očekuje se šator u smiljanu (i bosiljanu). još nam samo fali da albert tuži einsteina a tim cooka. normalno, budući je davor zagorec, tužil bu šuštića.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
ako se ne varam, vec je poprilicno vremena proslo kada sam prvi puta vidio nesto slicno kada se radilo na poboljsanju aerodinamicnih znacajki kamiona. jedino je taj dizajn bio agresivniji (duzi "nos" iliti hauba).
sad cekam da se gradjevinari pocnu klati oko smjestaja vrata na zgradama i stanovima.
Dakle, u 100 i nesto godina automobilske industrije, tesko je za povjerovati da je tako nesto uopce moguce zastitit.
Prior art is any evidence that your invention is already known.
Prior art does not need to exist physically or be commercially available. It is enough that someone, somewhere, sometime previously has described or shown or made something that contains a use of technology that is very similar to your invention.
Ova tuzba nema osnove, to je lov u mutnom (fishing expedition) i jeftini marketing - npr. potrose 1 milion dolara na tuzbu, dobiju 10+ miliona vrijednosti u marketingu jer im se firma spominje po citavom svijetu (npr. nisam niti znao da postoji Nikola MC).
Cak i da ozbiljno misle (jako tesko ce dokazati da se kupci okrecu Tesli jer je ukrao dizajn) tuzba za naknadu stete nema osnove, jer jos nije nikakva steta nastala.
Koliko znam, prednarudzbe nisu obvezne, mogu se otkazati to je samo namjera o kupnji i kad se kamioni proizvedu da si prvi na listi da ih dobijes...
Dakle, u 100 i nesto godina automobilske industrije, tesko je za povjerovati da je tako nesto uopce moguce zastitit.
Prior art is any evidence that your invention is already known.
Prior art does not need to exist physically or be commercially available. It is enough that someone, somewhere, sometime previously has described or shown or made something that contains a use of technology that is very similar to your invention.
Ova tuzba nema osnove, to je lov u mutnom (fishing expedition) i jeftini marketing - npr. potrose 1 milion dolara na tuzbu, dobiju 10+ miliona vrijednosti u marketingu jer im se firma spominje po citavom svijetu (npr. nisam niti znao da postoji Nikola MC).
Cak i da ozbiljno misle (jako tesko ce dokazati da se kupci okrecu Tesli jer je ukrao dizajn) tuzba za naknadu stete nema osnove, jer jos nije nikakva steta nastala.
Koliko znam, prednarudzbe nisu obvezne, mogu se otkazati to je samo namjera o kupnji i kad se kamioni proizvedu da si prvi na listi da ih dobijes...
Slazem se, ali zapravo ima vise smisla od patentiranja otkljucavanja ekrana pomakom prsta na desno/lijevo ili samog dizajna mobitela. Ovdje to zapravo utjece i na aerodinamiku...
Na kraju će ovo dvoje biti tuženo od strane MAN-a i to je to.
2. Nikola kamion je običan vaporware
3. Ovo je obično traženje pažnje, jeftina reklama.
Na kraju će ovo dvoje biti tuženo od strane MAN-a i to je to.
Thanks, znao sam da sam prije par godina vidio vrlo sličan koncept od nekog pravog proizvođača vozila.
Citam tuzbu - Nikola je postao patent troll.
To sto su Nikoli odobreni patenti ne znaci da se ti patenti ne mogu oboriti na sudu. A to se cesto i radi.
Dizajn se moze zastiti i to se u auto industriji i radi, ali ne na ovakav nacin kako je to Nikola zamislio.
Npr. ako se na googlu ukuca futuristic car designs ili futuristic train design, dobit ce se tona dizajnova od koijh neki upravo imaju zakrivljeno vjetrobransko staklo.
Tako da mi je doista cudno kako su uopce mogli na USPO to dopustiti da bude patentirano.
Onda, vrata na sredini - ni to nije novost, na vlakovima to postoji vec odavno.
Vozac u sredini, ni to nije novost, na vlakovima/tramvajima to postoji.
Ne poznajem povijest automobiske industrije, ali mogu se opkladiti da je sigurno napravljen bio ili koncept ili prototip auta koji ima mjesto za vozaca na sredini.
Mozda cak i kod kamiona.
To sto je neki koncept prvi put primjenjen kod kamiona ne znaci da ne postoji prior art u drugim podrucjima, a to znaci da patenti nisu validni.
Onda dizajn profila vozila, pitam se jesu li oni pili rakije ujutro ili sto? Pa elektro dostavno vozilo od DHL-a ima takav nos.
Nikola pokusava svoj propali biznis plan naplatiti preko suda od druge firme. Trollanje.
Da se radi o nekoj super tajnoj ili novoj tehnologiji koja je ukradena tj. posudjena (npr spor Uber i Waymo) onda ovakva tuzba ima smisla.
Steta se ne moze potrazivati jer jos nije nastala nikakva steta. Niti jedan kamion jos nije na marketu.
No cak i da je Tesla povrijedio neki patent (u sto sumljam), s obzirom da se ne radi o nekoj super duper novoj tehnologiji, onda Tesla moze platiti licencu za koristenje te tehnologije (npr. par desetaka ili stotina dolara po staklu) i to je to.
Ovi ostali navodi su cisto trolanje i spekuliranje koliko je stete Tesla napravio Nikoli sa svojim najavama da ce napravit kamion.
Po tome, nitko na svijetu vise ne bi mogao napravit spicasti kamion u profilu jer to krzi dizajn patent... ma daj. Trolovi.
Na kraju će ovo dvoje biti tuženo od strane MAN-a i to je to.
Eto, pretekao si me..
J*bao ih i Nikola i Tesla.
jel to znači da i svako svakoga može tužiti, jer svatko ima neki dio koji je istog dizajna kao i kod onoga drugoga