Najduža letjelica na svijetu spremna za prvi let

poruka: 22
|
čitano: 3.434
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Najduža letjelica na svijetu spremna za prvi let".
14 godina
neaktivan
offline
Najduža letjelica na svijetu spremna za prvi let

Cepelini su opet živi! Ole!

Nulla dies sine linea
Moj PC  
3 0 hvala 0
12 godina
offline
Najduža letjelica na svijetu spremna za prvi let

ne shvaćam koja je točno svrha izrade ovakve letjelice kad jedan transportni helikopter može sve to ali bez da mu treba 100m² površine za slijetanje.

Moj PC  
4 3 hvala 0
15 godina
offline
Re: Najduža letjelica na svijetu spremna za prvi l
darkborg kaže...

ne shvaćam koja je točno svrha izrade ovakve letjelice kad jedan transportni helikopter može sve to ali bez da mu treba 100m² površine za slijetanje.

 Tisina, visoka ucinkovitost, mirna voznja za krstarenje nebom.

14 godina
offline
Najduža letjelica na svijetu spremna za prvi let

Jel ovo dovoljno tesko da neki malo jaci vjetar ne otpuse, s obzirom na povrsinu cijele letjelice?

EUNE: Ferritin
Moj PC  
1 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Najduža letjelica na svijetu spremna za prvi l
Renesis kaže...
darkborg kaže...

ne shvaćam koja je točno svrha izrade ovakve letjelice kad jedan transportni helikopter može sve to ali bez da mu treba 100m² površine za slijetanje.

 Tisina, visoka ucinkovitost, mirna voznja za krstarenje nebom.

Koliko sam ja shvatio (možda se varam) ovo je primarno letjelica za prijevoz tereta a ne turistička krstarenja, dakle ni tišina tu nema baš neku ulogu.

Što točno misliš s ovim "visoka učinkovitost" ?

16 godina
offline
Re: Najduža letjelica na svijetu spremna za prvi l
darkborg kaže...
Renesis kaže...
darkborg kaže...

ne shvaćam koja je točno svrha izrade ovakve letjelice kad jedan transportni helikopter može sve to ali bez da mu treba 100m² površine za slijetanje.

 Tisina, visoka ucinkovitost, mirna voznja za krstarenje nebom.

Koliko sam ja shvatio (možda se varam) ovo je primarno letjelica za prijevoz tereta a ne turistička krstarenja, dakle ni tišina tu nema baš neku ulogu.

Što točno misliš s ovim "visoka učinkovitost" ?

 mozda ucinkovitost kaj se tice motora, helikopteri su jedno od najneucinkovitijih vozila uopce

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
15 godina
offline
Re: Najduža letjelica na svijetu spremna za prvi l
darkborg kaže...
Renesis kaže...
darkborg kaže...

ne shvaćam koja je točno svrha izrade ovakve letjelice kad jedan transportni helikopter može sve to ali bez da mu treba 100m² površine za slijetanje.

 Tisina, visoka ucinkovitost, mirna voznja za krstarenje nebom.

Koliko sam ja shvatio (možda se varam) ovo je primarno letjelica za prijevoz tereta a ne turistička krstarenja, dakle ni tišina tu nema baš neku ulogu.

Što točno misliš s ovim "visoka učinkovitost" ?

 Trosis jako malo goriva za lebdenje, prijevoz tereta i opcenito odrzavanje u zraku. Dok god je uzgon dovoljno velik mozes stavljat novi teret bez dodatnih troskova, za razliku od teretnog helikoptera gdje je potrosnja u svim slucajevima drasticno povecana.

Chinook sa 9400 KS ima limit od oko 9.5 tona tereta pa onda racunaj.

 

A sto se tice tisine spominjali su nadzor iz zraka. Kad god neki helikopter preleti preko zgrada poprilicno se cuje. Sad zamisli kako bi bilo da nesto tako leti 24h.

 

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 23.3.2016 19:11 (Renesis).
14 godina
offline
Re: Najduža letjelica na svijetu spremna za prvi l
Uvijek sam volio gledati cepeline na filmovima i maštam da letim njime. Siguran sam da je posve drugi osjećaj nego u suvremenim zrakoplovima sa sjedalima za sardine. Vjerujem da je dobitak na udobnosti leta nemjerljiv. Osim toga, ne želim letjeti iznad oblaka jer ništa ne vidim kroz prozorčiće manje nego u poljskim zahodima. Ne želim trostruke sigurnosne provjere na uzletištima i kilometarske aerodromske zgrade.
Eh da se mogu vratiti u zlatno doba 20. stoljeća (20-e godine)...
 
8 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Najduža letjelica na svijetu spremna za prvi l

Izgleda mi jako ne praktično. Samo 48 putnika, tako da ne vjerujem da bude bilo od velike koristi za prijevoz putnika. Pretpostavljam da je i jako sporo.

Za prijevoz humanitarne pomoći je možda ok, ali ja bi radije helikopter...

k
12 godina
neaktivan
offline
Re: Najduža letjelica na svijetu spremna za prvi l
BarbaVeli kaže...
Uvijek sam volio gledati cepeline na filmovima i maštam da letim njime. Siguran sam da je posve drugi osjećaj nego u suvremenim zrakoplovima sa sjedalima za sardine. Vjerujem da je dobitak na udobnosti leta nemjerljiv. Osim toga, ne želim letjeti iznad oblaka jer ništa ne vidim kroz prozorčiće manje nego u poljskim zahodima. Ne želim trostruke sigurnosne provjere na uzletištima i kilometarske aerodromske zgrade.
Eh da se mogu vratiti u zlatno doba 20. stoljeća (20-e godine)...

 To izgleda fora... ja bi napravio neku vrstu restorana s time :D pod bi bio s velikim prozorima. Nešto kao brodovi s staklemin dnom :D

k
8 godina
offline
Najduža letjelica na svijetu spremna za prvi let
Htio bih nešto reći o letjelicama lakšima od zraka. Nisu bučne i troše mnogo manje goriva od aviona i helikoptera, ali je njima teško manevrirati.
Naime, one su uvijek na udaru bočnog vjetra, a posebice uzlaznim i silaznih zračnih struja. Te su struje uništile najveće američke dirižable
(punjenje helijem) koji su služili za mornarička izviđanja. (Bili su tako veliki da su na njih i s njih mogli slijetati izviđački avioni!)
Danas se problem uzgona rješava komprimiranjem helija i njegovom ekspanzijom, tako da je i taj problem barem donekle riješen.
Usto treba znati da je nosivost (uzgon) dirižabla određen gustoćom zraka, pa je stoga teoretski nemoguće da dirižabl nosi više od
1 g po litri (ili 1 kg po m3) balona.
 
2 0 hvala 10
9 godina
neaktivan
offline
Re: Najduža letjelica na svijetu spremna za prvi l
BarbaVeli kaže...
Uvijek sam volio gledati cepeline na filmovima i maštam da letim njime. Siguran sam da je posve drugi osjećaj nego u suvremenim zrakoplovima sa sjedalima za sardine. Vjerujem da je dobitak na udobnosti leta nemjerljiv. Osim toga, ne želim letjeti iznad oblaka jer ništa ne vidim kroz prozorčiće manje nego u poljskim zahodima. Ne želim trostruke sigurnosne provjere na uzletištima i kilometarske aerodromske zgrade.
Eh da se mogu vratiti u zlatno doba 20. stoljeća (20-e godine)...

 

U Friecrichshafenu u Njemackoj postoj tvrtka Zeppelin NT koja nudi mogucnost turistickih obilazaka s cepelinom, nisam siguran jel su trenutno jedini na svijetu koji nude tu mogucnost.

Ja sam imao srece to dozivjet i moram reci da je stvarno bilo nezaboravno iskustvo(makar cijena nije bas pristupacna).

 

Inace Friedrichshafen je grad gdje Graf Zeppelin izumio prvi cepelin i gdje je sve pocelo a u gradu postoji i vrlo zanimljiv muzej sa cepelinima, tako da ako se ikada put odvede tamo svakako preporucam muzej i voznju cepelinom :)

15 godina
offline
Najduža letjelica na svijetu spremna za prvi let

isis jedwa čeka 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
0 3 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Najduža letjelica na svijetu spremna za prvi let

"...koji su izgubili na popularnosti nakon velike nesreće sredinom tridesetih godina prošlog stoljeća..." Uz sve tehnikalije i rasprave baš i nemam neko definirano mišljenje za/protiv cepelina, ali mi je nekako spontano iskrsnulo samo jedno pitanje: Helij... a što jamči da do zapaljenja i nesreće neće tako skoro doći kao što su se nadali u prošlom stoljeću?

A skeptic is a person who would ask God for his ID card.
Poruka je uređivana zadnji put čet 24.3.2016 6:46 (Zeljko B).
 
0 1 hvala 0
13 godina
offline
Re: Najduža letjelica na svijetu spremna za prvi l
Zeljko B kaže...

"...koji su izgubili na popularnosti nakon velike nesreće sredinom tridesetih godina prošlog stoljeća..." Uz sve tehnikalije i rasprave baš i nemam neko definirano mišljenje za/protiv cepelina, ali mi je nekako spontano iskrsnulo samo jedno pitanje: Helij... a što jamči da do zapaljenja i nesreće neće tako skoro doći kao što su se nadali u prošlom stoljeću?

 Helij ne gori.

16 godina
offline
Re: Najduža letjelica na svijetu spremna za prvi l

Hindenburg je bio pun hydrogena jer im USA nije htjela prodat helium.

Because helium is lighter than air it is commonly used to fill airships, blimps and balloons. As it doesn't burn or react with other chemicals, helium is relatively safe to use for this purpose. While hydrogen is 7% more buoyant than helium it has a much higher fire risk.

Ako balon naprave od neke verzije kevlara ili nekog super jakog materijala onda ne vidim razloga za paniku. Dusu dalo za turisticke izlete ili restoran u zraku. Recimo da ima intervale od po dva sata, sjednes za stol, zepelin se digne i fino floata iznad grada dok ti jedes, a pogled do jaja.

Poruka je uređivana zadnji put čet 24.3.2016 8:10 (NEW_MAN).
13 godina
neaktivan
offline
Re: Najduža letjelica na svijetu spremna za prvi l
Stari cepelini su bili punjeni vodikom te su te nesrece bile gotovo osigurane. Kasnije su napravili s helijem nedugo nakon tragedije s Hindenburgom ali tada su vec avioni uzeli ogroman dio kolaca i ode cepelin u povijest
Moj PC  
1 0 hvala 0
13 godina
offline
Najduža letjelica na svijetu spremna za prvi let

Uf, što bi dao za neki dulji put zeppelinom.

Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Najduža letjelica na svijetu spremna za prvi l
Akrohail kaže...

 

U Friecrichshafenu u Njemackoj postoj tvrtka Zeppelin NT koja nudi mogucnost turistickih obilazaka s cepelinom, nisam siguran jel su trenutno jedini na svijetu koji nude tu mogucnost.

Ja sam imao srece to dozivjet i moram reci da je stvarno bilo nezaboravno iskustvo(makar cijena nije bas pristupacna).

 

Inace Friedrichshafen je grad gdje Graf Zeppelin izumio prvi cepelin i gdje je sve pocelo a u gradu postoji i vrlo zanimljiv muzej sa cepelinima, tako da ako se ikada put odvede tamo svakako preporucam muzej i voznju cepelinom :)

 

Sve je počelo u glavi izumitelja Davida Schwarza, neko vrijeme i zagrepčana, a prerana smrt ga je spriječila u usavršavanju svoga izuma. Njegov zračni brod sa krutom konstrukcijom je poletio čak 4 godine prije Zeppelinovog.

"Potaknut Schwarzovom idejom, grof Ferdinand von Zeppelin od Schwarzove udovice za 15 000 njemačkih maraka otkupio je projekt s nacrtima, na osnovi kojih je 1900. izradio svoj brod (cepelin), i njime nezasluženo stekao slavu tvorca prvoga zračnoga broda."

 

https://hr.wikipedia.org/wiki/David_Schwarz

 

 

15 godina
offline
Re: Najduža letjelica na svijetu spremna za prvi l
Meni je super letjeti na Led Zeppelinu
Creativity is allowing yourself to make mistakes. Art is knowing which ones to keep.
Moj PC  
2 0 hvala 0
15 godina
offline
Najduža letjelica na svijetu spremna za prvi let

Kako se ovaj snalazi ako je vod naoružan bajunetima?

K
Moj PC  
1 1 hvala 0
14 godina
offline
Re: Najduža letjelica na svijetu spremna za prvi l
Akrohail kaže...
BarbaVeli kaže...
Uvijek sam volio gledati cepeline na filmovima i maštam da letim njime. Siguran sam da je posve drugi osjećaj nego u suvremenim zrakoplovima sa sjedalima za sardine. Vjerujem da je dobitak na udobnosti leta nemjerljiv. Osim toga, ne želim letjeti iznad oblaka jer ništa ne vidim kroz prozorčiće manje nego u poljskim zahodima. Ne želim trostruke sigurnosne provjere na uzletištima i kilometarske aerodromske zgrade.
Eh da se mogu vratiti u zlatno doba 20. stoljeća (20-e godine)...

 

U Friecrichshafenu u Njemackoj postoj tvrtka Zeppelin NT koja nudi mogucnost turistickih obilazaka s cepelinom, nisam siguran jel su trenutno jedini na svijetu koji nude tu mogucnost.

Ja sam imao srece to dozivjet i moram reci da je stvarno bilo nezaboravno iskustvo(makar cijena nije bas pristupacna).

 

Inace Friedrichshafen je grad gdje Graf Zeppelin izumio prvi cepelin i gdje je sve pocelo a u gradu postoji i vrlo zanimljiv muzej sa cepelinima, tako da ako se ikada put odvede tamo svakako preporucam muzej i voznju cepelinom :)

 Samo što grof Zeppelin nije izumio zeppelin, nego David Švarc, koji nije imao dovoljno love, pa je išao raditi sa Zeppelinom zajedno. Nažalost, prije nego što su se sreli, Švarc je umro, a njegova žena je nacrte dala (prodala?) Zeppelinu, pa se tako pominje Zeppelin, a ne Švarc. Što ćeš, ne može neki samouki drvosječa ispred njemačkog grofa...

dolazim odmah - Godo
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice