Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena... izdvojena tema

poruka: 4.140
|
čitano: 1.270.457
|
moderatori: Lazarus Long, vincimus, pirat, XXX-Man
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
neaktivan
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Evo mene opet ekipa, ja sam bio napisao prethodno da mi je maticna pokvarena bila i da su servisirali laptop mjesec dana.

 

Dosao laptop, sve super, dok nisam skuzio da mi headphone 3.5mm jack proizvodi neke zvukove  kad spojim slusalica na njega (sum, grebanje, statika).

 

Probam spojiti slusalice na usb dac (prijenosna kutija sto omogucava da 3.5mm jack ide u nju pa onda ta ista kutija ide na usb u laptop) - nema nikakvih zvukova.

 

Takoder- u lenovo vantage programu mi pise da je ideapad, a prije je pisalo lenovo legion, citao sam da to nekad serviseri zaborave napraviti prilikom instaliranja nove maticne.

 

Dali vi smatrate da ja imam pravo na povrat novca, ne zelm cekati opet mjesec dana?

 

 

EDIT: izbrisao sam drivere za audio i ponovo instalirao sa sluzbene lenovo stranice za moj konkretni laptop, i dalje je isto, tako da nije softverska greska, probao sam i starije drivere, bez drivera, nove drivere, ovo mi prije sustanje nije bilo.

Poruka je uređivana zadnji put čet 29.10.2020 3:08 (Dragy).
 
0 0 hvala 0
7 godina
protjeran
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Ne valja 3.5mm buksa - ako mozes, probaj sa jos nekim slusalicama, ako je isto, trebas novu buksu.

U jamstvu ce vjerovatno ponovno mijenjati plocu, makar mogu prelemit buksu za pola sata.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Moguće da je konktor neispravan ili, ako je odvojen od matične, da je kabel loše uštekan na matičnu prilikom montaže. Međutim, ako su promijenili konektor (a ako je direktno na matičnoj, sigurno jesu), onda je moguće da ti problem radi konzervans.

 

Kod mnogih novih uređaja sam to primijetio, od mobitela, preko tableta i Nintendo Switcha do računala, novi konektor kao da je unutra premazan nekom zaštitom koja proizvodi takve probleme, pa prvih nekoliko dana trebam, kad uštekam slušalice, okrenuti jack lijevo-desno nekoliko puta da ostvari kvalitetan kontakt.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
7 godina
protjeran
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Nema tu konzervansa, nego kad lemis, koristis tekuci kalofonij, da bi lakse odlemio

i zalemio konektor, jer zbog sloja oksida je nemoguce prenesti toplinu na tinol i nije moguce odlemiti,

tj. moguce je, ali treba prenesti previse topline na tiskanu plocu, sto nikad nije dobro.

 

Amerikanci najcesce koriste termin "flux", makar je to i dalje kalofonij, koji se dobiva iz smole od drveta bora (ne svih vrsta borova):

https://hr.wikipedia.org/wiki/Kolofonij

 

Osobno koristim kalofonij slican ovome, kojeg nije potrebno naknadno cistiti i brisati, jer nije masan, nego se osusi (izgleda kao lak ili konzervans):

https://www.amazon.de/-/en/gp/product/B00K04D4GI/

 

Zato ti se mozda cini da je to konzervans, ali vjeruj mi, nije, takvo nesto se u elektronici ne koristi, nebi imalo smisla, jer preko laka/konzervansa ne mozes lemiti.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Ne mislim na to - ako ti kalofonij dođe unutar samog konektora, trebao bi se ostaviti lemljenja.

 

Već doslovno postoji neki masni film kojma su premazani kontakti da ih se zaštiti dok se ne koriste, ne nožice koje se leme, već sami kontakti unutar konektora.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
7 godina
protjeran
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Po kontaktima ne treba biti nista, niti kalofonij, jer nema potrebe za time - ako im se izlije kalofonij unutar bukse,

onda ne znaju raditi svoj posao. Takodjer nema potrebe za ikakvim premazom kontakata, jer su danas svi kontakti pozlaceni,

tako da bi sprijecili koroziju.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Hvala ekipa

 

a ako budu mijenjali opet maticnu plocu (vec su je zamijenili prije par dana sa novom na servisu) dali onda mogu trazit povrat novca, jer nema smisla opet cekati mjesec dana da im maticna dode iz neke zemlje iz europe?

 

Iskreno planiram uzeti novac nazad i u neku drugu trgovinu, ne zelim vise u njih kupovati nakon svega ovoga

 
0 0 hvala 0
15 godina
online
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Dragy kaže...

Hvala ekipa

 

a ako budu mijenjali opet maticnu plocu (vec su je zamijenili prije par dana sa novom na servisu) dali onda mogu trazit povrat novca, jer nema smisla opet cekati mjesec dana da im maticna dode iz neke zemlje iz europe?

 

Iskreno planiram uzeti novac nazad i u neku drugu trgovinu, ne zelim vise u njih kupovati nakon svega ovoga

 ti to možeš tražiti.. možda dobiješ, ovisi ali ako ne tražiš tad nećeš dobiti ništa. Žali se i kako si već spomenuo trgovac je recimo razuman, traži, prijavi ili šutiš, tvoj izbor. Osnovu imaš.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
5 godina
protjeran
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Vratio sam jedan proizvod web trgovini za koje sam dogovorio plaćanje na rate, odgovorili su mi na mail da je uplata stornirana pa me zanima koliko dugo trebam čekati na povrat te prve rate? Prošlo je 4 dana i još ništa nisam dobio, a na internet bankarstvu mi piše da i dalje imam preostale rate za otplaćivati.

 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Do 20 dana kolega.

Ovisi o trgovini.

 

Ako ti i uzmu prvu ratu, tada dobiješ povrat na Master ili kojom si već plaćao.

 
0 0 hvala 1
6 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

da komentiram za S/N na uredjajima - radio sam za firmu koja je bila HP gold partner - zamjenjene maticne ploce su imale isti s/n kao i stare - tj, dosle bi blank i onda bi ih mi upisali sa HP-ovim SW-om. Moguce je da i drugi tako rade.

NULL!=NULL
Poruka je uređivana zadnji put sub 31.10.2020 20:56 (VladRi).
 
0 0 hvala 3
5 godina
protjeran
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Što napraviti kada ti iz web trgovine odgovore da su stornirali narudžbu jer sam im vratio proizvod unutar 14 dana, no jučer su mi čak drugu ratu skinuli, a povrata ni na vidiku?

 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Riot kaže...

Što napraviti kada ti iz web trgovine odgovore da su stornirali narudžbu jer sam im vratio proizvod unutar 14 dana, no jučer su mi čak drugu ratu skinuli, a povrata ni na vidiku?

 Kontaktiraš trgovinu i tražiš info o čemu se radi i što ne vraćaju lovu?

Yippee ki-yay, motherfucker! :)
5 godina
protjeran
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
boxer kaže...
Riot kaže...

Što napraviti kada ti iz web trgovine odgovore da su stornirali narudžbu jer sam im vratio proizvod unutar 14 dana, no jučer su mi čak drugu ratu skinuli, a povrata ni na vidiku?

 Kontaktiraš trgovinu i tražiš info o čemu se radi i što ne vraćaju lovu?

 Kontaktirao sam i kažu da su to stornirali pa su mi rekli da dalje s bankom rješavam.

10 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Pozdrav, evo da se javim kako je prošlo sa satom.

Mislim, smješna priča do kraja.

 

Dakle nakon što je servis odbio tj (kao nema to pravo) produljiti ili bolje rečeno obnoviti 2g jamstva na uređaj...javili su mi se iz Samsunga, jer sam i tamo prijavio slučaj.

Bio je uljudan gospodin i sve 5, ali imam feeling da me probao smuljat.

 

 

Prvo mi je objasnio da je servis stvarno rekao da se na mom satu izmijenlio apsolutno sve, te naveo kako su od svih tih dijelova matična ploča i ekran vitalni dijelovi.

Nakon toga me pitao da li mogu potvrditi tvrdnje servisa da je uređaj "vraćen" u prvotno stanje odnosno da sve radi kako spada.

 

Ja reko da uređaj radi dobro za sada i da mi je sve to poznato što je mijenjano, ali moj se uređaj nije mogao popraviti nego su svi dijelovi stavljeni novi, a ostao je kostur.

Reko, meni ne treba povtrda toga da je sve zamijenjeno niti da je SN ostao isti, jer se ručno upisuje, nego mene zanima zašto nisam dobio ili novi uređaj ili novo jamstvo u trajanju od 2godine od povratka sata sa servisa.

 

Prvo mi krene sa time da se jamstvo produljuje onoliko koliko je sat bio u servisu. Reko kaj, produljuje mi se jamstvo tih 30 dana i to je to?

Kaže on da i to je to, jer uređaj radi...odnosno uređaj je popravljen.

 

Ja opet potežem svoju da uređaj nije popravljen nego je uređaj sada ispravan, ali nije popravljen...već su stavljeni novi dijelovi...ali kompletni svi novi dijelovi.

 

On opet po svome da se produljuje jamstvo 30 dana koliko je bio u servisu...na to treće ponavljanje sam puko i reko ok, kako god. Potvrđujem da uređaj radi, ali isto tako mi nije jasno kakva je to politika poslavanja i da sam slučaj uredno prijavio inspektoratu.

 

Nakon toga on pita zašto? pa uređaj radi?...ja opet reko gledajte prijavio sam slučaj, jer je sada sat NOV pošto su stavljeni svi NOVI dijelovi.

To je kao da pošaljete televizor na popravak i vrate vam NOVI televizor , ali ostave stari stalak i kažu da je to stari televizor.

Te smatram da je to meni sumnjiva radnja, možda jesam u pravu, a možda i nisam pa neka inspektorat ispita situaciju.

No moje je mišljenje da imam pravo na NOVO jamstvo, a ne da mi se produljuje za 30 dana i poslije tko živ tko mrtav.

 

Nakon toga on mijenja priču i kaže kako na ove vitalne promijenjene dijelove imam 2 godine novog jamstva...reko kak ste sad kontradiktorni sami sebi? prvo ste mi rekli da mi se produljuje jamstvo za tih 30 dana koliko je bio u servisu i onda sad da ipak imam 2 godine jamstva na dijelove?

Nije ništa rekao, nego kao da ti dijelovi su novi i na njih imate 2godine jamstva od kraja servisa...reko ok, dakle recite vi meni gdje to piše? servis uredno odbio produljiti jamstvo, vi mi prvo govorite da mi se produljuje za 30 dana, a sad na jednom imam 2 godine novog jamstva na matičnu ploču i ekran?

Gdje meni piše da ja imam to jamstvo ako meni za godinu dana opet rikne nešto?

Pa kao mogu oni napisati u mailu da imam to pravo, reko pa to je jedino što i tražm od početka...dakle tražim da mi netko službeno potvrdi da imam novo jamstvo od 2 godine barem na matičnu ploču i ekran.

Ok, ok...budemo vam poslali mail gdje sve piše.

 

"

Poštovani gospodine ****,

 

Nastavno na telefonski razgovor, javljamo Vam se i pismenim putem.

 

Na zamjenjenu matičnu ploču i LCD zaslon ostvarujete 24 mjeseci jamstva.

 

Za ostvarivanje jamstva, potrebno je da čuvate originalni račun i jamstveni list te radni nalog servisa.

 

Žao nam je radi nastale poteškoće te se nadamo kako daljnjih problema više neće biti.

 

S poštovanjem,

****

 

Samsung Electronics – Centar za korisničku podršku."

 

 

eto tražite svoja prava makar potrajalo.

i prijavljujte takve stvari inspektoratu.

 

hvala ekipi sa foruma na pomoći

Steam ID: MasterG ; Origin ID: MasterGCro
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
MasterG kaže...
eto tražite svoja prava makar potrajalo.

i prijavljujte takve stvari inspektoratu.

 

hvala ekipi sa foruma na pomoći

 Pa to je to, i neka si. Kako je promjenio pricu :)

 

Samo ipak sam misljenja da ako je naveo da su to bitni djelovi da trebas imat jamstvo na SVE. Zakon je JASAN. Nema uopce rasprave i mislim da si i dalje pristao na manje od onog sto po zakonu mozes dobit.

 

Zakon o obveznim odnosima

Stavak 2, clanak 425 jasno pise

(2) Međutim, kad je zbog neispravnosti stvari izvršena njezina zamjena ili njezin bitni popravak, jamstveni rok počinje teći ponovno od zamjene, odnosno od vraćanja popravljene stvari.

 

U stavku 3 je objasnjeno (za ove koji mozda navedu da se tu radi o dijelu na koji ide novo jamstvo, kao sto su ti oni i dali), ne, radi se o stvari, znaci cjelokupnom uredjaju. Jer u stavku 3 se dalje navodi ako se cijeli dio zamjeni da na njega ide ponovno jamstvo (znaci dio koji nije BITAN).

 

Svakako bi nastavio dalje s prijavom i trazio cjelokupno novo jamstvo na uredjaj, i svakako to moras dobit napismeno.

10 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

EDIT

nešto pošlo po zlu

Steam ID: MasterG ; Origin ID: MasterGCro
Poruka je uređivana zadnji put pon 9.11.2020 18:43 (MasterG).
10 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

EDIT

nešto pošlo po zlu

Steam ID: MasterG ; Origin ID: MasterGCro
Poruka je uređivana zadnji put pon 9.11.2020 18:43 (MasterG).
10 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Nisam još pristao realno, jer sam i sam htio napisati da želim jamstvo na sve.

 

Baš ću sad zalijepit im članak i tražit 2godine na sve dijelove odnosno na cijeli uređaj.

 

"Produljenje jamstvenog roka

Članak 425.

(1) U slučaju manjeg popravka jamstveni rok se produljuje onoliko koliko je kupac bio lišen uporabe stvari.

(2) Međutim, kad je zbog neispravnosti stvari izvršena njezina zamjena ili njezin bitni popravak, jamstveni rok počinje teći ponovno od zamjene, odnosno od vraćanja popravljene stvari.

(3) Ako je zamijenjen ili bitno popravljen samo neki dio stvari, jamstveni rok počinje teći ponovno samo za taj dio. "

 

doduše ne vidim da se spominje cijeli uređaj već samo dijelovi.

Steam ID: MasterG ; Origin ID: MasterGCro
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
MasterG kaže...

Nisam još pristao realno, jer sam i sam htio napisati da želim jamstvo na sve.

 

Baš ću sad zalijepit im članak i tražit 2godine na sve dijelove odnosno na cijeli uređaj.

 

"Produljenje jamstvenog roka

Članak 425.

(1) U slučaju manjeg popravka jamstveni rok se produljuje onoliko koliko je kupac bio lišen uporabe stvari.

(2) Međutim, kad je zbog neispravnosti stvari izvršena njezina zamjena ili njezin bitni popravak, jamstveni rok počinje teći ponovno od zamjene, odnosno od vraćanja popravljene stvari.

(3) Ako je zamijenjen ili bitno popravljen samo neki dio stvari, jamstveni rok počinje teći ponovno samo za taj dio. "

 

doduše ne vidim da se spominje cijeli uređaj već samo dijelovi.

 Kako ne vidis. Pise ti umjesto uredjaja "stvar". Pogledaj kako je pisano te kako je navedeno u stavku 3 "samo neki dio STVARI". Da se pod "stvar" misli na djelove, onda bi dio stvari bio "dio maticne ploce" (recimo da se o maticnoj radi). Kako se to mjenja "dio maticne" i stavlja jamstvo na "dio maticne" :) To ne postoji.

 

Ima negdje ti je tocno definirano pravno sto "stvar" znaci (jer kad citas vidjet ces da se non stop kroz zoo proteze taj pojam), ali sad ne mogu naci. Znam da kad sam s ovim bas cesto radio sam bio nasao. Uglavnom, stvar je cjelina, i u tvom slucaju stvar = sat.

Poruka je uređivana zadnji put pon 9.11.2020 20:30 (sandokan111).
5 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Pozdrav,

 

Uzeo sam RAM od Cruciala za koje znam da daju dozivotnu garanciju na memorije, a vidim da mi na jamstvenom listu pise da je jamstvo 60 mjeseci.

Okud uvozniku pravo smanjivanja proizvodacevog jamstva i kako je to legalno?

 
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Mindim kaže...

Pozdrav,

 

Uzeo sam RAM od Cruciala za koje znam da daju dozivotnu garanciju na memorije, a vidim da mi na jamstvenom listu pise da je jamstvo 60 mjeseci.

Okud uvozniku pravo smanjivanja proizvodacevog jamstva i kako je to legalno?

 Šalji Crucial-u ako postoji mogućnost da se otvori ticket na support page-u. Ne znam točno za njih kako ide ali recimo Corsair ima u Nizozemskoj svoje skladište. Meni nije ni na pamet došlo da šaljem trgovini u kojoj sam kupio predmet nego sam poslao ravno njima. Je da sam platio poštarinu ali poslali su mi novi dio za 2-3 dana bez ikakvih problema.

Poruka je uređivana zadnji put čet 12.11.2020 23:12 (MasterOdisasteR).
5 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Mindim kaže...

Pozdrav,

 

Uzeo sam RAM od Cruciala za koje znam da daju dozivotnu garanciju na memorije, a vidim da mi na jamstvenom listu pise da je jamstvo 60 mjeseci.

Okud uvozniku pravo smanjivanja proizvodacevog jamstva i kako je to legalno?

 Pa tu postoji jedna zackoljica. Ne postoji dozivotna garancija kao takva. Odnosno, garancija je kako je napisano 60 mjeseci minimalno + dok proizvode taj proizvod. Cisto sumnjam da bi sada ostvario garanciju na sdr memoriju koju si kupio prije potopa. Samo ne znam gdje je problem. Koju god memoriju si kupio za 5 godina ce sigurno zastariti... ddr4 ram je pri kraju svog ciklusa... vec nagodinu mozemo ocekivati ddr5, a za 5 godina mozda i ddr6

Poruka je uređivana zadnji put čet 12.11.2020 23:50 (SamoPitam3).
11 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Meni je dobrodošlo, imao sam stariji ram od kingstona kojem je istekla garancija navedena u trgovini. Kontaktirao knigston u engleskoj, poslao im ispravnu i neispravnu pločicu iz kompleta i dobio dvoje nove
Inače, garanciju preko trgovine ostvaruješ koliko je navedena pri kupovini. Što bi trgovac odgovarao za neke doživotne garancije proizvođača koji može propast nakon par godina, pa da trgovac plaća štetu
7 godina
protjeran
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

"Lifetime" jamstvo je sranje u boji - jer ljudi shvacaju da je to jamstvo do kraja njihovog zivota (kako da ne).

To je jamstvo na "lifetime" tog proizvoda, odnosno dok se proizvodi i ima zamjenskih na skladistu.

 

I OCZ je davao Lifetime (makar su bile veoma shit memorije i crkavale su na kontenjere), i najcesce si mogao izvuci

2-3 godine jamstva, jer su ti rekli "bla bla mi vise ne proizvodimo i ne podrzavamo taj proizvod, tako da je lifetime=EOL).

Bolje je kad ti distributer daje 60 mjeseci, pa makar proizvodjac stavio proizvod na EOL, ti imas svoje jamstvo,

i bar ces dobiti lovu nazad, ili nesto drugo, neces ostati bez icega nakon neodredjenog vremena.

 

Pogledaj recimo Corsair memorije, svuda je Lifetime, dok je za DACH regiju pisanih 10 godina jamstva,

jer nisu svabe glupe da ih dvaput zajebes sa "Lifetime" jamstvom.

 

A druga stvar, nakon tih 5 godina, ako ti RAM crkne, uvjek mozes poslati mail Crucialu, pa ako jos podrzavaju tvoj RAM,

zamjenit ce ti ga besplatno - no i u tu je opet caka ta, sto kad ti proizvodjac mijenja RAM, pristajes na njegove uvjete.

Opet cu podsjetiti na OCZ, koji je davao pisano jamstvo od 90 dana na zamjenski RAM (da, govnari), i makar si imao

memoriju staru 3 mjeseca - ova druga sto dobijes ima samo dodatnih 3 mjeseci jamstva, pa si onda shit-out-of-luck.

 

Tu je bar EU rijesio da kod njih mora biti 2 godine i na zamjenski/popravljeni/recertifirani proizvod, tako da se OCZ,

Tandon i ostale smece kompanije ne ponove.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
Moj PC  
1 0 hvala 0
12 godina
online
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Čitatelj kaže...

"Lifetime" jamstvo je sranje u boji - jer ljudi shvacaju da je to jamstvo do kraja njihovog zivota (kako da ne).

To je jamstvo na "lifetime" tog proizvoda, odnosno dok se proizvodi i ima zamjenskih na skladistu.

 

Zašto bi za lifetime bilo bitno da se proizvodi i ima zamjenskih, ako nema isti, dat će drugi istih ili boljih karakteristika. Što ako si uzeo uređaj koji ima lifetime 10 godina, a proizvođač je nakon godine dana uveo novu seriju?

Inače, lifetime označava očekivani životni vijek uređaja, proizvođači koji daju lifetime garanciju onda i napišu koliko je to.

 

7 godina
protjeran
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Zato sto proizvodjaci mijenjaju 1/1 i to je to. Nece ti nitko iz dupeta izvuci 1.5V DDR3 dual-sided DIMM, koja radi na tvojoj ploci,

jer ti ploca ne prihvaca 1.35V DDR3L single-sided DIMM memoriju. Dok se proizvod proizvodi i isteka zaliha, to je sluzbeni lifetime proizvoda.

 

A pisano jamstvo u godinama/mjesecima nije lifetime, i to je uvjek bolja strana jamstva, nema sitnih slova i mazanja ociju.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
Moj PC  
1 0 hvala 0
7 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

 

Na 

SanDisk microSDXC 128GB memorijska kartica

isto piše "life time"  krepala je nakon 8 mj . kupljena u Elipsu  , jel imam pravo na novu to se popravljati ne može .

 
0 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Na mojoj piše baš 10 godina, pa provjeri.

 

Prvo, 2 godine je odgovornost trgovca, neovisno o garanciji.

 

Onda provjeri garanciju trgovca/uvoznika.

 

Pa onda provjeri koji su uvjeti garancije proizvođača.

 

Dovoljna ti je samo jedna osnova za reklamaciju.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
7 godina
protjeran
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
MUĆAK kaže...

 

Na 

SanDisk microSDXC 128GB memorijska kartica

isto piše "life time"  krepala je nakon 8 mj . kupljena u Elipsu  , jel imam pravo na novu to se popravljati ne može .

 

Zamjenit ce ti je, jer se kartice ne popravljaju.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice