Volkswagen planira električni automobil jeftiniji

poruka: 26
|
čitano: 6.881
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Volkswagen planira električni automobil jeftiniji ".
6 godina
protjeran
offline
Volkswagen planira električni automobil jeftiniji

Modeli automobila nisu ljudi. ("Nekolicina modela.")

idgaf i jagla sujem za peru kladarca
 
2 6 hvala 0
12 godina
offline
Volkswagen planira električni automobil jeftiniji

Dok god se cijenom barem ne izjednaće s ICE automobilima iste klase nema tu sreće.

 
0 1 hvala 0
6 godina
protjeran
offline
Volkswagen planira električni automobil jeftiniji

Da, kada bude nekolicina  strujnih modela kao što su; Renault Clio, Ford Fiesta, Opel Corsa itd. po 13t € nema tu sreće....

O nama će pričat ka i mi o Atlantidi, a možda i neće, ma jebo nas nemamo sreće
 
1 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Volkswagen planira električni automobil jeftin
Prvo skoči, pa reci hop
 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Volkswagen planira električni automobil jeftin
Obzirom da nema poreza na zagađenje, električni auto od 20.000€ je jak konkurent autu od 13.000€ na unutrašnje sagorijevanje.
6 godina
protjeran
offline
Volkswagen planira električni automobil jeftiniji

Možda za kojih 50 godina. Sada  su preskup i nemam ih gdje puniti.

 
0 1 hvala 0
12 godina
offline
Re: Volkswagen planira električni automobil jeftin
Divno,krasno, a od kuda im baterije,vlastita proizvodnja ili im i to Kinezi rade? Punione ? Ne bude to tak skoro,bar još 10 godina.
Poruka je uređivana zadnji put pet 9.11.2018 18:42 (mGT).
 
0 1 hvala 0
14 godina
offline
Re: Volkswagen planira električni automobil jeftin
mGT kaže...
Divno,krasno, a od kuda im baterije,vlastita proizvodnja ili im i to Kinezi rade? Punione ? Ne bude to tak skoro,bar još 10 godina.

 Nedavno se nešto pisalo i govorilo o tome kako bi EU negdje u Europi napravio veliku tvornicu LiIon baterija, za potrebe automobilske industrije. Osim toga, postoji plan da se nekoliko tisuća brzih punionica (snage 350kW, što je skoro 3 puta jače od Teslinih superpunjača) "posiju" po zemljama EU. I sve bi to trebale napraviti europske firme, a ne ovisiti o uvozu iz Kine ili SAD-a. Moglo bi se lako dogoditi da ne prođe 10 godina, pa da to bude riješeno. Onda će i proizvodnja elektromobila imati smisla, a i cijena će im pasti na neku razumnu granicu.

dolazim odmah - Godot
8 godina
offline
Re: Volkswagen planira električni automobil jeftin
učo kaže...
mGT kaže...
Divno,krasno, a od kuda im baterije,vlastita proizvodnja ili im i to Kinezi rade? Punione ? Ne bude to tak skoro,bar još 10 godina.

 Nedavno se nešto pisalo i govorilo o tome kako bi EU negdje u Europi napravio veliku tvornicu LiIon baterija, za potrebe automobilske industrije. Osim toga, postoji plan da se nekoliko tisuća brzih punionica (snage 350kW, što je skoro 3 puta jače od Teslinih superpunjača) "posiju" po zemljama EU. I sve bi to trebale napraviti europske firme, a ne ovisiti o uvozu iz Kine ili SAD-a. Moglo bi se lako dogoditi da ne prođe 10 godina, pa da to bude riješeno. Onda će i proizvodnja elektromobila imati smisla, a i cijena će im pasti na neku razumnu granicu.

 Nortvolt radi na tome, osnivači su prebjezi iz Tesle. VW najavljuje svoju proizvodnju, također. Kaj se tiče punioca, ima ih već jako puno, a 350 kW koju forsira Porsche neće biti tako raširena jer je nema tko iskoristiti. Leaf sa svojih 30 kWh sigurno neće puniti strujom od 10C ili 20 C, velike struje punjenja su kontraidicirane kapacitetu baterija tako da je to sport samo za rijetke prilike i rijetka vozila.

 

Međutim, općenito govoreći, punioce će doći kako budu dolazili automobili. Nije postojala benzinska kada se pojavio prvi automobil, a sa strujom ni nema toliko potrebe za punionicama jer će u prvom valu kupci biti/jesu oni koji pune kod kuće.

 

Uzgred, kao što je Sandro napisao, nećemo tako skoro vidjeti električni golf za 20.000 eura, osim ako ne bude imao bateriju od 10 kWh.

Ja rekoh
6 godina
protjeran
offline
Re: Volkswagen planira električni automobil jeftin
učo kaže...
mGT kaže...
Divno,krasno, a od kuda im baterije,vlastita proizvodnja ili im i to Kinezi rade? Punione ? Ne bude to tak skoro,bar još 10 godina.

 Nedavno se nešto pisalo i govorilo o tome kako bi EU negdje u Europi napravio veliku tvornicu LiIon baterija, za potrebe automobilske industrije. Osim toga, postoji plan da se nekoliko tisuća brzih punionica (snage 350kW, što je skoro 3 puta jače od Teslinih superpunjača) "posiju" po zemljama EU. I sve bi to trebale napraviti europske firme, a ne ovisiti o uvozu iz Kine ili SAD-a. Moglo bi se lako dogoditi da ne prođe 10 godina, pa da to bude riješeno. Onda će i proizvodnja elektromobila imati smisla, a i cijena će im pasti na neku razumnu granicu.

 Iz kojih izvora će stizati struja za te punionice?

14 godina
offline
Re: Volkswagen planira električni automobil jeftin
ridealong kaže...
učo kaže...
mGT kaže...
Divno,krasno, a od kuda im baterije,vlastita proizvodnja ili im i to Kinezi rade? Punione ? Ne bude to tak skoro,bar još 10 godina.

 Nedavno se nešto pisalo i govorilo o tome kako bi EU negdje u Europi napravio veliku tvornicu LiIon baterija, za potrebe automobilske industrije. Osim toga, postoji plan da se nekoliko tisuća brzih punionica (snage 350kW, što je skoro 3 puta jače od Teslinih superpunjača) "posiju" po zemljama EU. I sve bi to trebale napraviti europske firme, a ne ovisiti o uvozu iz Kine ili SAD-a. Moglo bi se lako dogoditi da ne prođe 10 godina, pa da to bude riješeno. Onda će i proizvodnja elektromobila imati smisla, a i cijena će im pasti na neku razumnu granicu.

 Iz kojih izvora će stizati struja za te punionice?

 Kažu da u zapadnoj Europi imaju često puta i višak struje iz obnovljivih izvora - vjetrenjače/ solarke. Vjerovatno će za vrijeme velike produkcije struje uzimati struju iz tih izvora, a kod manjka će se oslanjati na klasičnu električnu mrežu - termoelektrane na fosilna goriva i nuklearke. Negdje sam vidio kako bi se morala razvijati potrošnja el. energije ako bi svi prešli na električna vozila i ispalo je da sa sadašnjom proizvodnjom struje to pokrivamo vrlo dobro. Nešto dodatnih kapaciteta bi trebalo, ali tu bi uskočili zeleni izvori. Ne da mi se tražiti detalje, ali znam da ih ima na netu koliko hočeš.

dolazim odmah - Godot
12 godina
offline
Re: Volkswagen planira električni automobil jeftin
Feudalac kaže...

 

Međutim, općenito govoreći, punioce će doći kako budu dolazili automobili. Nije postojala benzinska kada se pojavio prvi automobil, a sa strujom ni nema toliko potrebe za punionicama jer će u prvom valu kupci biti/jesu oni koji pune kod kuće.

 

Uzgred, kao što je Sandro napisao, nećemo tako skoro vidjeti električni golf za 20.000 eura, osim ako ne bude imao bateriju od 10 kWh.

 A automobili će doći kad dođu punionice. Nema smisla uspoređivati ovo s pojavom prvih automobila jer ovdje nije riječ o novom prijevoznom sredstvu nego samo o popularizaciji jedne vrste goriva. Prelaz s konjske zaprege na automobil je bio ogroman napredak i nikakvo čudo nije da je dobro prihvaćen dok je prelaz s fosilnog na električni pogon u većini aspekata korak unatrag. Automobil se za razliku od konja nije morao odmarati i najviše zato je prihvaćen. Elwktrični automobil je korak unatrag i po tom pitanju pa često mora vrijeme provoditi u štali.

Ekološki aspekt je bitan no tu su ljudi - ljudi. Mogu oni biti u načelu ekološki osviješteni no dok god ekologija nije paralelna s ekonomijom oni biraju ovo drugo.

 

"Tako skoro" je relativan pojam. Konkurencija radi čuda i ako se VW želi nositi s konkurencijom iz Kine, morat će cijena ići dolje. Današnja zamjenska baterija za e-golf košta 6500€ (+PDV) za kupca. Znači da VW ona može koštati 4000€ a u proizvodnji ispod 3000€. No zato je ostale mehanike puno manje pa vjerujem kako proizvodna cijena jednako opremljenog E i ICE auta i nije toliko različita koliko je prodajna jer se guli early adoptere.

 

Treća, možda najbitnija stvar ako se govori o subcompact klasi tj. mini gradskim automobilima, njima ni ne treba veliki doseg. Za razliku od putničkih automobila u čijoj klasi niti jedan današnji E auto nema smisla, kod mini gradskih auta za svakodnevnu upotrebu doseg od 100km onima koji ga imaju gdje puniti je sasvim dovoljan. Vjerujem kako cijena takve baterije s pripadajućim motorom, mehanikom i elektronikom već danas nije viša od pogona ICE motora u istoj klasi i uz uštedu na cijeni goriva je već danas no brainer.

 

Po mom mišljenju to je put kojim će E automobili osvojiti tržište. Prvo u kategoriji u kojoj su već danas bolji izbor pa onda daljnjim razvojem mogu postati dobri i u ostalim klasama.

7 godina
offline
Volkswagen planira električni automobil jeftiniji

@učo

Točnoto, i još i ono kaj se ponavlja stoti put - da svi auti odjednom postanu električni (ne računajući teretna vozila), ne bi uopće trebalo graditi nove elektrane da se zadovolje njihove potrebe za energijom (dodatnih 10% na trenutnu potrošnju energije u svijetu) i taj porast je manji od općenitog ukupnog porasta potrošnje u svijetu zbog porasta stanovništva, zato jer je najveći porast broja stanovnika tamo gdje ima zapravo jako malo auta po glavi stanovnika, a ti ljudi ipak koriste el. energiju.

Znači, energetski sektor se nema kaj bojati pojave el. auta, njih jedino mora brinuti povećanje populacije.

Premda, inače bi to u kapitalizmu trebala biti dobra stvar - porast populacije vodi do više ljudi, tj. više mušterija, a više mušterija automatski donosi veću potražnju i veće cijene, ali današnji poduzetnici jedino što mrze više od poreza je porast obujma posla (?!).

Ne znam, očito sam ja lud...

 

 

Kruha i igala...
Poruka je uređivana zadnji put pet 9.11.2018 21:36 (fer-de-lance).
 
2 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Volkswagen planira električni automobil jeftiniji

Naša mreža je već sada debelo preopterećena i jedva se nosi sa zahtjevima koje ima, dolaskom električnih automobila samo će biti problema, a iskreno me zanima dokle će se davati mukte struja da se auti pune, mukte parkinzi, pa popusti na cestarinu itd.

 
0 2 hvala 0
8 godina
offline
Re: Volkswagen planira električni automobil jeftin
ivan599 kaže...

Naša mreža je već sada debelo preopterećena i jedva se nosi sa zahtjevima koje ima, dolaskom električnih automobila samo će biti problema, a iskreno me zanima dokle će se davati mukte struja da se auti pune, mukte parkinzi, pa popusti na cestarinu itd.

 Hrvatska elektroprivreda posluje s par milijardi kuna dobiti svake godine bez izuzetaka. To što je ne reinvestira treba pitati vlasnika, tj. premijera.

Ja rekoh
8 godina
offline
Re: Volkswagen planira električni automobil jeftin
BlueMax kaže...

 1. A automobili će doći kad dođu punionice. Nema smisla uspoređivati ovo s pojavom prvih automobila jer ovdje nije riječ o novom prijevoznom sredstvu nego samo o popularizaciji jedne vrste goriva. Prelaz s konjske zaprege na automobil je bio ogroman napredak i nikakvo čudo nije da je dobro prihvaćen dok je prelaz s fosilnog na električni pogon u većini aspekata korak unatrag. Automobil se za razliku od konja nije morao odmarati i najviše zato je prihvaćen. Elwktrični automobil je korak unatrag i po tom pitanju pa često mora vrijeme provoditi u štali.

Ekološki aspekt je bitan no tu su ljudi - ljudi. Mogu oni biti u načelu ekološki osviješteni no dok god ekologija nije paralelna s ekonomijom oni biraju ovo drugo.

 

2. "Tako skoro" je relativan pojam. Konkurencija radi čuda i ako se VW želi nositi s konkurencijom iz Kine, morat će cijena ići dolje. Današnja zamjenska baterija za e-golf košta 6500€ (+PDV) za kupca. Znači da VW ona može koštati 4000€ a u proizvodnji ispod 3000€. No zato je ostale mehanike puno manje pa vjerujem kako proizvodna cijena jednako opremljenog E i ICE auta i nije toliko različita koliko je prodajna jer se guli early adoptere. 

 

 1. Ponavljaš argument koji je potpuno besmislen i raskrinkan već desecima puta. Struja je bila poznata još u davnim vremenima, ali je nitko nije koristio. Zašto? Nije se mogla koristiti ni u kakve praktične svrhe. Kada su došle žarulje i motori, odjednom su je svi htjeli pa su je s vremenom i dobili. Tesla u SAD-u ima najbolju mrežu punionica na svijetu, struja je doživotno besplatna za sve S i X modele i pazi ovo - samo 10% potrošnje struje tih vozila dolazi iz punionica, a riječ je o milijardama pređenih kilometara. O čemu onda, pobogu, razgovaramo?

 

2. Konkurencija iz Kine ne postoji. Tamo se proizvodi EV-ova taman koliko ih treba da se zadovolji zakonski uvjet. Drugo, Kinezi moraju poraditi na kvaliteti i sigurnosti svojih vozila da bi uopće mogli konkurirati na zapadnim tržištima, a u isto vrijeme bi trebali biti jeftiniji u proizvodnji za razliku u carinama i transportu koji nije nimalo jeftin. S automobilima stvari stoje tako da je potrebno proizvoditi lokalno, posebno mala vozila na kojima je marža isto tako mala a konkurencija brutalna. Sve u svemu, o Kinezima ne treba brinuti barem 15 godina. Glede cijene EV-ova, govorimo o minimumu od 30kWh - a to je s današnjim cijenama 150 dolara po kwh 4500 dolara samo gola baterija, trenutna proizodnja takva da kada bi sve proizvedene baterije dali VW-u ne bi ih bilo dosta samo za Golfa. VW govori o 300 tisuća godišnje, dok Tesla već danas ima toliku proizvodnju s tim da je počela gradnja tvornice u Kini.

 

Ja rekoh
14 godina
offline
Volkswagen planira električni automobil jeftiniji

A ono... ako zivis u kuci i mozes puniti elektricni auto, to je super izbor za drugo vozilo u obitelji koji ce se uglavnom vozati dnevno po gradu... samo da im cijene padnu bliže vrijednosti malih gradskih autića. Poslje nemas odrzavanja, troskova goriva....koji su kroz koristenje auta kroz godine, skoro kao i vrijednost vozila

 
2 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Volkswagen planira električni automobil jeftin
ivan599 kaže...

Naša mreža je već sada debelo preopterećena i jedva se nosi sa zahtjevima koje ima, dolaskom električnih automobila samo će biti problema, a iskreno me zanima dokle će se davati mukte struja da se auti pune, mukte parkinzi, pa popusti na cestarinu itd.

 pa dok ne pređe neki postotak ljudi na električna vozila, tipa 30%, što se neće skoro dogoditi

8 godina
offline
Re: Volkswagen planira električni automobil jeftin
loky4i4 kaže...
ivan599 kaže...

Naša mreža je već sada debelo preopterećena i jedva se nosi sa zahtjevima koje ima, dolaskom električnih automobila samo će biti problema, a iskreno me zanima dokle će se davati mukte struja da se auti pune, mukte parkinzi, pa popusti na cestarinu itd.

 pa dok ne pređe neki postotak ljudi na električna vozila, tipa 30%, što se neće skoro dogoditi

 Tako je. Kada bi ove sekunde zabranili prodaju vozila na fosilna goriva, trebalo bi preko 10 godina da EV-ovi postanu većina na cestama. Za iole više brige o tome možemo komotno pričekati 20 godina.

Ja rekoh
14 godina
online
Re: Volkswagen planira električni automobil jeftin
Feudalac kaže...

 1. Ponavljaš argument koji je potpuno besmislen i raskrinkan već desecima puta. Struja je bila poznata još u davnim vremenima, ali je nitko nije koristio. Zašto? Nije se mogla koristiti ni u kakve praktične svrhe. Kada su došle žarulje i motori, odjednom su je svi htjeli pa su je s vremenom i dobili. Tesla u SAD-u ima najbolju mrežu punionica na svijetu, struja je doživotno besplatna za sve S i X modele i pazi ovo - samo 10% potrošnje struje tih vozila dolazi iz punionica, a riječ je o milijardama pređenih kilometara. O čemu onda, pobogu, razgovaramo?

 

 

Bullshit.

Već duže vremena prilikom kupnje novog vozila i to Performance modela uz referral nekog od postojećih vlasnika je punjenje besplatno. Za sve ostale verzije vozila nije bila besplatna.

Također, besplatno punjenje nije vezano uz vozilo nego uz vlasnika. Pa tako drugi vlasnik nema pravo na daljnje besplatno korištenje punjača.



8 godina
offline
Re: Volkswagen planira električni automobil jeftin
mystik kaže...
Feudalac kaže...

 1. Ponavljaš argument koji je potpuno besmislen i raskrinkan već desecima puta. Struja je bila poznata još u davnim vremenima, ali je nitko nije koristio. Zašto? Nije se mogla koristiti ni u kakve praktične svrhe. Kada su došle žarulje i motori, odjednom su je svi htjeli pa su je s vremenom i dobili. Tesla u SAD-u ima najbolju mrežu punionica na svijetu, struja je doživotno besplatna za sve S i X modele i pazi ovo - samo 10% potrošnje struje tih vozila dolazi iz punionica, a riječ je o milijardama pređenih kilometara. O čemu onda, pobogu, razgovaramo?

 

 

Bullshit.

Već duže vremena prilikom kupnje novog vozila i to Performance modela uz referral nekog od postojećih vlasnika je punjenje besplatno. Za sve ostale verzije vozila nije bila besplatna.

Također, besplatno punjenje nije vezano uz vozilo nego uz vlasnika. Pa tako drugi vlasnik nema pravo na daljnje besplatno korištenje punjača.



 Polako s teškim riječima. Do 2017-e bilo je za sve, neograničeno i vezano uz vozilo. Poslije toga uz referal što je gotovo svaki kupac koristio, još poslije samo uz P varijante pa je produžavano i mijenano samo ove godine jedno pet puta. Zato nisam ni spominjao model 3, a većina dosadašnje kilometraže i statistike sa superchargera se odnosi upravo na modele s i x.

Ja rekoh
15 godina
offline
Volkswagen planira električni automobil jeftiniji

moram napomenuti kako je lagano već pun qqruz tih električnih preskupih igračaka. svi se na "unutarnje izgaranje" okomili kao da će uzrokovati apokalipsanje, odn. već jest. a samo kina emitira više CO2 nego SAD i EU skupa. gazirane mineralne vode i ina pića da se i ne spominju. neću električan auto taman da je badava. pljuc. 

 

ima još (krenulo me): nitko se ne pita koliko se i čega (špinata? komaraca? brašna?) potroši za sav materijal od kojega je električni auto načinjen (plastika, kovine ...) i koliko to emitira CO2. meni kupnja el. auta u nas (negdje na zapadu u odnosu na istok) izgleda poput zatrpavanja enormne rupetine žlicom (doduše, zlatnom jer ih kupuju lovaši-preseratori) s jedne strane, dok s druge strane netko otkopava bagerima. no priznajem da su električni aparati za brijanje bolji od onih na drva i ugljen. i ekološki (valjda) prihvatljiviji. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Poruka je uređivana zadnji put sub 10.11.2018 13:33 (Ajar).
Moj PC  
3 3 hvala 0
8 godina
offline
Re: Volkswagen planira električni automobil jeftin
Ajar:

Bez brige, kontinuirano se rade analize. Recimo, UCS je jako dobar izvor.

Kaj se tiče emisija, proivodnja klasičnog automobila ima udio od 10%, a gorivo u životnom vijeku je PUTA devet. Da, baterija od 80-99 kWh povećava emisije u proizvodnji za 70%, ali to je još uvijek samo 17% emisija klasičnog automobila. Struja u SADu po miksu iz 2015-e ima vrlo malo obnovljivih izvora pa opet EV u životnom vijeku emitira dvostruko manje, čak i sa neplaniranom izmjenom baterije EV je još puno bolji. Sa strujom kompletno iz obnovljivih izvora tipa solar, EV je pet puta bolji od klasičnog automobila. PET puta.
Ja rekoh
13 godina
offline
Volkswagen planira električni automobil jeftiniji

Doba BEV dolazi (zapravo je već došlo, samo ne u ovoj vukoj****i) i to se ne može promijeniti, koliko god neki jambraju i kmeću.

 

Bio sam nedavno u Amsterdamu i broj Tesla taxija je zapanjujuć (S i X), na aerodromu su svi taxiji u redu bili Teesla, po gradu sam vidio i  dosta Leafa i onih Hyundaija (ne znam kako se zovu)! Kakva im je računica kod Tesle, nemam pojma (ne mogu toliko uštediti na gorivu koliko Tesla košta). Ali je totalno fora kad ti stane i digne vrata (X)!

 

Zbog čega sam siguran da će skoro biti jeftinih BEV vozila, ne samo od VWa, je kazna EU za prosječni CO2 za flotu, za sva registrirana vozila te marke. Od 2019. kažnjava se svaki gram iznad 95 g/100 km.

Reducing CO2 emissions from passenger cars

Jedini način da proizvođači postignu taj cilj i ne plate ogromne penale je da izbace hrpu BEV i PHEV vozila. Pa čak i po cijenu da ne zarađuju na njima ko danas, možda i gube na nekima, ali na kraju ne plate kaznu…

 
1 0 hvala 0
7 godina
offline
Re: Volkswagen planira električni automobil jeftin

Zapravo i je fora u uštedi u "gorivu" i servisnim troškovima.

Imaš na blogu firme Tesloop njihove podatke za par njihovih Tesli s kojima su napravili 600 000 km s jednim modelom S i oko pola milijuna s X i ispadnu im troškovi po kilometru pet puta manji od ICE auta iste klase.

A kad pogledaš da bi ih s Mercedesom već nakon 200 000 km troškovi izašli više nego što Tesla uopće košta a zatim bi Mercedes i morao na otpad, a Teslu tjeraju do milijun kilometara (to bude još unutar garantnog roka), onda je računica itekak jasna...

Na mobu sam, pa mi je nespretno tražit, ali googlaj: highest mileage Tesla, lako je naći članak.

 

 

 

Kruha i igala...
Poruka je uređivana zadnji put sub 10.11.2018 22:26 (fer-de-lance).
15 godina
offline
Volkswagen planira električni automobil jeftiniji

eo, ovak se to radi. koja crna struja?! 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice