Vlasnici automobila troše milijune na sofisticiran

poruka: 109
|
čitano: 34.312
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Vlasnici automobila troše milijune na sofisticiran".
16 godina
offline
Re: Vlasnici automobila troše milijune na sofistic
=XFX=PlayHard kaže...

90% skupih touchscreena, cipova i implementiranog softvera ostaje nedovoljno iskoristeno jer je lose i aljkavo napravljeno. Kako primjerice u Teslama to nije neiskoristeno? 

Dovoljno vam je pogledat sto proizvodjaci poput Mercedesa, VW-a, BMW-a ugradjuju u svoja vozila i vrlo brzo shvatite da su ti sustavi neupotrebljivi. Prvo i osnovno, ne valja im UI, totalno nepregledno, potpuno nefunkcionalno i sporo. Uzmite samo za primjer navigaciju. Tko normalan ce koristit za put ugradjenu VW, Mercedes ili BMW navigaciju? (nebitno o proizvodjacu, ovaj trojac sam spomenuo jer su cesti na nasim prostorima...to se odnosi i na druge automobilske brendove). Udjes u navigaciju, i hoces odabrat zeljeno odrediste, dok se pojavi prozor za pretragu prodje najmanje 5 sekundi, onda dok ti to natipkas na zastarjelom i neispeglanom softveru, prodje jos najmanje 10 sekundi, onda dok on to izvrti sve prodje sigurno jos toliko. Ako covjek slucajno treba zumirati ili odzumirati kartu, to ne da steka, to je horor koliko je neupotrebljivo. I to je samo primjer mapa i navigacije. Gdje je tu sve ostalo? Internet, stream servisi i ostatak sadrzaja su spansko selo za tradicionalnu autoindustriju. 

 Ja imam Kiu Ceed, imam njihovu navigaciju normalno je responzivna. Nisu izmišljali toplu vodu nego je praktički android tablet ugrađen u auto. Tj. taj sustav se vrti na androidu samo je to sakriveno od korisnika. U verziji softvera koja je origigi bila se moglo i doći do androida ispod i instalirati svoje aplikacije, vjerojatno se može i sada no postupak je drugačiji. Navigacija koju vrti je tom tom, čak na SD kartici ima APK. Jedina zamjerka mi je da kada ga spojim na net podatci o stanju u prometu baš i nisu najtočniji. No sumnjam da je u standalone tom tomu na mobitelu drugačije...

Tako da nije baš beskorisno, više bih rekao da je kod ovih razvikanih koji izmišljaju toplu vodu jer moraju biti jedinstveni...

 

Najbeskorisnija funkcija u autu mi je tempomat... u gradu ga bome nećeš koristiti jer je kreni stani, a na autocesti možda ako se voziš u vampirskom terminu pa nema ljudi. Inače voziš slalom između kamiona koji idu 90 i bmw/audija/mercedesa koji idu 160+...

Tempomat sam koristio 2-3 puta, a i to nije bilo zato što je trebao nego da vidim jel' to čudo radi pa par kilometara sa njim prođem, dok ne naiđe kamion ili autobus...

9 godina
offline
Re: Vlasnici automobila troše milijune na sofistic

Ne žive svi u Zg... meni je tempomat npr. svakodnevna i vrlo korisna stvar. Jednostavno sam se navikao koristiti ga i super mi je. Naravno da ne igra u Zg i općenito gdje su gužve, ali meni po Istri (pogotovo zimi) milina.

8 godina
offline
Re: Vlasnici automobila troše milijune na sofistic
Meni čak i do ZG i po ZG, ali dobro, moje radno vrijeme je takvo da putujem kad gužvi nema.

Iskreno, taj centralni displaj mi je sam po sebi fora, ali 99% vremena ga ni ne koristim niti gledam, a za navigaciju mi je lakše namjestiti mobitel uz volan pa gledati nego spuštati pogled na taj ekran.
I tako mi je sve što trebam na volanu i na displayu iza volana.
13 godina
neaktivan
offline
Vlasnici automobila troše milijune na sofisticiran

Sigurnost u prometu i oprema na modernim automobila nikako ne idu zajedno. Sve više ekrana i distrakcija će uzrokovati sve više nesreća.

 
11 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Vlasnici automobila troše milijune na sofistic

jedan ekran prouzročuje najviše problema...

 

onaj na mobitelu!

 

ovi u autu su mila majka, jer ne vjerovao ili da, itekako se pazi na ergonomiju i korisničko iskustvo u dizajnu, projektiranju i proizvodnji tih tableta koji su osnova modernog infotainmenta  - da smo si jasni, ja sam poprilično konzervativan i više od jednog povećeg ekrana koji kombinira navigaciju i sve ostalo mi ne treba...

Ju je je? Je ju je!
8 godina
offline
Re: Vlasnici automobila troše milijune na sofistic
Prouzročuje ti problem ako vrtiš po fb-u i pišeš poruke ili ga držiš na uhu. Za praćenje navigacije mi je tako svejedno je li mobitel ili display, dokle god ne moram glavu spuštati do bih vidio gdje moram ići. Em ti više vremena oduzme, em je samim time nesigurnije.
15 godina
offline
Re: Vlasnici automobila troše milijune na sofistic
Cijena novih automobila je cca udvostručena u zadnjih 20-ak godina.

Ti nespretni ekrančići, jeftini senzori i kamerice - kao uostalom i druge reklamirane automobilske "tehnologije" - prvenstveno služe kao opravdanje stalnog dizanja cijena i bacanje pijeska u oči kupcima.
Moj PC  
10 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Vlasnici automobila troše milijune na sofistic
Solo761 kaže...
 

Najbeskorisnija funkcija u autu mi je tempomat... u gradu ga bome nećeš koristiti jer je kreni stani, a na autocesti možda ako se voziš u vampirskom terminu pa nema ljudi. Inače voziš slalom između kamiona koji idu 90 i bmw/audija/mercedesa koji idu 160+...

Tempomat sam koristio 2-3 puta, a i to nije bilo zato što je trebao nego da vidim jel' to čudo radi pa par kilometara sa njim prođem, dok ne naiđe kamion ili autobus...

Tempomat je ovisan o količini i stilu vožnje.

Ja ga na AC koristim stalno, ali ne vozim samo ljeti kad su gužve.

Keops kaže...

Sigurnost u prometu i oprema na modernim automobila nikako ne idu zajedno. Sve više ekrana i distrakcija će uzrokovati sve više nesreća.

Isto kao gore, treba koristiti sa svrhom.

Meni je svaka dobra zasebna navigacija puno bolja od mobitela. Bilo tehnički (prikaz, punjenje, grijanje) bilo manipulacija (mrzim kad makne ekran kad netko nazove, puno su preciznije s procjenom vremena dolaska itd.).

Najbolja ugrađena navigacija mi je bila Toyotina koju sam koristio u SAD. U suradnji s glasovnom komunikacijom je stvarno izvrsna stvar.

11 godina
offline
Vlasnici automobila troše milijune na sofisticiran

Ovo bu na kraju završilo ko 3D na televizorima.

Koji ce ti uopce navigacija, danas pogledas google maps i okvirno građevine pogledas u okolici i to je to, kreneš na put.

Uz danasnje mobitele je totalno nepotrebna sva ta skalamerija u autu samo opravdanje za 'nešto novo' i potencijalno prije pokvarljivo nego klasicni instrumenti u vozilima...

 
1 4 hvala 0
5 godina
offline
Vlasnici automobila troše milijune na sofisticiran

Volio bih vidjeti tehnologiju koja je predstavljena nedavno kao koncept kod Lexusa, ali ne znam je li zazivjela

 

 

Retrovizori kamere s unutarnjim ekranom, vidljivost onda ne ovisi o kisi, zamagljenosti retrovizora ili stakla. 

 

Mislim iz prilozenog je vidljivo da ljudi vole prakticne stvari, a ne preseratorske điđe. Da ima vise prakticnih stvari poput kamera i senzora, i  taktilnih kontrola na komandnoj ploci, one ne bi bile propala tehnologija jer ljudi to koriste

 
1 0 hvala 0
6 godina
neaktivan
offline
Vlasnici automobila troše milijune na sofisticiran

Sve to treba odjebat iz auta, zna se za sto je auto.

 

Uostalom, odvraca paznju.Ljudi bleje u te pizdarije dok voze i to nikom nije problem dok je mobitel problem.

 
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Vlasnici automobila troše milijune na sofistic
encoding kaže...

Volio bih vidjeti tehnologiju koja je predstavljena nedavno kao koncept kod Lexusa, ali ne znam je li zazivjela

 

 

Retrovizori kamere s unutarnjim ekranom, vidljivost onda ne ovisi o kisi, zamagljenosti retrovizora ili stakla. 

 

Mislim iz prilozenog je vidljivo da ljudi vole prakticne stvari, a ne preseratorske điđe. Da ima vise prakticnih stvari poput kamera i senzora, i  taktilnih kontrola na komandnoj ploci, one ne bi bile propala tehnologija jer ljudi to koriste

 to mercedes vec prakticira, vidio nedavno na autocesti, kamion u pitanju

Poruka je uređivana zadnji put pon 18.10.2021 13:19 (dennocro).
12 godina
offline
Re: Vlasnici automobila troše milijune na sofistic
=XFX=PlayHard kaže...

90% skupih touchscreena, cipova i implementiranog softvera ostaje nedovoljno iskoristeno jer je lose i aljkavo napravljeno. Kako primjerice u Teslama to nije neiskoristeno? 

 

 

I sad vi meni recite tko ce normalan koristit nesto toliko neupotrebljivo, pa to nije nikakvo cudo da to ljudi jednostavno ostave neiskoristeno...  

 

Zašto ja nikakvih problema nemam sa spajanjem mobitela preko bluetootha ni u službenom Mercedesu ni u privatnom VW-u? Zašto sve radi bez ikakvih prekida, trzanja ili diskonekcije i to minimalno dva mobitela spojena?

Jedinu diskonekciju koju imam je kad se žena spoji za puštati muziku. Nakon par sekundi prekine na sekundu i onda nastavi bez kasnijih prekida. Pošto s mojim Samsunzima tog prekida nema nekako sam skloniji to pripisati njenom Xiaomiju nego VW-u.

 

Vrlo je bitno da se u autu može pokrenuti Cyberpunk, a totalno nebitno da tom autu otpada boja, vrata se zatvaraju ko na udarenom Yugu a kvaliteta materijala i završne obrade unutrašnjosti je ko na Astri iz 1990.

 

8 godina
offline
Re: Vlasnici automobila troše milijune na sofistic
Zasto tebi radi a njima ne? Zato jer ti ne komentiras auto star 15 godina kao ostali, pretvarajuci se kako vozis Mercedes, ali zaboravis napomenuti da mu je godina 2007.
 
0 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Re: Vlasnici automobila troše milijune na sofistic
Osobno iskustvo s elektronikom u autu.

Peugeot Rifter GTline ima velik ekran na sredini. Ako želim navigaciju, mogu mi je u servisu stavit za 6000kn što je preskupo i nepotrebno jer radi i navigacija kada preko usb kabela spojim mobitel s autom. Android u početku nije htio radit pa su mi u servisu napravili software update i sad super radi. Iphone je od početka super radio. Lako spajanje, navigacija radi svoj posao, uz nju mogu i TuneIn pokrenut pa imam internet radio. Bluetooth radi samo za pozive.

u skupljim markama sam vidio ekrane na mjestu gdje se nalaze pokazivači brzine i okretaja pa si onda možeš navigaciju tamo stavit (iza volana) i to mi je ok riješenje.

navigacija i stražnja parkirna kamera (visok dugačak auto s malim stražnjim prozorom, a senzori mu baš i nisu precizni), to je sve šta trebam

kao što je i naš Jura Šebalj rekao za Teslu: To nije auto, to je gadget.
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
protjeran
offline
Vlasnici automobila troše milijune na sofisticiran

Ponekad vozim novu Toyotu Corrolu (jača oprema) od stare. Najkorisnija mi je stražnja parking kamera i navigacija na velikom središnjem displayu, i kad se navikneš ne odvraća toliko pažnju.

Bez problema se spaja na mobitel preko Bluetooth-a. Tempomat mi je isto super stvar kod dužih vožnji.

I ovi AI feature-i su mi kul, kao što je prepoznavanje znakova ograničenja brzine, upozorenje za prelaženja pune linije, ....

Jedino ne koristim glasovne naredbe, ali ovo ostalo je Toyota odlično odradila.

Moj PC  
2 0 hvala 0
16 godina
offline
Vlasnici automobila troše milijune na sofisticiran

Guilty as charged.
Pa meni je u vožnji znalo trebat 3, 4 vožnje po pljusku da shvatim kako se aktivira automatsko brisanje prema snazi padalina. Nemreš mrdat po funkcijama usred oluje, gužve u vožnji pri vidljivosti nula, a doma na suhom naravno ne radi.
Dok sam prvi takav ful napredni auto isprobavao te neke funkcije iz tutoriala, potrajalo je 15tak minuta. Za to vrijeme auto je zaključio da sam provalnik i raspalio sa sirenama. Dok sam ja skontao kako se na onom sapunu koji glumi ključ to deaktivira, susjedi su imali sprdnju. Onda te uskoro postane strah išta dirati, da ga ne blokiraš, pa sam znao turirati kad sam kretao uzbrdo na rikverc jer bez ručne kočnice, nisam znao koji kua da radim. Da - znam da sam smanjeno uračunljiv u tim nekim situacijama, i da je lijepo u svakom flyeru objašnjeno autostop na nizbrdici. Ali moraš brzo van ili ući u neki parking, imaš parsto tisuća kuna vozilo koje u sekundi možeš oštetiti za bar pola te cifre i okružen si gomilom drugih skupih vozila oko sebe na zahtjevnoj situaciji izlaženja ili ulaženja na iglene uši. Isto tako i tempomat i limitere, jednostavno se premalo vozim da bih analizirao njegov isense i usporavanja i ubrzavanja i držanja razmaka i trake bez da me briga. Još kad pročita nebulozni znak koji netko ostavi na cesti, tipa 30kmh, i naglo uspori... pa postajem opasan u prometu. A onda mogu i manualno voziti. Ove zabave sa dijagnostikom vozila, prikazom statusa regenerativnog punjenja i ostale light showove sam možda jednom pregledao i davno zaboravio gdje su i kako su. Od gps-a koristim samo par predprogramiranih "home" i "favorite" opcija, jer namrdavanje nepoznate ulice na tome je jednostavno prenespretno da to nebih u par sekundi odradio sa smartphoneom. A i on bi, kad je već spojen sa bluetooth, mogao slati te informacije na auto navigaciju, e kad oni nebi imali svoje custom... Jedino se slažem za parking kamere. To bi trebalo biti obavezno i jeftino. Većina ostalog... bljah. 

Moj PC  
1 0 hvala 0
6 godina
offline
Re: Vlasnici automobila troše milijune na sofistic

Djelomicno se slazem, al ima i dobrih strana.

 

Mi smo kupili 2015 godine V40 volvo (2013 godiste) za relativno male pare, ful oprema (115 000 kn tocno, 90k presao). Naravno tu je meni nezaobilazno, klima, elektronicki prozori (koji se mogu otvorit zatvorit kljucem, koristim stalno), osiguranje da prozori ti ne ucepe dio tijela jer ako naidju na otpor pri zatvaranju, staju automatski (nedavno citao da je neko dijete ugusilo tako jednog od roditelja, strasna prica). Dalje sta koristim je zakljucavanje iznutra na pritisak jedne tipke, onemogucavanje otvaranje straznjih prozora isto na jednu tipku (djeca straga), tempomat koji redovito koristim van grada jer vozim van grada cesto. Dalje, ima nesto sto se zove city safety, presjajna stvar (spasilo je udarac meni barem 5x do sada, stvoreno za guzve, naime pri malim brzinama ukoliko ces udriti u nesto ispred, npr auto koji naglo zakoci, automatski V40 staje). Tu je naravno i ABS, podesiva rasvjeta kontrolne ploce (odlicno zbog safetija za nocne voznje), meni fora promjenjiv izgled kontrolne ploce (ovo je mozda geekovski, al volim imati mogucnost kontrole toga), besprijekorna komunikacija sa mobitelom, i ono najvaznije - najbolja kamera odostraga koju sam do sada vidio cak usporedjujuci sa 2021 automobilima - naime radi jednako dobro po noci i danu, nije neka tropixelna slika kako to obicno bude, i ono najboljle - kada ides u rikverc i okrenes volan - postoje zute trake "vodilice" koje navode ovisno o tome koliko zaokrenes kuda ce auto ici ako bas tako nastavis, bas nekako dobro ciljas  - to je po meni najjaca stvar od te dodatne opreme - kao i sto clanak kaze, kamere volimo :). Ono sto mi je jos super (iako nema veze sa dodatnom opremom, vec iskljucivo sa pametnim dizajnom) sto su sve manualne tipke i to raspored tih tipki je dobro slozen prema frekvenciji koristenja - vecina tipki koje zelis stisnuti tijekom voznje, ne moras micati ruku sa mjenjaca da bi to napravio, za one "manje" bitne tj one koje manje koristis - morat ces maknuti ruku sa mjenjaca. Mislim da je velika tlaka u voznji badat masnim prstima po bilo kakvim ekranima, barem ovako responnzivnim i losim kao kod vecine sada. Tu su i manje stvari al jednako cesto ih koristim - npr kod prestrojavanja, posto nije skretanje i zmigavac se ne iskljucuje sam nakon ukljucivanja, dovoljlno je kontrolu za zmigavac spustiti/podignuti dovoljo al ne prevbise (da ne napravi klik), al zmigavac se svejedno pali na 3, 4 sekunde.  Tu je i auto kocnica kada si na uzbrdici - jako dobra stvar. 

 

Ono sto ne koristim jer je lose je voice dial sistem - ne funkcionira jer kad hoces nazvati Kresu, moras rec nesto neartikulirano da bi ga zaporavo V40 razumio i nazvao zbog eng jezika. Ne koristim nativni GPS jer je spor jako a drugo ako ga hocu uploadat moram platiti cca 100 eura. Mislim da je pitanje vremena kada ce svi automobili ili preci na GMaps (android, ili kako god) ili ne imati nista. Nativni GPS je odavno trebao prestati biti. A ovo sto pise u clanku da su neki htjeli progurati rezervaciju restorana i slicna sranja preko automobila, taj sa tom idejom je odmah trebao dobiti otkaz jer jasno je bilo od starta da ce to biti fijasko. :))) Ono sto je dobro je da lako mozes i jako je pregledno pristupiti recent pozivima, al zato je muka ako hoces nazvati nekoga preko kontrolne ploce a moras ga traziti po imeniku. Sporo, nikako, lose. 

 

 

I da - economy drive ilitiga gasenje na kada auto stane, npr na semaforima - mislim da je to scam stoljeca tj podlijeganje industrije zelenim lobijima (ali u ovom slucaju besmisleno) i to iako imam, uvijek mi je ugaseno. Zovite me eco unfriendly, al slobodno nek mi netko objasnni kako to da gasenje automobila na svakom semaforu na 10 sekundi znacajno umanjuje utjecaj te voznje na okolis vs koliko brze smanjuje vijek trajanja motora i samim time utjece na samu potrosnju - no ovo je tema sama za sebe :)

 

Ovo nije reklama za Volvo, siguran sam da jako puno automobila ima sline izvedenice sveg navedenog,al dobro izvedena dodatna oprema apsolutno da za mene, samo treba pametano odabrati i ne pusit razna sranja sto prodaju pod dobro i nezamjenjivo. Cini mi se kada gledam novije autobile, ipak vise ima onoga sto ti ne treba nego sto ti treba, pa onda treba biti posebno pametan cak do granice da to bude jedan od glavnih kriterija pri izboru marke automobila. Uf sam se raspisao. ajd bok. :)

  

Poruka je uređivana zadnji put pon 18.10.2021 22:36 (smrad111).
3 godine
offline
Re: Vlasnici automobila troše milijune na sofistic
=XFX=PlayHard kaže...

90% skupih touchscreena, cipova i implementiranog softvera ostaje nedovoljno iskoristeno jer je lose i aljkavo napravljeno. Kako primjerice u Teslama to nije neiskoristeno? 

Dovoljno vam je pogledat sto proizvodjaci poput Mercedesa, VW-a, BMW-a ugradjuju u svoja vozila i vrlo brzo shvatite da su ti sustavi neupotrebljivi. Prvo i osnovno, ne valja im UI, totalno nepregledno, potpuno nefunkcionalno i sporo. Uzmite samo za primjer navigaciju. Tko normalan ce koristit za put ugradjenu VW, Mercedes ili BMW navigaciju? (nebitno o proizvodjacu, ovaj trojac sam spomenuo jer su cesti na nasim prostorima...to se odnosi i na druge automobilske brendove). Udjes u navigaciju, i hoces odabrat zeljeno odrediste, dok se pojavi prozor za pretragu prodje najmanje 5 sekundi, onda dok ti to natipkas na zastarjelom i neispeglanom softveru, prodje jos najmanje 10 sekundi, onda dok on to izvrti sve prodje sigurno jos toliko. Ako covjek slucajno treba zumirati ili odzumirati kartu, to ne da steka, to je horor koliko je neupotrebljivo. I to je samo primjer mapa i navigacije. Gdje je tu sve ostalo? Internet, stream servisi i ostatak sadrzaja su spansko selo za tradicionalnu autoindustriju. 

 

Isli smo prosle godine ja i ekipa na skijanje u Francusku u novoj Mercedes V klasi. Prijatelj koji je vlasnik je doslovno cijelim putem bio ogorcen na neupotrebljiv UI i govorio kako ce ga prodat cim dodjemo u Zagreb. Razlog? Mobitelom se ne mozes povezat na Mercedesov bluetooth i slusat glazbu! Za najobicnije spajanje moba na njihov softver trebas pola dana drk*at po ekranu. I jednom kad ga spojis, veza je potpuno nestabilna. Javlja se digitalna asistentica na njemackom i govori kako vezu nije moguce ostvariti. Karte na tom UI-u potpuno beskorisne. Naravno da smo kupili najnoviji Garmin u kombinaciji s mobitelom i tako se snalazili. Usporedbe radi, usporedite iskustvo u najnovijim Teslama. Pa to ne da leti, to moze pokrenut igrice poput Cyberpunka. Nije da ikome treba igrica u auto osim klincima, ali pokazuje nacin na koji softver treba radit. Ili usporedite njihove karte i navigaciju + stream servise, i ovo smece sto ekipa uvaljuje... nebo i zemlja!

 

I sad vi meni recite tko ce normalan koristit nesto toliko neupotrebljivo, pa to nije nikakvo cudo da to ljudi jednostavno ostave neiskoristeno...  

 

Meni je upravo suprotno iskustvo - touchscreenizacija svega i svačega na Tesli mi je apsolutna katastrofa. Ni osnovne stvari koje bi trebale biti na dohvat ruke nisu praktične. Na žalost i neki drugi su se poveli za tim odvratnim trendom. Ali na sreću, ima i izuzetaka.

Poruka je uređivana zadnji put uto 19.10.2021 12:32 (Gallu).
2 godine
offline
Vlasnici automobila troše milijune na sofisticiran

Meni na kia Stonic smeta Start - Stop pozicija..

 

može li se u servisu promijeniti da ja uključim ako želim tu funkciju, a ne da mi se motor gasi kad nije na radnoj temperaturi..

ima on tipku za isključivanje, ali ja bih htio obrnuto.. da je po defaultu isključeno pa kad dođe na radnu temperaturu da ga uključim ako želim..

 

mislim ono, lijeva žica desno, desna se lemi lijevo... 

 

ozbiljno pitam iako mi je smiješno... 

Najteže je u životu sirovini dokazati da je sekundarna ! MININGOM PROTIV DROGE !
Poruka je uređivana zadnji put uto 19.10.2021 12:18 (Zaporožac).
 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Vlasnici automobila troše milijune na sofistic
Zaporožac kaže...

Meni na kia Stonic smeta Start - Stop pozicija..

 

može li se u servisu promijeniti da ja uključim ako želim tu funkciju, a ne da mi se motor gasi kad nije na radnoj temperaturi..

ima on tipku za isključivanje, ali ja bih htio obrnuto.. da je po defaultu isključeno pa kad dođe na radnu temperaturu da ga uključim ako želim..

 

mislim ono, lijeva žica desno, desna se lemi lijevo... 

 

ozbiljno pitam iako mi je smiješno... 

Ako isključiš bit će po defaultu isključeno. Položaj te tipke se ne resetira između vožnji. Sumnjam da tako nešto mogu izmijeniti u servisu, vjerojatno bi trebao novi firmware (kakav ne postoji).

16 godina
offline
Re: Vlasnici automobila troše milijune na sofistic
Zaporožac kaže...

Meni na kia Stonic smeta Start - Stop pozicija..

 

može li se u servisu promijeniti da ja uključim ako želim tu funkciju, a ne da mi se motor gasi kad nije na radnoj temperaturi..

ima on tipku za isključivanje, ali ja bih htio obrnuto.. da je po defaultu isključeno pa kad dođe na radnu temperaturu da ga uključim ako želim..

 

mislim ono, lijeva žica desno, desna se lemi lijevo... 

 

ozbiljno pitam iako mi je smiješno... 

To je obično tipka, ne sklopka. Nema tu lemljenja "lijevo - desno". treba isprogramirati ako je moguće (kod mnogih vozila je).

Problem je što to diže CO2 pa ti dobar dio ovlaštenih servisa ne želi to raditi ako nisi jako dobar s njima.

2 godine
offline
Re: Vlasnici automobila troše milijune na sofistic
Old Iggy kaže...

To je obično tipka, ne sklopka. Nema tu lemljenja "lijevo - desno". treba isprogramirati ako je moguće (kod mnogih vozila je).

Problem je što to diže CO2 pa ti dobar dio ovlaštenih servisa ne želi to raditi ako nisi jako dobar s njima.

 Problem je što po njihovom " jakom programu" onda uništavam motor, jer auto već na prvom semaforu ili raskrižju kad stanem isključi motor, motor je hladan i automobil nikako ne može stići do radne temperature.

Mislim, koja je budala to smislila.

Po logici bi trebalo biti obrnuto jer većina vožnje mi je u gradu.

 

Ako to nije štetno za motor, ne znam što je, a oni se brinu o CO2.

 

Spas je ta tipka (što ti kažeš), ali svaki put moram ju uključiti pri kretanju na posao npr. , a onda ju isključim kad je motor na radnoj temperaturi pa neka se gasi na semaforu.

Najteže je u životu sirovini dokazati da je sekundarna ! MININGOM PROTIV DROGE !
3 godine
offline
Re: Vlasnici automobila troše milijune na sofistic
Zaporožac kaže...
Old Iggy kaže...

To je obično tipka, ne sklopka. Nema tu lemljenja "lijevo - desno". treba isprogramirati ako je moguće (kod mnogih vozila je).

Problem je što to diže CO2 pa ti dobar dio ovlaštenih servisa ne želi to raditi ako nisi jako dobar s njima.

 Problem je što po njihovom " jakom programu" onda uništavam motor, jer auto već na prvom semaforu ili raskrižju kad stanem isključi motor, motor je hladan i automobil nikako ne može stići do radne temperature.

Mislim, koja je budala to smislila.

Po logici bi trebalo biti obrnuto jer većina vožnje mi je u gradu.

 

Ako to nije štetno za motor, ne znam što je, a oni se brinu o CO2.

 

Spas je ta tipka (što ti kažeš), ali svaki put moram ju uključiti pri kretanju na posao npr. , a onda ju isključim kad je motor na radnoj temperaturi pa neka se gasi na semaforu.

 

Nešto ti ne valja sa start-stopom onda. Motor se ne bi smio gasiti ako nije dovoljno ugrijan. Barem je meni tako.

2 godine
offline
Re: Vlasnici automobila troše milijune na sofistic
Gallu kaže...
Nešto ti ne valja sa start-stopom onda. Motor se ne bi smio gasiti ako nije dovoljno ugrijan. Barem je meni tako.

vidiš, to je logično..

fino ću se ja najaviti za servis/reklamaciju jer imam garanciju.

vozilo nema ni godinu dana..

Najteže je u životu sirovini dokazati da je sekundarna ! MININGOM PROTIV DROGE !
Poruka je uređivana zadnji put uto 19.10.2021 14:48 (Zaporožac).
16 godina
offline
Re: Vlasnici automobila troše milijune na sofistic
Zaporožac kaže...
Gallu kaže...
Nešto ti ne valja sa start-stopom onda. Motor se ne bi smio gasiti ako nije dovoljno ugrijan. Barem je meni tako.

vidiš, to je logično..

fino ću se ja najaviti za servis/reklamaciju jer imam garanciju.

vozilo nema ni godinu dana..

Svakako pitaj može li se nekako namjestiti / prilagoditi kako je Gallu rekao.

Meni se ne gasi na niskim ili visokim temperaturama, kad još nije zagrijan i slično.

12 godina
offline
Vlasnici automobila troše milijune na sofisticiran

Jedino što mene nervira je automatsko kočenje (emergency braking). Glupo mi je to ugasiti zbog "ne daj bože" ali par puta me tako iživciralo a mogao bi reći i osramotilo.

S VW-om nemosh normalno na rikverc izaći s parkinga da on ne odluči zakočiti jer si eto u životnoj opasnosti.
Što se ostalih sustava tiče, stvarno mi nije jasno kako netko može imati problem s brisačima, svjetlima, tempomatom, i svime ostalim. Staviš sve na "auto" i to je to. Ne treba mi kiša da znam da će se brisači sami upaliti kad su na "auto". Automatska kratka i duga svjetla su super stvar i samo su me jednom dovela u neugodnu situaciju jer je odlučio ne oboriti svjetla. Prepoznavanje znakova ne želim pa ga nisam ni naručio. Da je došlo u paketu isključio bi ga. Za pohvatati što je što od tih stvari vezanih uz vožnju trebalo mi je čak od salona do doma. One stvari koje me ne zanimaju, tipa namještanje klime na displayu, eco assistant ili upravljanje unutrašnjom rasvjetom su pizdarije koje znam koristiti ali ne koristim jer su - pizdarije. Postavke sam jednom složio kako mi paše (sport mode), žena kako njoj paše (comfort mode) i nema se tu što više dirati. Nadzor mrtvog kuta je tu ali se ne oslanjam na njega jer to može samo budala.

Jedino što nemam a volio bi imati je kamera za rikverc ali to mi je u trenutku kupovine značilo dva mjeseca čekanja pa mogu i bez toga. Ovako sam auto dobio 7 dana nakon prvog i predzadnjeg odlaska u salon. Senzorima fali još jedan "stupanj" a ne da dižu paniku kad sam 20cm od zida ali osjećaj sam uhvatio tako da znam koliko još mogu.

Navigaciju također nemam jer je glupo plaćati za nešto gore od onoga što već imam a Waze i Maps savršeno funkcioniraju preko Android auto.

 
1 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Vlasnici automobila troše milijune na sofistic
Miro kaže...
ivan dragi kaže...

Mene čudi zapravo nešto drugo kod ovih điđi u autima. Potrošili su valjda milijarde da bi izračunali točan kut nagiba ekrana od 40 centimetara dijagonale da se na suncu od mrljavih otisaka ne vidi pročitat kurca, kamoli pogodit tipku za temperaturu ili drugu radio stanicu (ako si suvozač pa nemaš pod prstom na volanu) a NI JEDAN proizvođač nije shvatio da 99% korisnika želi samo jednu stvar:

 

- umjesto ili pokraj centralnog displeja stavit utor za yebeni mobitel. Ne treba mi skoro ništa na tom digitalnom sranju (osim tko želi kamere za parking).

Postoje takva rješenja, kako da ne?

 

Najsvježiji primjere koji mi pada na pamet je Dacia (i nisu prvi koji su se toga sjetili)

https://www.autonet.hr/aktualno/vijesti/jednostavno-dacia-sandero-koristi-pametni-telefon-kao-multimedijski-zaslon/

Ovo je po meni najbolja opcija. Tako je meni u mom el. Citigo-u i moram priznat bolje mi paše nego bilo kakav napredni sustav koji sam vidio u bilo kojem automobilu. 

 

Bazni inforainment (kad ne spajam mobitel - 90% vožnji), ima mali ekran koji ima sve što mi treba (BT tel, radio i BT multimedia s moba) s fizičkim tipkama tako da ne moram tapkati po ničemu. 

Ako želim stavim mob na stalak i imam navigaciju i slične gluposti vezane za vožnju itd na malo ljepšem ekranu. 

I jako bitno, klima mi je na drugom ekranu i ima dedicirane tipke (ne trebam kopat kroz menije da smanjim ili povecam temp.).

 

Za razliku od infotainmenta s auta, mobitel je uvijek up to date tako da samo trebaju app održavat, a ne da za 5g. imaš situaciju da taj sustav šteka jer je zastario. 

 

 

EDIT, vezano za ostala pomagala: aut. brisaci, reg. kocenje, tempomat, senzori za parking i ABS/ESP/Klima naravno da je super sto su ukljuceni u paket.

Jedina stvar koja me nervira jer mi ponekad ometa vožnju (srecom moze se iskljucit) je pracenje trake. Nekad se idem prestrojit bez zmigavca kad ono volan me vraca nazad 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 19.10.2021 17:24 (assassin.st).
12 godina
offline
Re: Vlasnici automobila troše milijune na sofistic
Trebao bi te vratiti nazad u auto školu 😝
Zaboravio sam jedan problem koji je vezan uz moderne sustave - automatska električna ručna. Danima vozim nove aute i onda sjednem u Toyotu i naravno da zaboravim povući ručnu.
Btw, ta 15 godina stara Toyota Yaris je bolji auto od godinu starog Mercedesa C i godinu i po starog T-Roca zajedno.
 
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Vlasnici automobila troše milijune na sofistic
loky4i4 kaže...
Ajar kaže...

u nas vlasnici bmw-a, primjerice, tek otkrivaju žmigavce

 jao, hoće izumrijeti ta glupa fora koja proizlazi iz klasičnog Hr. jala, jednak je broj kretena u prometu za svaku marku vozila.

 Pa cuo sam i od dosta amera istu foru za bmw

mogu ti cak linkat ak zelis.

 

 

Bilo bi zanimljivo napravit statistiku crne kronike po markama automobila kod nas.

Imam osjecaj da bi jedna marka bila iznad drugih :)

 

If Microsoft ever made a product that didn't suck ... it would be a vacuum cleaner.
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice