79% IT administratora želi otići zbog stresa

poruka: 35
|
čitano: 7.580
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "79% IT administratora želi otići zbog stresa".
16 godina
offline
79% IT administratora želi otići zbog stresa

Svaki posao koji ima imalo veze sa ljudima, povlaci sa sobom trenutke u kojima bi covjek pozelio da nekoga upuca.

 

Kao sto IT admini nisu postedjeni rada sa glupim korisnicima, tako ni programeri nisu postedjeni veze sa glupim klijentima. Radio sa program za ministarstvo za koji je zaduzen bio covjek na visokoj poziciji tamo, i na kraju, ne mojom voljom, program je bio kao hrpa slagalica za malu djecu: svaki text-box je imao drugu boju, svaka kolona na reportima je bila druge boje. Jedan report od 30ak stranica A4 formata bi potrosio boju na printeru. Vracao sam se i preradjivao program od pocetka do kraja zbog neke sitnice koju je on "zaboravio" naglasiti na pocetku projekta, pa bi njeno implementiranje znacilo prepravljanje 10-ak dijelova programa zajedno sa reportima vezanim za njih. Programer moze imati mir samo kada pravi programe po svom ukusu i tako ih prodaje. Dokle god radis za firmu koja nudi "prepravak" i "nadogradnju" svojih programa, tvoj posao programera ce imati glavobolje vezane za klijente. Ljudi su prljavi, zele da te prevare, zele da uzmu program po njihovom ukusu za minimalnu cijenu. Dodje ti covjek i rekne: hocu ovo, ono, ovako, onako, i kad mu reknes cijenu, on ti kaze: pa ima na internetu takvih programa besplatno. A ti ga onda fino zatiras u p.m. i reknes idi i spustaj sa interneta sta ti pase.

 
2 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: 79% IT administratora želi otići zbog stresa
Darmarko kaže...
Trippy kaže...
guls kaže...

Istina, gdje god sam radio s ljudima, to je bilo grozno. Fascinantno je koliko smo mi Hrvati (uključujem i sebe) egocentrični, neodgojeni, frustrirani i nepristojni.

 

To je svuda manje vise isti K. Radio sam godinama na 3 kontinenta u vise drzava, i razlike skoro da nema, tako da to mi HR, svabe, brazilci, meksikanci itd., svuda je ista prica, manje vise opet napominjem, al dodje na isto.

 

Ova tema je poslata svojevrsni ispušni ventil, pa ću i ja nastaviti u revijanom tonu :)

 

Zove ženska neki dan, taman je kupila kod nas par sati prije laptop sa Windowsima 8 i ne zna se snaći u njima. Čujem joj po glasu da je očajna i rezignirana. Pita koliko koštaju Windowsi 7 i koliko nam treba da joj ih instaliramo. Pitam je u čemu je problem (iako sam bio siguran), objasnim joj preko telefona kako se radi s aplikacijama, kako se dolazi do desktopa, gdje je što... Povratno čujem da je skužila i da je odmah bolje raspoložena. Kažem joj za Classic Shell i ona ode na njegovu web stranicu, skuži o čemu se radi i kaže "joj hvala, to je to što mi treba". I za kraj pita jel ima negdje nekih uputa kako se radi s Win 8. Kažem joj da za prvu ruku ode na youtube, upiše "how to use windows 8" i vidi ako joj što pomaže, a ako ne neka kupi neku knjigu. "OK, hvala vam, baš ste ljubazni puno ste mi pomogli. Doviđenja", kaže ona... Ja se isto baš dobro osjećao, ipak sam pomogao nekome.

 

Drugi dan dolazim na posao Otvaram Outlook, dolaze mailovi, kad ono mail od te ženske poslan oko 1:30 u noći, vrlo agresivnim tonom. Nabraja da smo joj uvalili računalo s Windowsima 8, da joj nitko nije rekao da su ti Windowsi potpuno drugačiji niti objasnio kako se radi s njima, da je nazvala i da joj je netko rekao da bi si ona još trebala "tamo neke programe instalirati da bi laptop proradio", da ona to ne zna i da samo želi raditi na računalu, a ne instalirati programe jer bismo to mi trebali. Da kad je pitala gdje bi mogla naučiti kako se s tim radi da smo joj rekli nek si gleda na youtubeu... Pa ti pomogni neukom korisniku... {#}

 

 

A i divno si joj to sve objasnio na brzinu trebao si se malo više potruditi i uzeti kojih pola sata reći joj da instalira TeamViewer i kako ga instalirati povezati se na njeno računalo

 instalirati joj pokoji program objasniti kako sve to funkcionira a ne gledaj ti youtube kako se koristi windows 8  ili da kupi  knjigu što znaš koliko žena ima godina nisu svi pokupili pamet cijelog svijeta da su rođeni sa znanjem možda je žena malo starija čak i da je malađa možda slabije zna na računalu možda je prije koristila xp što je razlika dan i noć od win 8 možda joj je trebalo više puta ponoviti kako se što radi možda pošto je starija nije zapisala pa je zaboravila pa je ovako burno pukla kad Vam je poslala e-mail ja bi puko odmah da si mi rekao da gledam youtube haha a da ni na deskop ne znam otići sva sreća što imam školu za te stvari tako da kod mene nema stresa i neraspoloženih kupaca. Mi sami sebi stvaramo stres ne znajući raditi sa ljudima. {#}   

13 godina
neaktivan
offline
79% IT administratora želi otići zbog stresa

heh, ne ide to bas tako. ona je kupila laptop kod njih, nije kupila uslugu poduke koristenja i uslugu podrske.

on je je cak i dao preporuku da vidi na youtubeu, da kupi knjigu.. mogao joj je jos reci da upise tecaj.

to je kao da kupis auto i ocekujes da te nauce kako se vozi ili da kupis meso i ocekujes da te nauce skuhati/speci ga.

Poruka je uređivana zadnji put sri 7.5.2014 23:46 (sHOCKRE).
 
3 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: 79% IT administratora želi otići zbog stresa
sHOCKRE kaže...

heh, ne ide to bas tako. ona je kupila laptop kod njih, nije kupila uslugu poduke koristenja i uslugu podrske.

on je je cak i dao preporuku da vidi na youtubeu, da kupi knjigu.. mogao joj je jos reci da upise tecaj.

to je kao da kupis auto i ocekujes da te nauce kako se vozi ili da kupis meso i ocekujes da te nauce skuhati/speci ga.

Isto ovo sam mislio napisati, ali sam srećom pročitao sve komentare do kraja. Ja ovu analogiju vrlo često koristim sa kupcima. Ako kupite auto prodavac će vam naravno pokazati čemu služi koja tipka na komandoj tabli, kako se pali i šaltaju brzine. Ali vas neće učiti da vozite. Automehaničar će vam popraviti kvar, ali isto tako vas neće naučiti da vozite ili da parkirate ispravno.

U IT svijetu je ovo sve pomiješano pa klijenti (neki, naravno ne svi) očekuju od prodavca i servisera da ih nauče da "voze" i smatraju da su to platili u cijeni hardvera ili popravka.

Bilo kakvo dobronamjerno pominjanje kako bi bilo dobro da upišu neki IT kurs ili kupe knjigu zna uzrokovati veliku ljutnju jer zaboga "znam ja to, ne treba meni kurs". Kad im pokušate nešto objasniti telefonom uobičajeno je da vas svako malo prekidaju sa "desna ili lijeva tipka miša" i "ma ne znam ja to, možete li vi doći" iako se radi o trivijalnim stvarima koje se daju riješiti u 5 minuta samo ako klijent prati šta mu govorite i radi ono što mu kažete.

 

 

16 godina
offline
79% IT administratora želi otići zbog stresa

"Kvaka 22" je u tome što mi je žena preko telefona potvrdila da je skužila o čemu se radi i na kraju razgovora zahvalila. A onda, nekoliko sati kasnije, se "predomislila" ili što već, pa &$#%$# :)

 

I ne, nisam joj rekao "odi na youtube, pa vidi", nego sam joj sve objasnio (koliko je to moguće preko telefona), a ona me upitala gdje i kako može naučiti VIŠE o Winowsima 8.

Moj PC  
0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice