Ina osniva vlastitu IT kompaniju

poruka: 11
|
čitano: 2.592
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Ina osniva vlastitu IT kompaniju".
15 godina
offline
Ina osniva vlastitu IT kompaniju

IT tvrtka Plavi uhljeb tim.

I thought that I heard you laughing I thought that I heard you sing I think I thought I saw you try But that was just a dream That was just a dream
Moj PC  
3 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Ina osniva vlastitu IT kompaniju
Iz priopćenja "...uključujući informatičke sustave i upravljanje infrastrukturom za društva Ina Grupe..."

da li to onda znači da će IPC iz Čakovca izgubiti održavanje računala na benzinskim postajama? A što se softvera tiče, prije 4-5 godina razgovarao sam s jednim programerom koji mi je tada rekao da oni održavaju softver za maloprodaju Ine.... baš sam provjerio pod referencama ih nemaju...
 
0 0 hvala 0
15 godina
online
Ina osniva vlastitu IT kompaniju

jedina svrha te nove tvrtke je smanjivanje plaća radnicima u tom dijelu kompanije, jedanko kao i nedavno izbacivanje maloprodaje u zasebnu tvrtku

 
1 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Ina osniva vlastitu IT kompaniju
Baš me zanima da li zapošljavati nove radnike ili će otpustiti dio Plavog tima ??
*** nisam ovlašten da dajem potpis ***
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Ina osniva vlastitu IT kompaniju
Ges kaže...

jedina svrha te nove tvrtke je smanjivanje plaća radnicima u tom dijelu kompanije, jedanko kao i nedavno izbacivanje maloprodaje u zasebnu tvrtku

To sam i ja pomislio, evo vam d.o.o IT-ovci pa izvolite.

Pa IT sam po sebi je osnova svakog modernog sustava, imat kadar od 100 i nešto ITovaca u ovakvoj kompaniji je samo dobit. Izdvojit ih u drugu tvrtku baš i nema smisla, pa nisu to čistačice (bez uvrede ikome).

Ne znam te "ekonomske procese" pa me zanima hoće li ekipa iz Plavog tima ispostavljat račune Ini ili će radit kao i do sad? Debilana.