Počelo testiranje prototipa Rimčevog C_Two

poruka: 23
|
čitano: 5.807
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Počelo testiranje prototipa Rimčevog C_Two".
9 godina
neaktivan
offline
Počelo testiranje prototipa Rimčevog C_Two

Pise u clanku.

 
3 0 hvala 0
8 godina
offline
Počelo testiranje prototipa Rimčevog C_Two

ja sam mislil da je prije dvije godine bilo prodano 150 komada, a oni tek sad testiraju. jel moguće da je ono bila maketa s lijepim naljepnicama za naivce?

 
0 2 hvala 0
10 godina
offline
Re: Počelo testiranje prototipa Rimčevog C_Two
bruno1026 kaže...

ja sam mislil da je prije dvije godine bilo prodano 150 komada, a oni tek sad testiraju. jel moguće da je ono bila maketa s lijepim naljepnicama za naivce?

 Slobodno možeš pokrenuti razvoj električnog super automobila, pa nam javi koliko ti je trebalo od protutipa do proizvodnje.

Samomrzeći hrvat
15 godina
offline
Počelo testiranje prototipa Rimčevog C_Two

Trebali bi pozvati i stručnjake s BUGovog foruma na ta testiranja da procjene jel to pravi auto ili samo maketa. Oni iz porschea ili hyundaia nisu dovoljno stručni.

Moj PC  
11 2 hvala 0
13 godina
odjavljen
offline
Re: Počelo testiranje prototipa Rimčevog C_Two
ludizao kaže...

Err, gdje je to testiranje? Do sada su se mogli vidjeti samo propagandni vidači na razini nekog običnog auta, a ne ekskluzivne el. jurilice. Ni trkače staze, ni brzinomjera, ni vremena ni ničega.

 Možda bi bilo najbolje da pošalješ mail firmi i javiš nam, ipak bi kao kupac trebao dobiti sve informacije u vezi auta. A ne, čekaj..

 

Piše u opisu da je testiranje tek u tijeku, neće dati van brojke sad. Uostalom, nije lud davati bilo što u fazi testiranja, i siguran sam da je već barem 1-2 razjebao ili u nekom izlijetanju u ogradu, ili je neki drugi kvar. Koliko god oni nama pokušavali prikazati da su stručnjaci u svemu, nisu nepogrješivi, a testovi služe da nađu greške i poprave ih. Ne znam zašto je to toliko teško za razumjeti. 

 
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Počelo testiranje prototipa Rimčevog C_Two

Richard Hammond has left the chat 

Bolje dvaput tri odjednom nego ni jednom jednu dvaput
Moj PC  
4 0 hvala 0
7 godina
protjeran
offline
Počelo testiranje prototipa Rimčevog C_Two

Dok ga pocnu prodavati, vec ce raditi na C_Five

Moj PC  
2 1 hvala 1
8 godina
offline
Re: Počelo testiranje prototipa Rimčevog C_Two
Entry Point kaže...
bruno1026 kaže...

ja sam mislil da je prije dvije godine bilo prodano 150 komada, a oni tek sad testiraju. jel moguće da je ono bila maketa s lijepim naljepnicama za naivce?

 Slobodno možeš pokrenuti razvoj električnog super automobila, pa nam javi koliko ti je trebalo od protutipa do proizvodnje.

 bugatti veyron, ekšli sporiji od 415km/h koji rimac obećaje naivcima, najavljen 1999 godine, prvi prodajni primjerak izašao 2005. godine. razvili su ga najveći inženjeri autoindustrije jurilica današnjice, a sam razvoj se procjenjuje na 1,5mlrd eura. po prodanom primjerku VW gubi oko 4,5mil eura. zaposleno oko 400 ljudi s prosječnom plaćom od oko 50000 dolara godišnje.

sad to uspredi s rimčevom garažom u svetoj nedjelji, nepostojećoj proizvodnji ičega, neimanju testne staze, zračnog tunela, nijednom zaposlenom inženjeru iz domene jurilica i reci, kao nazvati osobu koja puši ove bajke o najbržem automobilu na svijetu? budala, naivac, genije, pametan? zapravo nemoj.

 

PS, kad već pitaš, pokrenuo sam proizvodnju superautomobila u svojoj garaži, moj auto će ići 500km/h, biti najbrži na svijetu, ali me nemoj pitati za dokaz navedenog. jesi li toliko naivan da mi vjeruješ?

Poruka je uređivana zadnji put sri 18.12.2019 9:46 (bruno1026).
10 godina
offline
Re: Počelo testiranje prototipa Rimčevog C_Two
bruno1026 kaže...

 bugatti veyron, ekšli sporiji od 415km/h koji rimac obećaje naivcima, najavljen 1999 godine, prvi prodajni primjerak izašao 2005. godine. razvili su ga najveći inženjeri autoindustrije jurilica današnjice, a sam razvoj se procjenjuje na 1,5mlrd eura. po prodanom primjerku VW gubi oko 4,5mil eura. zaposleno oko 400 ljudi s prosječnom plaćom od oko 50000 dolara godišnje.

sad to uspredi s rimčevom garažom u svetoj nedjelji, nepostojećoj proizvodnji ičega, neimanju testne staze, zračnog tunela, nijednom zaposlenom inženjeru iz domene jurilica i reci, kao nazvati osobu koja puši ove bajke o najbržem automobilu na svijetu? budala, naivac, genije, pametan? zapravo nemoj.

 

PS, kad već pitaš, pokrenuo sam proizvodnju superautomobila u svojoj garaži, moj auto će ići 500km/h, biti najbrži na svijetu, ali me nemoj pitati za dokaz navedenog. jesi li toliko naivan da mi vjeruješ?

 Vidim razumiješ se u proizvodnju i marketing ko Marica u krivi k*rac, a na vijest reagiraš kao tipičan rvat balkanjeros ljubomoran što susjed ima 2 kokoši više od tebe.

Samomrzeći hrvat
8 godina
offline
Re: Počelo testiranje prototipa Rimčevog C_Two

kad nemaš kaj pametnije odgovoriti na gole činjenice, ostaje ti dobro staro brukanje ad hominemom. uspio u naumu.

"rvat balkanjeros ljubomoran". u stvarnosti ne bi imao hrabrosti nekome to reći, jer bi te poslije boljelo, ali ovo je internet, pa ti je oprošteno.

 

15 godina
offline
Re: Počelo testiranje prototipa Rimčevog C_Two
Entry Point kaže...
bruno1026 kaže...

 bugatti veyron, ekšli sporiji od 415km/h koji rimac obećaje naivcima, najavljen 1999 godine, prvi prodajni primjerak izašao 2005. godine. razvili su ga najveći inženjeri autoindustrije jurilica današnjice, a sam razvoj se procjenjuje na 1,5mlrd eura. po prodanom primjerku VW gubi oko 4,5mil eura. zaposleno oko 400 ljudi s prosječnom plaćom od oko 50000 dolara godišnje.

sad to uspredi s rimčevom garažom u svetoj nedjelji, nepostojećoj proizvodnji ičega, neimanju testne staze, zračnog tunela, nijednom zaposlenom inženjeru iz domene jurilica i reci, kao nazvati osobu koja puši ove bajke o najbržem automobilu na svijetu? budala, naivac, genije, pametan? zapravo nemoj.

 

PS, kad već pitaš, pokrenuo sam proizvodnju superautomobila u svojoj garaži, moj auto će ići 500km/h, biti najbrži na svijetu, ali me nemoj pitati za dokaz navedenog. jesi li toliko naivan da mi vjeruješ?

 Vidim razumiješ se u proizvodnju i marketing ko Marica u krivi k*rac, a na vijest reagiraš kao tipičan rvat balkanjeros ljubomoran što susjed ima 2 kokoši više od tebe.

Kaj seres da Bandic/Mamic/take-your-pick krade, zasto si ljubomoran i jalan sto je netko drugi uspjesniji od tebe. Eto, to ti je tvoja razina argumentacije.

 

Ako vec na forumu mozemo komentirati vijesti i ak mozemo pohvalit dobre stvari, kritizirat lose, zbog cega ne bismo mogli i na ovu temu nesto reci bez da se to odmah klasificira kao "jalni hrvat" i slicne gluposti?

This time next year we'll be milionaire
14 godina
offline
Re: Počelo testiranje prototipa Rimčevog C_Two
bruno1026 kaže...
Entry Point kaže...
bruno1026 kaže...

ja sam mislil da je prije dvije godine bilo prodano 150 komada, a oni tek sad testiraju. jel moguće da je ono bila maketa s lijepim naljepnicama za naivce?

 Slobodno možeš pokrenuti razvoj električnog super automobila, pa nam javi koliko ti je trebalo od protutipa do proizvodnje.

 bugatti veyron, ekšli sporiji od 415km/h koji rimac obećaje naivcima, najavljen 1999 godine, prvi prodajni primjerak izašao 2005. godine. razvili su ga najveći inženjeri autoindustrije jurilica današnjice, a sam razvoj se procjenjuje na 1,5mlrd eura. po prodanom primjerku VW gubi oko 4,5mil eura. zaposleno oko 400 ljudi s prosječnom plaćom od oko 50000 dolara godišnje.

sad to uspredi s rimčevom garažom u svetoj nedjelji, nepostojećoj proizvodnji ičega, neimanju testne staze, zračnog tunela, nijednom zaposlenom inženjeru iz domene jurilica i reci, kao nazvati osobu koja puši ove bajke o najbržem automobilu na svijetu? budala, naivac, genije, pametan? zapravo nemoj.

 

PS, kad već pitaš, pokrenuo sam proizvodnju superautomobila u svojoj garaži, moj auto će ići 500km/h, biti najbrži na svijetu, ali me nemoj pitati za dokaz navedenog. jesi li toliko naivan da mi vjeruješ?

 

Zakaj ne posaljes svoj CV u Kia, Porsche i Hyundai - da ih savjetujes da ne investiraju u lose kompanije, jerbo svi ljudi koji rade u tim kompanijama imaju manje znjanja nego ti kada se tice investicija i sve ostalo sto ide sa time.

Brijem da zivis u lovi in real life. Doslovno bazeni.

13 godina
odjavljen
offline
Počelo testiranje prototipa Rimčevog C_Two

A da pričekate rezultate prije trošenja vremena na piskaranja? Auto još nije ni gotov a već rasprave kao da ste odvozili 15 krugova na Spa stazi. Ionako nećete kupit niti jedan od primjeraka, niti ste dali polog da vam išta znači ako Rimac samo prodaje maglu ili ima stvarni proizvod. 

 
0 0 hvala 0
8 godina
neaktivan
offline
Re: Počelo testiranje prototipa Rimčevog C_Two
Zašto ovakve teme uvijek komentiraju ljudi koji očito nisu nikada detaljnije pratili autoindustriju? Najnormalnija praksa je da se novi modeli, pogotovo oni limitirane proizvodnje koji nisu za široke mase, rasprodaju prije nego su se uopće počeli proizvoditi. Mercedes, jedan od najvećih i najstarijih proizvođača automobila, je rasprodao AMG Project One još prije nekoliko godina, a prvi primjerci stižu kupcima tek 2022. Bugatti la voiture noire je najskuplji novi automobil u povijesti, a predstavljen je bez interijera i tek će biti dovršen za nekoliko godina. Takvih primjera mogu navesti milijun jer autoindustriju pratim intenzivno već godinama. Forum je tu da se diskutira, čak me ni ne zanima sviđa li vam se Rimac kao kompanija, ali ostavite se nečega u što očito niste upućeni.
Poruka je uređivana zadnji put sri 18.12.2019 12:41 (Thrall).
 
9 2 hvala 3
8 godina
neaktivan
offline
Re: Počelo testiranje prototipa Rimčevog C_Two
Zašto ovakve teme uvijek komentiraju ljudi koji očito nisu nikada detaljnije pratili autoindustriju? Najnormalnija praksa je da se novi modeli, pogotovo oni limitirane proizvodnje koji nisu za široke mase, rasprodaju prije nego su se uopće počeli proizvoditi. Mercedes, jedan od najvećih i najstarijih proizvođača automobila, je rasprodao AMG Project One još prije nekoliko godina, a prvi primjerci stižu kupcima tek 2022. Bugatti la voiture noire je najskuplji novi automobil u povijesti, a prestavljen je bez interijera i tek će biti dovršen za nekoliko godina. Takvih primjera mogu navesti milijun jer autoindustriju pratim intenzivno već godinama. Forum je tu da se diskutira, čak me ni ne zanima sviđa li vam se Rimac kao kompanija, ali ostavite se nečega u što očito niste upućeni.
 
1 2 hvala 0
8 godina
neaktivan
offline
Re: Počelo testiranje prototipa Rimčevog C_Two
Isprike na duploj poruci. Nikada ne komentiram pa očito ne znam ni koristiti ovo.
 
0 2 hvala 0
16 godina
offline
Počelo testiranje prototipa Rimčevog C_Two

Čini mi se da do kraja 2020. godina mora izbacit nešto smisleno/homologirano, jer bi ga mogli napenalit sa svih strana. Nakon 10 godina startup doša do zida, pa ćemo uskoro saznat što zapravo stoji iza te puste magle i mulja.

You are like the Michael Jordan of being a son of a bitch.
Moj PC  
1 3 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Počelo testiranje prototipa Rimčevog C_Two
Imena poput Mercedesa i Bugattija poznata su po proizvodnji vrhunskih automobila, pa kad najave novi ljudi opravdano očekuju dobar auto.

Ime Rimac poznato je po prijevarama i muljažama, pa kad najave novi auto ljudi očekuju ...?
Imamo nova kola radi dojma, imamo stav kad nemamo pojma...
 
4 6 hvala 0
15 godina
offline
Re: Počelo testiranje prototipa Rimčevog C_Two
Thrall kaže...
Zašto ovakve teme uvijek komentiraju ljudi koji očito nisu nikada detaljnije pratili autoindustriju? Najnormalnija praksa je da se novi modeli, pogotovo oni limitirane proizvodnje koji nisu za široke mase, rasprodaju prije nego su se uopće počeli proizvoditi. Mercedes, jedan od najvećih i najstarijih proizvođača automobila, je rasprodao AMG Project One još prije nekoliko godina, a prvi primjerci stižu kupcima tek 2022. Bugatti la voiture noire je najskuplji novi automobil u povijesti, a predstavljen je bez interijera i tek će biti dovršen za nekoliko godina. Takvih primjera mogu navesti milijun jer autoindustriju pratim intenzivno već godinama. Forum je tu da se diskutira, čak me ni ne zanima sviđa li vam se Rimac kao kompanija, ali ostavite se nečega u što očito niste upućeni.

Uvijek je najlakse pausalno bacit kost i zamutit vodu tako da svaka diskusija na ovu temu ode u klinac, a nije istina da se ne bi moglo argumentirano popricati.

 

Necu o PR politici RA, dobro se zna da je bitno samo stancat "vijesti", kvalitetu i istinitost ionako nitko niti provjerava - u Hrvatskoj pogotovo. Klima je idealna za umotavanje muda pod bubrege jer si inace odmah jalan i zavidan ak bilo sto kazes, a da nije "wow; super; RA rula nadmocno" i sl.

 

Medjutim, kao netko tko zaradjuje za kruh na razvoju autonomnih automobila (van Hrvatske), sorry ak´ zamracim kad vidim kako taj isti PR gura pricu o Level 4 autonomiji, koja puni stupce po nasim medijima (koji btw. naravno pojma nemaju u cemu je rijec), a tek minoran postotak ljudi ce o tome priupitat Rimca detalje pa ce se ovaj vadit kak je zapravo samo hardware Level-4-ready (a kupili su NVidijin of-the-shelf HW) ili kako je za njih autonomna voznja samo na trkacoj stazi u kontroliranim uvjetima (sto pak nema veze sa onim sto zapravo jest Level-4). Naravno, uz to ce te poskropit kak oni nikad nisu sluzbeno rekli izvornu informaciju, vec su eto mediji sami izmislili (a oni se nisu, naravno, osjetili pozvanim demanitrati istu).

 

Do sada je izreceno toliko toga sto je sporno ili sto, najblaze receno, ne stima, medjutim nikad nije bilo prilike imati crno na bijelo rezultat. Sad, kako se navjesteni termini priblizavaju vec se moze vidjeti promjena retorike pa se sad radi auto za komfor, a ne za performanse - tako da, nazalost, vjerojatno necemo dobiti potvrdu o tako vjerno simuliranom vremenu ubrzanja od 0-60 MPH za 1.85s (naravno, objavljenom poslije prezentacije novog Teslinog Roadstera i njegovih 1.9s), i slicne feature.

 

Opet ponavljam, OK, ak zelis graditi cijelu pricu na hypu i lazima - u redu, nemam problem s tim, ali onda dozvolite da se takve stvari barem s inzenjerske strane mogu propitivati, ak je vec moralna komponenta zabranjena. Takodjer, dopustite da zbog takvog pristupa postoje ljudi koji ne simpatiziraju RA, a ne zbog toga sto su jalni, ljubomorni ili sto nemaju pojma o cem pricaju.

 

 

This time next year we'll be milionaire
Poruka je uređivana zadnji put sri 18.12.2019 15:05 (Knez_007).
7 godina
protjeran
offline
Re: Počelo testiranje prototipa Rimčevog C_Two
Thrall kaže...
Isprike na duploj poruci. Nikada ne komentiram pa očito ne znam ni koristiti ovo.

 Nije problem, lakse ti je dati jos TDa.

4 godine
protjeran
offline
Počelo testiranje prototipa Rimčevog C_Two

Krimac junior više od desetljeća prodaje maglu, a ovce to i dalje puše 

 

Spominjanje Porschea i sličnih, te ulaganje sitne love (za automobilsku industriju to je zbilja sitna lova) iz posebnih fondova za RIZIČNA ulaganja gdje je lova namjenjena doslovno za spaljivanje, pa ako nešto iz ulaganja bude - super, ako ne - isto super, nije apsolutno NIKAKAV pokazatelj NIČEGA. Uostalom imate hrpu firmi poput WeWorka, Theranosa i sličnih, gdje su ulagane MILIJARDE, pa proučite kako je to završilo.

 

A koliko vidim neki od ulagača su izašli iz Rimac automobila:

 

https://lider.media/poslovna-scena/kompanije/china-dynamics-holdings-limited-izasao-iz-rimac-automobila-128344

 
1 1 hvala 0
4 godine
protjeran
offline
Re: Počelo testiranje prototipa Rimčevog C_Two
Knez_007 kaže...
Thrall kaže...
Zašto ovakve teme uvijek komentiraju ljudi koji očito nisu nikada detaljnije pratili autoindustriju? Najnormalnija praksa je da se novi modeli, pogotovo oni limitirane proizvodnje koji nisu za široke mase, rasprodaju prije nego su se uopće počeli proizvoditi. Mercedes, jedan od najvećih i najstarijih proizvođača automobila, je rasprodao AMG Project One još prije nekoliko godina, a prvi primjerci stižu kupcima tek 2022. Bugatti la voiture noire je najskuplji novi automobil u povijesti, a predstavljen je bez interijera i tek će biti dovršen za nekoliko godina. Takvih primjera mogu navesti milijun jer autoindustriju pratim intenzivno već godinama. Forum je tu da se diskutira, čak me ni ne zanima sviđa li vam se Rimac kao kompanija, ali ostavite se nečega u što očito niste upućeni.

Uvijek je najlakse pausalno bacit kost i zamutit vodu tako da svaka diskusija na ovu temu ode u klinac, a nije istina da se ne bi moglo argumentirano popricati.

 

Necu o PR politici RA, dobro se zna da je bitno samo stancat "vijesti", kvalitetu i istinitost ionako nitko niti provjerava - u Hrvatskoj pogotovo. Klima je idealna za umotavanje muda pod bubrege jer si inace odmah jalan i zavidan ak bilo sto kazes, a da nije "wow; super; RA rula nadmocno" i sl.

 

Medjutim, kao netko tko zaradjuje za kruh na razvoju autonomnih automobila (van Hrvatske), sorry ak´ zamracim kad vidim kako taj isti PR gura pricu o Level 4 autonomiji, koja puni stupce po nasim medijima (koji btw. naravno pojma nemaju u cemu je rijec), a tek minoran postotak ljudi ce o tome priupitat Rimca detalje pa ce se ovaj vadit kak je zapravo samo hardware Level-4-ready (a kupili su NVidijin of-the-shelf HW) ili kako je za njih autonomna voznja samo na trkacoj stazi u kontroliranim uvjetima (sto pak nema veze sa onim sto zapravo jest Level-4). Naravno, uz to ce te poskropit kak oni nikad nisu sluzbeno rekli izvornu informaciju, vec su eto mediji sami izmislili (a oni se nisu, naravno, osjetili pozvanim demanitrati istu).

 

Do sada je izreceno toliko toga sto je sporno ili sto, najblaze receno, ne stima, medjutim nikad nije bilo prilike imati crno na bijelo rezultat. Sad, kako se navjesteni termini priblizavaju vec se moze vidjeti promjena retorike pa se sad radi auto za komfor, a ne za performanse - tako da, nazalost, vjerojatno necemo dobiti potvrdu o tako vjerno simuliranom vremenu ubrzanja od 0-60 MPH za 1.85s (naravno, objavljenom poslije prezentacije novog Teslinog Roadstera i njegovih 1.9s), i slicne feature.

 

Opet ponavljam, OK, ak zelis graditi cijelu pricu na hypu i lazima - u redu, nemam problem s tim, ali onda dozvolite da se takve stvari barem s inzenjerske strane mogu propitivati, ak je vec moralna komponenta zabranjena. Takodjer, dopustite da zbog takvog pristupa postoje ljudi koji ne simpatiziraju RA, a ne zbog toga sto su jalni, ljubomorni ili sto nemaju pojma o cem pricaju.

 

 

 

Bravo, odličan post.

 

Tehnička pismenost, pa i obrazovanje općenito, u Hrvatskoj je na jako, jako niskim granama, tako da ljudima putem medija možeš prodavati svakakve priče, a ovce će sve povjerovati. Evo npr. Kolinda kaže ima dogovor za poslove koje ćemo od kuće raditi za 8000 EUR, ja se kladim da je većina Rimčevih fanboysa povjerovala i u to. Što je najbolje od svega, Rimac ima još zabavnije izjave od takvih Kolindinih, a ovce naravno vjeruju u sve što novi Tesla kaže 

 

Kad već spominješ autonomnu vožnju, Rimac je još 2015. napravio auto koji sam vozi (ako se baviš time znaš da je to Full Automation, level 5 autonomous driving):

http://hr.n1info.com/Vijesti/a53001/Rimac-Napravili-smo-automobil-bez-vozaca.html

Upravo takvih izjava naš novi Tesla ima na izobilje.

6 godina
offline
Počelo testiranje prototipa Rimčevog C_Two

(C)oncept_Two

 

koncept (novolat.), nacrt; skup bilježaka koje služe kao podsjetnik; zamisao, pojam.

mnogo mudrosti,mnogo jada...što više znanja, to više boli.
Moj PC  
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice