Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 milijun

poruka: 206
|
čitano: 24.664
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 milijun".
16 godina
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
Gallu kaže...

 

Kako je tebi bitno od kud je došlo tih 80.000 (70.000 u biti al ajde, zaokružio) kao krajnjem kupcu? Onaj drugi koji me subvencionirao sigurno neće imati 70.000kn manje zbog mene i zbog drugih koji su uzeli subvencionirano vozilo. I ja i on smo godišnje zakinuti za istu vrijednost (od prilike).

Problem je što tih 80kkkn postoje, netko ih je platio, nije isparilo, a generira znatnu razliku u cijeni (na stranu besmislenost top modela kao usporedbe, posebno za gradsku vožnju).

Realno, cifra je kod EV duplo veća.

3 godine
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
Old Iggy kaže...
Gallu kaže...

 

Kako je tebi bitno od kud je došlo tih 80.000 (70.000 u biti al ajde, zaokružio) kao krajnjem kupcu? Onaj drugi koji me subvencionirao sigurno neće imati 70.000kn manje zbog mene i zbog drugih koji su uzeli subvencionirano vozilo. I ja i on smo godišnje zakinuti za istu vrijednost (od prilike).

Problem je što tih 80kkkn postoje, netko ih je platio, nije isparilo, a generira znatnu razliku u cijeni (na stranu besmislenost top modela kao usporedbe, posebno za gradsku vožnju).

Realno, cifra je kod EV duplo veća.

Nije nego je 20.000. Da sam kupio ICE model, platio bih ga 20.000kn ma nje. I nebitno je li tih 80k postoji. Krajnjem kupcu je to svejedno na kojoj god strani se nalazio.

Krajnjem kupcu je razlika u cijeni 20.000 i točka. Brineš li što ti se gorivo na crpki subvencionira? Brineš li što su ti određene cestarine subvencionirane? Krajnja cijena je ta koja je. Ne kužim čemu razbijati glavu oko tijekova novca.

Poruka je uređivana zadnji put uto 16.2.2021 12:02 (Gallu).
12 godina
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
Gallu kaže...

Danas nema boljeg izbora za gradski automobil od električnog.

 Uz uvjet da ga imaš gdje puniti što u gradu baš i nije čest slučaj.

Ja sam sretan ako nađem parking 100m oko zgrade.

Razmišljao sam o malom EV ali sam se sjetio da većinu gradskih vožnji, kad vrijeme dozvoljava, odradim sa skuterom. Ipak, kad Yaris crkne (znači nikad) vjerujem da ću za gradski auto uzeti EV (nešto još manje od Yarisa). Jedino me strah hoće li infrastruktura pratiti porast broja EV jer nije investitorima zanimljiva po cijenama struje kakve su danas. Ako im postane zanimljiva to će značiti da nema više jeftine vožnje.

 

3 godine
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
BlueMax kaže...
Gallu kaže...

Danas nema boljeg izbora za gradski automobil od električnog.

 Uz uvjet da ga imaš gdje puniti što u gradu baš i nije čest slučaj.

Ja sam sretan ako nađem parking 100m oko zgrade.

Razmišljao sam o malom EV ali sam se sjetio da većinu gradskih vožnji, kad vrijeme dozvoljava, odradim sa skuterom. Ipak, kad Yaris crkne (znači nikad) vjerujem da ću za gradski auto uzeti EV (nešto još manje od Yarisa). Jedino me strah hoće li infrastruktura pratiti porast broja EV jer nije investitorima zanimljiva po cijenama struje kakve su danas. Ako im postane zanimljiva to će značiti da nema više jeftine vožnje.

 

 Većina novih građevina se projektira s mogućnošću punjenja EV sa vlastitom strujom. Za one koji imaju mogućnost punjenja EVa na taj način rješenje je idealno. Ne moraš trošiti ni vrijeme za tražiti crpke i skretati sa planirane rute. Za druge - a vjerojatno kroz par godina kada se cijene dovedu u prihvatljivija područja. Neki će biti i primorani htjeli to ili ne. EK će jedostavno zabraniti vožnju ICE unutar gradova pa se ti misli.

16 godina
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
Gallu kaže...
Old Iggy kaže...

Nije nego je 20.000. Da sam kupio ICE model, platio bih ga 20.000kn ma nje. I nebitno je li tih 80k postoji. Krajnjem kupcu je to svejedno na kojoj god strani se nalazio.

Krajnjem kupcu je razlika u cijeni 20.000 i točka. Brineš li što ti se gorivo na crpki subvencionira? Brineš li što su ti određene cestarine subvencionirane? Krajnja cijena je ta koja je. Ne kužim čemu razbijati glavu oko tijekova novca.

Brkaš vrijednost i plaćeni iznos. Kad ti žena kupi npr. sat za rođendan, nema vrijednost?

To što je netko nešto platio za tebe ne znači da ne postoji.

Ista stvar s razlikom od top ICE modela, to je besmisleno.

Koje se gorivo subvencionira? Taj novac bi bilo puno bolje upotrijebiti u nove punionice.

BlueMax kaže...

 Uz uvjet da ga imaš gdje puniti što u gradu baš i nije čest slučaj.

Ja sam sretan ako nađem parking 100m oko zgrade.

Razmišljao sam o malom EV ali sam se sjetio da većinu gradskih vožnji, kad vrijeme dozvoljava, odradim sa skuterom. Ipak, kad Yaris crkne (znači nikad) vjerujem da ću za gradski auto uzeti EV (nešto još manje od Yarisa). Jedino me strah hoće li infrastruktura pratiti porast broja EV jer nije investitorima zanimljiva po cijenama struje kakve su danas. Ako im postane zanimljiva to će značiti da nema više jeftine vožnje.

 

Tako sam i ja za ženu razmišljao pa odustao. S tim da sam i razmišljao staviti punjač, ali nema nikakvih benefita (stoji me, u boljoj soluciji preko 40kkn, u lošijoj pitajbogakol'ko).

16 godina
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
Gallu kaže...

 Većina novih građevina se projektira s mogućnošću punjenja EV sa vlastitom strujom.

Kojih točno "novih građevina"?

15 godina
odjavljen
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
Gallu kaže...

Kako je tebi bitno od kud je došlo tih 80.000 (70.000 u biti al ajde, zaokružio) kao krajnjem kupcu? Onaj drugi koji me subvencionirao sigurno neće imati 70.000kn manje zbog mene i zbog drugih koji su uzeli subvencionirano vozilo. I ja i on smo godišnje zakinuti za istu vrijednost (od prilike).

Ako te svatko iz rulje od 100 ljudi jednom udari pa umreš, nitko od njih nije kriv za tvoju smrt i sigurno bi umro i da te nisu tukli?

 

Lova za subvencije mora od nekud doći. To si je dobio, ako ćeš meni pričati da je to isplativije, onda to vrijedi isključivo ako je i ja mogu dobiti. Ako sad svi mi sa foruma odemo kupiti EV jer nam je Gallu rekao da je razlika samo 20.000, misliš li da ćemo moći svi mi dobiti EV za samo 20.000 više? Odakle će ta lova doći? 

 

Ako ne možemo svi dobiti, onda je to iznimka - EV nije isplativiji, osim ako imaš sreće da uhvatiš subvenciju.

 

S druge strane, dugoročni efekt subvencije je također upitan. Pogledaj subvenciranu stanogradnju - zbog subvencija raste cijena, na kraju profitiraju samo građevinari, dok je prosječnog građaninu stan nedostupniji. Ti si onaj koji je dobio kintu dok još cijena nije počela rasti, pa palamudiš drugima kako je to super.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
11 godina
neaktivan
offline
Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 milijun

Danas je sve igra love a trenutno elektricni auti su polje koje je moderno ima mogucnosti razvijanja sad jeli prakticno pa bas i nije ali to nije do nas...  Mozda ako taj automobil bude manje cijene od benzinca i dizela i uspije.. Osim ako nas ne natjeraju tj zabrane prodaju benzinaca i dizela ali nevjerujem.. 

Moj PC  
0 0 hvala 0
3 godine
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
Old Iggy kaže...
Gallu kaže...
Old Iggy kaže...

Nije nego je 20.000. Da sam kupio ICE model, platio bih ga 20.000kn ma nje. I nebitno je li tih 80k postoji. Krajnjem kupcu je to svejedno na kojoj god strani se nalazio.

Krajnjem kupcu je razlika u cijeni 20.000 i točka. Brineš li što ti se gorivo na crpki subvencionira? Brineš li što su ti određene cestarine subvencionirane? Krajnja cijena je ta koja je. Ne kužim čemu razbijati glavu oko tijekova novca.

Brkaš vrijednost i plaćeni iznos. Kad ti žena kupi npr. sat za rođendan, nema vrijednost?

To što je netko nešto platio za tebe ne znači da ne postoji.

Ista stvar s razlikom od top ICE modela, to je besmisleno.

Koje se gorivo subvencionira? Taj novac bi bilo puno bolje upotrijebiti u nove punionice.

Ne brkam nego ti uporno guraš vrijednost kao neku relevantnu informaciju. Cijena je bitna. A kupio ja ili ti ili bilo tko drugi EV ili ICE, cijena života se ni najmanje neće promijeniti itkom od nas. Svejedno ćemo i dalje plačati subvencije u istoj količini. Kada bi žena meni kupila sat (nadam se da neće jer ima grozan ukus za te stvari) to bi išlo iz kućnog budžeta i direktno bi me koštalo za taj iznos. Kod ubadanja subvencija ti je svejedno. Ako nećeš ti, netko drugi će i bok. par lipa svaki mjesec na računu ide svejedno.

Svo gorivo se generalno subvencionira. Neko više neko manje. Fossil fuel subsidies (europa.eu)

 

3 godine
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
MrBlc kaže...
Gallu kaže...

Kako je tebi bitno od kud je došlo tih 80.000 (70.000 u biti al ajde, zaokružio) kao krajnjem kupcu? Onaj drugi koji me subvencionirao sigurno neće imati 70.000kn manje zbog mene i zbog drugih koji su uzeli subvencionirano vozilo. I ja i on smo godišnje zakinuti za istu vrijednost (od prilike).

Ako te svatko iz rulje od 100 ljudi jednom udari pa umreš, nitko od njih nije kriv za tvoju smrt i sigurno bi umro i da te nisu tukli?

 

Lova za subvencije mora od nekud doći. To si je dobio, ako ćeš meni pričati da je to isplativije, onda to vrijedi isključivo ako je i ja mogu dobiti. Ako sad svi mi sa foruma odemo kupiti EV jer nam je Gallu rekao da je razlika samo 20.000, misliš li da ćemo moći svi mi dobiti EV za samo 20.000 više? Odakle će ta lova doći? 

 

Ako ne možemo svi dobiti, onda je to iznimka - EV nije isplativiji, osim ako imaš sreće da uhvatiš subvenciju.

 

S druge strane, dugoročni efekt subvencije je također upitan. Pogledaj subvenciranu stanogradnju - zbog subvencija raste cijena, na kraju profitiraju samo građevinari, dok je prosječnog građaninu stan nedostupniji. Ti si onaj koji je dobio kintu dok još cijena nije počela rasti, pa palamudiš drugima kako je to super.

 

Nema tu sreće. Izabereš vozilo i budeš brz. Ja i dalje plaćam subvencije i ti i dalje plaćaš subvencije. Ni meni ni tebi se standard nije promijenio mojom kupnjom EVa. Niti bi se meni promijenio da ga ti kupiš. To da svatko od nas mora iskeširati 1000€ da netko od nas kupi EV bio bi drugi par rukava, al nije tako, jel?

I ne možeš usporđivati s građevinarstvom gdje će cijene rasti. Cijene EVa padaju kako tehnologija i konkurencija napreduje.

Poruka je uređivana zadnji put uto 16.2.2021 12:20 (Gallu).
16 godina
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
Gallu kaže...
Old Iggy kaže...

Brkaš vrijednost i plaćeni iznos. Kad ti žena kupi npr. sat za rođendan, nema vrijednost?

To što je netko nešto platio za tebe ne znači da ne postoji.

Ista stvar s razlikom od top ICE modela, to je besmisleno.

Koje se gorivo subvencionira? Taj novac bi bilo puno bolje upotrijebiti u nove punionice.

Ne brkam nego ti uporno guraš vrijednost kao neku relevantnu informaciju. Cijena je bitna. A kupio ja ili ti ili bilo tko drugi EV ili ICE, cijena života se ni najmanje neće promijeniti itkom od nas. Svejedno ćemo i dalje plačati subvencije u istoj količini. Kada bi žena meni kupila sat (nadam se da neće jer ima grozan ukus za te stvari) to bi išlo iz kućnog budžeta i direktno bi me koštalo za taj iznos. Kod ubadanja subvencija ti je svejedno. Ako nećeš ti, netko drugi će i bok. par lipa svaki mjesec na računu ide svejedno.

Svo gorivo se generalno subvencionira. Neko više neko manje. Fossil fuel subsidies (europa.eu)

 

Vrijednost i jest relevantna informacija. Dapače, najrelevantnija.

Život se tom politikom i mijenja svima, plaćajući poreze, dodatke kroz račune za el. energiju i slično.

Koje gorivo se točno sufinancira? Dapače, kod nas je gorivo izvor nameta, ne subvencija.

3 godine
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
Old Iggy kaže...
Gallu kaže...
Old Iggy kaže...

Brkaš vrijednost i plaćeni iznos. Kad ti žena kupi npr. sat za rođendan, nema vrijednost?

To što je netko nešto platio za tebe ne znači da ne postoji.

Ista stvar s razlikom od top ICE modela, to je besmisleno.

Koje se gorivo subvencionira? Taj novac bi bilo puno bolje upotrijebiti u nove punionice.

Ne brkam nego ti uporno guraš vrijednost kao neku relevantnu informaciju. Cijena je bitna. A kupio ja ili ti ili bilo tko drugi EV ili ICE, cijena života se ni najmanje neće promijeniti itkom od nas. Svejedno ćemo i dalje plačati subvencije u istoj količini. Kada bi žena meni kupila sat (nadam se da neće jer ima grozan ukus za te stvari) to bi išlo iz kućnog budžeta i direktno bi me koštalo za taj iznos. Kod ubadanja subvencija ti je svejedno. Ako nećeš ti, netko drugi će i bok. par lipa svaki mjesec na računu ide svejedno.

Svo gorivo se generalno subvencionira. Neko više neko manje. Fossil fuel subsidies (europa.eu)

 

Vrijednost i jest relevantna informacija. Dapače, najrelevantnija.

Život se tom politikom i mijenja svima, plaćajući poreze, dodatke kroz račune za el. energiju i slično.

Koje gorivo se točno sufinancira? Dapače, kod nas je gorivo izvor nameta, ne subvencija.

 

Bilo bi relevantno da se svakom kupnjom EVa meni ili tebi uzme iz džepa jednokratno dio. Ali to se stalno događa, kupovali ih mi ili ne.

Čitaj link koji sam ti dao gore. Svo gorivo se subvencionira.

10 godina
neaktivan
offline
Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 milijun

Ako je motiv ekologija svaka čast i podržavam ali ako je motiv ekonomski promašio si.

Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
Gallu kaže...
Old Iggy kaže...

Vrijednost i jest relevantna informacija. Dapače, najrelevantnija.

Život se tom politikom i mijenja svima, plaćajući poreze, dodatke kroz račune za el. energiju i slično.

Koje gorivo se točno sufinancira? Dapače, kod nas je gorivo izvor nameta, ne subvencija.

 

Bilo bi relevantno da se svakom kupnjom EVa meni ili tebi uzme iz džepa jednokratno dio. Ali to se stalno događa, kupovali ih mi ili ne.

Čitaj link koji sam ti dao gore. Svo gorivo se subvencionira.

Relevantno je u oba slučaja. To što se ne uzima odjednom već stalno ništa ne poboljšava stvari.

Prošle godine je to bilo cca 10 kn po glavi svakog stanovnika RH. Nisam gledao za 2021.

Koje točno gorivo se i kako subvencionira?

3 godine
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
gil kaže...

Ako je motiv ekologija svaka čast i podržavam ali ako je motiv ekonomski promašio si.

 Da primarni cilj mi je ekološki, ali kako sam promašio kad bi takav usporedivi ICE model platio samo 20.000kn manje?!

3 godine
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
Old Iggy kaže...
Gallu kaže...
Old Iggy kaže...

Vrijednost i jest relevantna informacija. Dapače, najrelevantnija.

Život se tom politikom i mijenja svima, plaćajući poreze, dodatke kroz račune za el. energiju i slično.

Koje gorivo se točno sufinancira? Dapače, kod nas je gorivo izvor nameta, ne subvencija.

 

Bilo bi relevantno da se svakom kupnjom EVa meni ili tebi uzme iz džepa jednokratno dio. Ali to se stalno događa, kupovali ih mi ili ne.

Čitaj link koji sam ti dao gore. Svo gorivo se subvencionira.

Relevantno je u oba slučaja. To što se ne uzima odjednom već stalno ništa ne poboljšava stvari.

Prošle godine je to bilo cca 10 kn po glavi svakog stanovnika RH. Nisam gledao za 2021.

Koje točno gorivo se i kako subvencionira?

 Šta ti je teško pročitati link? Evo da ne čitaš - subvencije na naftu u 2017 godini u Hrvatskoj per capita su bile $127 a na plin $77

16 godina
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
Gallu kaže...
gil kaže...

Ako je motiv ekologija svaka čast i podržavam ali ako je motiv ekonomski promašio si.

 Da primarni cilj mi je ekološki, ali kako sam promašio kad bi takav usporedivi ICE model platio samo 20.000kn manje?!

Ne bi. Po cjeniku, minimalna razlika je 78 kkn (i to s GT vs. Allure opremom).

Za gradsku vožnju, minimalno 100 kkn. A realno više nego duplo.

10 godina
neaktivan
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
Gallu kaže...
gil kaže...

Ako je motiv ekologija svaka čast i podržavam ali ako je motiv ekonomski promašio si.

 Da primarni cilj mi je ekološki, ali kako sam promašio kad bi takav usporedivi ICE model platio samo 20.000kn manje?!

 Ekonomski ne bi usporedio ono što ti uspoređuješ jer nema smisla.

Auto od 100 KS je ekonomski isplativ, trošiš jako malo kilometara.

Poruka je uređivana zadnji put uto 16.2.2021 12:36 (gil).
16 godina
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
Gallu kaže...
Old Iggy kaže...

Relevantno je u oba slučaja. To što se ne uzima odjednom već stalno ništa ne poboljšava stvari.

Prošle godine je to bilo cca 10 kn po glavi svakog stanovnika RH. Nisam gledao za 2021.

Koje točno gorivo se i kako subvencionira?

 Šta ti je teško pročitati link? Evo da ne čitaš - subvencije na naftu u 2017 godini u Hrvatskoj per capita su bile $127 a na plin $77

Pa pročitaj link, pobogu.

The IEA defines an energy subsidy as "any government action directed primarily at the energy sector that lowers the cost of energy production, raises the price received by energy producers or lowers the price paid by energy consumers"

Nije to samo gorivo u pitanju. Kod nas nema subvencija na gorivo, neki plaćaju manje namete (npr. plavi dizel za poljoprivredu), ali gorivo ima enormne namete, a ne subvencije.

3 godine
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
gil kaže...
Gallu kaže...
gil kaže...

Ako je motiv ekologija svaka čast i podržavam ali ako je motiv ekonomski promašio si.

 Da primarni cilj mi je ekološki, ali kako sam promašio kad bi takav usporedivi ICE model platio samo 20.000kn manje?!

 Ekonomski ne bi usporedio ono što ti uspoređuješ jer nema smisla.

Auto od 100 KS je ekonomski isplativ, trošiš jako malo kilometara.

 Pa ne želim voziti Daciu. I je to neki problem? Kruške i jabuke. Radim dovoljno km, pogotovo po ljeti znam svaki dan 100km ako hoću u Istru ili Krk na more.

3 godine
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
Old Iggy kaže...
Gallu kaže...
Old Iggy kaže...

Relevantno je u oba slučaja. To što se ne uzima odjednom već stalno ništa ne poboljšava stvari.

Prošle godine je to bilo cca 10 kn po glavi svakog stanovnika RH. Nisam gledao za 2021.

Koje točno gorivo se i kako subvencionira?

 Šta ti je teško pročitati link? Evo da ne čitaš - subvencije na naftu u 2017 godini u Hrvatskoj per capita su bile $127 a na plin $77

Pa pročitaj link, pobogu.

The IEA defines an energy subsidy as "any government action directed primarily at the energy sector that lowers the cost of energy production, raises the price received by energy producers or lowers the price paid by energy consumers"

Nije to samo gorivo u pitanju. Kod nas nema subvencija na gorivo, neki plaćaju manje namete (npr. plavi dizel za poljoprivredu), ali gorivo ima enormne namete, a ne subvencije.

Nego šta su to ako ne subvencije? Ne kužim. Pročitaj sve. Ne samo jedan ulomak. Energija i gorivo je u pitanju jer se odnosi i na prerađivačko naftnu industriju.

Poruka je uređivana zadnji put uto 16.2.2021 12:44 (Gallu).
10 godina
neaktivan
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
Gallu kaže...
gil kaže...
Gallu kaže...
gil kaže...

Ako je motiv ekologija svaka čast i podržavam ali ako je motiv ekonomski promašio si.

 Da primarni cilj mi je ekološki, ali kako sam promašio kad bi takav usporedivi ICE model platio samo 20.000kn manje?!

 Ekonomski ne bi usporedio ono što ti uspoređuješ jer nema smisla.

Auto od 100 KS je ekonomski isplativ, trošiš jako malo kilometara.

 Pa ne želim voziti Daciu. I je to neki problem? Kruške i jabuke. Radim dovoljno km, pogotovo po ljeti znam svaki dan 100km ako hoću u Istru ili Krk na more.

 Imaš pežoa od 120 k kuna.

3 godine
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
gil kaže...
Gallu kaže...
gil kaže...
Gallu kaže...
gil kaže...

Ako je motiv ekologija svaka čast i podržavam ali ako je motiv ekonomski promašio si.

 Da primarni cilj mi je ekološki, ali kako sam promašio kad bi takav usporedivi ICE model platio samo 20.000kn manje?!

 Ekonomski ne bi usporedio ono što ti uspoređuješ jer nema smisla.

Auto od 100 KS je ekonomski isplativ, trošiš jako malo kilometara.

 Pa ne želim voziti Daciu. I je to neki problem? Kruške i jabuke. Radim dovoljno km, pogotovo po ljeti znam svaki dan 100km ako hoću u Istru ili Krk na more.

 Imaš pežoa od 120 k kuna.

 Znam, imam i takvog ^^ Ali ja sam htio baš peugeot 208GT s automatskim mjenjačem. Što mi se više isplatilo uzeti? benzinac za 180k ili EV za 200k?

10 godina
neaktivan
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
Gallu kaže...
gil kaže...
Gallu kaže...
gil kaže...
Gallu kaže...
gil kaže...

Ako je motiv ekologija svaka čast i podržavam ali ako je motiv ekonomski promašio si.

 Da primarni cilj mi je ekološki, ali kako sam promašio kad bi takav usporedivi ICE model platio samo 20.000kn manje?!

 Ekonomski ne bi usporedio ono što ti uspoređuješ jer nema smisla.

Auto od 100 KS je ekonomski isplativ, trošiš jako malo kilometara.

 Pa ne želim voziti Daciu. I je to neki problem? Kruške i jabuke. Radim dovoljno km, pogotovo po ljeti znam svaki dan 100km ako hoću u Istru ili Krk na more.

 Imaš pežoa od 120 k kuna.

 Znam, imam i takvog ^^ Ali ja sam htio baš peugeot 208GT s automatskim mjenjačem. Što mi se više isplatilo uzeti? benzinac za 180k ili EV za 200k?

 Za 200k si mogao uzezi zvjer od auta.

16 godina
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
Gallu kaže...
Old Iggy kaže...

Pa pročitaj link, pobogu.

The IEA defines an energy subsidy as "any government action directed primarily at the energy sector that lowers the cost of energy production, raises the price received by energy producers or lowers the price paid by energy consumers"

Nije to samo gorivo u pitanju. Kod nas nema subvencija na gorivo, neki plaćaju manje namete (npr. plavi dizel za poljoprivredu), ali gorivo ima enormne namete, a ne subvencije.

Nego šta su to ako ne subvencije? Ne kužim. Pročitaj sve. Ne samo jedan ulomak. Energija i gorivo je u pitanju jer se odnosi i na prerađivačko naftnu industriju.

Pa vidim da ne kužiš. Jedino gorivo koje se trenutno u nekim segmentima subvencionira je - struja.

Sva ostala imaju enormne namete. Zanima me kako će izgledati kad krenu nameti na struju za punjenje EV.

3 godine
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
Old Iggy kaže...
Gallu kaže...
Old Iggy kaže...

Pa pročitaj link, pobogu.

The IEA defines an energy subsidy as "any government action directed primarily at the energy sector that lowers the cost of energy production, raises the price received by energy producers or lowers the price paid by energy consumers"

Nije to samo gorivo u pitanju. Kod nas nema subvencija na gorivo, neki plaćaju manje namete (npr. plavi dizel za poljoprivredu), ali gorivo ima enormne namete, a ne subvencije.

Nego šta su to ako ne subvencije? Ne kužim. Pročitaj sve. Ne samo jedan ulomak. Energija i gorivo je u pitanju jer se odnosi i na prerađivačko naftnu industriju.

Pa vidim da ne kužiš. Jedino gorivo koje se trenutno u nekim segmentima subvencionira je - struja.

Sva ostala imaju enormne namete. Zanima me kako će izgledati kad krenu nameti na struju za punjenje EV.

Kako ne kužim? Meni se čini da ti ne kužiš. Bi tebi gorivo bilo jeftinije ili skuplje da nema ono 127 dolara godišnje subvencije po stanovniku? Nameti ne nameti, subvencije postoje.

Poruka je uređivana zadnji put uto 16.2.2021 13:03 (Gallu).
16 godina
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
Gallu kaže...
Old Iggy kaže...

Pa vidim da ne kužiš. Jedino gorivo koje se trenutno u nekim segmentima subvencionira je - struja.

Sva ostala imaju enormne namete. Zanima me kako će izgledati kad krenu nameti na struju za punjenje EV.

Kako ne kužim? Meni se čini da ti ne kužiš. Bi tebi gorivo bilo jeftinije ili skuplje da nema ono 127 dolara subvencije po stanovniku? Nameti ne nameti, subvencije postoje.

Bilo bi ti isto, tehnički bi moglo biti znatno i jeftinije. To nema veze s gorivom koje plaćaš na pumpi.

3 godine
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
gil kaže...
Gallu kaže...
gil kaže...
Gallu kaže...
gil kaže...
Gallu kaže...
gil kaže...

Ako je motiv ekologija svaka čast i podržavam ali ako je motiv ekonomski promašio si.

 Da primarni cilj mi je ekološki, ali kako sam promašio kad bi takav usporedivi ICE model platio samo 20.000kn manje?!

 Ekonomski ne bi usporedio ono što ti uspoređuješ jer nema smisla.

Auto od 100 KS je ekonomski isplativ, trošiš jako malo kilometara.

 Pa ne želim voziti Daciu. I je to neki problem? Kruške i jabuke. Radim dovoljno km, pogotovo po ljeti znam svaki dan 100km ako hoću u Istru ili Krk na more.

 Imaš pežoa od 120 k kuna.

 Znam, imam i takvog ^^ Ali ja sam htio baš peugeot 208GT s automatskim mjenjačem. Što mi se više isplatilo uzeti? benzinac za 180k ili EV za 200k?

 Za 200k si mogao uzezi zvjer od auta.

 Generalno šta? Golfa Life DSG dizel? Bljuv 

14 godina
offline
Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 milijun

Članak, odnosno tema je o zagađenju. Kada se ne može prihvatiti činjenica da je električni automobil manje štetan po okoliš onda se ide u traženje ostalih mana. EV ima mana, ali većina njih je zaobilazna. Npr. kada vam ponestane argumenata onda se spominje odlazak u Alpe ili put u Indiju jednom godišnje, a možda i rjeđe. Tko kupuje išta što će koristiti svakodnevno za razne zadaće, a prioritet stavljati na onu jednu stvar za koju će mu koristiti jednom godišnje ili manje? Malo blesavo sročeno, ali poanta se kuži, nadam se.

Moj PC  
1 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
Gallu kaže...
gil kaže...
Gallu kaže...
gil kaže...
Gallu kaže...
gil kaže...
Gallu kaže...
gil kaže...

Ako je motiv ekologija svaka čast i podržavam ali ako je motiv ekonomski promašio si.

 Da primarni cilj mi je ekološki, ali kako sam promašio kad bi takav usporedivi ICE model platio samo 20.000kn manje?!

 Ekonomski ne bi usporedio ono što ti uspoređuješ jer nema smisla.

Auto od 100 KS je ekonomski isplativ, trošiš jako malo kilometara.

 Pa ne želim voziti Daciu. I je to neki problem? Kruške i jabuke. Radim dovoljno km, pogotovo po ljeti znam svaki dan 100km ako hoću u Istru ili Krk na more.

 Imaš pežoa od 120 k kuna.

 Znam, imam i takvog ^^ Ali ja sam htio baš peugeot 208GT s automatskim mjenjačem. Što mi se više isplatilo uzeti? benzinac za 180k ili EV za 200k?

 Za 200k si mogao uzezi zvjer od auta.

 Generalno šta? Golfa Life DSG dizel? Bljuv 

 Pežoa 508.

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice