosno ali često je u pravu, ne u pravom-pravnom pravu nego kao defacto stanje, jer trgovci mogu zavaljivati-otezati.. koliko im kupac i zakon dozvole + koliko imaju želje ili inata mada je na kraju besmisleno. On tako ne bi kupcu riješio recimo iz inata, jer kupac traži brže.. i on bi mu namjerno koliko može otezao.. a ne pita se, čemu? Tj to je razlika između ljudi-kvalitete, jer ima svakakvih, dobrih-loših, ima onih koji obave svoj posao, ima i onih drugih koji su valjda ljuti na čitav svijet i to tad iskaljavaju na onima na kojima mogu, na slabijima, ženi-djeci ili na kupcu kad su 'veliki-jaki' trgovac, koji 'sve zna' pa i popije kavu s nekim općinarom i sl. jer je on the-vendor a možda ima i kuma u hdzu ili nekoj srodnoj netjak stranci .. :)

-nešto sasvim suprotno od pozitivne trgovačke prakse kad nije problem zakon-pravo nego je to u interesu trgovca, odnos prema kupcu i kako se može što vidimo na zapadu, pa ako ništa drugo, to bi trebali preuzeti.. trebali bi, no stare snage se opiru, navikle na divlji zapad gdje su oni zakon... no ipak nisu i ipak se i to pomalo riješava.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put čet 19.11.2020 20:53 (ihush).
16 godina
online
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
ihush kaže...

-žalosno ali često je u pravu, ne u pravom-pravnom pravu nego kao defacto stanje, jer trgovci mogu zavaljivati-otezati.. koliko im kupac i zakon dozvole +

Koliko u biti zakon dozvoli.

Najsmješnije mi je kako stvarno mislite kako su mailovi proizvođačima ili Mingo "ultimativno rješenje".

Kao i da je u interesu servisima otezati ili nešto slično.

14 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Old Iggy kaže...
ihush kaže...

-žalosno ali često je u pravu, ne u pravom-pravnom pravu nego kao defacto stanje, jer trgovci mogu zavaljivati-otezati.. koliko im kupac i zakon dozvole +

Koliko u biti zakon dozvoli.

Najsmješnije mi je kako stvarno mislite kako su mailovi proizvođačima ili Mingo "ultimativno rješenje".

Kao i da je u interesu servisima otezati ili nešto slično.

 Nego nisi rekao, stojis li jos uvijek iza onih tumacenja koja si prije pisao, a koja se vide na screenshotovima sto je sandokan okacio :) ? Dozvoljava li zakon i tako nesto :) ?

15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Old Iggy kaže...
ihush kaže...

-žalosno ali često je u pravu, ne u pravom-pravnom pravu nego kao defacto stanje, jer trgovci mogu zavaljivati-otezati.. koliko im kupac i zakon dozvole +

Koliko u biti zakon dozvoli.

Najsmješnije mi je kako stvarno mislite kako su mailovi proizvođačima ili Mingo "ultimativno rješenje".

Kao i da je u interesu servisima otezati ili nešto slično.

 -slažem se.. nikome, ni trgovcu, ni servisu.. nije cilj otezati, u normalnom poslovanju, kao što normalan kupac nije onaj koji maltretira, dođe-kupi-ode.. to je većina i tako treba biti. Problem je u čemu?

-kad postoji problem, kvar, ako postoji jamstvo ili po bilo kojoj osnovi zašto tad neki trgovac oteže i ako može obaviti nešto u tjedan obavi u 2-3.. a ako želi može u 2-3 dana pa i isti dan-sat? Tj ovisi o robi, stanju, dobavljaču.. ili tlakuzraka i dobroj volji, pri čemu je kupac recimo neutralna varijabla koja ako je i iritantan recimo da mu opraštamo i ako možeš napraviš brže, ne otežući.. u čemu je problem, jer korist normalno nemaš, osim ako je cilj odbiti jamstvo jer ga npr nemaš i sl.

 

edit: ili još gore, u ovoj temi osporavati pravo potrošača, koje se direktno temelji na zakonu.. smisao? inat? -besmisleno i tad pozvi mingo pomaže, ubrza rješavanje jer tad trgovac ne može jednako otezati, tj može dok šef ne kaže da se to riješi.

-postoji i suprotan primjer, iz prve ruke, davno.. u servisu riješen kvar, šef je rekao ok, dobro.. nek stoji .. duže vrijeme je stojalo do graničnih rokova koji su tad bili kakvi su bili, jer je tako odlučio šef iz čistog inata, jer može.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put čet 19.11.2020 21:31 (ihush).
3 godine
protjeran
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
ihush kaže...

 -par stranica prije tvoja lobistička stranka tvrdi suprotno, kao trgovac je mali bog i odlučuje što je jamstvo, koliko traje itd.. a sad da ipak, ako postoji neće odbiti?

 Ne, ne tvrdi nego ti i dalje ne razumiješ o čemu se piše.

Normalno da trgovac odlučuje koliko traje jamstvo ako je on uvezao artikl, može dati 2 godine i šta ga briga ako je neki drugi uvoznik dao 5 godina?

Jamstvo daje i odlučuje o njemu uvoznik ili trgovac, ne proizvođač.

 

To je ona priča o Uziju koja kaže da Uzi daje 2 godine na neke stvari, a za ostatak se obrati proizvođaču, to je sve po zakonu i to stoji.

7 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

@ihush

Pa zar trgovac ne živi od prodaje svojih proizvoda ili usluga ? Danas u doba društvenih mreža, pretraživača, portala, foruma, informacije se strelovito brzo šire, tražilice indeksiraju takve tekstove, i godinama su okačeni na nekom webu.. Nijednom zdravom vlasniku tvrtke nije u cilju loša reklama, a osim toga zarade su ogromne tako da bukvalno svaki treći prodani artikal može dati džabe i još nebu u gubitku...

Problem može nastati radi lošeg djelatnika koji možda i nije loš ali je taj dan ispao loš. Jbg, i zetovac može imati loš dan i izvrnuti bus sa 39 putnika jer se to jutro posvadio doma ili ga je neko nalupo u birtiji pa je neubrojiv i sl... Isto tako i taj djelatnik trgovine može imati loš dan pa napraviti ili izreći neku glupost, ili biti grub, bezobrazan... Naravno da ga to ne opravdava ali objašnjava moguće uzroke. Otkaz ? A ko bu došel sutra delati ?? Pa radnike se svijećom traži...

Imamo i problem neznanja. Nažalost, još nisam čuo ili vidio da tvrtke provode nekakve kontinuirane sistematske edukacije , nego se sve svodi na gomilu mailova koje više rijetko tko čita. Tako je edukacija djelatnika nakraju spala na leđa tog djelatnika, pa sad koliko ko ima vremena i volje da se educira,otom potom..

16 godina
online
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
ihush kaže...
Old Iggy kaže...

Koliko u biti zakon dozvoli.

Najsmješnije mi je kako stvarno mislite kako su mailovi proizvođačima ili Mingo "ultimativno rješenje".

Kao i da je u interesu servisima otezati ili nešto slično.

 -slažem se.. nikome, ni trgovcu, ni servisu.. nije cilj otezati, u normalnom poslovanju, kao što normalan kupac nije onaj koji maltretira, dođe-kupi-ode.. to je većina i tako treba biti. Problem je u čemu?

-kad postoji problem, kvar, ako postoji jamstvo ili po bilo kojoj osnovi zašto tad neki trgovac oteže i ako može obaviti nešto u tjedan obavi u 2-3.. a ako želi može u 2-3 dana pa i isti dan-sat? Tj ovisi o robi, stanju, dobavljaču.. ili tlakuzraka i dobroj volji, pri čemu je kupac recimo neutralna varijabla koja ako je i iritantan recimo da mu opraštamo i ako možeš napraviš brže, ne otežući.. u čemu je problem, jer korist normalno nemaš, osim ako je cilj odbiti jamstvo jer ga npr nemaš i sl.

Prvo što se mora shvatiti - nikom otezanje nije u interesu, dapače. Kupcu, trgovcu, servisu, uvozniku. To je sve dodatni trošak i gnjavaža koji nitko ne želi.

Problem je što je IT tržište posebno specifično zbog česte promjene robe, modularnosti dobrog dijela opreme koje komplicira priču i slično. Praktički nema standardnog razvoja lagera dijelova, marže su male, proizvođači / vanjski distributeri (jamstveno gledano) nisu ni približno dobri u odzivu sukladno našim zakonima itd. (dapače, niti jedan nije pokrićem jamstvenih obaveza blizu naših zakonskih obveza). A svaki servis je dodatni trošak, nekad dio ne možeš ni dobiti, nekad ti treba vremena samo za najobičniju dijagnostiku, transporte, niz drugih stvari.

 

15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Lenovo33 kaže...
ihush kaže...

 -par stranica prije tvoja lobistička stranka tvrdi suprotno, kao trgovac je mali bog i odlučuje što je jamstvo, koliko traje itd.. a sad da ipak, ako postoji neće odbiti?

 Ne, ne tvrdi nego ti i dalje ne razumiješ o čemu se piše.

Normalno da trgovac odlučuje koliko traje jamstvo ako je on uvezao artikl, može dati 2 godine i šta ga briga ako je neki drugi uvoznik dao 5 godina?

Jamstvo daje i odlučuje o njemu uvoznik ili trgovac, ne proizvođač.

 

To je ona priča o Uziju koja kaže da Uzi daje 2 godine na neke stvari, a za ostatak se obrati proizvođaču, to je sve po zakonu i to stoji.

 gle.. osoba koja uvozi je uvoznik, to spada pod granu-termin trgovine, jednako kao vanjska-međurnarodna itd. .. no maloprodaja za kranjeg kupca nije npr veleprodaja. Razlika i taj trgovac nije isti kao uvoznik, mada su oboje trgovci ili ista osoba. Pravila npr knjiženja ulaza robe, porez, deklaracija, stanje.. to miješaš i to nije maloprodaja, koja ne može odlučivati o npr deklaraciji nego je mora imati na robi, upravo ono skenirano što si i sam priložio kao sliku.. to radi uvoznik, trgovac-x dok trgovac-y to prodaje u maloprodaji kao robu za kranjeg kupca i tako knjiži ulaz robe, za prodaju. To u slučaju iste osobe-firme radiš interno ali drugi konto-račun-stavka, drugi dio knjigovostva, skladišta pa i to da ti isključvo roba za maloprodaju smije biti u prostoru trgovine, ne npr servis-popravak odnosno mora biti jasno odvojeno, kao i roba na akciji itd. a veći to imaju fizički odvojeno kao što im je servis na drugoj adresi ili vrata do vrata.. ali ne isti prostor za kupce.

-dao sam ti link na uzijev shop i samsung ssd gdje navode 5g jamstvo, na drugom 3, na par ništa ne navode pod jamstvo.. i pitanje, koliko je jamstvo ako je navedeno 5g? .. a to piše na deklaraciji, to je roba za maloprodaju i bez tog ne smije biti u trgovini jer je to tad prekršaj-kazna, ali to uzi ne zna jer nije fizička trgovina nego web.

-uozbilji se, prošeći do prave normalne trgovine, s policama-robom, pogledaj artikle-robu i primijeti deklaracije na kojima je naveden proizvođač, uvoznik, osnovna svojstva i jamstvo i to je to, to ne radi trgovina-prodavač, nego trgovina-uvoz-distributer ili proizvođač, ne maloprodaja koja nije ništa od navedenog. Pravila poslovanja, pravila koja nemaju veze s jamstvom-potrošačem nego samom trgovinom, robom i porezima-knjiženju-knjigovodstvu-papirologijom .. no to nije tema, nego je tema potrošač, zakon, reklamacija.

 

-zaboravi tvrdnju da trgovac (ako je uvezao) određuje koliko je jamstvo, tj to radi uvoznik, ne trgovac (ako nije on taj uvoznik) tj tebi se stalno miješa što to vidiš kao jednu osobu a to su dvije, dva posla, dovojeno čak i kad je jedna osoba-vlansik firme itd. jer to su odvojeni poslovi, kao što je nešto drugo veleprodaja. Roba je proizvod za tržište, prodaju, trgovinu, trgovac je nabavlja pod stavkom za daljnju prodaju, što uključuje pravila o porezu-pdv + fisklaizacija.. dok tog u npr robi za proizvodnju nema ili veleprodaja itd.

-jednostavno, kiosk tiska može jednako prodavati npr mobitel, računalo ili ssd-disk i ima deklaraciju, jamstvo... sve potrebno za ostvariti pravo potrošača tj reklamaciju, pa ako i nema po zakonu 2god mat.nedostatak na teret te trgovine u primjeru kiosk-tiska.. tj trgovca koji je prodao. Jel to isti trgovac koji je uvezao robu? -nevažno, može biti ali baš nikakve veze nema, može biti msan, može biti uzi, links, slovenci.. bilo tko iz eu jer je to jedno tržište, jedan uvoz a uvoznik je dobavljač robe za maloprodjane trgovine, neovisno što ti možeš raditi sve, uvoz, prodaju, vele-malo u jednom poslovnom prostoru no knjiženje je drugačije + odvojeno roba, stanje, skladište itd.. npr roba na konsignaciji ili revers-povrat itd. i ako naiđe inspektor a ti nemaš odgovarajuće papire za robu u svojoj trgovini, kazna.

-tako taj uzi kako ti kažeš kaže jamstov nrp 2god.. ili ništa, dok u slučaju jednog diska kaže 5god.. kako to? zašto? tj što misliš zašto? .. jer tako stoji na deklaraciji robe i to trgovac u maloprodaji ne može mijenjati, jer nije drugi proizvod, nije uvoznik itd. odnosno i kad nema jamstva, postoji 2 god materijalni nedostatak kojeg uzi ne daje, nego mora a ako nitko drugi ne snosi taj trošak tad je to direktno na teret tog trgovca, dok u slučaju jamstva to snosi onaj tko jamstvo daje, distributer robe, uvoznik ili proizvođač.

 

-roba u maloprodaji mora imati deklaraciju, ne radi do maloprodaja nego je to dio robe koji obavi uvoznik-proizvođač, prije nego to dođe u prostor trgovine-maloprodaje, tj prodaja ne može mijenjati baš ništa osim marže-cjiene, jer ništa ne pripada njoj, tj ne može mijenjati naziv robe, ambalažu, oznake itd.. ili deklaraciju-specifikacije tj tko to radi mulja s robom, porezom.. a uzi nije malopordja-fizička trgovina nego web i time nema npr policu s izloženom robom i ostalo što normalna trgovina mora imati ili ide kazna.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Old Iggy kaže...
ihush kaže...
Old Iggy kaže...

Koliko u biti zakon dozvoli.

Najsmješnije mi je kako stvarno mislite kako su mailovi proizvođačima ili Mingo "ultimativno rješenje".

Kao i da je u interesu servisima otezati ili nešto slično.

 -slažem se.. nikome, ni trgovcu, ni servisu.. nije cilj otezati, u normalnom poslovanju, kao što normalan kupac nije onaj koji maltretira, dođe-kupi-ode.. to je većina i tako treba biti. Problem je u čemu?

-kad postoji problem, kvar, ako postoji jamstvo ili po bilo kojoj osnovi zašto tad neki trgovac oteže i ako može obaviti nešto u tjedan obavi u 2-3.. a ako želi može u 2-3 dana pa i isti dan-sat? Tj ovisi o robi, stanju, dobavljaču.. ili tlakuzraka i dobroj volji, pri čemu je kupac recimo neutralna varijabla koja ako je i iritantan recimo da mu opraštamo i ako možeš napraviš brže, ne otežući.. u čemu je problem, jer korist normalno nemaš, osim ako je cilj odbiti jamstvo jer ga npr nemaš i sl.

Prvo što se mora shvatiti - nikom otezanje nije u interesu, dapače. Kupcu, trgovcu, servisu, uvozniku. To je sve dodatni trošak i gnjavaža koji nitko ne želi.

Problem je što je IT tržište posebno specifično zbog česte promjene robe, modularnosti dobrog dijela opreme koje komplicira priču i slično. Praktički nema standardnog razvoja lagera dijelova, marže su male, proizvođači / vanjski distributeri (jamstveno gledano) nisu ni približno dobri u odzivu sukladno našim zakonima itd. (dapače, niti jedan nije pokrićem jamstvenih obaveza blizu naših zakonskih obveza). A svaki servis je dodatni trošak, nekad dio ne možeš ni dobiti, nekad ti treba vremena samo za najobičniju dijagnostiku, transporte, niz drugih stvari.

 

 -da, slažem se.. no što s tim, kao recimo činjenicom? da usporimo razvoj ITa ili što?.. a tema nije problemi malog perice i kako poslovati s promjenom u ITu, nego .. gle čuda, zakon-potrošač-reklamacija. Tj to što kažeš, nema veze s onim što govoriš u prethodnim postovima.. i s dobrim dijelom se slažem, kao i s ovim.. no tema je jamstvo-reklamacija, pravo po osnovi zakona. Osporavaš nešto .. čemu?

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
3 godine
protjeran
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Sve netočno, opet....

 

HGspot informatika d.o.o. = I trgovac i uvoznik i davalac jamstva, dokaz u prilogu.

Poruka je uređivana zadnji put čet 19.11.2020 22:03 (Lenovo33).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Old Iggy kaže...
ihush kaže...
Old Iggy kaže...

Koliko u biti zakon dozvoli.

Najsmješnije mi je kako stvarno mislite kako su mailovi proizvođačima ili Mingo "ultimativno rješenje".

Kao i da je u interesu servisima otezati ili nešto slično.

 -slažem se.. nikome, ni trgovcu, ni servisu.. nije cilj otezati, u normalnom poslovanju, kao što normalan kupac nije onaj koji maltretira, dođe-kupi-ode.. to je većina i tako treba biti. Problem je u čemu?

-kad postoji problem, kvar, ako postoji jamstvo ili po bilo kojoj osnovi zašto tad neki trgovac oteže i ako može obaviti nešto u tjedan obavi u 2-3.. a ako želi može u 2-3 dana pa i isti dan-sat? Tj ovisi o robi, stanju, dobavljaču.. ili tlakuzraka i dobroj volji, pri čemu je kupac recimo neutralna varijabla koja ako je i iritantan recimo da mu opraštamo i ako možeš napraviš brže, ne otežući.. u čemu je problem, jer korist normalno nemaš, osim ako je cilj odbiti jamstvo jer ga npr nemaš i sl.

Prvo što se mora shvatiti - nikom otezanje nije u interesu, dapače. Kupcu, trgovcu, servisu, uvozniku. To je sve dodatni trošak i gnjavaža koji nitko ne želi.

Problem je što je IT tržište posebno specifično zbog česte promjene robe, modularnosti dobrog dijela opreme koje komplicira priču i slično. Praktički nema standardnog razvoja lagera dijelova, marže su male, proizvođači / vanjski distributeri (jamstveno gledano) nisu ni približno dobri u odzivu sukladno našim zakonima itd. (dapače, niti jedan nije pokrićem jamstvenih obaveza blizu naših zakonskih obveza). A svaki servis je dodatni trošak, nekad dio ne možeš ni dobiti, nekad ti treba vremena samo za najobičniju dijagnostiku, transporte, niz drugih stvari.

 

Prvo sto se mora shvatiti da se kupca nista od navedenog ne tice. Ovo sve sto si naveo zvuci kao specificne brige koje ulaze u opis posla trgovca. Ovo je tema o pravima potrosaca. U zakonima koji ta prava definiraju nigdje se ne spominju modularnosti opreme, lagera djelova, sitne marže i ostale poteskoce koje snalaze trgovce. Ako trgovac ne moze opstati u tom poslu postujuci zakone, fino zatvori, a posao ce obavljati onaj koji zna opstati u takvim okvirima. Zanimljivo kako nikom nije u interesu otezati, ali otezanje se desva i to na stetu kupca, barem dok se ne uplete mingo. Onda vise otezanja nema.  Ali nikom nije bilo u interesu. Go figure.

 

3. put, stojis li iza onih svojih upisa od prije i dalje ? Ono su ispravna tumacenja zakona ? 

3 godine
protjeran
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
mandrake kaže...
3. put, stojis li iza onih svojih upisa od prije i dalje ? Ono su ispravna tumacenja zakona ? 

 Evo ja potvrđujem da je sve točno što je napisao i sve po zakonu.

 

A kolika danguba moraš biti da po drugim forumima izvlačiš postove nekog čovjeka stare 7-8 godina, e to je već slučaj za psihijatre. :D

14 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Lenovo33 kaže...

Sve netočno, opet....

 

HGspot informatika d.o.o. = I trgovac i uvoznik i davalac jamstva, dokaz u prilogu.

To HGspot ima na svojoj stranici ili racunu je fino i lijepo od njih. Svejedno ne moze ponisiti jamstvo koje daje proizvodjac za ovo trziste, kao niti rijesiti se svojih zakonskih obveza da obavi reklamaciju za tebe. Ako je proizvodjacevo jamstvo duze, HGSpot će zaprimit reklamaciju i po tom jamstvu. Dakle sasvim je nebitno za temu sto pise na sjatu ili racunu HGSpota, Linksa ili Uzi shopa. 

14 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Lenovo33 kaže...
mandrake kaže...
3. put, stojis li iza onih svojih upisa od prije i dalje ? Ono su ispravna tumacenja zakona ? 

 Evo ja potvrđujem da je sve točno što je napisao i sve po zakonu.

 

A kolika danguba moraš biti da po drugim forumima izvlačiš postove nekog čovjeka stare 7-8 godina, e to je već slučaj za psihijatre. :D

 Pustimo tebe, za tebe je vec jasno da si trolcina ovog reda velicine kojeg pokazujes. Nick star 7 tjedana i tupi jedne te iste nebuloze, koje su se pokazale neistinitma samo iz brojinh slucajeva na ovom forumu, kao i iz svacijeg osobnog iskustva.

 

A nije lose imati zabiljsku tko sto tvrdi, barem da se poslije ne moze praviti znalac :)

Poruka je uređivana zadnji put čet 19.11.2020 22:22 (mandrake).
3 godine
protjeran
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
mandrake kaže...

Svejedno ne moze ponisiti jamstvo koje daje proizvodjac za ovo trziste

 Ne postoji jamstvo koje daje proizvođač, sramotiš se svakim postom. :D

14 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Lenovo33 kaže...
Proizvođač je uvoznik/trgovac, dakle, on diktira jamstvo.
...
Ne možeš ti ništa reklamirat kod trgovca ako nemaš papir i jamstvo koje ti je taj trgovac dao.
Imaš ono što ti je on dao, a poslije toga perioda obrati se direktno proizvođaču gdje god da mu je sjedište.

...
Ne postoji jamstvo koje daje proizvođač, sramotiš se svakim postom. :D

 I velis ja se sramotim svakim postom :D Zapravo si jedan od losijih trolova koji su trolali po ovoj temi. Ali bas te briga fejk nik pa se mozes blamirati. Za razliku od Iggya koji ignorira svoje nekadasnje bisere jer ga je sram, fejk nik se nema cega sramiti, pa ni loseg trollanja

Poruka je uređivana zadnji put čet 19.11.2020 22:32 (mandrake).
7 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

@mandrake

Vlasniku trgovine/tvrtke je itekako jasno da živi od prodaje svojih proizvoda i usluga, tako da mu nikako nije u interesu negativni publicitet. Dnevno se u RH izda možda i 2 ili 3 miliona računa ukupno, a reklamacija koje se nemogu odmah riješiti ima koliko dnevno ?? Toliko ih je malo da im i neznamo broj, no radi se o promilima, što znači da su to teški izuzeci a ne praksa neke tvrtke i sl...

Precjenjuješ ministarstvo gospodarstva i državni inspektorat. To su dragi i vrijedni ljudi, no neda mi se opet po ko zna koji put objašnjavati i linkati na njihove zakonske ovlasti i dosege. Uglavnom, uopće nije problem nekom vlasniku tvrtke ( kad bi baš htio ) rješenje inspektorata dovući do sudskog parničenja i tako ući u desetljetne ralje hr pravosuđa i tako laditi jaja do zastare. No trgovcu nije u cilju negativni publicitet i povlačenje po sudovima, tako da će rado obeštetiti onih par promila reklamacija koje se iz nekog razloga pojave.
3 godine
protjeran
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Da i? Što ti nije jasno?

Ne postoji jamstvo proizvođača u našoj državi jer proizvođač nema ništa s našom državom.

14 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
bunker kaže...

@mandrake

Vlasniku trgovine/tvrtke je itekako jasno da živi od prodaje svojih proizvoda i usluga, tako da mu nikako nije u interesu negativni publicitet. Dnevno se u RH izda možda i 2 ili 3 miliona računa ukupno, a reklamacija koje se nemogu odmah riješiti ima koliko dnevno ?? Toliko ih je malo da im i neznamo broj, no radi se o promilima, što znači da su to teški izuzeci a ne praksa neke tvrtke i sl...

Precjenjuješ ministarstvo gospodarstva i državni inspektorat. To su dragi i vrijedni ljudi, no neda mi se opet po ko zna koji put objašnjavati i linkati na njihove zakonske ovlasti i dosege. Uglavnom, uopće nije problem nekom vlasniku tvrtke ( kad bi baš htio ) rješenje inspektorata dovući do sudskog parničenja i tako ući u desetljetne ralje hr pravosuđa i tako laditi jaja do zastare. No trgovcu nije u cilju negativni publicitet i povlačenje po sudovima, tako da će rado obeštetiti onih par promila reklamacija koje se iz nekog razloga pojave.

 Hiijoooj evi ga, "Ralje pravosuđa" AHAHAHAHAHAHH :D  Bunker u raljama pravosudja, nesto kao Bore Lee u kandžama velegrada :D :D :D  Pa nemoj samo ti poceti opet o zakonima, kad se sjetim Zakona o mjenici i Zakona o tržištu kapitala kako se dovode u vezu s reklamacijama grafickih kartica :D :D :D

9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
mandrake kaže...

I velis ja se sramotim svakim postom :D Zapravo si jedan od losijih trolova koji su trolali po ovoj temi. Ali bas te briga fejk nik pa se mozes blamirati. Za razliku od Iggya koji ignorira svoje nekadasnje bisere jer ga je sram, fejk nik se nema cega sramiti, pa ni loseg trollanja

 Ne samo da je los trol, jos mu je i stalo do nicka od 7 tjedana obzirom da ne zeli prihvatit da nakon sto me prozvao lascem ugasimo nickove kad se vidi tko laze :P I dalje cvrci za moj primjer u sancte.

Al pomalo, jos cekam odgovor od cruciala za ove specijalce koji bi svercali crucialove proizvode pod svoje. Intel kontakte vec imam, samo eto, da se netko od specijalaca usudi prodat taj ssd disk od intela pod svojim imenom "jer su ga uvezli oni" :). Obzirom da intel ne postoji u HR, stvarno mi nije jasno cemu strah, nista im ne mogu :)

bunker kaže...
Precjenjuješ ministarstvo gospodarstva i državni inspektorat. To su dragi i vrijedni ljudi, no neda mi se opet po ko zna koji put objašnjavati i linkati na njihove zakonske ovlasti i dosege. Uglavnom, uopće nije problem nekom vlasniku tvrtke ( kad bi baš htio ) rješenje inspektorata dovući do sudskog parničenja i tako ući u desetljetne ralje hr pravosuđa i tako laditi jaja do zastare. No trgovcu nije u cilju negativni publicitet i povlačenje po sudovima, tako da će rado obeštetiti onih par promila reklamacija koje se iz nekog razloga pojave.

 Evooooooooo ga :))))))

Nadam se da ti je jasno u svemu tome, tim tuzbama i tako, drzavni odvjetnik to radi po sluzbenoj duznosti, za to je placen svaki mjesec, tako da tuzio se s tobom, ili vrtio prste u zraku, ne znaci mu apsolutno nista. S druge strane, trgovini je core djelatnosti trgovanje, a da bi se tuzila mora angazirat vanjskog odvjetnika koji im naplacuje po satu. HMMMMMMMM, kome se isplati tuzit se u ovom slucaju? :)

Nastranu to da se tuzis protiv drzave da krivo tumace zakon :))))))) Taj dio cemo zanemarit na trenutak :)

Poruka je uređivana zadnji put čet 19.11.2020 22:56 (sandokan111).
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice