U gradu je naj bitnije na vrijeme krenut na semaforu, a poslje ne treba juriti prema drugom semaforu nego prilagodit brzinu.
Taj primjer vidim svaki dan na Slavonskoj/Zagrebackoj aveniji, ne kretanje na vrijeme na semaforu i onda velikom brzinom svi prema sljedecem semaforu i opet čep.
Ziher sam da 90% ekipe na slavonskoj je svaki dan tamo u otprilike isto vrijeme i ako si dobar vozac (pod dobar vozac smatram ekipu koja se prilagodi uvjetima na cesti) vec napamet moras znat kad se semafori pale/gase i neces nepotrebno ubrzavat izmedju istih, vozit slalom i sl.
A ovi sto se ubacuju u traku ispred tebe, isto tako ti isti predju u sljedecu traku ili se vrate u predhodnu...gledaju tupo tablicu auta ispred sebe i uopce ne predvidjaju promet.
U danasnjem prometu je bitna samokontrola, pogotov u danasnjim vozilima kada je brzina od 80km/h koda stojis.