Vozili smo Greyp T5 – električni bicikl za cestu,

poruka: 60
|
čitano: 40.570
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Vozili smo Greyp T5 – električni bicikl za cestu, ".
12 godina
offline
Re: Vozili smo Greyp T5 – električni bicikl za ces
ludizao kaže...

Debelo precijenjeno za hrvatsko tržište. Sumnjam da je većini potencijalnih kupaca bitno koliko je bicikl pametan. Žele uživati u vožnji, a ne buljiti u infotainment i drkati po opcijama. 

 Šta znači precijenjeno za hrvatsko tržište? Pa kod nas su stvari uvijek skuplje nego vani.

 

 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Vozili smo Greyp T5 – električni bicikl za ces
Denis kaže...
bus kaže...

1.500-2.000 € je neki plafon koji bi mislim dali za e-bajkove, ovakve cifre bas dati za bajk bas nema nekog smisla

Jesi gledao malo cijene ebikeova po dućanima? 1500-2000 € ti je početna cijena e-bikeova u domaćim dućanima. 

Rimac jest skup, ali e-bikeovi su općenito skupe igračke i to je jednostavno tako...

Npr Cube Touring Hybrid Pro košta oko 20000kn kod naših trgovaca. (gotovo identična oprema, snaga i baterija).
Dakle Rimac je samo skup, i ništa više.

No slažem se da je cifra od 2500EUR neka granica, gdje se nalaze dobri i kvalitetni eBike-ovi, i ispod toga (trenutno) se ne nalazi nešto što bude dobro i trajno.

To live is to suffer, to survive is to find some meaning in the suffering. Friedrich Nietzsche
Poruka je uređivana zadnji put ned 29.8.2021 22:31 (gkelekov).
14 godina
offline
Vozili smo Greyp T5 – električni bicikl za cestu,

Meni bicikl na prvu ne djeluje loše, ali mislim da se za tu cijenu očekuje ipak puno više. Hardverski L1B, veći domet, e-tap, nekakve bolje kotače... Rekao bih da se pokušava zaraditi na imenu, iako ne znam baš koliko je to nekakav respektabilan brand. Valjda kupcima ebikea jest. Za manje novca dobiješ sličan Cannondale ili Pinarello e-bike a to su ipak premium brandovi.

Moj PC  
3 0 hvala 1
12 godina
offline
Re: Vozili smo Greyp T5 – električni bicikl za ces
gkelekov kaže...
Denis kaže...
bus kaže...

1.500-2.000 € je neki plafon koji bi mislim dali za e-bajkove, ovakve cifre bas dati za bajk bas nema nekog smisla

Jesi gledao malo cijene ebikeova po dućanima? 1500-2000 € ti je početna cijena e-bikeova u domaćim dućanima. 

Rimac jest skup, ali e-bikeovi su općenito skupe igračke i to je jednostavno tako...

Npr Cube Touring Hybrid Pro košta oko 20000kn kod naših trgovaca. (gotovo identična oprema, snaga i baterija).
Dakle Rimac je samo skup, i ništa više.

No slažem se da je cifra od 2500EUR neka granica, gdje se nalaze dobri i kvalitetni eBike-ovi, i ispod toga (trenutno) se ne nalazi nešto što bude dobro i trajno.

 Ni približno ista oprema, ni približno iste performanse i ovaj Cube (2800€ u Njemačkoj) je eBike a Rimac pametni eBike. Sama vilica RS Gold 35 Debonair je peterostruko skuplja od Suntour XCM federke, SRAM NX je skuplji (ne i bolji) od Deore, bolje kočnice s većim diskom, tri klase bolje felge... dodaj na to još tri godine besplatne internetske povezanosti, odvojivu bateriju većeg kapaciteta, kamere, ekran, dodatnu rasvjetu...

Da na njemu ne piše Greyp ne bi bio ispod 5000€.

2 godine
neaktivan
offline
Vozili smo Greyp T5 – električni bicikl za cestu,

Kako to nigdje nema greypa? 

 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Vozili smo Greyp T5 – električni bicikl za ces
BlueMax kaže...
gkelekov kaže...
Denis kaže...
bus kaže...

1.500-2.000 € je neki plafon koji bi mislim dali za e-bajkove, ovakve cifre bas dati za bajk bas nema nekog smisla

Jesi gledao malo cijene ebikeova po dućanima? 1500-2000 € ti je početna cijena e-bikeova u domaćim dućanima. 

Rimac jest skup, ali e-bikeovi su općenito skupe igračke i to je jednostavno tako...

Npr Cube Touring Hybrid Pro košta oko 20000kn kod naših trgovaca. (gotovo identična oprema, snaga i baterija).
Dakle Rimac je samo skup, i ništa više.

No slažem se da je cifra od 2500EUR neka granica, gdje se nalaze dobri i kvalitetni eBike-ovi, i ispod toga (trenutno) se ne nalazi nešto što bude dobro i trajno.

 Ni približno ista oprema, ni približno iste performanse i ovaj Cube (2800€ u Njemačkoj) je eBike a Rimac pametni eBike. Sama vilica RS Gold 35 Debonair je peterostruko skuplja od Suntour XCM federke, SRAM NX je skuplji (ne i bolji) od Deore, bolje kočnice s većim diskom, tri klase bolje felge... dodaj na to još tri godine besplatne internetske povezanosti, odvojivu bateriju većeg kapaciteta, kamere, ekran, dodatnu rasvjetu...

Da na njemu ne piše Greyp ne bi bio ispod 5000€.

Cube Touring Hybrid Pro u Keindl Sport-u košta točno 20499kn (s time da se kod njih uvijek neki popust dobije)


Rimac je "pametan" eBike? Jel to znači da se sam zna napunit? Ili da sam zna predvidjeti kada će ti trebati pa da ti javi da je baterija prazna? Ili da zna sam zakočit i izbjeći eventaulni sudar? Ili ima neki dosad neviđeni ESP na biciklu koji onemogučava da padneš s njega?
Po čemu je nešto "pametno" ili to tako zoveš, a nema niti p, od pameti? Jer ima kamere i snima i ima GPS i aplikaciju? To je pametno?
I sve što si nabrojio je možda 1000EUR skuplje (oprema), dakle opet je 2000EUR samo ime Rimac naplaćeno.

P.S. Performanse svih gradskih eBike.a su iste (po Zakonu), svi smiju do 25km/h na sat pomagat u pedaliranju, i svi imaju više manje 250W elektromotore.

 

To live is to suffer, to survive is to find some meaning in the suffering. Friedrich Nietzsche
Poruka je uređivana zadnji put pon 30.8.2021 9:46 (gkelekov).
16 godina
offline
Re: Vozili smo Greyp T5 – električni bicikl za ces
Kupit na akciji neki Cube za 6500kn, bafang kit 1500w sa samsung baterijom cca 5500kn sa alija, 1000kn lokalnom servisu da to ugradi i slozi sick cable menađment - bicikl za min 10 godina bez nekih ludih odrzavanja.
Moj PC  
2 0 hvala 0
16 godina
moderator
offline
Re: Vozili smo Greyp T5 – električni bicikl za ces
ukay1000 kaže...
Kupit na akciji neki Cube za 6500kn, bafang kit 1500w sa samsung baterijom cca 5500kn sa alija, 1000kn lokalnom servisu da to ugradi i slozi sick cable menađment - bicikl za min 10 godina bez nekih ludih odrzavanja.

 Ti shvaćaš da masi ljudi nije prihvatljivo takvo natezanje s kupovanjem u tri dućana + naručivanjem iz Kine? Tko će ti servisirati Bafang? Imaš kakvo jamstvo na Bafang i njegovu bateriju? Mislim imaš na papiru, samo je pitanje kako to izgleda u praksi...

2 godine
offline
Vozili smo Greyp T5 – električni bicikl za cestu,

tko voli, neka izvoli.

ja sam ženi kupio (sama si je kupila) https://www.emove-store.com/trgovina/mse-i10-sklopivi-elektricni-bicikl/

 

dijelova kao u priči, servis, za te novce milina...

bili na moru, sklopila ga, strpali u auto , sve za malo manje od 9t kn.

Najteže je u životu sirovini dokazati da je sekundarna ! MININGOM PROTIV DROGE !
 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Vozili smo Greyp T5 – električni bicikl za ces
Ja sam samo napisao opciju koja je realna i postoji. Masa ljudi ne kupuje bicikle od 5500 eura, cak ni vani. Uostalom postoje ducani koji nude slicne opcije kitova i daju garanciju i na opremu i na posao.
Nemam nist protiv Rimca (upravo obrnuto) ali ono - just sayin'.
12 godina
offline
Re: Vozili smo Greyp T5 – električni bicikl za ces
gkelekov kaže...
BlueMax kaže...
gkelekov kaže...
Denis kaže...
bus kaže...

1.500-2.000 € je neki plafon koji bi mislim dali za e-bajkove, ovakve cifre bas dati za bajk bas nema nekog smisla

Jesi gledao malo cijene ebikeova po dućanima? 1500-2000 € ti je početna cijena e-bikeova u domaćim dućanima. 

Rimac jest skup, ali e-bikeovi su općenito skupe igračke i to je jednostavno tako...

Npr Cube Touring Hybrid Pro košta oko 20000kn kod naših trgovaca. (gotovo identična oprema, snaga i baterija).
Dakle Rimac je samo skup, i ništa više.

No slažem se da je cifra od 2500EUR neka granica, gdje se nalaze dobri i kvalitetni eBike-ovi, i ispod toga (trenutno) se ne nalazi nešto što bude dobro i trajno.

 Ni približno ista oprema, ni približno iste performanse i ovaj Cube (2800€ u Njemačkoj) je eBike a Rimac pametni eBike. Sama vilica RS Gold 35 Debonair je peterostruko skuplja od Suntour XCM federke, SRAM NX je skuplji (ne i bolji) od Deore, bolje kočnice s većim diskom, tri klase bolje felge... dodaj na to još tri godine besplatne internetske povezanosti, odvojivu bateriju većeg kapaciteta, kamere, ekran, dodatnu rasvjetu...

Da na njemu ne piše Greyp ne bi bio ispod 5000€.

Cube Touring Hybrid Pro u Keindl Sport-u košta točno 20499kn (s time da se kod njih uvijek neki popust dobije)


Rimac je "pametan" eBike? Jel to znači da se sam zna napunit? Ili da sam zna predvidjeti kada će ti trebati pa da ti javi da je baterija prazna? Ili da zna sam zakočit i izbjeći eventaulni sudar? Ili ima neki dosad neviđeni ESP na biciklu koji onemogučava da padneš s njega?
Po čemu je nešto "pametno" ili to tako zoveš, a nema niti p, od pameti? Jer ima kamere i snima i ima GPS i aplikaciju? To je pametno?
I sve što si nabrojio je možda 1000EUR skuplje (oprema), dakle opet je 2000EUR samo ime Rimac naplaćeno.

P.S. Performanse svih gradskih eBike.a su iste (po Zakonu), svi smiju do 25km/h na sat pomagat u pedaliranju, i svi imaju više manje 250W elektromotore.

 

 Pa to je točno 2800€ ili ja griješim? Cijena je cijena, popusti su nešto drugo. Ni ova cijena Greypa nije s popustom.

 

Znači da bi nešto bilo pametno mora se samo puniti? Dakle pametni telefoni, satovi, zvučnici... sve to pada u vodu jer se ne mogu sami puniti? Ali zato ovdje možeš ponijeti bateriju i puniti je doma bez da rastavljaš bicikl. Možeš i drugu bateriju u ruksak staviti ako ćeš raditi veću turu.

 

Koliko samo košta dobar GPS tracking modul i pretplata na uslugu? 

 

Performanse su ograničene u pogledu maksimalne brzine i snage. Na ubrzanje nema ograničenja a ovo što u članku piše je impresivno. Nazvati ovdje performanse istima je ko da kažeš da BMW M3 i 320d imaju iste performanse jer oba idu 250.

 

Cube Touring Hybrid Pro ni približno nije usporediv s ovim biciklom. Ako zanemarimo pametne dodatke usporediv bicikl koji se smatra bes buyem u toj klasi (dosta slabiji amortizer ali prilagođeniji trekingu, usporediva (nijansu bolja, jednake cijene) kaseta i šaltung, i dalje neodvojiva baterija manjeg kapaciteta...) ti je KTM Macina Style 610, koji košta 4500€. Cube u toj klasi ima Kathmandu, Haibike ima Sduro Trekking, Pegasus Enovo... i sve se to kreće od 4-5 000€.

 

Znači riječ je o u osnovi sličnim ebiciklima slabijeg ubrzanja, neodvojive baterije i bez nekih featuresa koje ovaj Greyp ima. S obzirom da su KTM i Cube visokoserijski bicikl a Greyp ekskluziva mislim da je cijena očekivana ili ispod nje. Je li preskup odlučit će onaj ko ga bude uzimao u obzir za kupovinu. Ljudi danas vole te "pametne" stvari. Ako zvučnik može dobiti 100% na cijeni samo zsto jer ima voice assistant, zašto ne bi i ovaj bicikl prodao malo pizdarija?

16 godina
offline
Re: Vozili smo Greyp T5 – električni bicikl za ces
BlueMax kaže...

 Znači da bi nešto bilo pametno mora se samo puniti? Dakle pametni telefoni, satovi, zvučnici... sve to pada u vodu jer se ne mogu sami puniti? Ali zato ovdje možeš ponijeti bateriju i puniti je doma bez da rastavljaš bicikl. Možeš i drugu bateriju u ruksak staviti ako ćeš raditi veću turu.

 

Koliko samo košta dobar GPS tracking modul i pretplata na uslugu?


A "pametne" stvari ne budem komentirao, jer davno su pametni ljudi zaključili da se budale kače na takve "pametne" stvari i naplačuju im lijepe svote i od toga zarađuju milijarde. (a prodaju smeće senzore s kojima možeš "čuda" preko aplikacije, ali ustvari ne možeš ništa niti novo niti posebno)
Evo primjer. Jel smartwatch "pametan" samo zato jer su mu dali naziv smart? Što pametnoga ima na njemu? Jel on zna kad treba odbiti poziv ili kad treba javiti? Jel zna sam odgovoriti na sms ili poziv kada si zauzet? Pa imaš na GitHub-u par aplikacija koje prate tvoje kretanje i navike i znaju kada i gdje ideš na posao i javi ti kad je 10min do vremena kada bi trebao krenuti na posao (a da ti je promet ok, da ti javni prijevoz dolazi taman kada ti pješke dođeš do njega, da zna jel ima kakvih radova na cesti ili sično)... No jel ima jedan jedini smartwatch išta slično? Nema. Ima zato igrice i glupe i većini nepotrebne aplikacije

GPS, ako je nešto što ti treba (znači Rimac nema GPS za navigaciju, nego geolokaciju bicikla, i to plaćaš godišnju pretplatu, kao i kod svih, samo T-Hitler eSIM podario na 2 godine), ima Garmin, TomTom i ostali proizvođači koji se time bave. Na Rimcu za GPS koristiš svoj mobitel i njegov GPS i podatkovni promet.

Da se se barem potrudio otvorit web stranicu od navedeng Cube bicikla odmah bi vidio da se baterija može vaditi, štoviše dobiješ ključ i s njim unlockaš bateriju i uzmeš ju sa sobom npr na posao punit. Ili ako želiš drugu u ruksak za dulji put. Ili još bolje baterije su Bosch-eve, kojih ima nekoliko veličina, pa izabereš bilo koju želiš. I ako se nakon 2-3 godine uništi kupiš lijepo novu za normalnu cifru (kladim se da ako će i biti dostupna zamjenska baterija za taj Greyp, da će biti barem trećinu cijene novog bicikla).

 

BlueMax kaže...

 Performanse su ograničene u pogledu maksimalne brzine i snage. Na ubrzanje nema ograničenja a ovo što u članku piše je impresivno. Nazvati ovdje performanse istima je ko da kažeš da BMW M3 i 320d imaju iste performanse jer oba idu 250.

 

Pa ako u M3 staviš 2.0d motor od BMW-a, kolika će biti razlika u performansama ubrzanja (jer to je jedino što imaš na biciklu)? Zanemariva u korist M3 jer je lakši. Jer u protivnom je idijotizam uspoređivati 190PS i 473PS motore.
Ako si ograničen sa 250W snage jako malo toga možeš učiniti da nešto bude baš osjetljivo brže. (a posebice da ti baterija traje jednako)

BlueMax kaže...

Cube Touring Hybrid Pro ni približno nije usporediv s ovim biciklom. Ako zanemarimo pametne dodatke usporediv bicikl koji se smatra bes buyem u toj klasi (dosta slabiji amortizer ali prilagođeniji trekingu, usporediva (nijansu bolja, jednake cijene) kaseta i šaltung, i dalje neodvojiva baterija manjeg kapaciteta...) ti je KTM Macina Style 610, koji košta 4500€. Cube u toj klasi ima Kathmandu, Haibike ima Sduro Trekking, Pegasus Enovo... i sve se to kreće od 4-5 000€. 

Znači riječ je o u osnovi sličnim ebiciklima slabijeg ubrzanja, neodvojive baterije i bez nekih featuresa koje ovaj Greyp ima. S obzirom da su KTM i Cube visokoserijski bicikl a Greyp ekskluziva mislim da je cijena očekivana ili ispod nje. Je li preskup odlučit će onaj ko ga bude uzimao u obzir za kupovinu. Ljudi danas vole te "pametne" stvari. Ako zvučnik može dobiti 100% na cijeni samo zsto jer ima voice assistant, zašto ne bi i ovaj bicikl prodao malo pizdarija?

Sve na biciklu možeš upgreadati, ako baš hoćeš.
Ali kod city/touring bickila, ograničenih performansama i koji su hardtail nema baš i smisla (zato je moje mišljenje da oprema od Rimca je samo bačena vrijednost, jer npr ne budeš u BMW M3 šasiju ugradio 90PS dizelski motor, jer to nema nikakvog smisla)
Kathamdu je samo 200 EUR skuplji bike, znači razina 3k EUR (ne 5500 EUR koliko traži Rimac)


A što se cijene tiče ja nisam reko da je preskup, samo sam reko da bi bio konkurentan cijena mu je 50% previsoka.(svaka roba, bilo koje cijene će nać svojog kupca). I stojim iza toga, jer Rimac si umišlja da je ime i ekskluziva, a to nije (barem ne u svijetu bicikala)

To live is to suffer, to survive is to find some meaning in the suffering. Friedrich Nietzsche
Poruka je uređivana zadnji put pon 30.8.2021 22:36 (gkelekov).
12 godina
offline
Vozili smo Greyp T5 – električni bicikl za cestu,

Ako BUG već promovira domaće e-bajkove, prijedlog neka napravi i testnu vožnju s upola jefitnijim, a sjajno-izgledajućim i GSM/GPS povezivim imotskim biciklom malog Ljubičića iz Runovića.

 

 

Tko je za?

1 Ne treba, e-bajkovi su dosadni
1 Rimac je vrh, džabe sve ostalo
12 Za, da vidimo što Imota radi
 
8 0 hvala 1
12 godina
offline
Vozili smo Greyp T5 – električni bicikl za cestu,

Da ne citiram, pokušat ću obojici odgovoriti.

 

Točno je da Bosch ima tri vrste kompatibilnih baterija. Ova na Cubeu je ona s najvećim kapacitetom pa ne možeš raditi upgrade nego downgrade. Brojčana oznaka na kraju modela označava koju bateriju bicikl ima. Cijena od 20 500kn koju si naveo je za model s baterijom 500 a ona od 2800€ u Njemačkoj je za model 625 koji ima najveću bateriju. Nemam nikakvu potrebu otvarati Cube stranicu, vozio sam bicikl i mogu ga sutra opet voziti ako želim. Kum ima rent a bike s 300 bicikla od toga 100 ebicikla, Cube, Haibike i KTM. Ako ovaj kojeg navodiš ima skidanje baterije onda je to dobro jer mi je to jedna od najosnovnijih funkcija koju ebike mora imati. Nisam od onih koji će ići po internetu, gledati specifikacije i onda to prodavati kao svoju mudrost. Ja bi po fotografiji na Keindlovoj stranici (ovaj model za 20 500kn) rekao da ima fiksnu bateriju kojoj se pristupa od ispod okvira.

 

GPS apsolutno treba na ebikeu jer su vruća roba a kad imaš backup napajanje i prostor za ugradnju normalno da ćeš ga staviti. Ako je uključen u cijenu (i usluga na 3 godine) super. Ako ne, dobar modul ti je 150€ + mjesečna pretplata.

 

To što ti pametne satove ne smatraš pametnima je tvoj problem. Ta kategorija postoji bez obzira na tvoje mišljenje. Tako i bicikli.

 

____________

 

@dosadno mi je

 

ti na ebicikle gledaš iz pogleda vozača klasičnih bicikla.

100mm hoda nije ništa novo na e treking biciklima. Takve modele imaju i KTM, Haibike (a vjerojatno i ostali). Imaš čak i treking modele sa zadnjom suspenzijom, droper seattubeom, rigid vilicom... Milijun je proizvođača i svi žele imati nešto specifično čime će privući kupca. NX je dobar izbor za ebike. Po meni je novi Deore najbolji. Stavljanje XT, GX ili XO pogona samo podiže cijenu jer za razliku od klasičnog bicikla gdje je borba za svaki gram i brzinu šaltanja, kod ebikea najbitnija je trajnost (mehanika se puno više haba nego na ebikeu).

 

Bicikl provjereno ide u svaki lift. Ako ne horizontalno onda vertikalno ;)

 

_____________________________________

 

Opet o cijeni. Da Rimac ovaj bicikl prodaje za 2000€ odmah bi se našli dušebrižnici koji bi kukali kako on to održava firmu sa 70 zaposlenih ako proda 1000 bicikla sa 100€ profita. Ne valja kad je skupo, ne valja kad je jeftino.

Zar stvarno nitko nije u stanju u cijenu bicikla uračunati troškove projektiranja i izrade vlastitog motora, baterije, aplikacije i njenog održavanja, prodajnu mrežu, marketing...

Vilica košta toliko, pogon toliko, okvir kinez napravi za toliko i to je to? Pa i kod prodaje krumpira matematika nije tako jednostavna. 

 

 

 
1 2 hvala 0
10 godina
offline
Vozili smo Greyp T5 – električni bicikl za cestu,

Moćna zvjerka!

 

Lijepi je ovo bio tekst iz kojeg se lijepo moglo vidjeti što nudi jedan elektrocikl.

Ne žikim se toliko u bickle, te nemogu razumijeti sve specke ovakve zvjerke, al' po Sandrovom opis vidi se da ovaj bicikl odskače od prosjeka.

 

Ovo što Sandro spominje na kraju svojeg vrlo dobroga teksta, je naprosto istina. Naime, urealnom životu, hejteri najčešće čkome, te vam prilaze samo oni koje doista nešto zanima vezano za bicikl. Na Internetu je kontra.

Tu one koje nešto zanima su manjini, jer ih hejteri svojim postovima, jednostavno nadglasaju. 

 

 

Cijena? Jeste kada vidjeli u životu da je nešto dobro, a da ne košta?

 

Panzerkampfwagen.dzg-C++-USA. :-) CZ-75
Moj PC  
0 3 hvala 0
3 godine
protjeran
offline
Vozili smo Greyp T5 – električni bicikl za cestu,

Vi ste svi jalnuški hejteri!

 

Vlada Republike Hrvatske izjavila je da Greyp G6 pozicionira Hrvatsku kao predvodnika na tržištu električnih bicikala!

 

https://twitter.com/VladaRH/status/1115898787996864512

 
1 1 hvala 0
14 godina
offline
Re: Vozili smo Greyp T5 – električni bicikl za ces
BlueMax kaže...

 

 Stavljanje XT, GX ili XO pogona samo podiže cijenu jer za razliku od klasičnog bicikla gdje je borba za svaki gram i brzinu šaltanja, kod ebikea najbitnija je trajnost (mehanika se puno više haba nego na ebikeu).

 

 

 Ovu rečenicu mogu potvrditi, upravo to. Ebike doslovce ždere ležaje i pogon i na to se čovjek mora pripremiti, jer to proizvođaći kao ni prodavatelje ne govore.

Poruka je uređivana zadnji put uto 31.8.2021 7:15 (rokonja).
2 godine
neaktivan
offline
Vozili smo Greyp T5 – električni bicikl za cestu,

Gledam malo po internetu i nigdje nemogu nac greyp ko nekog relevantnog proizvođača ebajkova na nijednoj stranici a ima marki odasvud iz Estonije njemačke litre francuske španjolske italije.... Da iskreno nisam iz hrvatske ili da jesam i ne pratim medije nebi ni znao za greypa... 

Jeli moguće da njih netko sabotira jer plenx je poklonio greypa onom kinezu xiju pa valjda će sad Grey imat milijun narudžbi samo i kini..  

 
3 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Vozili smo Greyp T5 – električni bicikl za ces
dosadno mi je kaže...

Sve to stoji kolega, ali da ponovim ime rimac tocnije

njegov grejpfrut u svijetu bicikla ne znaci nista

stoga njegovo nabijanje cijena u odnosu na konkurenciju

ima samo jedan argument iza sebe "mi smo rimac autombili".

A to nije dovoljno i p.s. pa ne znam ako ti u moj lift naguras 

bajk L+ velicine osobno ti kupim ovu rimcevu igracku na bateriju.

 Pa za koliko osoba je taj lift? Za jednu? U onaj socijalistički za 4 osobe stane. 145x 135 mislim da je.

Digneš ga na zadnje i onda leđima uđeš u kut i bicikl namjestiš dijagonalno. Može se čak još jedan čovjek nagurati ako baš mora. Također vozim 29 L.

 

 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Vozili smo Greyp T5 – električni bicikl za ces
dosadno mi je kaže...

 

 Kolega ja ne znam zašto mi objašnjavaš kvantnu fiziku ja znam pod kojim kutem i zašto bajk ide u lift.

 Ali ti opet ponavljam sve više od M rame jednostavno ne stane, lift je takav kakav je. jebiga

 Pa samo pitam kakav i koliki je lift jer sam i sam imao problema s nekima dok nisam usavršio tehniku. Za koliko osoba je lift?

 
0 0 hvala 0
2 godine
offline
Re: Vozili smo Greyp T5 – električni bicikl za ces
Did12 kaže...

Ako BUG već promovira domaće e-bajkove, prijedlog neka napravi i testnu vožnju s upola jefitnijim, a sjajno-izgledajućim i GSM/GPS povezivim imotskim biciklom malog Ljubičića iz Runovića.

 

 

Tko je za?

E, hvala za video.

Nisam ni čuo za tog momka i njegov bicikl.

 

Bome, rastura po kršu.. a koliko je rekao 2700 € ?!, ima svoju navigaciju i ostale điđe-miđe, svaka čast kako je varen, ne vidi se ni jedan var.

Najteže je u životu sirovini dokazati da je sekundarna ! MININGOM PROTIV DROGE !
12 godina
offline
Re: Vozili smo Greyp T5 – električni bicikl za ces
Zaporožac kaže...
Did12 kaže...

Ako BUG već promovira domaće e-bajkove, prijedlog neka napravi i testnu vožnju s upola jefitnijim, a sjajno-izgledajućim i GSM/GPS povezivim imotskim biciklom malog Ljubičića iz Runovića.

 

 

Tko je za?

E, hvala za video.

Nisam ni čuo za tog momka i njegov bicikl.

 

Bome, rastura po kršu.. a koliko je rekao 2700 € ?!, ima svoju navigaciju i ostale điđe-miđe, svaka čast kako je varen, ne vidi se ni jedan var.

 Za var stvarno svaka čast ali kretanje po kršu je 95% do vozača. Iznenada nije problem što je opremljen 3 klase niže od Greypa? Suntour XCM je vilica koja dolazi s 1500kn Pevec biciklima. Izrada okvira vrši se u Obradnom centru u Posušju (BiH) a firma je u većinskom švicarskom vlasništvu?

 

Dečku svaka čast i samo naprijed ali ružno je da se nekima gleda dlaka u jaju dok se nešto što se proizbodi u BiH financirano švicarskim novcem hvali kao hrvatski proizvod. 

12 godina
offline
Re: Vozili smo Greyp T5 – električni bicikl za ces
dosadno mi je kaže...

 A čuj i Mate Rimac se vodi kao hrvatistanski inovator, a zapravo je iz Bosne,

 doduše ne vjerujem da je ovaj dečko s linka imao tatu kriminalca koji se nakrao milijuna

 poput rimčeveg gdje i leži tajna njegovog "uspjeha". Zapravo nam Rimac prodaje proizvode

 koje je izgradao na novcima koje je njegov tatica opet pokrao od nas.

 Nebitno odakle je. Ako ima državljanstvo, može biti i Eskim. Bitno je da je proizvodnja u Hrvatskoj.

Ostalo neću komentirati osim pretpostavke kako je Rimac razlog tvog novog accounta.

 
3 1 hvala 0
14 godina
offline
Vozili smo Greyp T5 – električni bicikl za cestu,

čovječe koliko kancera na jednom mjestu

 
1 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Vozili smo Greyp T5 – električni bicikl za ces
Zaporožac kaže...

 

Bome, rastura po kršu.. a koliko je rekao 2700 € ?!, ima svoju navigaciju i ostale điđe-miđe, svaka čast kako je varen, ne vidi se ni jedan var.

 To što je var prebrušen ne znači uopće da je kvalitetno zavareno. Možda jest, možda nije. Štoviše, nakon brušenja i lakiranja se ne vidi niti najgori fušeraj.

Poruka je uređivana zadnji put uto 31.8.2021 16:07 (jozef).
15 godina
offline
Vozili smo Greyp T5 – električni bicikl za cestu,
Cijena je bezobrazna i uvrjedliva ako ju usporedimo sa cijenom Bafang mid drive motora od 1000W + baterija,koji može nabavit za 9-10 tisuča kuna.
Paše na skoro svaki bicikl koji je ikad proizveden.
A o performansama da ne pričamo,to ko da uspoređujemo fiču i ferrarija.
Znam da je taj motor od 1000w "ilegalan",ali peri po poljskim putevima,brijegovima,sa Bafang motorom možeš speljat doslovno na bilo koje brdo,dok ovaj sa 250 vata,jedva da ide po ravnom.
 
0 0 hvala 0
3 godine
protjeran
offline
Re: Vozili smo Greyp T5 – električni bicikl za ces
Mi nećemo dopustiti ostacima jugokomunističkog sustava, niti jugosrpskog stanja, kakvo smo bili zatekli u Hrvatskoj uspostavom hrvatske slobode i demokracije. Nećemo dopustiti da nam sve to skupa dovedu u pitanje. Nećemo dopustiti tim jugokomunističkim ostacima, ali ni onim političkim diletantima, bezglavim smušenjacima koji ne vide o čemu se zapravo radi danas, u Hrvatskoj, i u svijetu sa kojekakvim regionalnim planovima... Nećemo dopustiti onima koji se vežu i sa crnim vragom protiv hrvatske slobode i hrvatske nezavisnosti, ne samo sa crnim, nego i zelenim, žutim vragovima... Nećemo dopustiti onima koji se povezuju sa svima protivnicima hrvatske samostalnosti, ne samo povezuju, nego im se nude, ne samo da im se nude nego im se prodaju za Judine škude, kao što se i sami hvale da dobivaju dotacije iz svih centara svijeta, a povezuju se od fundamentalističkih ekstremista, do kojekakvih lažnih propovjednika, pseudodemokratskih obmanjivača koji nam danas propovijedaju velike ideje o ljudskim pravima i slobodama medija.

Da! Mi smo stvarali svoju Hrvatsku za ljudska prava i za slobodu medija, ali za ljudska prava prije svega većine hrvatskoga naroda. Ali ćemo, razumije se, mi sa tom hrvatskom slobodom i demokracijom osigurati i manjini ta ljudska prava i slobodu medija. Ali nećemo dopustiti da nam ti sa strane rješavaju, odnosno nameću rješenja. Hrvatska neće biti ničija kolonija. Hrvatska je dosta bila i pod Mlečanima i pod Stambolom, i pod Bečom i pod Peštom, i pod Beogradom. Hrvatska je izvojevala svoju slobodu, svoju samostalnost, svoje pravo da sama odlučuje o svojoj sudbini.
 
0 0 hvala 0
3 godine
protjeran
offline
Re: Vozili smo Greyp T5 – električni bicikl za ces
ludizao kaže...
BlueMax kaže...

Zar stvarno nitko nije u stanju u cijenu bicikla uračunati troškove projektiranja i izrade vlastitog motora, baterije, aplikacije i njenog održavanja, prodajnu mrežu, marketing...

 

Rimac radi motor i baterije? Može neki link koji to potvrđuje?

 

 

Ti si jedan jalni antihrvat, podrivaš uspjehe Rimca koji je sa ultimativnim električnim autima, biciklima, jahtama i svemirskim liftovima pokorio svijet, a uskoro će to i sa robotaksijima petog nivoa autonomije!

Mate je samozatajan i ne voli biti u medijima, pa je malo poznata činjenica da je AC motor koji je on osmislio i zatim vlastitim rukama napravio u svojoj garaži korišten na prvoj velikoj hidroelektrani Adams Power Plant Transformer House na slapovima Niagare, te da je izgradio naše prve hidroelektrane, MHE Pamučna industrija Duga Resa i HE Jaruga i zato je Rimac opravdano zaslužan za struju u Hrvatskoj i svijetu!

Iz članka navedeni motor MPF, to je skraćenica od Matina Fabrika Performansi!

 

Nomen est omen, baš si lud i zao!

Poruka je uređivana zadnji put uto 31.8.2021 21:13 (Monachus monachus).
 
1 1 hvala 1
2 godine
offline
Re: Vozili smo Greyp T5 – električni bicikl za ces
jozef kaže...

 To što je var prebrušen ne znači uopće da je kvalitetno zavareno. Možda jest, možda nije. Štoviše, nakon brušenja i lakiranja se ne vidi niti najgori fušeraj.

Moguće, imao sam aparat za varenje čelika pa znam o čemu pišeš.

Nije mi valjao ni jedan var, jer nisam obučen za taj posao, pokušao sam, vidio sam da to nije jednostavan posao, i prodao aparat.

No jako sumnjam da će jedna takva firmica koja se pokušava probiti u svijet el. bicikala tako što dopustiti.

 

To opet ne znači da varovi na biciklu koji se vide, kao da sam ih ja zavario, pravilno zavareni.

Najteže je u životu sirovini dokazati da je sekundarna ! MININGOM PROTIV DROGE !
2 godine
offline
Vozili smo Greyp T5 – električni bicikl za cestu,

Ne znam gdje da stavim, pa ću ovdje, bug.hr revno prenosi sve PR pamfletiće vezane za Rimca i sve njegove tvrtke, ali niste prenijeli jednu jako bitnu i jako ozbiljnu vijest.

 

Za razliku od ostalih vijesti vezanih za Rimca, ova nije završila na naslovnoj stranici raznih medija, nego je zakopana da ju je teže pronaći, ali vijest je objavilo dosta stranih i domaćih medija, evo s Indexa:

 

Rimčeva tvrtka: Ne vozite Greypove bicikle, baterije se mogu samozapaliti

 

https://www.index.hr/vijesti/clanak/rimceva-tvrtka-ne-vozite-greypove-bicikle-baterije-se-mogu-samozapaliti/2349934.aspx

 

Cijela priča je počela ovako:

 

07.02.2022

 

Volosko: Zbog baterije električnog bicikla izgorjeli Tesla, Aston Martin i Mercedes

 

https://rep.hr/vijesti/tehno-i-it/volosko-zbog-baterije-elektricnog-bicikla-izgorjeli-tesla-aston-martin-i-mercedes/8218/

 

24.03.2022

 

Ekskluzivno: Bicikl Greyp također gorio u požaru luksuzne vile. Je li od njega sve i krenulo?

 

https://rep.hr/vijesti/tvrtke-i-trzista/ekskluzivno-bicikl-greyp-takodjer-gorio-u-pozaru-luksuzne-vile-je-li-od-njega-sve-i-krenulo/8360/

 

Monday, February 7, 2022

 

IMPORTANT: Greyp Battery Units Precautionary Measures

 

https://press.greyp.com/important-greyp-battery-units-precautionary-measures

 

Monday, March 21, 2022

 

Voluntary Battery Recall

 

https://press.greyp.com/voluntary-battery-recall

Magia Posthuma
 
1 1 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice