Da je android C# a ne java sve bi puno ljepše radilo
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
C#?!
Da je android C# a ne java sve bi puno ljepše radilo
Objasni ovo molim te?! :) Ja sam nekako uvjeren da bi bila ista stvar (ili s malom plus/minus razlikom).
Na kraju krajeva, imaš Xamarin koji koristi C# pa se aplikacije vrte isto kao i pisane u Javi.
Oba jezika se kompajliraju u p-code i vrte na VMovima.
Ako se varam - ispravite me.
Da je android C# a ne java sve bi puno ljepše radilo
Bubnuo i preživio. Jedno je u čemu se aplikacije pišu, a drugo u čemu se izvršavaju. Kod Androida je problem u Dalviku.
FlexyCore je razvio droidBooster, aplikaciju koja stvara visokooptimizirani ARM nativni kod iz Dalvik koda (ne navodi se da li iz source ili kompajliranog). Prikazali su demoe koji su vrtili optimizirane aplikacije na uređajima s Androidima od v1.6 do v2.2, prije nego što su prestali osvježavati website. Google bi mogao FlexyCoreovu tehnologiju ubaciti u Android SDK i/ili optimizirati API-je u Google Play Services - mogli bi profitirati svi koji imaju Android 2.2 ili noviji. Ako optimizator kao ulaz uzima kompajlirani Dalvik kod, uz nešto vremena, gotovo sve aplikacije na Google Playu bi mogle biti ubrzane ako se Google odluči na to.
Evo kad se već rasrpavlja o C# i Androidu, jedan članak od ekipe iz Xamarina na tu temu: http://blog.xamarin.com/android-in-c-sharp/
Da je android C# a ne java sve bi puno ljepše radilo
Objasni ovo molim te?! :) Ja sam nekako uvjeren da bi bila ista stvar (ili s malom plus/minus razlikom).
Na kraju krajeva, imaš Xamarin koji koristi C# pa se aplikacije vrte isto kao i pisane u Javi.
Oba jezika se kompajliraju u p-code i vrte na VMovima.
Ako se varam - ispravite me.
Ovisi. C# moze se kompajlirati u "P code" ili u nativni kod ovisno o settingu compilera. Tako je barem sto se tice x86.
C# nativno kompajlirani kod je dosta dobar i usporediv sa C/C++ kodom Visual Studia. Ono sto sam vidio je da C# proizvodi manji kod od C++, ali zato C++ generira optimiziraniji kod koji se moze "paralelnije" izvrsavati. Npr, C# kod adresiranja koristi mov ax, bx[cx++] dok C++ ce koristiti mov ax, bx[cx] i cx++. Veci kod koji se brze izvrsava.
Ostaje pitanje koda generiranog za ARM. MS sigurno ima puno vise iskustva sa x86 nego ARMom. Recimo GCC kod za ARM ne koristi bas sve feature ARM arhitekture. Npr vecina ARM instrukcija ima uvijete (condition) na instrukcijama koje GCC bas i ne koristi.
Ne znam bas puno o Androidu ali nije bas sav problem na aplikacijama. Cini mi se da je puno vise problema na strani OSa.
FlexyCore tvrdi da droidBooster poboljšava performanse Androida čak 10 puta i da produžuje trajanje baterije!!! Zvuči nevjerojatno ali nebi ih Googleovi stručnjaci odlučili kupiti da u tome nema istine. Sad kad se zna da aplikacija stvano djeluje, uklonjena je sa Google Play. Njihov YouTube kanal još uvijek nije uklonjen. FlexyCore nije obajvio ništa novo na internetu u zadnje dvije godine. Na čemu su potajno radili i zašto Google misli da ih je vrijedilo kupiti za 23.1 milijuna dolara? Bit će zanimljivo pratiti novosti.
Našao sam droidBooster aplikaciju. To je zapravo demo, neka vrsta banchmarka. Ekran je podijeljen na dva dijela koji koriste isti java kod. Gornji dio ekrana je optimiziran a donji nije. Na vrhu ekrana je prikazana razlika u brzini. Na mom mobitelu (Samsung Galaxy S Plus), optimizirani java kod je 5,5 puta brži!
Googleu je u cilju da se uređaji s androidom poboljsaju i da se korisnici ne zale na razno razne lagove na high end uredjajima. Naravno to bi im i trebao biti cilj, nadajmo se uskoro nekakvim novostima.
Googleu je u cilju da se uređaji s androidom poboljsaju i da se korisnici ne zale na razno razne lagove na high end uredjajima. Naravno to bi im i trebao biti cilj, nadajmo se uskoro nekakvim novostima.
Mislim da je to svima jasno. Odgovorio si na retoričko pitanje. Ono što sve zanima je KitKat i promjene koje donosi. Bilo bi super kada nebi bilo lagova ni na low end uređajima. Možemo samo nagađati dok ne bude objavljen, navodno ovaj mjesec.
To je trebalo biti pitanje, fali mi upitnik na kraju.
Htio sam pitat da je Android pisan u C# a ne javi dal bi sve to skupa bolje radilo?
Jer znam da je kod androida problem Dalvik, tj. sve se praktički izvršava preko "emulatora".
A C# je sličan Javi kolko sam mogao pročitati na netu.
Ne kuzim se previše u to zato pitam.