Vlada RH odbila prijedlog oporbe za reguliranje el

poruka: 89
|
čitano: 10.687
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Vlada RH odbila prijedlog oporbe za reguliranje el".
16 godina
online
Re: Vlada RH odbila prijedlog oporbe za reguliranj
iMik kaže...

Je ne vjerujem koji ste problem napravili od ničega, romobili i bicikli su ograničeni na 20-25 km. Ljudi se na biciklima vozi brže, neki i duplo od toga. Što je sljedeće stavljat ćemo graničnik brzine na bicikle.

Bicikli ne smiju na nogostup, romobili smiju. Tu je problem dok zakonski ne riješe.

13 godina
online
Re: Vlada RH odbila prijedlog oporbe za reguliranj
Old Iggy kaže...
iMik kaže...

Je ne vjerujem koji ste problem napravili od ničega, romobili i bicikli su ograničeni na 20-25 km. Ljudi se na biciklima vozi brže, neki i duplo od toga. Što je sljedeće stavljat ćemo graničnik brzine na bicikle.

Bicikli ne smiju na nogostup, romobili smiju. Tu je problem dok zakonski ne riješe.

 Da, zato mene svaki dan zgazi par biciklista na nogustupu. Drugi problem je da u centru praktički nema biciklističih staza a svi se voze normalno. Tek toliko o zakonu, vožnji biciklista i ograničenjima.

16 godina
online
Re: Vlada RH odbila prijedlog oporbe za reguliranj
iMik kaže...
Old Iggy kaže...
iMik kaže...

Je ne vjerujem koji ste problem napravili od ničega, romobili i bicikli su ograničeni na 20-25 km. Ljudi se na biciklima vozi brže, neki i duplo od toga. Što je sljedeće stavljat ćemo graničnik brzine na bicikle.

Bicikli ne smiju na nogostup, romobili smiju. Tu je problem dok zakonski ne riješe.

 Da, zato mene svaki dan zgazi par biciklista na nogustupu. Drugi problem je da u centru praktički nema biciklističih staza a svi se voze normalno. Tek toliko o zakonu, vožnji biciklista i ograničenjima.

Pa zato i jesu stalne diskusije oko toga.

6 godina
offline
Vlada RH odbila prijedlog oporbe za reguliranje el

Kako kažu srbi: besposlen pop i jariće krsti...

 

Zakoni za sve postoje - Ako nekoga zgasis sa "ubaci prijevozno sredstvo" - tužiš ga ili određeni organi zaduženi za resplet nastale situacije naprave "ubaci radnju ovdije" - sve ostalo je bespotrebno nametanje ograničenja koja će u budućnosti donjeti još bespotrebnih ograničenja.

 

Kako kaže prvo pravilo moje religije (vladov kult sunca) - thou shall not be a dick! :)

NULL!=NULL
Poruka je uređivana zadnji put pon 9.3.2020 10:28 (VladRi).
 
0 0 hvala 0
7 godina
neaktivan
offline
Re: Vlada RH odbila prijedlog oporbe za reguliranj

tj. smatraju se pješacima.

https://www.youtube.com/channel/UCgos5WloYoxCvCeUIi47ZxQ
16 godina
online
Re: Vlada RH odbila prijedlog oporbe za reguliranj
VladRi kaže...
Ako nekoga zgasis sa "ubaci prijevozno sredstvo"

Problem je što nije prijevozno sredstvo.

6 godina
offline
Re: Vlada RH odbila prijedlog oporbe za reguliranj
Old Iggy kaže...
VladRi kaže...
Ako nekoga zgasis sa "ubaci prijevozno sredstvo"

Problem je što nije prijevozno sredstvo.

Moja poanta je bila čisto ta da svaka radnja ima svoje posljedice.

Ako zabiješ nekoga (slučajno ili najmerno) - odgovaraš za posljedice - tako i sa ovime.

Romobili (po meni koji na današnji dan ima preko ~700km odvoženo romobilom) ne pripada na cestu (jednostavno jer su pre spori)

NULL!=NULL
16 godina
offline
Re: Vlada RH odbila prijedlog oporbe za reguliranj
nike098 kaže...
Broj mrtvih na el.romobilu je manji od broja ljudi koji su poginili spustajuci se niz stepenice.

 Je, sigurno. A da se stavi u odnos koliko je posto ljudi stradalo prema ukupnom broju spuštanja stepenicama, a koliko u vožnji el. dvokotača...🙄

12 godina
offline
Re: Vlada RH odbila prijedlog oporbe za reguliranj
UniqueBug kaže...
nike098 kaže...
Broj mrtvih na el.romobilu je manji od broja ljudi koji su poginili spustajuci se niz stepenice.

 Je, sigurno. A da se stavi u odnos koliko je posto ljudi stradalo prema ukupnom broju spuštanja stepenicama, a koliko u vožnji el. dvokotača...🙄

 Logika kaže kako treba smanjiti broj ljudi na stepenicama.

14 godina
neaktivan
offline
Re: Vlada RH odbila prijedlog oporbe za reguliranj

Svako vozilo mora imati zakone kako se koriste u prometu (el. romobili,.. su opasniji u prometu od bicikala, pa čak i od motocikala jer su manje vidljivi u prometu od njih, nečujni su a rijetko ih tko očekuje)
Zato moraju biti regulirana pravila (propisi, zakoni pa i kazne).
Rijetko tko i od biciklistra kad prelazi "zebru" siđe s bicikla već odmah krene preko ceste, a sad zamislite ovakvu el. jurilicu,a nije samo ona jedina e. jurilica,a vjerojatno će biti još puno sličnih proizvoda u budučnosti.
I za kraj.
Sjetite se samo puno, puno slučajeva o kaznama za prekršaje u prometu gdje se sudi i presuđuje svakak i gdje često onaj koji je poginuo postaje kriv. 
Uređena država i provođenje zakona je ono što i čemu trebamo težiti.

 

14 godina
neaktivan
offline
Re: Vlada RH odbila prijedlog oporbe za reguliranj

Za sad ima puno, puno manje ljudi koji se voze na el. jurilicama od onih koji hodaju uz ili niz stepenice.
Kad el. mini jurilice postanu dostupnije biti će više mrtvih nego pješaka na zebrama.
Ali da ponovim:
- Uređena država mora imati uređene zakone i provoditi ih.

 

14 godina
neaktivan
offline
Re: Vlada RH odbila prijedlog oporbe za reguliranj

Istinu zboriš,ali su brži od većine bicikala,a da svima bude jasno to je vozilo koje sudjeluje u prometu, pa tako i za pješake ima propis (zakon)

 

7 godina
neaktivan
offline
Vlada RH odbila prijedlog oporbe za reguliranje el

... sve je regulirano, samo stvari treba nazvati pravim imenom. Što više, neki proizvođači to već rade. Dale, to što nešto liči na romobil ne znači da je romobil. Radi se o skuterima, a prometovanje s njima je regulirano. 

 
2 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: Vlada RH odbila prijedlog oporbe za reguliranj
Problem je što je i skuter reguliran homologacijskim uvjetima i ako ih ne zadovoljava, ne može se registrirati. Ovi električni skuteri koji ne zadovoljavaju homologacijske uvjete su se u početku i prodavali kao vozila za vožnju po marinama, skladištima i proizvodnim pogonima, gdje ne sudjeluju u prometu.
Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
6 godina
offline
Vlada RH odbila prijedlog oporbe za reguliranje el

samo jedno pitanje... koliko od vas koji zagovarate regulaciju zapravo vozi romobil? (Čisto me zanima)

 

 

NULL!=NULL
 
1 0 hvala 0
16 godina
online
Re: Vlada RH odbila prijedlog oporbe za reguliranj
VladRi kaže...

samo jedno pitanje... koliko od vas koji zagovarate regulaciju zapravo vozi romobil? (Čisto me zanima)

 

 

Ne vozim ni avion pa želim regulaciju zračnog prijevoza.

Kakve to veze ima?!?

6 godina
offline
Re: Vlada RH odbila prijedlog oporbe za reguliranj

Pa cisto jer su uvjek najglasniji oni koji nista ne znaju o temi... 

 

Ajmo da te pitam. Pretpostavimo da si ti ultimativni diktator :) - kako bi ti regulirao ovo?

 

Moj stav je sljedeći:

- Na cestu ne može (jer je stvarno pre spor, možda čak i nespretan) - zamisli da netko ide 10Km/h (jer je uzbrdica) ispred tebe a ti moras kočiti i pokušavati ne zgaziti istog

- Biciklističkih staza nemamo (da imamo bio bih prvi da se ide na to jer me živciraju ljudi koji kao muhe gledaju u mobitel nesvjesni svega oko sebe i onda kad dodjes kod njih se čude - da citiram jednog glazbenika - KAKO TO?)

- Kako ja vidim jedino što se može regulirati je da se nosi kaciga / prsluk - što totalno "defeats the purpose of such vehicle" jer ga nitko sigurno neće onda imati

- Smanjenje brzine također nema smisla (jer grad je ograničen na 50) pa ne vidim da auti ne idu brže od toga

 

Ako ne idemo na cestu / biciklističku stazu - Što dobivamo sa reguliranjem? Potencijalne kazne / eventualne godišnje troškove (porez na prednji kotač recimo) a i dalje imaš isti problem - Romobile koje idu po pješačkim zonama i kako svi u strahu govore jure...

 

Slušam...

 

 

 

NULL!=NULL
16 godina
online
Re: Vlada RH odbila prijedlog oporbe za reguliranj
VladRi kaže...

Pa cisto jer su uvjek najglasniji oni koji nista ne znaju o temi... 

 

Ajmo da te pitam. Pretpostavimo da si ti ultimativni diktator :) - kako bi ti regulirao ovo?

 

Moj stav je sljedeći:

- Na cestu ne može (jer je stvarno pre spor, možda čak i nespretan) - zamisli da netko ide 10Km/h (jer je uzbrdica) ispred tebe a ti moras kočiti i pokušavati ne zgaziti istog

- Biciklističkih staza nemamo (da imamo bio bih prvi da se ide na to jer me živciraju ljudi koji kao muhe gledaju u mobitel nesvjesni svega oko sebe i onda kad dodjes kod njih se čude - da citiram jednog glazbenika - KAKO TO?)

- Kako ja vidim jedino što se može regulirati je da se nosi kaciga / prsluk - što totalno "defeats the purpose of such vehicle" jer ga nitko sigurno neće onda imati

- Smanjenje brzine također nema smisla (jer grad je ograničen na 50) pa ne vidim da auti ne idu brže od toga

 

Ako ne idemo na cestu / biciklističku stazu - Što dobivamo sa reguliranjem? Potencijalne kazne / eventualne godišnje troškove (porez na prednji kotač recimo) a i dalje imaš isti problem - Romobile koje idu po pješačkim zonama i kako svi u strahu govore jure...

 

Slušam...

 

 

 

Definiraš ih kao bicikle i sve riješeno. U principu se performansama i ponašaju kao bicikli.

Ili staza ili cesta. Uz, naravno, obaveznu kacigu.

6 godina
offline
Re: Vlada RH odbila prijedlog oporbe za reguliranj
Old Iggy kaže...
VladRi kaže...

Pa cisto jer su uvjek najglasniji oni koji nista ne znaju o temi... 

 

Ajmo da te pitam. Pretpostavimo da si ti ultimativni diktator :) - kako bi ti regulirao ovo?

 

Moj stav je sljedeći:

- Na cestu ne može (jer je stvarno pre spor, možda čak i nespretan) - zamisli da netko ide 10Km/h (jer je uzbrdica) ispred tebe a ti moras kočiti i pokušavati ne zgaziti istog

- Biciklističkih staza nemamo (da imamo bio bih prvi da se ide na to jer me živciraju ljudi koji kao muhe gledaju u mobitel nesvjesni svega oko sebe i onda kad dodjes kod njih se čude - da citiram jednog glazbenika - KAKO TO?)

- Kako ja vidim jedino što se može regulirati je da se nosi kaciga / prsluk - što totalno "defeats the purpose of such vehicle" jer ga nitko sigurno neće onda imati

- Smanjenje brzine također nema smisla (jer grad je ograničen na 50) pa ne vidim da auti ne idu brže od toga

 

Ako ne idemo na cestu / biciklističku stazu - Što dobivamo sa reguliranjem? Potencijalne kazne / eventualne godišnje troškove (porez na prednji kotač recimo) a i dalje imaš isti problem - Romobile koje idu po pješačkim zonama i kako svi u strahu govore jure...

 

Slušam...

 

 

 

Definiraš ih kao bicikle i sve riješeno. U principu se performansama i ponašaju kao bicikli.

Ili staza ili cesta. Uz, naravno, obaveznu kacigu.

Ne možeš ih na cestu.. Gle, ja bi bio najsretniji da mogu ići po cesti (jer vjeruj mi naši nogostupi su smrt - tek odkad vozim ovo shvaćam kako je invalidima)

 

Ali su stvarno pre spori :/ Evo recimo imamo dio u Rijeci gdje je ogranicenje 70, uzbrdica i zavoj je - Zamisli da ovaj sa 15 nasred ceste ide :/

 

Mislim da bi tek tada počele nesreće...

NULL!=NULL
16 godina
online
Re: Vlada RH odbila prijedlog oporbe za reguliranj
VladRi kaže...
Old Iggy kaže...

Definiraš ih kao bicikle i sve riješeno. U principu se performansama i ponašaju kao bicikli.

Ili staza ili cesta. Uz, naravno, obaveznu kacigu.

Ne možeš ih na cestu.. Gle, ja bi bio najsretniji da mogu ići po cesti (jer vjeruj mi naši nogostupi su smrt - tek odkad vozim ovo shvaćam kako je invalidima)

 

Ali su stvarno pre spori :/ Evo recimo imamo dio u Rijeci gdje je ogranicenje 70, uzbrdica i zavoj je - Zamisli da ovaj sa 15 nasred ceste ide :/

 

Mislim da bi tek tada počele nesreće...

Naravno da mogu na cestu ako zakonski definiraš, sve isto kao bicikli.

Uzbrdo ni bicikli ne idu brzo, a ni bicikl ni romobil ne bi smjeli po sredini ceste već kako je definirano, krajnje desno.

6 godina
offline
Vlada RH odbila prijedlog oporbe za reguliranje el

Istina, ali se ako vozač romobila (iz bilo kojeg razloga) odluči biti nasred ceste sa tih 10km/h i zgazis ga - ti si kriv.

 

Doduse tako je i za bike ali je po meni ovo puno nespretnije - NEOZBILJNIJE vozilo od bicikle za biti na cesti.

 

 

NULL!=NULL
 
1 0 hvala 0
16 godina
online
Re: Vlada RH odbila prijedlog oporbe za reguliranj
VladRi kaže...

Istina, ali se ako vozač romobila (iz bilo kojeg razloga) odluči biti nasred ceste sa tih 10km/h i zgazis ga - ti si kriv.

 

Doduse tako je i za bike ali je po meni ovo puno nespretnije - NEOZBILJNIJE vozilo od bicikle za biti na cesti.

 

 

Nisi po defaultu kriv. Dapače, ako vještak predoči da je romobil izletio na sredinu ceste, ne piše mu se dobro.

Na stranu "ozbiljnost", treba ih bolje regulirati, a ne da teoretski imaš vozilo koje po nogostupu vozi 40 - 60 km/h.

Nisu uzalud ponegdje zabranjeni.

6 godina
offline
Re: Vlada RH odbila prijedlog oporbe za reguliranj
Old Iggy kaže...
VladRi kaže...

Istina, ali se ako vozač romobila (iz bilo kojeg razloga) odluči biti nasred ceste sa tih 10km/h i zgazis ga - ti si kriv.

 

Doduse tako je i za bike ali je po meni ovo puno nespretnije - NEOZBILJNIJE vozilo od bicikle za biti na cesti.

 

 

Nisi po defaultu kriv. Dapače, ako vještak predoči da je romobil izletio na sredinu ceste, ne piše mu se dobro.

Na stranu "ozbiljnost", treba ih bolje regulirati, a ne da teoretski imaš vozilo koje po nogostupu vozi 40 - 60 km/h.

Nisu uzalud ponegdje zabranjeni.

jao pa ne voze 60 nego voze do 32 i to max - bar ovaj segway koji ja imam ne i de brže (a sa novim firmware-om su ga i usporili).

Koliko sam testirao ove ostale (komercijalne) romobile čak su dosta su slabiji - istina ima ih bržih ali vjerovatno ih ima ono 1. nema ih toliko 2. vraćamo se opet na ono - svaka radnja ima svoje posljedice

 

Što se zakona i ostalih stvari - evo, pitao sam kolegu koji nam je odvjetnik i kaže sljedeće:

 

1. Bicikli se smatraju "ugroženom" skupinom u prometu (kao takvi moraju puštati jača vozila)

2. Bicikla mora biti "što bilže" desnoj strani kolnika.

3. Bicikla ne smije voziti sredinom ceste (jer je takva dužnost ugroženih vozila u prometu)

e sad,

1. Dužnost automobila "kao jačeg" je da vodi pažnju svega oko sebe - što to znači - voditi pažnju da ne zgazi nekoga - naprijed, nazad, okolo sebe.

Ako vozač auta zgazi vozača bicikla (od iza, tjekom pretjecanja itd...) vozač auta odgovara za sve posljedice jer nije prilagodio vožnju uvjetima (čak i ako je biciklist vozio po sredini (što zakonski ne smije) i dalje je kriv jer nije zakonom nije definirana blizina desnoj strani te se tretira kao subjektivna stvar)

2. Ako policija vidi da se biciklist vozi po sredini ceste može (morala bi) to sankcionirati.

 

Što se tiče za ovo što si rekao za vještaka samo se nasmijao i rekao dokaži....

 

Ja ne znam... ne vidim što regulacija pametnoga može donjeti (uostalom, kako vidim, vozači romobila u biti samoozljeđuju sebe a ne druge).

 

Ah well... pametniji će odlučiti (samo se bojim da će to biti zabrana na nekoj razini - jer sve što je novo mora se zabraniti da jadni sami sebe ne ozljedimo)

NULL!=NULL
15 godina
odjavljen
offline
Re: Vlada RH odbila prijedlog oporbe za reguliranj

Rješenje koje bi bilo jednostavno i u skladu s EU regulativom:

 

Uvesti natrag kategoriju pomoćnih pješačkih pomagala koja smiju na nogostup, ali brzinu ograničiti na 10-ak km/h (žustri hod/lagano trčanje).

 

10 - 25 km/h, te vozila koja preko 25 km/h idu isključivo vlastitom snagom vozača, ide na biciklističku stazu tamo gdje postoji, a uz desni rub ceste tamo gdje ne postoji (kao i bicikli do sad).

 

Kaciga obavezna za djecu, preporučena za ostale (kao i bicikli), te rasvjeta i reflektirajuće oznake kao što je sad za bicikle.

 

Sve preko 25 km/h je moped, vozi po cesti, a eventualno se za neke light oblike mopeda može uvesti izuzeće tehničkog pregleda i cestarine, ali uz obavezno označavanje tablicom i policu osiguranja.

 

 

Uz to uvesti i odgovornost proizvođača/diustributera za specifikaciju (ako je na tržištu romobil kojem je krivo definirana brzina da bi mogao na pločnik, odgovoran je onaj tko ga stavlja na tržište), te vlasnika za naknadne modifikacije koje mijenjaju kategoriju.

 

 

 

Što se tiče infrastrukture, trebalo bi definirati obvezu jedinica lokalne samouprave da je izgrade i održavaju, a neke prigradske dijelove nogostupa bi se moglo definirati kao dijeljene pješačke/biciklističke staze, ukoliko to vidljivost dopušta. Primjerice, od Solina do Splita na staroj Solinskoj bez pardona vozim po nogostupu (osim na križanjima), tamo pješaka sretnem svaku petu vožnju, a nogostup je ravan i pregledan, tako da mi pješak stvarno nema odakle izletiti. Takvi nogostupi bi se trebali označiti kao kombinirane staze.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
6 godina
offline
Vlada RH odbila prijedlog oporbe za reguliranje el

Ček šta u EU moraš registrirati romobil?

 

Nisam to jos vidio O_o

NULL!=NULL
 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Vlada RH odbila prijedlog oporbe za reguliranje el

VladRi 

posao vještaka je da nešto dokaže, a putanju kojom se neko tijelo (pa čak i pješak ili romobil) kretalo prije kontakta nije teško odrediti na temelju ozljeda i snimaka s mjesta događaja. 
U Njemačkoj, a mislim i Austriji se romobili (i električni bicikli>25kmh) moraju registrirati.


Inače ne vidim smisao tolike regulacije kad se i dalje zakon neće provoditi, odnosno provodit će se na način kako je policiji lakše (napunit proračun). Zakon ne postoji zbog građana. I do sad su bicikliste kažnjavali jer se voze u krivom smjeru jednosmjernom biciklističkom stazom ili jer se voze pločnikom tamo gdje prođe 5 pješaka dnevno, a prelaskom na kolnik bi ugrožavali i sebe i ostale sudionike u prometu. Za to vrijeme ovi ciklodostavljači jure pješačkim zonama pri tome udarajući ljude u prolazu, voze kolnikom u suprotnom smjeru, prolaze kroz crveno i nikome ništa... 

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: Vlada RH odbila prijedlog oporbe za reguliranj
VladRi kaže...

Ček šta u EU moraš registrirati romobil?

 

Nisam to jos vidio O_o

EU ima odredbu za PLEV (Personal Light Electric Vehicle) kojom definira one koji se mogu slobodno voziti (ne po trotoaru), te ih limitira na 20 ili 25 km/h (nisam siguran točno), te ima još neka dodatna ograničenja. Sve što izlazi izvan tih ograničenja spada pod lokalnu jurisdikciju koja definira u koju kategoriju spada, te da li je potrebna registracija / osiguranje, te koje dodatne uvjete mora zadovoljiti. 

 

Dakle, romobil od 3 kW koji ide 45 km/h moraš registrirati tamo gdje minimalni uvjeti za moped ne zahjevaju sjedalo, a ne smiješ ni voziti tamo gdje zahtjevaju.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
11 godina
offline
Vlada RH odbila prijedlog oporbe za reguliranje el

Ovi što se zalažu za to da romobili mogu voziti po desnom rubu kolnika, jeste li vidjeli kako rubovi kolnika, u načelu, izgledaju? Ne vozim romobil, ali ovi što voze kažu da je zbog malih kotača izuzetno osjetljiv na neravnine. Ako romobil naleti  na neravninu, vozač izgubi ravotežu i može lako pasti pod kotače automobilu. 

 
3 0 hvala 1
6 godina
offline
Re: Vlada RH odbila prijedlog oporbe za reguliranj
telefon 2 kaže...

Ovi što se zalažu za to da romobili mogu voziti po desnom rubu kolnika, jeste li vidjeli kako rubovi kolnika, u načelu, izgledaju? Ne vozim romobil, ali ovi što voze kažu da je zbog malih kotača izuzetno osjetljiv na neravnine. Ako romobil naleti  na neravninu, vozač izgubi ravotežu i može lako pasti pod kotače automobilu. 

e, točno to sam i mislio.

 

:)

NULL!=NULL
16 godina
online
Re: Vlada RH odbila prijedlog oporbe za reguliranj
VladRi kaže...
Old Iggy kaže...

Nisi po defaultu kriv. Dapače, ako vještak predoči da je romobil izletio na sredinu ceste, ne piše mu se dobro.

Na stranu "ozbiljnost", treba ih bolje regulirati, a ne da teoretski imaš vozilo koje po nogostupu vozi 40 - 60 km/h.

Nisu uzalud ponegdje zabranjeni.

jao pa ne voze 60 nego voze do 32 i to max - bar ovaj segway koji ja imam ne i de brže (a sa novim firmware-om su ga i usporili).

Koliko sam testirao ove ostale (komercijalne) romobile čak su dosta su slabiji - istina ima ih bržih ali vjerovatno ih ima ono 1. nema ih toliko 2. vraćamo se opet na ono - svaka radnja ima svoje posljedice

 

Što se zakona i ostalih stvari - evo, pitao sam kolegu koji nam je odvjetnik i kaže sljedeće:

 

1. Bicikli se smatraju "ugroženom" skupinom u prometu (kao takvi moraju puštati jača vozila)

2. Bicikla mora biti "što bilže" desnoj strani kolnika.

3. Bicikla ne smije voziti sredinom ceste (jer je takva dužnost ugroženih vozila u prometu)

e sad,

1. Dužnost automobila "kao jačeg" je da vodi pažnju svega oko sebe - što to znači - voditi pažnju da ne zgazi nekoga - naprijed, nazad, okolo sebe.

Ako vozač auta zgazi vozača bicikla (od iza, tjekom pretjecanja itd...) vozač auta odgovara za sve posljedice jer nije prilagodio vožnju uvjetima (čak i ako je biciklist vozio po sredini (što zakonski ne smije) i dalje je kriv jer nije zakonom nije definirana blizina desnoj strani te se tretira kao subjektivna stvar)

2. Ako policija vidi da se biciklist vozi po sredini ceste može (morala bi) to sankcionirati.

 

Što se tiče za ovo što si rekao za vještaka samo se nasmijao i rekao dokaži....

 

Ja ne znam... ne vidim što regulacija pametnoga može donjeti (uostalom, kako vidim, vozači romobila u biti samoozljeđuju sebe a ne druge).

 

Ah well... pametniji će odlučiti (samo se bojim da će to biti zabrana na nekoj razini - jer sve što je novo mora se zabraniti da jadni sami sebe ne ozljedimo)

Imaš ih koji idu i preko 60 km/h, a vode se pod isto.

Ne postoji uvijek obaveza vozača da "pazi na slabije".

Ne odgovara vozač uvijek (iz vlastitog iskustva). Uključujući i iskustva s vještacima.

 

Samoozljeđivanje je isto problem (to što si sebe ozlijedio ne znači da nisi kriv i da ne moraš snositi posljedice za to).

VladRi kaže...

Ček šta u EU moraš registrirati romobil?

 

Nisam to jos vidio O_o

Neki su počeli.

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice